Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Trotoar ispred zgrada, je trebao da ostane iste sirine, a da se slobodan prostor ostavi za deo izmedju reke u kolovoza.Da se tu dobije veca povrsina.
Ispada da je veci potencijal za setnju pored reke,ne sama reka,nego blizina saobraćaja i izduvnih gasova.
Ko će normalan da izabere setnju trotoarom, umesto da istu deonicu predje pored reke, osim stanara??????
Malo im je kafica u beton hali, cija inace namena to nikada i nije bila, nego da se dodvoravamo kafedzijama.
Ocigledno nam je silazak na reku, posut kafićima, garažama, i autubuskim stajalistima.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Sta ce tu trotoar od 5m kad ces imati pecako setaliste pored reke i zelenu povrsinu ne razumem?
Jezim se kad svatim da je onaj "trotoar" pored zgrada od 1m nekome lepsi nego sadasnji koji se pravi, sta je sa ukusom jbt
 
Stvarno pobogu - taj trotoar na pojedinim mestima je bio uzak taman da se, niti Odri Hepbern, niti Odri Tatu, ne mogu mimoići sa znakom za zabranu parkiranja, a da ne stupe na kolovoz, niti ulaz u zgradu ili dvorište.
 
Funkcionalnost na prvom mestu ,pa onda ide lepota.
Pogledajte samo Titove pečurke za stajalista, nisu lepe, ali stite od nuklearnog udara, a ne od kise i sunca, za razliku od ovih fensi lepih, koje sluze samo za ukras.
Umesto 5 metera ,neka stave dva lepa metra, sve preko toga je cista glupost.Da je to frekventno kao bulevar na primer, pa i da razumem.
Sredjivanjem tog dela obale, stvarno nema razloga da iko prolazi tim petometaraskim trotoarom.
Ovako smo dobili ulicu, koja na sve lici osim na krsteni pravac/ putanju.
Imam utisak ,da je cela ova ulica, trasirana pod prvenstvenim uticajem trotoara, umesto da je funkcionalnost ,bila na prvom mestu.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Тротоар је проширен због локала у приземљу зграда односно башта.. ту ће бити будући дистрикт црвених фењера и путева дроге ако град не предузме нешто на време.
 
Pa tebi je funkcionalnost da prodjes automobilom sa tacke a do tacke b 30 sekundi krace i to je ok ali nekoj majci je mnogo bitnije da prodje sa kolicima do reke npr, zavisi iz kog ugla gledas. Svi oni ispod 18 godina koji nemaju dozvolu imaju pravo da setaju nadam se? 40% zena ne vozi automobile, one valjda imaju pravo na svoju funkcionalnost? A postojimo i mi koji vozimi pa nam se svidja...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656969#p656969:3k5um0k2 je napisao(la):
vladanet » 04 Sep 2019 12:38 pm[/url]":3k5um0k2]Funkcionalnost na prvom mestu ,pa onda ide lepota.
Pogledajte samo Titove pečurke za stajalista, nisu lepe, ali stite od nuklearnog udara, a ne od kise i sunca, za razliku od ovih fensi lepih, koje sluze samo za ukras.
Umesto 5 metera ,neka stave dva lepa metra, sve preko toga je cista glupost.Da je to frekventno kao bulevar na primer, pa i da razumem.
Sredjivanjem tog dela obale, stvarno nema razloga da iko prolazi tim petometaraskim trotoarom.
Ovako smo dobili ulicu, koja na sve lici osim na krsteni pravac/ putanju.
Imam utisak ,da je cela ova ulica, trasirana pod prvenstvenim uticajem trotoara, umesto da je funkcionalnost ,bila na prvom mestu.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk


Mislim da si sve okrenuo naglavačke.

Stoji to da je ulica prepravljena zbog trotoara. To je apsolutno tačno.
Ali ne zbog bašti kafića već zato što je ulica bila mrtva jer njome pešaci nisu mogli da prođu. Takva ulica nije nikome interesantna, pa i investitorima koji bi "popunili" rupe između zgrada.
A ova ulica je ogledalo grada.

E, a zašto je ovako urađeno? Zato što na počektu i na kraju poteza stoje objekti koji sprečavaju izgradnju normalne ulice: Kapetanija, stub Brankovog mosta...Moda je moglo malo bolje od ovoga, ali ne mnogo.
Sve bi bilo mnogo jednostavnije da je bio srušen onaj niz u Braće Krsmanovića do bivše pruge i tu trasirana ulica..... e te bašte tamo jesu zapravo problem, a ne ove potencijalne na novodobijenom trotoaru.
 
Da je trebao siri trotoar ,trebao je, ali je na prvom mestu, ulica trebala da bude prioritet.
Ovako kada se gleda sa mosta, deluje stvarno amaterski proračunato i projektovano.
Niko ne moze da me ubedi da nije postojalo bolje resenje.
Njima je apsolutni imperativ, bio trotoar, i popunjavanje krezubih rupa od placeva, pa tek onda sama ulica.
Da je napravljeno bolje resenje, ono bi automatski resilo i problem krezubih placeva, i svega drugoga na toj strani.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
И мени се чини да је тротоар до зграда претерано увеличан. Сасвим је довољно било да буде ширине 2 саобраћајне траке.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656987#p656987:1oc2ji1i je napisao(la):
vladanet » 04 Sep 2019 01:30 pm[/url]":1oc2ji1i]Da je trebao siri trotoar ,trebao je, ali je na prvom mestu, ulica trebala da bude prioritet.
Ovako kada se gleda sa mosta, deluje stvarno amaterski proračunato i projektovano.
Niko ne moze da me ubedi da nije postojalo bolje resenje.
Njima je apsolutni imperativ, bio trotoar, i popunjavanje krezubih rupa od placeva, pa tek onda sama ulica.
Da je napravljeno bolje resenje, ono bi automatski resilo i problem krezubih placeva, i svega drugoga na toj strani.

Moglo je bolje, da je srušeno pola Braće Krsmanovića. I trebalo je tako.
Ovako, šta imamo: fiksirane početne i krajnje tačke kolovoza i tramvajskih šina, fiksiran broj traka, širinu kolovoza i tramvajske baštice.
Kada su to ulazni parametri koji se ne mogu menjati, onda je makar logično da se od trotoara izvuče maksimum (krivinom tramvajske pruge), jer ovo se radi jednom i više nikad.
Kakve su početne uslove dobili, dobro su i ovo zamislili...
 
Oni nisu u stanju ,da sruŠe onaj tisućljetnji ,klimavi patrljak, u 29 novembra, sto suzi kolovoz na samo dve trake, a suzio je protok saobraćaja, nevidjenih razmera.



Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657035#p657035:kcl8slk9 je napisao(la):
relja » 04 Sep 2019 04:10 pm[/url]":kcl8slk9]
Moglo je bolje, da je srušeno pola Braće Krsmanovića. I trebalo je tako.
Ovako, šta imamo: fiksirane početne i krajnje tačke kolovoza i tramvajskih šina, fiksiran broj traka, širinu kolovoza i tramvajske baštice.
Kada su to ulazni parametri koji se ne mogu menjati, onda je makar logično da se od trotoara izvuče maksimum (krivinom tramvajske pruge), jer ovo se radi jednom i više nikad.
Kakve su početne uslove dobili, dobro su i ovo zamislili...
Ne razumem šta je dobro. Imaćemo stalno zagušen saobraćaj. Jesu postojala dva fiksna objekta koja smetaju: Kapetanija na jednom kraju i stub mosta. Međutim upravo zato je projekat predvideo da, ako se već Kapetanija ne sme dirati, oda se bar sruši ionako bezvredna baraka Crvenog Signala, i tako ispravi krivina i proširi ulica, pa je prostor dobijen sa druge strane Kapetanije. A kod mosta TREBA srušiti jednu stranu Braće Krsmanovića, o tome pričam već godinama. I zbog izuzetno važne obale reke i zbog Karađorđeve ulice pored nje koja će TEK postati opterećena i od ogromne važnosti. A već je sada ceo dan u kolapsu. I tako više sa obe strane ne bi smetalo ništa, pa smo mogli imati 2+2 ulicu, praviju i lepšu od ove i sa manje sukoba šina i kolovoza.

Međutim onda je nekom tajnom akcijom važeći projekat izmenjen. Kada je ta izmena usvojena? Po kom projektu se uopšte radi? Kad je bila javna rasprava i da li su svi dali uslove i odobrenja? Zašto nije provučen magistralni gasovod koji takođe mora da prođe istom trasom? Gde je po zakonu obavezna tabla sa podacima o odobrenju radova? Čitav posao je za početak ilegalan, pa tek kada to rešimo, možemo da pričamo o kvalitetu.
 
Dobro, Zuma, i tvoj ćošak "Crvenog signala", u redu je... :)
 
Пантограф":2hrai6a8 je napisao(la):
Kako šta znači 'bus'? Pa, tako se piše 'tram' na GSP-ovoj redakciji crkvenoslovenskog...

To ti je kao što, kad se uključiš na autoput iz Omladinskih brigada, ima znak za prestanak naseljenog mesta, a okolo zgrade..

Hahahahahahahahahahahahahaha! E ovo mi je ulepsalo dan


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Zanima me šta vam deluje onako autentičnije,ovaj rased tektonskih kocki ili ova fleka od ulja?
56377c7dac7cc5f9498b22e25c34f95b.jpg
2fab2f5d50e972478af498d4ea8e57a6.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Jesu li nastavili udarnički trotoare da rade, ili je sada "zasluženi" raspust?
 
Nadam se da će ovi nesrazmerno široki trotoari bar privući investitore koji shvataju koliko je bitan ovaj front i koji su u mogućnosti da se isprse za nešto iznad proseka. Lično bih voleo da vidim bar jedan Vitraž većih dimenzija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657119#p657119:2h5dvtnv je napisao(la):
varos kapija » 04 Сеп 2019 11:41 pm[/url]":2h5dvtnv]Al super je sto su oni sekli kocke, ali ih pretanko isekli. ahahahaha

У овом "раседу" је челична попречна веза која држи растојање између шина. И није расед једини већ се налазе исти такви на идентичним размацима.
 
Nisam video da su postavili sistem za zalivanje te trave, nadam se da gresim.
 
mislim da nije potrebno jer travu zaliva priroda. a i kosta puno resursa ako se svuda postave cevi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657797#p657797:yln7wglh je napisao(la):
bullwye » Sat Sep 07, 2019 11:31 am[/url]":yln7wglh]mislim da nije potrebno jer travu zaliva priroda. a i kosta puno resursa ako se svuda postave cevi
Ta priroda nije zalivala jedno mesec dana
 
Vrh