Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

24 minuta. Svi prolazi pasoške kontrole su radili. Letos sam u sred špica sezone isto išao na jutarnji talas al tad nisam čekao duže od 5 min.

Ne znam dal Terminal 1 ima svoju izlaznu kontrolu koja radi sezonski
 
Cak i kad se nakupe ovako ljudi ne ceka se mnogo. А profi putnici znaju za terminal 1 i kontrolu tamo uz stepenice desno, mislim da 99% ljudi ne zna za to. Nikad nema zive duse, samo prodjem.
 
Pa I na T2 he uglavnom tako ali dal je jutros odjednom došlo preko hiljadu ljudi idk, možda je i do organizacije prevoza. Definitivno treba sinska veza.

Da li uvek radi kontrola na T1? I da sam znao ne BiH išao tamo pa na C6.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=667826#p667826:y5xjgrg1 je napisao(la):
tragac » 08 Окт 2019, 12:26[/url]":y5xjgrg1]24 minuta. Svi prolazi pasoške kontrole su radili. Letos sam u sred špica sezone isto išao na jutarnji talas al tad nisam čekao duže od 5 min.

Ne znam dal Terminal 1 ima svoju izlaznu kontrolu koja radi sezonski


ради целе године, само се слабо користи. ок, 24 минута и није лоше. ја када сам ишао на море, нисам чекао дуже од 10 минута, а било је време јутарњег таласа. и још је био викенд. али сам зато дуго чекао чекирање
 
врло јак август: 757.062 (+9,8%). јбт, више било у једном месецу него на већини ексЈУ аеродрома у целој години. до сада 4.104.941 путник (+7,3%)
 
Још две године то је +100.000 исељеника који ће годишње генерисати најмање 400.000 путника
 
Zamenjeno 5000m2 asfalta na poletno-sletnoj stazi.
Izvor: beg.aero, Instagram
 
Može neko da pojasni organizaciju presvlačenja piste a da se ne ugrožava saobraćaj? Donekle mi je jasno kako to rade na jednom i drugom kraju, ali kako presvuku npr. 1000m na sredini a da ne ugrožavaju saobraćaj?
 
Pa valjda ce zato prvo da grade tzv. umetnutu pistu pored, pa ce onda da rekonstruisu ovu pistu. Mada, tu umetnutu nisu ni poceli da grade, mozda su poranili sa presvlacenjem ove stare. Kapiram da i da ce rekonstrukcija biti malo dublja i temeljnija od presvalacenja novog sloja asfalta.
 
Samo da stavim u perspektivu:
-Zamenjeno 5000m2 asfalta na poletno-sletnoj stazi.
-PSS ima dimenzije 3000m x 45m = 135000m2.

Iz toga proizilazi da je promenjen asfalt na ~3.7% PSS. Duzinski, u pitanju je ~110m

Duz cele staze postoji i 7,5 metara siroka podloga nepoznate nosivosti sa svake strane. Ukupna sirina je 60 metara.

@Kartograf: Tako nesto nije moguce. Staza mora da se zatvori ako su radovi negde na sredini. Naravno, izda se NOTAM unapred da se ne prihva saobracaj od - do.
 
radili su samo pocetak, bilo NOTAMa:

A4972/19 NOTAMN
Q) LYBA/QMDCH/IV/NBO/A /000/999/4449N02018E005
A) LYBE B) 1910032300 C) 1910060300
E) NEW DECLARED DISTANCES TO READ AS FOLLOWS:
- RWY 12: TORA 2640M, TODA 2640M, ASDA 2640M, LDA 2390M, REMARK:
TAKE OFF FROM NEW LINE UP POSITION. NEW LINE UP POSITION FOR
RWY 12 DISPLAYED BY WHITE MARKING ALONG WITH SIGNAGE -ZULU
TORA 2640M- ON LEFT HAND SIDE. LINE UP POSITION MARKED 143M
FROM CL TWY C TOWARDS THR 30. DEPARTING ACFT ENTER RWY 12 TO
LINE UP POSITION VIA TWY C AND COMENCE TAKE OFF FROM THIS
POSITION. ROLLING TAKE OFF FROM TWY C FORBIDDEN.
- RWY 30: TORA 2800M, TODA 2800M, ASDA 3200M, LDA 2390M, REMARK -
TORA, TODA AND ASDA APPLICABLE FOR ACFT WITH WINGSPAN UP TO
44.84M, WHEEL BASE UP TO 18.60M AND MAIN GEAR WHEEL SPAN UP TO
10.93M. TAKE-OFF FROM TURN PAD. TURN PAD NOT TO BE USED DURING
NIGHT AND IN LOW VISIBILITY CONDITIONS.
- RWY 30: TORA 2390M, TODA 2390M, ASDA 2800M, LDA 2390M, REMARK -
TAKE OFF FROM INTERSECTION WITH TWY E.

A4971/19 NOTAMN
Q) LYBA/QMTCM/IV/NBO/A /000/999/4449N02018E005
A) LYBE B) 1910032300 C) 1910060300
E) DUE TO CONSTRUCTION WORKS IN AREA LEN 195M MEASURED FROM
THR 12 - PRESENCE OF EQPT (7M HGT) ON RWY, THR 12 DISPLACED.
DATA CHANGES TO READ AS FOLLOWS:
1. DTHR 12 - COORD: 444924.99N 0201750.98E, ELEV: 324FT(99M),
2. DISPLACED RWY 30 END COORD: 444925.01N 0201750.99E,
3. DIMENSIONS OF RWY 12/30: 2797M X 45M, STRIP 2917M X 300M,
4. RWY 12: INSTRUMENT APCH - NOT AVBL.
ONLY VISUAL APCH - AVBL. LANDING AT NIGHT - FORBIDDEN.
5. RWY 30: PRECISION INSTRUMENT APCH CAT I - NOT AVBL. NON-PRECISION
INSTRUMENT APCH - AVBL.
6. RWY 12/30 LVP NOT AVBL.
 
ne mora

Capture.jpg
 
Mislim da će Oktobar da eksplodira, ovakve gužve nisam viđao ni letos. Danas se vratio, 10 min. čekanja na pasoškoj. Ne možeš da se obiđeš sa judima, a gužva je i na putevima oko aerodroma. Avioni u oba smera puni kao da je kraj jula.
 
женче ми се вратило у петак из Париза, авион је слетео у 22:40, изашла је у 23:10. и имала је само ручни пртљаг. могу да замислим колико бих чекао да је имала и кофер...
 
zato i postavljam pitanje zašto se ne koristi malo više B platforma - to bi makar malo rasteretilo gužvu. Što se tiče kofera tu praktično i nema nekog čekanja u odnosu na inostrane aerodrome.
 
зато што немаш гејтове за Б платформу. А4А и А4Б се користе за удаљене Ц позиције, тако да немаш одакле да водиш путнике до Б платформе
 
dr strangelove":304utoj8 je napisao(la):
zna li neko sta se (g)radi na ove dve lokacije:

Nasipaju nešto i dovlače struju pored puta,a šta će tu biti to se ne zna.
876607bdc726548a173b2e1ea57af718.jpg
bd688470ff7eb45e402740a792e291c2.jpg
b7e9c5bbc6ca8e67bce77de2954e2fc1.jpg
d972a268f4d168b93e32f0b11de09d59.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Predpostavlja se, sa izvesnom dozom sigurnosti! Rent a car se komplet izmesta tu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vrh