Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656614#p656614:29wxcs3r je napisao(la):
Nebojsa » Uto Sep 03, 2019 2:39 pm[/url]":29wxcs3r]haha, evo upravo onog o cemu sam govorio pre par stranica, pogledajte, iskopirali su jedan Londonski projekat i dali mu formu svojstvenu ovom Beogradskom, znaci iskopirali su zgrade, malo ih drugacije ofarbali i ovde ih preneli u najgorem obliku formirajuci jedan visoki i siroki ruzni zid:




Pogledajte kako je to uradjeno u Londonu i kako su ta tri fragmenta rasporedjena u prostoru:



Znaci, sta vise reci. Jel su to arhitekte? Ovo je kradja i tezak plagijat. Ovaj nazovi projekat je sramota za ovaj grad pa i nas kao narod istovremeno cineci da Beograd pocinje da lici na neka dalekoistocna predgradja. Ima li trunke smisla za estetiku i pameti u mozgovima tih ljudi koji ovako nesto odobravaju da se gradi u Savskom amfiteatru?

:D


BW Aria zgradu projektovao je poznati domaći arhitekta Jovan Mitrović koji iza sebe ima više od 30 godina iskustva na domaćem i inostranom tržištu i brojne nagrade za izvedene objekte i na arhitektonsko-urbanističkim konkursima. Neke od njih su i četiri Grand prija Salona arhitekture, Nagrada Grada Beograda, Godišnja nagrada SAS i dve Godišnje nagrade Ranko Radović.
BW Aria Izvor: Promo
"Kroz BW Aria međusobno komuniciraju staro jezgro grada i novi deo prestonice. Nastojao sam da zgrada odiše ’beogradskom atmosferom’, ali da istovremeno stanari imaju osećaj da je to nešto drugačije, prilagođeno savremenom konceptu života. Glavna karakteristika zgrade su jednostavnost krupnih likovnih elemenata u oblikovanju fasada, funkcionalni i kvalitetni stanovi sa lođama koje omogućavaju intimnost u okruženju“, ističe Mitrović.
BW Aria je, kako se navodi u saopštenju, objekat čistih linija, čija su tri kaskadna bloka povezana staklenim površinama. U ponudi ima stanove od studio apartmana do petosobnih penthausa, uključujući i dvoiposobne jedinice.
 
Plagijat necega sto vec ima na stotine po svetu nije plagijat. Klasicna investitorska arhitektura.
 
Autorska arhitektura trenutno ne postoji u Beogradu, postoji nesto bolja i nesto losija investitorska arhitektura.
 
Ископирали су један лондонски пројекат и зато личи на далекоисточна предграђа ?
Лондонски , а далекоисточни.
Треба ми више информација.
 
Inače, jeste donekle kopija Keneri Varfa, gde je najskuplji kvadrat u Evropi, trenutno.
Sve podseća na BNV, čak je i ova kula slična . Jedino, kod nas postoji mnogo širi kej, kao javna površina .

69012592_10159405761223868_9049447456462340096_n.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656711#p656711:3a73q77i je napisao(la):
Пантограф » 03 Sep 2019 05:46 pm[/url]":3a73q77i]Ne da nije kopija tog dela Londona, nego nema veze sa životom.

Ma, naravno. Ja sam postavio sliku , pa neka ljudi uporede.
A, ti postavi sliku veze sa životom, pa neka ljudi isto uporede.
 
Što i nije puno, s obzirom da ovi naši geniji planiraju da ''potroše'' 4 milijarde evra na dve linije metroa.

Uzimajući u obzir njihove cene radne snage i usluga i odnos prema našim..... :roll:
 
Poenta je da SNS ekipa sa grmečke koride plaća da se ukine ono za šta London plaća pola milijarde da se napravi...

Nije čudo za ljude koje vodi dobitnik prve nagrade na konkursu 'Kako imati budžet milijardu evra, a ne graditi nijedan kapitalni objekat', Goran Vesić.
 
sve prozivke i kritike, glupi i pak pametni argumenti poticu od koncepta Kada. KADA bi se realizovala konacna ideja stanice Prokop da to izgleda kao mocna, moderna i funkcionalna infrastruktura i ona bi odala jedan caroban i divan utisak bilo kom posetiocu. Ali posto to vec dugi niz DECENIJA nije moguce ostvariti izgleda da je na nama ostalo da se zalimo o selidbi zeleznicke stanice.

Bajkovito resenje bi bilo kada bi se Zeleznicka stanica malo povecala sto se tice kapaciteta i stavila na nivo ispod zemlje tako da oslobodi prostor pored reke za gradjanje. Ovako nesto ne bi bilo moguce u kojem god slucaju jer bi bilo preskupo.

Za sve one koji se osvrcu na grandionzne i divne zeleznicke stanice po Evropi, u 90% slucajeva nijedan grad nema tako kretenski koncept da stavi stanicu na 20 metara od svoje reke. A da pored svega sama pruga ne vodi direktno iz grada nego vec se, tako reci, vuce uz obalu reke. Jedini primer ,slican tome, jeste nekadasnja stanica Orsej (Orsay) za koju je doneta odluka jos 1977 da se konvertuje u muzej (jos jedan primer kopiranja ideja!...).
 
Verovao ili ne, ali valjda svaki treći grad u Evropi ima pruge uz reku. Ima i Nica uz more. A i tu gde je bila stanica Orsej, a sada je čuveni muzej, i dalje ide voz duž Sene...
 
У ономе што бих ја назвао ширим центром града Лондон има десетак железничких станица одлично повезаних с линијама метроа, и без њих никако не би могао да функционише. Све су старе (скоро све из 19. века), али су практично све више пута дограђиване и обнављане - недавно, као што је станица Лондонски мост у подножју облакодера Шард, једина међународна је потпуно реновирана (Св. Панкрас) кад је пруга прошла испод Ламанша, једној је дограђена велика веома занимљива надстрешница (Черинг Крос), једна се обнавља (Викторија) од прошле године ...

Воз је најбржа врста превоза у Великој Британији - растојање између Лондона и Единбурга од 666 км (ваздушном линијом око 530 км) прелази се за 4 и по сата. Само кроз станицу Ватерло годишње прође око 100 милиона путника.

Од њих толико четири су на обали Tемзе, једна дословно - тако што возови иду мостом преко реке и право у станицу, зове се Черинг Крос, близу Трга Трафалгар, и у њу се улази кроз наизглед обичну уличну зграду. Слична по томе је станица Блекфрајерс, а Ватерло и Лондонски мост су од реке удаљене колико и наша бивша станица од Саве.

На основу тога што знам о Лондону и саобраћају у њему, тамо никада не би урадили оно што је урађено у Београду с Главном железничком станицом. Ставили би пругу под земљу, исто тако и саму станицу, направили би још неколико мањих станица (Дунав, Нови Београд, Раковица, Вуков споменик ...), али, укинути ону која је најближа центру - не би уопште дошло у обзир.
 
Ne razumeju naši gradski oci da je najvažnija stvar za razvoj i održivost jednog grada, upravo infrastruktura.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656643#p656643:24io9fjy je napisao(la):
Angor » 03 Sep 2019 02:28 pm[/url]":24io9fjy]


BW Aria zgradu projektovao je poznati domaći arhitekta Jovan Mitrović koji iza sebe ima više od 30 godina iskustva na domaćem i inostranom tržištu i brojne nagrade za izvedene objekte i na arhitektonsko-urbanističkim konkursima. Neke od njih su i četiri Grand prija Salona arhitekture, Nagrada Grada Beograda, Godišnja nagrada SAS i dve Godišnje nagrade Ranko Radović.
BW Aria Izvor: Promo
"Kroz BW Aria međusobno komuniciraju staro jezgro grada i novi deo prestonice. Nastojao sam da zgrada odiše ’beogradskom atmosferom’, ali da istovremeno stanari imaju osećaj da je to nešto drugačije, prilagođeno savremenom konceptu života. Glavna karakteristika zgrade su jednostavnost krupnih likovnih elemenata u oblikovanju fasada, funkcionalni i kvalitetni stanovi sa lođama koje omogućavaju intimnost u okruženju“, ističe Mitrović.
BW Aria je, kako se navodi u saopštenju, objekat čistih linija, čija su tri kaskadna bloka povezana staklenim površinama. U ponudi ima stanove od studio apartmana do petosobnih penthausa, uključujući i dvoiposobne jedinice.
Kakav domaci arhitekta Mitrovic i njegov projekat, ovo je covek lepo prekopirao i na svoj nacin unazadio ovaj grad spajajuci ta tri fragmenta u visoke dugacke gulag zidove. Pa kakav je to arhitekta? Ono u Londonu bar ima neku dopadljivu elegantnu formu i lici na nesto. Domacim nazovi arhitektama treba zabraniti da pridju ovom projektu a kamoli da nesto "projektuju", ovo je nivo skolarca koji nema nikakvu ideju vec na svoj nazadan nacin razradjuje tudje radove i potpisuje se.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656750#p656750:pajk4sfs je napisao(la):
ob.per. » 03 Sep 2019 07:18 pm[/url]":pajk4sfs]sve prozivke i kritike, glupi i pak pametni argumenti poticu od koncepta Kada. KADA bi se realizovala konacna ideja stanice Prokop da to izgleda kao mocna, moderna i funkcionalna infrastruktura i ona bi odala jedan caroban i divan utisak bilo kom posetiocu. Ali posto to vec dugi niz DECENIJA nije moguce ostvariti izgleda da je na nama ostalo da se zalimo o selidbi zeleznicke stanice.

Bajkovito resenje bi bilo kada bi se Zeleznicka stanica malo povecala sto se tice kapaciteta i stavila na nivo ispod zemlje tako da oslobodi prostor pored reke za gradjanje. Ovako nesto ne bi bilo moguce u kojem god slucaju jer bi bilo preskupo.

Za sve one koji se osvrcu na grandionzne i divne zeleznicke stanice po Evropi, u 90% slucajeva nijedan grad nema tako kretenski koncept da stavi stanicu na 20 metara od svoje reke. A da pored svega sama pruga ne vodi direktno iz grada nego vec se, tako reci, vuce uz obalu reke. Jedini primer ,slican tome, jeste nekadasnja stanica Orsej (Orsay) za koju je doneta odluka jos 1977 da se konvertuje u muzej (jos jedan primer kopiranja ideja!...).
Amsterdamska centralna stanica je bliza centru od Beogradske i nalazi se na nasutom terenu, na obali njihovog unutrasnjeg mora/jezera, kako god vec to nazivali....vec skoro 130 godina
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656816#p656816:14td2zok je napisao(la):
mradulovic » Sre Sep 04, 2019 12:58 am[/url]":14td2zok]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656750#p656750:14td2zok je napisao(la):
ob.per. » 03 Sep 2019 07:18 pm[/url]":14td2zok]sve prozivke i kritike, glupi i pak pametni argumenti poticu od koncepta Kada. KADA bi se realizovala konacna ideja stanice Prokop da to izgleda kao mocna, moderna i funkcionalna infrastruktura i ona bi odala jedan caroban i divan utisak bilo kom posetiocu. Ali posto to vec dugi niz DECENIJA nije moguce ostvariti izgleda da je na nama ostalo da se zalimo o selidbi zeleznicke stanice.

Bajkovito resenje bi bilo kada bi se Zeleznicka stanica malo povecala sto se tice kapaciteta i stavila na nivo ispod zemlje tako da oslobodi prostor pored reke za gradjanje. Ovako nesto ne bi bilo moguce u kojem god slucaju jer bi bilo preskupo.

Za sve one koji se osvrcu na grandionzne i divne zeleznicke stanice po Evropi, u 90% slucajeva nijedan grad nema tako kretenski koncept da stavi stanicu na 20 metara od svoje reke. A da pored svega sama pruga ne vodi direktno iz grada nego vec se, tako reci, vuce uz obalu reke. Jedini primer ,slican tome, jeste nekadasnja stanica Orsej (Orsay) za koju je doneta odluka jos 1977 da se konvertuje u muzej (jos jedan primer kopiranja ideja!...).
Amsterdamska centralna stanica je bliza centru od Beogradske i nalazi se na nasutom terenu, na obali njihovog unutrasnjeg mora/jezera, kako god vec to nazivali....vec skoro 130 godina

Od svih prethodno navedenih primera Amsterdam je najmanja potpora argumentu da se stanica, kod nas, ostavi. Šine prvenstveno idu nad zemljom, sam grad je veoma mali tako da se vec sama stanica nalazi na nekoj periferiji ili pak obali mora. Ali i sam znas ako si bio da u Amsterdamu nije vrhunska lokacija pored mora za razliku od lokacije Savskog amfiteatra koji jeste.

Grad moze uzduza i popreko da se peske predje ceo ili pak biciklom. Mada to svakako ne umanjuje cinjenicu da im je gradski prevoz odlican.
 
Odlicni argumenti i odgovori na racun mog komentara sto se tice da je lokacija, sada bivse, zeleznicke stanice katastrofalna. Ali ostajem pri tome jer gradovi, posebno kao London, Pariz, itd. su ogromni gradovi sa bezbroj velikih stanica i ugradjenim sistemom. Gde Zeleznice imaju celokupno integrisan sistem Metro-Voz-Autobus pak i garaze za bicikle kao sevrne zemlje.
To sto mi zamisljamo kao idejna resenja su sve bajne ideje. Da se stavi pod zemlju ili da se izvuce iznad, sto bi doduse po meni izgledalo krajnje ruzno i uzasno. Sve to nije izvodljivo i kao neko realno resenje smatram da je izmestanje bilo najbolje.

Pritom, Beograd je za Evropu mali grad. I bas zato taj prostor uz reku je jos od veceg znacaja. Toliki silni gradovi imaju samo jednu reku, a mi na uscu dve prelepe a grad nikako da nam se probije na reku. Izmedju ostalog cak i da je ostala zeleznica i dalje stojim pri tome da je najveci problem njena orijentacija, sto je uz reku a ne da prilazi i vodi od nje.

Naravno nisam ni potpuni ljubitelj trenutnog koriscenja tog prostora. Svakako je lepse nego sto je bilo i zapravo cini privlacan kraj. Ali moglo je dosta toga drugacije..kao i uvek u ovoj drzavi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656826#p656826:166ohqvl je napisao(la):
ob.per. » 04 Sep 2019 12:49 am[/url]":166ohqvl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656816#p656816:166ohqvl je napisao(la):
mradulovic » Sre Sep 04, 2019 12:58 am[/url]":166ohqvl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656750#p656750:166ohqvl je napisao(la):
ob.per. » 03 Sep 2019 07:18 pm[/url]":166ohqvl]sve prozivke i kritike, glupi i pak pametni argumenti poticu od koncepta Kada. KADA bi se realizovala konacna ideja stanice Prokop da to izgleda kao mocna, moderna i funkcionalna infrastruktura i ona bi odala jedan caroban i divan utisak bilo kom posetiocu. Ali posto to vec dugi niz DECENIJA nije moguce ostvariti izgleda da je na nama ostalo da se zalimo o selidbi zeleznicke stanice.

Bajkovito resenje bi bilo kada bi se Zeleznicka stanica malo povecala sto se tice kapaciteta i stavila na nivo ispod zemlje tako da oslobodi prostor pored reke za gradjanje. Ovako nesto ne bi bilo moguce u kojem god slucaju jer bi bilo preskupo.

Za sve one koji se osvrcu na grandionzne i divne zeleznicke stanice po Evropi, u 90% slucajeva nijedan grad nema tako kretenski koncept da stavi stanicu na 20 metara od svoje reke. A da pored svega sama pruga ne vodi direktno iz grada nego vec se, tako reci, vuce uz obalu reke. Jedini primer ,slican tome, jeste nekadasnja stanica Orsej (Orsay) za koju je doneta odluka jos 1977 da se konvertuje u muzej (jos jedan primer kopiranja ideja!...).
Amsterdamska centralna stanica je bliza centru od Beogradske i nalazi se na nasutom terenu, na obali njihovog unutrasnjeg mora/jezera, kako god vec to nazivali....vec skoro 130 godina

Od svih prethodno navedenih primera Amsterdam je najmanja potpora argumentu da se stanica, kod nas, ostavi. Šine prvenstveno idu nad zemljom, sam grad je veoma mali tako da se vec sama stanica nalazi na nekoj periferiji ili pak obali mora. Ali i sam znas ako si bio da u Amsterdamu nije vrhunska lokacija pored mora za razliku od lokacije Savskog amfiteatra koji jeste.

Grad moze uzduza i popreko da se peske predje ceo ili pak biciklom. Mada to svakako ne umanjuje cinjenicu da im je gradski prevoz odlican.
ziveo sam tamo skoro dve godine i ne znam zasto to nije dobra lokacija (ionako je ceo grad na vodi i apsolutno ravan, lokacije koje su tamo loshe su krajnji sever i krajnji jug koji vaze za imigrantske sredine, da li je grad manji (populacijski jeste manji samo u administrativnom smislu, jer se radi o konurbaciji sa Harlemom, Beverwijkom, itd...sve zbog njihovog odlichnog prevoza). Preko puta vode je kongresni/bioskopski centar (eye filmsmuseum - nesto sto je trebalo da se napravi na mestu BNV a ne trzni centar), pored (levo ako se gleda ka ulazu) je kompleks sa novim apartmanskim zgradama IJDOK, blizu je i Nemo Muzej Renza piana a kada izadjesh iz stanice vidi se i mornaricki muzej sa jedrenjakom...Jeste da je, kao oko svake stanice, to prljava sredina, ali oni se svojom zgradom centralne stanice ponose.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656829#p656829:1lq0v9qx je napisao(la):
ob.per. » 04 Sep 2019 12:59 am[/url]":1lq0v9qx]Odlicni argumenti i odgovori na racun mog komentara sto se tice da je lokacija, sada bivse, zeleznicke stanice katastrofalna. Ali ostajem pri tome jer gradovi, posebno kao London, Pariz, itd. su ogromni gradovi sa bezbroj velikih stanica i ugradjenim sistemom. Gde Zeleznice imaju celokupno integrisan sistem Metro-Voz-Autobus pak i garaze za bicikle kao sevrne zemlje.
To sto mi zamisljamo kao idejna resenja su sve bajne ideje. Da se stavi pod zemlju ili da se izvuce iznad, sto bi doduse po meni izgledalo krajnje ruzno i uzasno. Sve to nije izvodljivo i kao neko realno resenje smatram da je izmestanje bilo najbolje.

Pritom, Beograd je za Evropu mali grad. I bas zato taj prostor uz reku je jos od veceg znacaja. Toliki silni gradovi imaju samo jednu reku, a mi na uscu dve prelepe a grad nikako da nam se probije na reku. Izmedju ostalog cak i da je ostala zeleznica i dalje stojim pri tome da je najveci problem njena orijentacija, sto je uz reku a ne da prilazi i vodi od nje.

Naravno nisam ni potpuni ljubitelj trenutnog koriscenja tog prostora. Svakako je lepse nego sto je bilo i zapravo cini privlacan kraj. Ali moglo je dosta toga drugacije..kao i uvek u ovoj drzavi.

ne vidim kako se ovaj grad spusta na reku projektom koji je 95% rezidencijalni a promenada je shirinom na nivou sokaka....jedino ako idesh u shoping.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656841#p656841:aki04uzv je napisao(la):
mradulovic » Sre Sep 04, 2019 3:01 am[/url]":aki04uzv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656826#p656826:aki04uzv je napisao(la):
ob.per. » 04 Sep 2019 12:49 am[/url]":aki04uzv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656816#p656816:aki04uzv je napisao(la):
mradulovic » Sre Sep 04, 2019 12:58 am[/url]":aki04uzv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656750#p656750:aki04uzv je napisao(la):
ob.per. » 03 Sep 2019 07:18 pm[/url]":aki04uzv]sve prozivke i kritike, glupi i pak pametni argumenti poticu od koncepta Kada. KADA bi se realizovala konacna ideja stanice Prokop da to izgleda kao mocna, moderna i funkcionalna infrastruktura i ona bi odala jedan caroban i divan utisak bilo kom posetiocu. Ali posto to vec dugi niz DECENIJA nije moguce ostvariti izgleda da je na nama ostalo da se zalimo o selidbi zeleznicke stanice.

Bajkovito resenje bi bilo kada bi se Zeleznicka stanica malo povecala sto se tice kapaciteta i stavila na nivo ispod zemlje tako da oslobodi prostor pored reke za gradjanje. Ovako nesto ne bi bilo moguce u kojem god slucaju jer bi bilo preskupo.

Za sve one koji se osvrcu na grandionzne i divne zeleznicke stanice po Evropi, u 90% slucajeva nijedan grad nema tako kretenski koncept da stavi stanicu na 20 metara od svoje reke. A da pored svega sama pruga ne vodi direktno iz grada nego vec se, tako reci, vuce uz obalu reke. Jedini primer ,slican tome, jeste nekadasnja stanica Orsej (Orsay) za koju je doneta odluka jos 1977 da se konvertuje u muzej (jos jedan primer kopiranja ideja!...).
Amsterdamska centralna stanica je bliza centru od Beogradske i nalazi se na nasutom terenu, na obali njihovog unutrasnjeg mora/jezera, kako god vec to nazivali....vec skoro 130 godina

Od svih prethodno navedenih primera Amsterdam je najmanja potpora argumentu da se stanica, kod nas, ostavi. Šine prvenstveno idu nad zemljom, sam grad je veoma mali tako da se vec sama stanica nalazi na nekoj periferiji ili pak obali mora. Ali i sam znas ako si bio da u Amsterdamu nije vrhunska lokacija pored mora za razliku od lokacije Savskog amfiteatra koji jeste.

Grad moze uzduza i popreko da se peske predje ceo ili pak biciklom. Mada to svakako ne umanjuje cinjenicu da im je gradski prevoz odlican.
ziveo sam tamo skoro dve godine i ne znam zasto to nije dobra lokacija (ionako je ceo grad na vodi i apsolutno ravan, lokacije koje su tamo loshe su krajnji sever i krajnji jug koji vaze za imigrantske sredine, da li je grad manji (populacijski jeste manji samo u administrativnom smislu, jer se radi o konurbaciji sa Harlemom, Beverwijkom, itd...sve zbog njihovog odlichnog prevoza). Preko puta vode je kongresni/bioskopski centar (eye filmsmuseum - nesto sto je trebalo da se napravi na mestu BNV a ne trzni centar), pored (levo ako se gleda ka ulazu) je kompleks sa novim apartmanskim zgradama IJDOK, blizu je i Nemo Muzej Renza piana a kada izadjesh iz stanice vidi se i mornaricki muzej sa jedrenjakom...Jeste da je, kao oko svake stanice, to prljava sredina, ali oni se svojom zgradom centralne stanice ponose.

Da me ne shvatite pogresno, bio sam bezbroj puta i to je mozda cak i moj omiljen grad u Evropi. Ja se ne secam da sam se ikada sreo sa delom grada za koji bi rekao da je bas nesto preterno prljav, a stanica im blista! Veoma mocno zdanje koje je pritom veoma jednostavno za snalazenje i kroscenje.

Samo prosto imam utisak da, posebno gledajuci mapu iz pticije perspektive, ne bi bas uzeo taj grad kao primer, posebno jer je prostorna orijentacija drugacija, gde more koje ih deli je znatno sire, za razliku od Save. Ipak bi rekao da je Kej znatno zivlje mesto naspram njihovih setalista uz more. Pre bi rekao da su epicentri ljudi/nekog zivota Vendelpark, Rijks-okolina ili pak kada se od stanice uputite u bilo kom pravcu ka sredini grada.

Ipak su Amsterdam i ostali gradovi neki koji su uspeli da se sasvim fino razviju oko svoje infrastrukture bez narusavanja samog koncepta spajanja. Ali to kod nas nije uspelo iz milion razloga, nazalost ulgavnom jako ociglednih. Tako da je tako nesto dovelo i do izmestanja Zel. stanice po mnogima iz pogresnog razloga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656842#p656842:3dmbu7pl je napisao(la):
mradulovic » Sre Sep 04, 2019 3:02 am[/url]":3dmbu7pl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656829#p656829:3dmbu7pl je napisao(la):
ob.per. » 04 Sep 2019 12:59 am[/url]":3dmbu7pl]

ne vidim kako se ovaj grad spusta na reku projektom koji je 95% rezidencijalni a promenada je shirinom na nivou sokaka....jedino ako idesh u shoping.

Bas sam to i napisao, da ne mora da znaci da se slazem sa pristupom ali da smatram da grad treba vise da bude na svojim rekama. Ako mi ijedan grad pada na pamet kako bi najradije voleo da izgleda obala tu, to bi bila Budimpesta. Ali to bi na kraju dana bila lepa arhitektura, skupa i ne tako profitabilna za razliku od trenutnog izbora zgrada (doduse pretezno mi je okej ova invetitorska arhitektura).
 
Eto, ob.per, i u toj Budimpešti ima voz za Sentandreju uz sam Dunav, a sa druge strane tramvaj na keju. Takođe je Zapadna stanica jednako udaljena od Dunava kao Beograd glavna od Save...
 
i stockholm mozda nije primer jer je okruzen vodom ali pogledaj gde se nalazi njegova glavna stanica i koliko je od kanala i ide celom duzinom klare, mada je dobar deo pruge pod zemljom. Cinjenica je da je z.stanica trebala da ostane i cinjenica je da ne bi imali para da je sredimo i stavimo prugu ispod ili iznad, kao sto se nema para ni za prokop koji je daleko losije resenje po meni.
 
Марикс, годишњи буџет Београда је 1,15 милијарди евра (претходна власт је на располагању имала неколико стотина милиона мање), можемо све то да урадимо без задуживања и у кратком року.
 
Vrh