Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Veliki Dule Vujošević je sve lepo objasnio...samo ga nismo slušali...proglasili ludim...
 
Jel slo mi to sad slučajno primetili, ili su ovi na vlasti u nekom paničnom manijakalnom ponašanju i "zabadaju pijuk" gde stignu?
Ovoliko besmislenih radova dugo nismo videli...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Ja ozbiljno mislim da oni namerno otvaraju nova gradilišta a stara ne pipaju i ne završavaju zato što i dalje ne mogu da nađu dovoljno vozača (čitaj - mazohista) koji će da im voze autobuse, pa gledaju da ukinu ili skrate što je moguće više linija.

Što rekoh na temi o trolejbusima - GSPovi kiperi-tegljači što vucaraju trolejbuse okolo naokolo od aprila imaju više pređenih kilometara za ovu godinu nego prosek GSPovih vozila. Pod time mislim i na autobuse, i na trolejbuse, i na tramvaje. Pola vozila im stoji po depoima, jer nemaju gde da voze. Jer je ceo grad ispresecan praznim gradilištima.

A ovi hohštapleri misle da narod ne zna za to, da je tupav pa ih ne provaljuje. Kad je jednom vozač 23ke (ni kriv ni dužan) greškom okrenuo autobus u pogrešnu ulicu na Karaburmi, putnici su odmah počeli da komentarišu kako sigurno nije ni iz Beograda, jer toliko bi bar znao kuda treba da ide. Provalili ga ljudi na keca, a on jadan ćuti, verovatno mu rečeno da ništa ne govori. GSPu otišli vozači za inostranstvo, džukele neće da reše problem povećanjem plata, i onda gledaju da nađu naivčine koje će da im rade za siću, a u međuvremenu ukidaju linije kako god stignu. Al bitno da se zato po medijima, uključujući i onima koji su nekad važili za prestižne a sad su partijska glasila, laprda kako ''nikad nije bilo više gradilišta i radova u Beogradu još od vremena... maaa još od vremena Rimljana...''
 
Да живимо у нормалној земљи већ би имали ванредне изборе где би актуелна власт доживела дебакл...ал овако...нити има избора а питање је да ли би после оволико пројеката који су доживели дебакл владајућа гарнитура изгубила значајан број гласова..
 
Dokle god postoji značajan broj , ljudi koji govori da se treba imati razumevanja za blokiranje saobraćajnica u centru i bitnim funkcionalnim tačkama u gradu , onih koji retko mrdaju dalje od svog kraja , onih koji veruju da je super što se toliko radi po gradu i onih koji prate Farme , Zadruge , Parove i sl. , biće i dovoljan broj glasača. Problem je što se od uvođenja višestranačja , ništa suštinski nije promenilo. Umesto da se dignemo i organizujemo i smenimo svakog sa kime nismo zadovoljni , kao što su to uradili u Italiji , gde su za dve godine 7 puta išli na izbore , mi ćutimo i trpimo , jer nemamo dovoljno ljudi za kritičnu masu. Zato i imamo iz godine u godinu sve gore i sve duže rekonstrukcije , od kojih neke ne mogu da izdrže ni završetak radova , a da se ne desi neki fijasko sa odrađenim stvarima (ne računam pogađanje cevi i ostalu instalaciju) , koje se vode kao gotov deo ulice / trga...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666007#p666007:3gr4v0v8 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Okt 03, 2019 10:10 am[/url]":3gr4v0v8]

A ovi hohštapleri misle da narod ne zna za to, da je tupav pa ih ne provaljuje. Kad je jednom vozač 23ke (ni kriv ni dužan) greškom okrenuo autobus u pogrešnu ulicu na Karaburmi, putnici su odmah počeli da komentarišu kako sigurno nije ni iz Beograda, jer toliko bi bar znao kuda treba da ide. Provalili ga ljudi na keca, a on jadan ćuti, verovatno mu rečeno da ništa ne govori. GSPu otišli vozači za inostranstvo, džukele neće da reše problem povećanjem plata, i onda gledaju da nađu naivčine koje će da im rade za siću, a u međuvremenu ukidaju linije kako god stignu. Al bitno da se zato po medijima, uključujući i onima koji su nekad važili za prestižne a sad su partijska glasila, laprda kako ''nikad nije bilo više gradilišta i radova u Beogradu još od vremena... maaa još od vremena Rimljana...''
O ovome sam ti pisao prosli put kako vredjas vozaca.Sad si ga nazvao NAIVČINA. I samo potvrdio da sam tad bio u pravu kad sam tvoj post o ovom slucaju u 23 nazvao zlonamernim.
 
Ako vozač nije naivčina , onda je očajnik koji nema alternativu. Hronično nam vozači i zdravstveni radnici odlaze u Nemačku , a sve manje i manje ljudi uopšte upisuje srednju školu , smerovi za KV radnika. Fizikalce smo već počeli da uvozimo. Što se tiče nedostatka ostalopomenutih , ili da to pokušamo da rešimo nekako , ili da pustimo da sve ide niz vodu , trećeg nema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666107#p666107:5sll2wfp je napisao(la):
solecar » Čet Okt 03, 2019 1:44 pm[/url]":5sll2wfp]Ako vozač nije naivčina , onda je očajnik koji nema alternativu. Hronično nam vozači i zdravstveni radnici odlaze u Nemačku , a sve manje i manje ljudi uopšte upisuje srednju školu , smerovi za KV radnika. Fizikalce smo već počeli da uvozimo. Što se tiče nedostatka ostalopomenutih , ili da to pokušamo da rešimo nekako , ili da pustimo da sve ide niz vodu , trećeg nema.
Potpisujem svaku .
Ali pored muke tog vozaca jos ga nazivati naivcinom i prozivati zbog toga sto nije " odavde" je žalosno .
 
Samo opusteno nije na odmet biti malo kulturniji i ne prozivat svakoga .
 
Neke članove isprovociralo što se ljudi usuđuju da komentarišu serijska pucanja cevi i paralisanje grada... :kafa:

Elem... gr**** izgleda pročitao moje postove! :mrgreen: Otvaranje 27. marta se odlaže za još mesec dana! :D

Oбновa Улице краљице Марије продужена за месец дана

Oбнова деонице од Рузвелтове до Старине Новака, где је недавно пукла магистрална цев пречника 700 милиметара требало би да буде окончана у првој недељи новембра, потврдио је јуче Лука Петровић, секретар за инвестиције.

То значи да је хаварија због које је центар града 20. септембра сатима био поплављен, а дуже од 24 часа снабдевање водом житеља тог дела Палилуле и Старог града било у прекиду одложила завршетак ове деонице за месец дана. Улица краљице Марије за саобраћај је требало да буде отворена 5. октобра.

– Носеће плоче за трамваје попуцале су између Карнегијеве и Старине Новака и морају да се замене. Тај посао биће окончан за месец дана и улица ће тада бити проходна за саобраћај. Штету која је настала пуцањем цеви неће плаћати Београђани. Извођач радова „Енергопројект-Колас” осигурао је градилиште и осигуравајућа кућа покриће трошкове – истиче Петровић.

http://www.politika.rs/scc/clanak/43909 ... mesec-dana
 
Ruku na srce, juče sam prošao tuda i bilo je podosta radnika i dosta se radilo. Ali mi je nerealan rok od mesec dana jer jedino što se zaista radilo jeste parking, i nešto sa šinama ili betonom, i to samo na strani kod Mašinskog. Nema šanse ovo do novembra da završe.
 
Svakodnevnim prolaskom tuda i posmatranjem intenziteta radova, tvrdim da trotoar nece biti gotov do nove godine, vec ce ga ostaviti za prolece, jedino ako ne bude jaka zima pa ce raditi i tad. Sve ovo ima potencijal da se oduzi na godinu ipo dana, od prvobitno planiranih 6 meseci, i mislim da je to realna procena
 
Video sam juče da su nasuli šljunak za parking kod Valtera, izgleda će njima po ubrzanoj proceduri da urade parking a pešake ko šiša.
 
Sve se radi, da se maksimalno zastiti izvodjač, po svaku cenu.
Prvo su ih zastitili , ne plaćanjem penala za probijanje rokova, jer je grad namerno otkazao ugovoreni zavrsetak cele deonice, uz opravdanje, da ide nova godina, a sa njom i povecan saobraćaj, sto je zaista smesno.
Ni to im nije bilo dovoljno, vec su i produzenje roka, po postojecim deonicama, neproporcionalno steti, produžili zbog pucanja cevi.
U bilo kojoj normalnoj zemlji, drugoplasirani na tenderu ,bi odrao grad , za nacinjenu stetu, jer je grad ,nakon izbora prvoplasiranog na tenderu, promenio uslove, i time je načinio stetu, drugoplasiranom, čija je cena ,podrazumevala, zavrsetak radova u planiranom roku, odnosno, da je drugoplasirani ,znao da ce biti pomeren rok, on bi ponudio nižu cenu.
Valjda je sada svima jasno, zasto je rok za zavrsetak radova, bio onako kratak, odnosno zasto smo se zacudili , takvoj dobroj dinamici.
Očigledno je , da je prvoplasirani u startu znao, da se ide na dosta duži rok.
Grad svesno ne naplaćuje panale, vrsi odabir skupje ponude, pravi stetu u budzetu, i time , indirektno potkrada i sve nas gradjane.
Ovo sto se radi, je čist kriminal, nevdjenih razmera, na očigled svih gradjana.
Nažalost, ovo se odnosi i na neka druga gradiljsta, kako po Beogradu, tako i po celoj Srbiji.
Što je jos gore, niko se ne buni, čak ni drugoplasirani.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Stite izvodjace zato sto su izvodjaci iz njihove ekipe. Nista to nije novo. Svaka garnitura je imala svoje "izvodjace" samo sto su neki radili to sa rukavicama, a i realno bili su strucniji. Ovaj nivo diletantizma je tesko opisati. Maltene da nema gradilista iza koga stoji "ekipica" da je odradjeno kako treba.
U principu, dublje razmisljajuci ovakva situacija nije losa. Ova vlast je ogolila bukvalno sve do srzi, poput 90-ih samo sa drugom sminkom. Kada se jednom budu srusili, tada ce drustvo dobiti jos jednu sansu da stvari dovede u red. Nazalost tesko je to ocekivati u "drzavi" koja od svog postanka vec 200 godina funkcionise po principu burazerskih odnosa i plemenske zajednice, bez jakih institucija, bez koncepta i u konstantnom vracanju na pocetak. Zato su ovakve stvari moguce i dno koje smo dotakli je ono sto smo i zasluzili kao drustvo u stalnoj stihiji.
 
Не знам за грађевинске, за неке друге послове знам посредно од људи који су ми звучали веродостојно. Али, нема разлога да не верујем да је исто у свим врстама послова.

Већ познат начин да се изигра тендер је да се у њега угради "слика" фирме којој се даје посао, односно да се услови за добијање посла подесе тако да само једна, одређена фирма може да их испуни. Одговорно лице које пресудно утиче на одређивање услова тендера и даје посао добија проценат на руке, који је саставни део укупне, за толико увећане цене.

Други, новији начин је да фирма која у формално пријављеним активностима има одређену делатност, али се не бави њоме, за договорену награду конкурише на тендеру у корист друге фирме тако да она сама не може да победи, али учини надметање формално исправним и таквим да победи и добије посао та друга.

Још један начин је да власник фирме оснује још једну или две фирме с истом делатношћу (у туризму, на пример) које учествују на тендерима само да праве лажну конкуренцију и омогуће главној фирми да добије послове, а праве конкуренте онемогуће.

Сви примери за које сам чуо су с државним/градским предузећима и установама, тако да све то на крају плате грађани.
 
Živojin Žika Petrović (Brainz TV)


I naši preci su vadili kaldrmu
Grad Beograd je, krajem novembra 1929, završio izgradnju i postavljanje „četvorogubih duplih tramvajskih koloseka” na raskrsnici „Srpski Kralj” (Pariska-T.Košćuška-V.Kalemegdan-Uzun Mirkova), projekat koji je tada bio najveći te vrste u Beogradu a po složenosti svoje konstrukcije spadao je u red najkomplikovanijih i najtežih raskršća tog doba.

To tramvajsko čvorište sastavljeno je bilo od „2 triple i 4 obične skretnice (ukupno 10 skretnica) i 9 krstova, od kojih su 5 u krivinama, a četiri u pravcu”. Sve te skretnice zajedno sa krivinama i krstovima sačinjavale su dužinu od preko 500 metara tramvajskog koloseka odnosno 1.000m šina koje su ležale na relativno malom prostoru od nepunih 1.250 m2.

Celokupan kolosek je bio postavljen na betonsku podlogu podlivenu asfaltom specijalne tvrdoće i elastičnosti u debljini od 2 do 6 cm. Spojnice su „švajsovane po alumino-terminskom postupku”, a sečenje, bušenje i krivljenje šina, vršeno je ručnim i delimično mehaničko-električnim putem. Izvršeno je vađenje stare kaldrme, izlivanje nove betonske podloge, zamena kanalizacije, i na kraju, postavljanje nove kaldrme.

Zahvaljujući požrtvovanom dano-noćnom radu majstora i stručnog osoblja, ceo ovaj posao i pored prekida usled jake kiše, završen je bio za osam dana.

47a9793413b379467f47359d434e3863.jpg
098b96d5f0ecf6fc1f695f51edb88f86.jpg
 
Ovi ni 500 metara pravih sina ne mogu da postave za 4 meseca. Ovo bi trajalo bar 12 meseci i to da ne probuse ni jednu podzemnu cevku. Deset raskrsnica i devet "krstova" Najteza moguca kombinacija ...:)
 
znate kako, ta generacija ljudi je pukom srecom ziva ostala, tako da im je tezak placen rad bio ga pesmica!
 
Vrh