Šta je novo?

Autoput "Vožd Karađorđe" - Šumadijski koridor

Koji si ti car. Znaci kad zoves majstora u kucu recimo (molera, parketara, keramicara, tako nesto..) nije bitno kad ce da dodje, koliko ce da ostane, koliko ce da naplati, koliko ce da izfuserise i da li ce uopste na kraju da zavrsi, nego je bitno da si ti odlucio da zoves majstora?
 
Ne ja, "ti si baš car". . . kada si tako shvatio ovu rečenicu gde
govorim da sada iliti danas nema smisla nagadjati o rokovima :

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653863#p653863:1j2s0t40 je napisao(la):
dragan » 27 Avg 2019 05:49 pm[/url]":1j2s0t40]Meni nije bitno da znam tačan datum početka i rok završetka, jer to niko i ne zna.
Možda je nekom interesantno da glumi Vidovitu Rosku, ali meni nije.
Kada se potpiše Ugovor, tamo će da bude početak i završetak radova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653858#p653858:1mclt3dy je napisao(la):
dragan » 27 Avg 2019, 17:33[/url]":1mclt3dy]… odredjivanja najoptimalnije trase u odnosu na konfiguraciju terena.

Mala tehničko-jezička pouka, ne postoji stvar kao što je gradacija optimalnosti... ili je optimalno ili je neoptimalno, može eventualno biti blisko optimalnom. Slično tako, ne postoje ni najesencijalniji, najmaksimalniji, najidealniji, kapiraš sad već, te reči su već superlativi.
 
Ako kreneš da "podučavaš" sve koji su ovde pogrešili, trebaće ti mnogo više postova od tih 38.

Da se vatimo temi, meni je interesantan ovaj krak preko Mladenovca do petlje "Mali Popović"
jer je na toj petlji predložen i budući "Kosmajski koridor" koji je još u fazi planiranja u Radionici :

viewtopic.php?f=8&t=4394&start=25
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653863#p653863:2fxsnwyk je napisao(la):
dragan » Uto Avg 27, 2019 4:49 pm[/url]":2fxsnwyk]Meni nije bitno da znam tačan datum početka i rok završetka, jer to niko i ne zna.

Ali, nema potrebe mračiti o rokovima, jer je odlučeno da se gradi i to je najvažnije.

Sve će ići nekim svojim tokom, kao što je bilo i za ove ostale projekte koji se grade.

Ko je odlučilo da treba se gradi? Iza svakog potencijlanog projekta treba da stoji biznis plan koji daje ekonomsku opravdanost, ili da država ima strateški interes za isti. Jesmo li dobili argumente? Bitno da je ŽvalAVi dao amin. Imamo izuzetno ograničene ljudske, tehničke i finansijske resurse, a vremena odavno više nemamo. Nema poente megalomanski samo praviti nešto. Ovde je sve je naopako, ti praviš autoput da bi kao bojagi doveo neku šrafciger industriju, umesto da prvo postoji potreba, tj, industrija i za istu koju se pravi auto ili moto put. Ista priča kao što će praviti metro iz livade u livadu...pa to majko moja nema nigde. Apsurdistan.....Rade nove pruge, rekonstruišu stare pruge i to traje godinama već, i recite vi meni jel postoji i jedna jedina krštena pruga i duža deonica u Srbiji koju stanovništvo može da koristi. Sve resurse strateški fokusirati u par projekata i iste završiti, pa onda u nove, a ne 6 autoputeva, 6 pruga sve na oruk odjednom ....Ko će vraćati kredite za sve ove projekte, iz kojih izvora će održavati isti kad ni postojeće ne znaju/ ne mogu da održavaju. Treba nam infrastrukutura, aps, ali Srbija pre svega treba da ulaže u ljude, jer odoše nam ljudi, pobegoše kao skakavci. Što će nam najmoderniji klinički centri ako nema ko da radi u njima, što će nam autoputevi kada nema industrije ili ljudi ili ljudi nemaju novca da istim i voze. Nije skupo platiti najnoviji gama nož, a skupo je adekvatno platit čoveka da isti koristi...kupit najmodernije vozove a mašinovodje voze za pare koliko je nekom klincu to dzeparac na zapadu...besmisao....Investiraš 100 milki u Bg-Pančevo, a nemaš S-banh na istoj zbog raspalog ATP-a...Odsustvo ikakve suštinske strategije i rezona.
 
Pise li se koje ce deonice biti autoput, a koje 2+2?
Za pocetak nek urade spoj A1 - Mladenovac, to je izuzetno opterecen pravac (pgds 13000 vozila), a ide kroz gusto naseljenu oblast.
 
Tekst i insert iz klipa u onom članku RTSa . . .ovde trasa ide preko Žagubice.

Две брзе саобраћајнице, једна из Младеновца и Орашца а друга из Лазаревца, спојиће се
код Аранђеловца одакле ће се даље ићи ка Рачи, Свилајнцу, Деспотовцу и Бору. . .
 
Kad pogledamo ovu mapu, teško da sve to može da se ugura u jedan "autoput".

Meni to više liči na "autoput Vožd K." izmedju A1 i A2 sa centrom u Arandjelovcu

i istočno od A1 do Bora, što bi pre mogla da bude neka "Homoljska magistrala".
 
Generalno smatram da je ova ideja totalno blesaava, ali nije loša. Na severnom kraku od Mladenovca jeste velika gužva i po meni to je apsolutni prioritet (uz proširenje A1 na 3+z)
Ovamo kod Topole i sada nije loš put. Lepo je što hoće da povežu Bor preko totalno pasivnog kraja od Despotovca do Žagubice. Tu treba predvideti i krak Despotovac-Ćuprijska petlja, kako bi ljudi mogli da se spuste i ka Nišu.
E sad, mislim da prema sadašnjem i budućem saobraćaju ovde nema potencijala za pun autoput. Čak mislim da jedno severni krak treba da ima 2+2. Za ostalo je sasvim dovoljno da bude polu "motoput" sa denivelisanim raskrsnicama, a u zoni petlji 2+2.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651305#p651305:3ul5tuch je napisao(la):
vukispasic » Wed Aug 21, 2019 10:14 pm[/url]":3ul5tuch]Da li neko zna kakva je situacija sa brzim putem Paracin - Zajecar? Da li se i to planira ili se od toga odustaje zbog Autoputa Vozd Karadjordje?

Paraćin-Zaječar je odličan put totalno rekonstruisan pre par godina. Jedna od najboljih saobraćajnica u državi Srbiji.

Ima traktora i ograničenja kroz naseljena mesta, inače je milina voziti. Asfalt je vrh. Svi usponi imaju i traku za spora vozila.

Ono što bi mogli da urade a da ne košta puno je da aktiviraju stari put od Paraćina do sela Izvor gde i ima gužve. Ako ništa drugo neka aktiviraju prilazni put Paraćin (Staklara) - Glavica - Zaječarski put, koja je zbog klizišta zatvorena 2014, a denivelisaanom raskrsnicom se uključuje na magistralu.
Posebno je opasno skretanje za Popovac jer je nepregledno, a dosta vozila se uključuje iz tog pravca.

Lično mislim da treba da sklone traktore sa tih prvih 15km ovog puta i da denivelišu raskrsnice za Popovac (Davidovac) i Bor (Selište). Sve ostalo je bacanje para.
 
2+2 магистрала са денивелисаним раскрсницама је сасвим довољна на целој деоници. са проширењем на 3 траке на успонима
 
Da li se iko seca silne najave auto-puta "Istok". Od koridora 10, preko Pozarevca, Majdanpeka, do Negotina? Nije bilo davno, poslednji put pred lokalne izbore 2016-te.

Ova mapa auto-puta Karadjordje je takodje prica pred izbore sledece godine. Ako se i bude radio, a nece, do Despotovca i nije problem ali dalje jeste (mada je u Srbiji je sve problem - pa i put kroz ravnicu se predstavlja kao poduhvat). Posebno pravac Zagubica-Bor.

Po ovoj mapi auto-put bi od Zagubice do Bora prolazio Tisnickom klisurom (druge mogucnosti i nema). Ona je jako uska, sa vertikalnim stenama (istocna Srbija je puna takvog reljefa). Ako im je Grdelicka klisura bila najteze gradiliste u Evropi sta bi im onda ovo bilo. Ranije su probali da probiju pravac ka Boru ali se brzo odustalo. Plan je bio da se put izmedju dva naselja skrati za 15-ak km. Sadasnji put ide preko famoznog Crnog Vrha (svi ga znamo iz vremenske prognoze zimi) a sam prevoj je na preko 900 mnv.
Sa druge strane, pre Zagubice iz pravca despotovca je Ribarska klisura. Alternativa iz tog pravca su takodje prevoji kojima ide sadasnji put.

Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1



Na stranu "Karadjordje", imali smo 6 sati ciste severnokorejske propagande oko otvaranja nedovrsene deonice "Milosa Golemog". Imamo nedovrsen koridor 10. I najavu 5 novih auto-puteva :kk:

Ovaj topik ce uskoro doziveti sudbinu svih sumanutih najava (100 milijardi ulaganja, juzni tok, leteci automobili, kanal Dunav-Morava-Egejsko more :kafa: itd itd) i bice napusten kako je i zapocet. A onda cemo verovatno otvoriti neki novi, "Stefan Visoki" npr, koji ce povezivati Petrovac na Mlavi i Bajinu Bastu.
 
Da, od Zagubice preko Crnog vrha do Bora je prilično teška trasa za "autoput".

Premda u odnosu na promet saobraćaja on tamo nije ni potreban, možda samo

rekonstrujisati postojeći put, a od Despotovca do Zagubice možda magistrala 2+2.
 
@marone Слажем се са тобом. 95% је шарена лажа. То не значи да не треба давати предлоге који постоје у писаној форми.
 
Ovde jedino ima smisla da se Mladenovac-A1 proširi u brzi put, taj deo je preopterećen.
 
Tražio sam na YT najnoviji snimak puta Zaječar Paraćin, kako bi pokazao koliko je to dobar put i evo:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-BY_ZjLoESo[/youtube]

čovek je car, a i on ide prvi put ovim putem.
 
Какав лик, лепо сам се исмејао.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
kukala mu majka, šta stavi na Internet... ako ubrzo ne nauči da vozi, bojim se da neće biti dobro.
 
srećom je ovo šarena laža.
bilo bi dobro da počnu od mladenovca do malog požarevca drugu traku AP što je jeftino i potrebno.
to bi u kampanji bio pokazatelj da se ispunjava suludo obećanje a opet bi se napravilo nešto što ima smisla.
za sve ostale pravce koje su pomenuti su postojeći putevi predienzionirani.
paraćin zaječar koji je odličan put, kvalietta ibarske magistrale, ima u proseku 2.000 vozila dnevno pretežno lokalnog saobraćaja.
izvor http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/ ... S-2018.pdf strana 8
gluplje od autoputa na tom pravcu bi bilo samo napraviti aerodrom na istoj lokaciji.
 
ДА имамо вишак пара, добро, али немамо, пут је одличан. Нема потребе за сада било шта дирати!
 
Meni nije jasno zasto se sad ne spoji ovaj put od Arandjelovca ka Kragujevcu (planirana je severna obilaznica). Desni krak je visak, jer vec od KG do Batocine postoji moto-put!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656899#p656899:1sl2f64l je napisao(la):
мајстор » Sre Sep 04, 2019 10:38 am[/url]":1sl2f64l]Џое, промашио си тему :)

'ajde pogledaj opet :)
Pisem na dve teme, pa sam greskom poslao post.
 
Vrh