Pa nije lud vozač da ga okrive ako se ponovi da je divljao sa 41 na sat.Пантограф napisao:Пре сат времена сам из кола гледао дуплу једанаестицу (!), иде преко дилатације 5 на сат.
Tramvaji
Moderator: Igor
-
astrodule
- Professional
- Postovi: 13720
- Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
- Lokacija: Novi Beograd, Fontana
- Kontakt:
Pohvaljen: 19306
Pohvalio: 7675
Pohvalio: 7675
Re: Tramvaji
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog

1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog

Pohvale za post: 2
-
mvbg1
- Higher intermediate
- Postovi: 1536
- Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2970
Pohvalio: 2523
Pohvalio: 2523
Re: Tramvaji
Počela demontaža tramvajskog koloseka od Topčidera prema Rakovici.
Pohvale za post: 1
-
branik
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1707
- Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1934
Pohvalio: 672
Pohvalio: 672
Re: Tramvaji
hiavata » Pon Okt 07, 2019 12:29 pm napisao:Jbg, stvarno razumem vozaca i idiotizam je sto je ogranicenje 40, ali ako pise, onda je 40...
Piše, prijatelju, i na bukvi...
Pohvale za post: 1
-
vucko
- Professional
- Postovi: 17799
- Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
- Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
- Kontakt:
Pohvaljen: 5171
Pohvalio: 1212
Pohvalio: 1212
Re: Tramvaji
Prenosim saopštenje Saveza ozbiljnih sindikalaca GSP-a - SOS sindikata čiji član je vozač tramvaja. Napominjem da je ovo mali nereprezentativni sindikat koji do sada nije imao nikakve afere niti je politički aktivan što ukazuje na njihov kredibilitet.
"Obaveštenje!!!
Danas, 3. oktobra 2019. godine oko 12.30 časova, došlo je do iskliznuća iz šina tramvaja marke "CAF" koji je saobraćao na liniji "13", na deonici Mosta na Adi u smeru ka Bloku 45.
Tramvajem je upravljao naš kolega, vozač Z.G. (1972), koji tom prilikom na sreću nije povređen, ali je vidno uznemiren i pod stresom. Nažalost, došlo je do lakše povrede jedne putnice, kojoj je ukazana pomoć. Na tramvaju je pričinjena manja materijalna šteta, što se bez sumnje može pripisati pribranoj i profesionalnoj reakciji vozača.
Na osnovu do sada prikupljenih informacija sa lica mesta i od vozača koji su redovni na linijama "11" i "13", u prethodnom periodu je uočeno ispadanje zavrtnjeva u zoni diletacije, o čemu je obavešten Sektor saobraćaja SP "Centrala", a što dokazuju i fotografije koje objavljujemo u prilogu. Od nadležnih u pogonu se već moglo čuti da je vozač okrivljen za nezgodu, uz tvrdnje da je "vozio znatno većom brzinom nego što je dozvoljeno". Ovakva reakcija rukovodstva u pogonu nije iznenađujuća, jer je uvek do sada u praksi vozač bio okrivljen, sve dok se sudskim putem nije dokazivalo suprotno.
SOS sindikat će pružiti pravnu pomoć kolegi koji je upravljao tramvajem i pomoći u prikupljanju svih relevantnih informacija i dokumenata kojima se na jasan i nedvosmislen način može utvrditi šta je doprinelo nastanku ovog događaja. Ne prihvatamo paušalnu ocenu da je vozač jedini odgovoran, bez prethodno sprovedene temeljne i opsežne istrage, utvrđivanja činjeničnog stanja na terenu i provere mogućnosti da li je stanje pruge i diletacionih spojnica moglo da utiče na bezbednost saobraćaja i mogućnost nastanka nezgode. U zavisnosti od dokaza kojima budemo raspolagali, ukoliko bude postojala i najmanja sumnja da su odgovorni u JKP GSP "Beograd" imali informacije o neispravnostima na tramvajskim šinama i da je to moglo da utiče na nezgodu, u najkraćem roku ćemo podneti krivičnu prijavu protiv odgovornih lica u SP "Centrala" i izvođača radova, s obzirom na garantni rok.
Ovim putem apelujemo na sve kolege da sva zapažanja od značaja za odvijanje saobraćaja istog dana upišu na poleđini putnog naloga vozila kojim upravljaju, posebno ono što može ugroziti bezbednost vozača, vozila, putnika ili ostalih učesnika u saobraćaju. Jedino pisani trag jeste dokaz da je nadležnima u preduzeću prijavljen problem, za koji su oni dužni da reaguju i preduzmu adekvatne mere. Sve drugo se, nažalost, završava "preko leđa" vozača, a rukovodioci prebacuju odgovornost uz tvrdnje da im niko od vozača nije ništa sporno prijavio.
Izvršni odbor SOS sindikata GSP "Beograd""
https://www.facebook.com/sosgsp/?__tn__ ... Q1vos1Fxs9
"Obaveštenje!!!
Danas, 3. oktobra 2019. godine oko 12.30 časova, došlo je do iskliznuća iz šina tramvaja marke "CAF" koji je saobraćao na liniji "13", na deonici Mosta na Adi u smeru ka Bloku 45.
Tramvajem je upravljao naš kolega, vozač Z.G. (1972), koji tom prilikom na sreću nije povređen, ali je vidno uznemiren i pod stresom. Nažalost, došlo je do lakše povrede jedne putnice, kojoj je ukazana pomoć. Na tramvaju je pričinjena manja materijalna šteta, što se bez sumnje može pripisati pribranoj i profesionalnoj reakciji vozača.
Na osnovu do sada prikupljenih informacija sa lica mesta i od vozača koji su redovni na linijama "11" i "13", u prethodnom periodu je uočeno ispadanje zavrtnjeva u zoni diletacije, o čemu je obavešten Sektor saobraćaja SP "Centrala", a što dokazuju i fotografije koje objavljujemo u prilogu. Od nadležnih u pogonu se već moglo čuti da je vozač okrivljen za nezgodu, uz tvrdnje da je "vozio znatno većom brzinom nego što je dozvoljeno". Ovakva reakcija rukovodstva u pogonu nije iznenađujuća, jer je uvek do sada u praksi vozač bio okrivljen, sve dok se sudskim putem nije dokazivalo suprotno.
SOS sindikat će pružiti pravnu pomoć kolegi koji je upravljao tramvajem i pomoći u prikupljanju svih relevantnih informacija i dokumenata kojima se na jasan i nedvosmislen način može utvrditi šta je doprinelo nastanku ovog događaja. Ne prihvatamo paušalnu ocenu da je vozač jedini odgovoran, bez prethodno sprovedene temeljne i opsežne istrage, utvrđivanja činjeničnog stanja na terenu i provere mogućnosti da li je stanje pruge i diletacionih spojnica moglo da utiče na bezbednost saobraćaja i mogućnost nastanka nezgode. U zavisnosti od dokaza kojima budemo raspolagali, ukoliko bude postojala i najmanja sumnja da su odgovorni u JKP GSP "Beograd" imali informacije o neispravnostima na tramvajskim šinama i da je to moglo da utiče na nezgodu, u najkraćem roku ćemo podneti krivičnu prijavu protiv odgovornih lica u SP "Centrala" i izvođača radova, s obzirom na garantni rok.
Ovim putem apelujemo na sve kolege da sva zapažanja od značaja za odvijanje saobraćaja istog dana upišu na poleđini putnog naloga vozila kojim upravljaju, posebno ono što može ugroziti bezbednost vozača, vozila, putnika ili ostalih učesnika u saobraćaju. Jedino pisani trag jeste dokaz da je nadležnima u preduzeću prijavljen problem, za koji su oni dužni da reaguju i preduzmu adekvatne mere. Sve drugo se, nažalost, završava "preko leđa" vozača, a rukovodioci prebacuju odgovornost uz tvrdnje da im niko od vozača nije ništa sporno prijavio.
Izvršni odbor SOS sindikata GSP "Beograd""
https://www.facebook.com/sosgsp/?__tn__ ... Q1vos1Fxs9
Vratimo trolu 28!!!
https://www.facebook.com/trola28/
https://www.facebook.com/trola28/
Pohvale za post: 9
-
Rkoda
-
- Beginner
- Postovi: 44
- Pridružio se: Ned Nov 27, 2016 7:46 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 55
Pohvalio: 114
Pohvalio: 114
Re: Tramvaji
Ja sam lepo rekao na mom postu posle zavrsetka radova na Mostu na Adi da je posao odradjen ofrlje nekvalitetno uz ozbiljne malverzacije isto to se desilo i na Trgu Republike.Poceo sam da se plasim za svoju bezbednost u gradu ceo grad su raskopali a sve ce da odrade kako ne treba.Nedopustivo je da tramvaj na novoj pruzi na ravnom iskoci iz sina pri brziini od 60kmh.Jel to treba da znaci da tramvaj netreba nigde na celoj tramvajskoj mrezi da predje 40 na sat ?Sramota je sto je sva krivica spala na vozaca i sto niko u medijima nije reaogovo na ovu prevaru .
Pohvale za post: 4
-
Rkoda
-
- Beginner
- Postovi: 44
- Pridružio se: Ned Nov 27, 2016 7:46 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 55
Pohvalio: 114
Pohvalio: 114
Re: Tramvaji
Postoji skretnica na Slavjij koja je u kvaru vec dve godine i niko ne reaguje na primer toga sam se setio.Takodje sine na Slaviji su vec sad u katastrofalnom stanju a relativno su nove sto je nedopustivo .
-
Rkoda
-
- Beginner
- Postovi: 44
- Pridružio se: Ned Nov 27, 2016 7:46 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 55
Pohvalio: 114
Pohvalio: 114
Re: Tramvaji
mvbg1 » Pon Okt 07, 2019 3:44 pm napisao:Počela demontaža tramvajskog koloseka od Topčidera prema Rakovici.
Nadam se da nece da ukinu tramvajsku prugu do Rakovice.Ne vozi vec 2 godine .
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 12707
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 15536
Pohvalio: 36451
Pohvalio: 36451
Re: Tramvaji
Према пројекту булевара биће премештена на средину између два смера.
Pohvale za post: 3
-
wk_
-
- Intermediate
- Postovi: 375
- Pridružio se: Pet Mar 07, 2014 1:50 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 623
Pohvalio: 1658
Pohvalio: 1658
Re: Tramvaji
Ako tramvaj mora da vozi 40 preko mosta to prilično obesmišljava linije koje idu preko mosta. Jer trasa dosta kruži okolo + most je dugačak. Tramvaj može da ide 60, most je prav, šine su nove... I na kraju ograničenje 40. Što bi se reklo, džaba ste ga pravili.
Pohvale za post: 1
-
dare
- Higher intermediate
- Postovi: 1815
- Pridružio se: Ned Dec 20, 2009 7:14 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 515
Pohvalio: 589
Pohvalio: 589
Re: Tramvaji
2282
Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk

Sent from my Moto E (4) Plus using Tapatalk
Pohvale za post: 1
-
Прле
- Higher intermediate
- Postovi: 1504
- Pridružio se: Čet Nov 29, 2018 12:57 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 1774
Pohvalio: 1738
Pohvalio: 1738
Re: Tramvaji
Код Богословије?
-
Gospodar
-
- Novice
- Postovi: 18
- Pridružio se: Sre Maj 22, 2019 1:47 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 17
Pohvalio: 15
Pohvalio: 15
Re: Tramvaji
wk_ » Sre Okt 09, 2019 7:22 pm napisao:Ako tramvaj mora da vozi 40 preko mosta to prilično obesmišljava linije koje idu preko mosta. Jer trasa dosta kruži okolo + most je dugačak. Tramvaj može da ide 60, most je prav, šine su nove... I na kraju ograničenje 40. Što bi se reklo, džaba ste ga pravili.
Cista glupost i kruzenje oko mosta i brzina na isto a pritom se i na toj brzini trese ! Sjajno !


-
Igor
- Site Admin
- Postovi: 14315
- Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 19297
Pohvalio: 20364
Pohvalio: 20364
Re: Tramvaji
Prošao sam tramvajem 13 preko mosta, pre nekih sat vremena. Posle ove hajke na vozača očekivao sam nešto sporiju vožnju ali je brzina bila odokativno bila kao u nekoj od predhodnih vožnji.
Pohvale za post: 1
-
SerbPacker
-
- Higher intermediate
- Postovi: 908
- Pridružio se: Uto Mar 14, 2017 8:30 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 680
Pohvalio: 13
Pohvalio: 13
Re: Tramvaji
A koliko treba 13-ici od blokova do kraja, do okretnice?
Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
-
Kartograf
- Higher intermediate
- Postovi: 1715
- Pridružio se: Čet Mar 20, 2008 6:48 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 1158
Pohvalio: 2664
Pohvalio: 2664
Re: Tramvaji
Sad joj treba puno. Nakon iskakanja nedavno, prosečna brzina 13ice od Holiday Inna do Hipodroma je 20kmh... A trasa čista...
Pohvale za post: 1
-
Bender Rodriguez
- Expert
- Postovi: 7676
- Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 15716
Pohvalio: 12387
Pohvalio: 12387
Re: Tramvaji
Razumem da je osobama u kolicima teško da funkcionišu u Beogradu, ali ovo je već bezobrazluk. Drugi incident ovakve vrste u poslednjih mesec dana.
Prvi:
Čovek u invalidskim kolicima iz revolta BLOKIRAO saobraćaj u centru Beograda (VIDEO)
https://www.blic.rs/vesti/beograd/ko-je ... -u/9dh8jlg
Drugi:
Kod novobeogradskog Bloka 42 ČOVEK U INVALIDSKIM KOLICIMA BLOKIRAO TRAMVAJE
https://www.blic.rs/vesti/beograd/kod-n ... ta/qybhjkf
Da u poslednjih 15ak godina nije urađeno MNOGO za olakšavanje života i pristupa invalidima, pa i da razumem ovakvo ponašanje. Ali mnogo toga se promenilo na bolje po tom pitanju. Ako ovaj očekuje da grad staje zarad njega svaki put kad bi da uđe u vozilo, onda očekuje previše.
Prvi:
Čovek u invalidskim kolicima iz revolta BLOKIRAO saobraćaj u centru Beograda (VIDEO)
https://www.blic.rs/vesti/beograd/ko-je ... -u/9dh8jlg
Drugi:
Kod novobeogradskog Bloka 42 ČOVEK U INVALIDSKIM KOLICIMA BLOKIRAO TRAMVAJE
https://www.blic.rs/vesti/beograd/kod-n ... ta/qybhjkf
Da u poslednjih 15ak godina nije urađeno MNOGO za olakšavanje života i pristupa invalidima, pa i da razumem ovakvo ponašanje. Ali mnogo toga se promenilo na bolje po tom pitanju. Ako ovaj očekuje da grad staje zarad njega svaki put kad bi da uđe u vozilo, onda očekuje previše.
"TV pretplata, kao što sam i obećao građanima Srbije, biće ukinuta, jer ja ne pripadam onom tipu ljudi koji je 12 godina obmanjivao građane Srbije i bavio se marketinškim trikovima. To je naša obaveza od koje nećemo odustati. Samo preko mene mrtvog će na taj način uzimati pare od građana" - Aleksandar Vučić, 2013.
-
SBG
-
- Intermediate
- Postovi: 326
- Pridružio se: Uto Okt 01, 2019 12:00 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 210
Pohvalio: 628
Pohvalio: 628
Re: Tramvaji
Многи Срби се не опходе према инвалидима као према људима. Људи с посебним потребама називају се ретардима.
Pohvale za post: 4
-
branik
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1707
- Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1934
Pohvalio: 672
Pohvalio: 672
Re: Tramvaji
Možda jeste urađeno, ali formalno. Suštinski, malo.
Zašto se nabavljaju vozila sa rampom, ako one ne mogu da se spuste, ili vozač ne sme da napusti svoje mesto? Zar je teško povremeno je razraditi i podmazati?
Šta vredi rampa do zgrade, kad je pored parkiran auto?
Šta vrede parking mesta kad ih zauzmu bahati?
Kod nas se sve svodi na formu. O suštini malo razmišljamo. I oni su ljudi kao i mi, i oni imaju pottebu za prevozom. Možemo im bar obezbediti funkcionalnu rampu, kad smo je već kupili.
I treba grad da stane jer je pravo jednog čoveka ugroženo.
Zašto se nabavljaju vozila sa rampom, ako one ne mogu da se spuste, ili vozač ne sme da napusti svoje mesto? Zar je teško povremeno je razraditi i podmazati?
Šta vredi rampa do zgrade, kad je pored parkiran auto?
Šta vrede parking mesta kad ih zauzmu bahati?
Kod nas se sve svodi na formu. O suštini malo razmišljamo. I oni su ljudi kao i mi, i oni imaju pottebu za prevozom. Možemo im bar obezbediti funkcionalnu rampu, kad smo je već kupili.
I treba grad da stane jer je pravo jednog čoveka ugroženo.
Pohvale za post: 6
-
Bender Rodriguez
- Expert
- Postovi: 7676
- Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 15716
Pohvalio: 12387
Pohvalio: 12387
Re: Tramvaji
Ne mogu da se složim.
Prvo, svima nama se svakog dana ugrožavaju razna prava, među kojima su i neka koja se vode kao osnovna (ljudska prava). Pravo na slobodno kretanje, pravo na miran san, pravo na čistu okolinu, pravo na slobodu izražavanja, pravo na privatnost, itd... Pa ipak, mi ne blokiramo druge zato što nam se to dešava.
Drugo, obojici ovih ljudi je ponuđena pomoć od strane vozača i putnika na licu mesta. Dakle, ne radi se o tome da nisu mogli da uđu u vozilo. Radi se o tome da nisu mogli da uđu kako su oni zamislili. Da se desila situacija da su hteli da uđu, a da niko nije ni prišao da im pomogne, pa i da razumem revolt. Ali em ti bude ponuđena pomoć, em se još duriš na te ljude, em ih blokiraš ni krive ni dužne zato što Vesara, Skupslina i Nemanjina 11 ne rade svoj posao? Epa žao mi je, ali ne može tako.
Što nas dovodi do treće stavke - šta se tačno postiže ovakvim aktima? Ako je cilj dizanje prašine u medijima, odmah da kažem - od toga je slaba vajda. Ovakve vesti dođu i prođu. Dugotrajnog efekta, odnosno dugotrajne promene na bolje po osobe u kolicima nema. Ima samo smetnje po nedužne ljude, a neretko i kontra-efekat, jer se ovakvim aktima bude inat i netrpeljivost kod ljudi. Koji su već dovoljno nadrndani svakodnevnim zatvaranjem pola grada zbog Ladilišta, diplomata, pUšačkih vikenda, i sličnih Vesićevskih gluposti. Tako da stvarno ne vidim nikakav argument ni povod za ovakve akcije.
Teško im je... Razumem ja da im je teško. Al teško je i drugima. Samo što ne mora uvek da se vidi spolja, ali ne znači da nije tako. Teško je i nama koji vodimo bitke s mafijašima da bi mogli da ostvarimo pravo na san u sopstvenom domu. Teško je i ljudima koji svakog dana ispred ulaza mole migrante i goste divljih hostela da ih propuste do svog stana. Teško je i starima koji bi da dođu u posetu nekome u centru al ne mogu jer je sve večito zatvoreno. Teško je i ljudima kad moraju da nose građevinske materijale ili nameštaj golim rukama jer nemaju kako drugačije. Teško nam je svima. Pa ipak, ne blokira svako nedužne ljude zbog toga.
Prvo, svima nama se svakog dana ugrožavaju razna prava, među kojima su i neka koja se vode kao osnovna (ljudska prava). Pravo na slobodno kretanje, pravo na miran san, pravo na čistu okolinu, pravo na slobodu izražavanja, pravo na privatnost, itd... Pa ipak, mi ne blokiramo druge zato što nam se to dešava.
Drugo, obojici ovih ljudi je ponuđena pomoć od strane vozača i putnika na licu mesta. Dakle, ne radi se o tome da nisu mogli da uđu u vozilo. Radi se o tome da nisu mogli da uđu kako su oni zamislili. Da se desila situacija da su hteli da uđu, a da niko nije ni prišao da im pomogne, pa i da razumem revolt. Ali em ti bude ponuđena pomoć, em se još duriš na te ljude, em ih blokiraš ni krive ni dužne zato što Vesara, Skupslina i Nemanjina 11 ne rade svoj posao? Epa žao mi je, ali ne može tako.
Što nas dovodi do treće stavke - šta se tačno postiže ovakvim aktima? Ako je cilj dizanje prašine u medijima, odmah da kažem - od toga je slaba vajda. Ovakve vesti dođu i prođu. Dugotrajnog efekta, odnosno dugotrajne promene na bolje po osobe u kolicima nema. Ima samo smetnje po nedužne ljude, a neretko i kontra-efekat, jer se ovakvim aktima bude inat i netrpeljivost kod ljudi. Koji su već dovoljno nadrndani svakodnevnim zatvaranjem pola grada zbog Ladilišta, diplomata, pUšačkih vikenda, i sličnih Vesićevskih gluposti. Tako da stvarno ne vidim nikakav argument ni povod za ovakve akcije.
Teško im je... Razumem ja da im je teško. Al teško je i drugima. Samo što ne mora uvek da se vidi spolja, ali ne znači da nije tako. Teško je i nama koji vodimo bitke s mafijašima da bi mogli da ostvarimo pravo na san u sopstvenom domu. Teško je i ljudima koji svakog dana ispred ulaza mole migrante i goste divljih hostela da ih propuste do svog stana. Teško je i starima koji bi da dođu u posetu nekome u centru al ne mogu jer je sve večito zatvoreno. Teško je i ljudima kad moraju da nose građevinske materijale ili nameštaj golim rukama jer nemaju kako drugačije. Teško nam je svima. Pa ipak, ne blokira svako nedužne ljude zbog toga.
Poslednja izmena od Bender Rodriguez u Sub Okt 19, 2019 6:39 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
"TV pretplata, kao što sam i obećao građanima Srbije, biće ukinuta, jer ja ne pripadam onom tipu ljudi koji je 12 godina obmanjivao građane Srbije i bavio se marketinškim trikovima. To je naša obaveza od koje nećemo odustati. Samo preko mene mrtvog će na taj način uzimati pare od građana" - Aleksandar Vučić, 2013.
Pohvale za post: 1
-
Bender Rodriguez
- Expert
- Postovi: 7676
- Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 15716
Pohvalio: 12387
Pohvalio: 12387
Re: Tramvaji
Što se tiče generalne situacije, sećam se odlično sredine 2000ih i kako je tada izgledao Beograd u smislu pogodnosti za slepe i fizički onesposobljene. Ovo sad, i ono tada, su nebo i zemlja. Svuda su rampe, svuda su oboreni ivičnjaci, sa većinski visokopodnih vozila za svega 5 godina prešlo se na većinski niskopodne. Liftovi u institucijama rade više nego pre. Kad ne rade, zaposleni se uvek ponude da pomognu osobi u kolicima. Parking servis, iako leglo korupcije i pohlepe, kad god dobije poziv od invalida da mu je blokirano mesto, izlazi na teren i nosi auto.
Urađeno je itekako mnogo za svega 10 godina. Pogotovu imajući u vidu naš standard i mogućnosti. Da se ne sećam, ne bih komentarisao. Ali sećam se odlično kako je bilo. I mogu reći da je mnogo toga promenjeno na bolje. Da li uvek može još bolje? Naravno. Ali ako neko misli da će ceo svet da se transformiše u toku jedne generacije da bi se prilagodio nekolicini ljudi, onda bojim se da će se razočarati. Ne zato što neko to ne želi, nego zato što je fizički nemoguće. I stoga iracionalno očekivati tako nešto. A još je iracionalnije iskaljivati nezadovoljstvo zbog toga nad nedužnim ljudima.
Urađeno je itekako mnogo za svega 10 godina. Pogotovu imajući u vidu naš standard i mogućnosti. Da se ne sećam, ne bih komentarisao. Ali sećam se odlično kako je bilo. I mogu reći da je mnogo toga promenjeno na bolje. Da li uvek može još bolje? Naravno. Ali ako neko misli da će ceo svet da se transformiše u toku jedne generacije da bi se prilagodio nekolicini ljudi, onda bojim se da će se razočarati. Ne zato što neko to ne želi, nego zato što je fizički nemoguće. I stoga iracionalno očekivati tako nešto. A još je iracionalnije iskaljivati nezadovoljstvo zbog toga nad nedužnim ljudima.
"TV pretplata, kao što sam i obećao građanima Srbije, biće ukinuta, jer ja ne pripadam onom tipu ljudi koji je 12 godina obmanjivao građane Srbije i bavio se marketinškim trikovima. To je naša obaveza od koje nećemo odustati. Samo preko mene mrtvog će na taj način uzimati pare od građana" - Aleksandar Vučić, 2013.
Pohvale za post: 2
-
branik
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1707
- Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1934
Pohvalio: 672
Pohvalio: 672
Re: Tramvaji
Ne shvataš suštinu: on, iako u kolicima, želi da se oseća kao čovek, želi da se, kao i ti, kao i svi mi, kreće po gradu sam, bez ičije pomoći. Zato odbija da ga unesu, zato odbija da bude bespomoćan. Od nas ne očekuje sažaljenje, možda ni iznuđenu pomoć, ali očekuje da ne smetamo i ne opstruišemo, da razumemo ljude slične njemu.
Čemu platforme ako ne rade, čemu rampe ako su na njima kontejneri i automobili, čemu staze za slepe, ako se na sred nađe bandera....
Niko od njih nije takav po svom izboru, a niko od nas ne zna kada se može naći u njihovom položaju. Zato, malo više razumevanja i empatije! Čovek je poželeo da bude ČOVEK!
Čemu platforme ako ne rade, čemu rampe ako su na njima kontejneri i automobili, čemu staze za slepe, ako se na sred nađe bandera....
Niko od njih nije takav po svom izboru, a niko od nas ne zna kada se može naći u njihovom položaju. Zato, malo više razumevanja i empatije! Čovek je poželeo da bude ČOVEK!
Pohvale za post: 5
-
Bender Rodriguez
- Expert
- Postovi: 7676
- Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 15716
Pohvalio: 12387
Pohvalio: 12387
Re: Tramvaji
Ali ljudi u tramvaju, vozač, i ostali koji su bili blokirani njegovim postupkom, nemaju nikakve veze sa njegovim problemom.
"TV pretplata, kao što sam i obećao građanima Srbije, biće ukinuta, jer ja ne pripadam onom tipu ljudi koji je 12 godina obmanjivao građane Srbije i bavio se marketinškim trikovima. To je naša obaveza od koje nećemo odustati. Samo preko mene mrtvog će na taj način uzimati pare od građana" - Aleksandar Vučić, 2013.
Pohvale za post: 2
-
Karlo del Ponte
- Advanced
- Postovi: 2153
- Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
- Lokacija: Svuda po malo
- Kontakt:
Pohvaljen: 3458
Pohvalio: 4605
Pohvalio: 4605
Re: Tramvaji
Гледам ред вожње трамваја и не верујем. Који је то мозак смислио да артеријска линија 12 иде на сваких 12 минута ван шпица, 10 у шпицу? Та линија би требала бити артеријска преседачима на приградске аутобусе, а некима од њих аутобуси иду сваких сат. Сада је још горе, јер од Савског трга до Бановог брда је сада само једна линија.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
-
prostorni planer
- Higher intermediate
- Postovi: 964
- Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 690
Pohvalio: 283
Pohvalio: 283
Re: Tramvaji
Pa sta bi rekao za 11 i 13? Kao hoce da ljudi preko novog mosta koriste i tramvaj a oni na po pola sata. Pa ko bi bio lud da ceka npr 11 kada mu mozda nece doci ni 35 minuta.
Pohvale za post: 2
-
Karlo del Ponte
- Advanced
- Postovi: 2153
- Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
- Lokacija: Svuda po malo
- Kontakt:
Pohvaljen: 3458
Pohvalio: 4605
Pohvalio: 4605
Re: Tramvaji
Тачно. Све што је преко 10 минута је бесмислено. Изузетак за поласке пре 6 ујутро, после 21 увече, недељом и празником, када 15 минута може бити условно прихватљиво.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
Pohvale za post: 3
Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: solecar i 11 gosta