Šta je novo?

Koridor 10

Tri vozne trake po smeru su već sada potrebne od Batočine na jednom kraju do Novog Sada na drugom. Mislim da je prostor oko autoputa dovoljan da se širenje može raditi bez pedlja zemljišta za eksproprijaciju. Jedino možda za proširenje naplatne rampe ka NS. Najveći zahvat bi ipak bili mostovi, posebno Beška, ali i nekoliko manjih mostova ka Batočini.
 
Ima tu dosta podvožnjaka, nadvožnjaka, mostova i propusta koji treba da se skrckaju i da se grade novi za 3+1, a ni sama trasa nije baš piece of cake kad se tako širi, viđao sam to ovde kako izgleda, tih 3,5m širine trake su mnogo više kubnih metara zemlje i kamena nimalo lakih za izradu, zato se to i ne pominje.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
tragac":1zinzehd je napisao(la):
Tri vozne trake po smeru su već sada potrebne od Batočine na jednom kraju do Novog Sada na drugom. Mislim da je prostor oko autoputa dovoljan da se širenje može raditi bez pedlja zemljišta za eksproprijaciju. Jedino možda za proširenje naplatne rampe ka NS. Najveći zahvat bi ipak bili mostovi, posebno Beška, ali i nekoliko manjih mostova ka Batočini.
Pazovačka rampa se radi po umanjenom projektu Vrčinske i to vrlo uskoro sa dupliranjem kapaciteta,most kod Beške može ostati takav,makar ga posmatrati kao tunel sa po jednom trenutku zaustavnom trakom.
 
Most kod Beške ima zaustavne trake uže nego što su bile na Gazeli i ne bih rekao da može da se prepravi u 3+3 bez zaustavne.

Inženjeri, doduše, kažu da savremenom tehnologijom mostovi mogu da se dograđuju sa strane.
 
Mislim da nema potrebe,,bitna čvorišta su daleko od samog mosta jedino Omv pumpa,saobraćaj se posle bitnih ukrštanja razvuče i protočnost mosta tada zadovoljava,inače na njemu su bočni vetrovi jako izraženi pa bi bolje bilo pare uložiti u ogradu.
 
Mo, ono sto si u prvom postu gore spomenuo, Dusanovacki most, je vec u planu UMP-om koji se ispod Sumica spusta do autoputa, a onda ide pored njega (eksproprijacija sadasnjoh objektića) sve do pre Autokomande (a zatim velikom petljom preko Autokomande, Topciderski tunel, I izlazak pred most na Adi). Dakle, nastavak gradnje Unutrasnjeg Magistralnog Prstena bi smanjio guzve na K10 od Plavog mosta do Gazele jer bi navedenim.delom UMP tu imao jos 2-3 trake sa obe strane autoputa. Ali jbga, ova vlast preusmerila pare za to ka Beogradu na Vodi...
 
Milion je primera u gradu gde bi oticanje saobraćaja moglo biti poboljšano,ali ds ne pametujem pitanje je gde bi onda nastao novi čep... definitivno strateško planiranje pa kad bude bude...
 
Evo da se i ja uključim malo u ovu polemiku.Što se smanjenja gužve preko Gazele tiče ne zaboravite da će (za dve najviše tri godine što bi rekli ovi) biti puštena autobuska stanica na NBGD strani tako da ništa od ta posla.Obilaznica će delimično ublažiti gužvu ali bih vam skrenuo pažnju na to da je gužva na auto-putu kroz BG najveća u špicu(znači domaći).Jedino čemu možemo da se nadamo što se gužve tiče je da se zabrane vozila starija od nekog broja godina (ili vozila koja nisu npr.Euro 5 standard) i da se onda izbaci veliki broj automobila.Ali ova populistička vlast nema šanse to da uradi.

Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Nisam iz Beograda pa ne mogu bas suditi sa sigurnoscu ali par stvari me je jasno. Problem guzve u BG nije od skoro. Vise je tu faktora u pitanju. Nas mentalitet je takav da su se uvek ostavljali uzani putevi. To je ostalo iz vremena Turaka. Najbolji primer za to su vojvodjanska naselja vs. unutrasnjost Srbije. Visedecenijsko neplaniranje ili javasluk po tom pitanju. Divlja gradnja. Manjak javnih garaza. Mentalitet naroda, primer: u poslepodnevnom spicu lik ladno staje u desnoj traci na juznom bulevaru da pazari lubenicu koje lik prodaje na trotoaru. Takva nekultura je barem 20-30% uzrok guzvi.
Sto se tice autobuske stanice, ukinuti sva stajalista u gradu. Izuzetak polasci za Pancevo, Obrenovac i sl. Naravno spustiti cenu peronske karte na razuman nivo. Svi polasci sa glavne autobuske stanice, kada se zavrsi na NBG, da se uzmere na obilaznicu, SMT kada se zavrsi, NBG-Surcin kada se zavrsi. Konkretno, zasto bi se polazak za Sabac (dajem primer jer sam iz Sapca) morao provlaciti sa NBG stanice (kada se zavrsi) da bi prosao pored Sava centra i pored Studenjaka? Ili recimo polazak za Vrsac, zasto bi morao gusiti ionako zagusene Nemanjine, Kneza Milosa, Takovsku... Na Pupinov most, molim lepo. Autobuse tretirati kao kamione. Evo recimo sajam knjiga je u toku. Koliko se tu guzve generise. Sajmiste da se makne na neku ledinu daleko od centra za velikim parkingom i dobrom konekcijom sa javnim prevozom.
Jos jedan primer mi pada na pamet. Ada mol. Katastrofalna lokacija za trzni centar. Jako tesko prici i stvaraju se velike guzve. Neko je morao razmisliti kako ce gradnja takvog objekta uticati na guzvu na takvom mestu.
Svi veliki gradovi imaju probleme se guzvama, to je cinjenica. Barselona recimo, pade mi na pamet jer sam zaglavio u guzvi pre par nedelja. London, Njujork, Los Andjeles... U svim tim gradovima sam iskusio sta znaci guzva i verujte, BG je mala maca.
Daleko od toga da se ne moze poboljsati. Metro je pod broj 1. Sofija je odlican primer. Jos su tada imali samo dve linije, kada sam ja bio. Gradski prevoz im je katastrofa ali zato metro odlicno funkcionise.
Zavrsetak nekoliko bitnih projekata ce pomoci ali i dalje ce biti uskih grla i cepova.
 
Nek zavrse Obilaznicu oko Bga do Panceva I ako moze ceo krug do Bataje, Spoljnu Tangentu I Unutrasnji Magistralni Prsten I 80% guzvi u Beogradu ce nestati. Sa samo ta 3 projekta. A projekti postoje vec vise od deceniju...
 
То што си набројао проћи ће још деценија... :)
 
Oko pominjanja to da su naveće gužve na gradskom autoputu u špicu, iako je to tehnički tačno, broj vozila u tranzitu "davi" taj špic tako da će izgradnjom obilaznicom taj špic biti značajno protočniji.

Uostalom gužve na gradskom autoputu u Beogradu su, oprostite, p****n dim u odnosu na slične gradove u svetu.
 
Па у односу на Будимпешту, Беч, Букурешт и нису п....н дим, који су сличног броја становника као Бг. Био сам у Мексико ситију, Њујорку, Москви, Паризу, Истанбулу, Каиру, Манили....е ту су озбиљне гужве, али то су огромни градови. Мексико сити, Москва, Манила...некако ти на М имају највеће гужве. При томе Москва има одличан метро.
 
Москва има дупло више становника него цела Србија...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671791#p671791:1ggr35gq je napisao(la):
Steva » 20 Oct 2019 06:27 pm[/url]":1ggr35gq]Oko pominjanja to da su naveće gužve na gradskom autoputu u špicu, iako je to tehnički tačno, broj vozila u tranzitu "davi" taj špic tako da će izgradnjom obilaznicom taj špic biti značajno protočniji.

Uostalom gužve na gradskom autoputu u Beogradu su, oprostite, p****n dim u odnosu na slične gradove u svetu.
Ne, u 17.15 neće biti značajno protočniji gradski autoput ni kada se otvori obilaznica. Biće, verovatno, malo protočniji, tj. malo kraće će se stajati u koloni.

Druga tvrdnja je sasvim netačna: beogradski špic je sad već sasvim ozbiljan, a zastoji su uporedivi ne samo sa gradovima slične veličine, nego i sa nekim megapolisima koji imaju dobru putnu mrežu (Rur, npr.). Mislim, iz iskustva, da je i pariski Periferik po gužvi tu negde sa potezom Autokomanda-Geneks. Ne znam koliko poznaješ prilike, ali sada je krkljanac i iz pravca Arene ka Zmaju. I to, bogme, uzima sve veći deo dana.
 
Ja ne znam u čemu je problem da se od Plavog mosta do Zmaja ukine zaustavna i put pretvori u 3+3 bez zaustavne?
Brzina je i onako ograničena, tako da se sadašnje dve trake mogu malo suziti kako bi se proširila treća.

To obeležavanje horizontalne i vertikalne signalizacije i čitav sistem video nadzora i daljinskog upravljanja ne bi smeo da košta više od milion eurića, a sa "ugradnjom" možda malo više.
Neka u toj trećoj bude ograničena brzina na 50km/h za slučaj da neko ipak stane.

Mada ja bi i u toj varijanti ostavio samo dve trake u pravcu u zoni petlji kako bi ljudi koji se uključuju mogli samo da izađu na put i voze bez čekanja na uključenje. Milim da upravo ovaj problem preliva gužvu na ulice.
 
Ova tema se pretvorila u:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yE4kKc6-q14[/youtube]
 
Minvajl na kraku Xc:

https://www.alo.rs/vesti/drustvo/na...-sa-bugarskom-radi-se-punom-parom/259512/vest

Peglali su rekao bih po slikama u sredu-četvrtak 1. sloj BNS na kraju lota 2, tj. spoj sa mostom. Aktor se otvorio na tih 200m sa asfaltom i u zaustavnoj.
Poprilično sam siguran da su za vikend odradili i 2. BNS (ili će danas-sutra), što će reći da će do 25.10. leći i SMA - završni sloj.
Imam neki info da je 2. BNS kod C17 završen, tu isto treba da legne SMA, nemam neku potvrdu da je rađen što ne znači da nije.
Dakle, što se tiče 31.10. kao roka - sve se svelo na galeriju, njeno (minimalno) opremanje i 200m trase u njoj, zato Integral radi i noću!
Fali i 1km završnog sloja od lota 1 do tunela, 1 dan posla, al to će valjda kad budu radili završni sloj i u galeriji.

Moja procena na osnovu vremenske prognoze za ovu nedelju - min. 6, max 29, padavina bez = završiće do 30.10. sveeee!!!
 
Да нисам радио на ГП Градини не бих био свестан колика је корист од Турака у транзиту. Само тоалет кошта 100 динара (читај 1 евро), а испред њега се чека ред. Најбаналније, деца која бришу шофершајбне унесу велике паре Даље, Бугари и Турци се нимало не воле, тако да добар део Турака гледа само да протутњи кроз Бугарску, а паузира код нас. Колико цигарета купе Турци када крену ка Немачкој, не могу да замислим. Зна се да је државни намет на цигарете 80 посто. Колико кафа, флашица воде и ред булова попију, мери се камионима. Не гледајте само путарине.
 
@Caribrod Благодарим на информацијама. Просто ми је невероватно којом брзином Интеграл ради. Некако нисам навикао од наших. Баш се радујем отварању. Било је и време.
 
A imamo i tu sreću da smo izduženi na liniji sever-jug pa se u tranzitu kroz Srbiju vozi 540 km naspram 360 km kroz Bugarsku / 330 km kroz Mađarsku za putnike iz zapadne Evrope.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672060#p672060:1ed2ce8r je napisao(la):
Steva » Mon Oct 21, 2019 5:15 pm[/url]":1ed2ce8r]A imamo i tu sreću da smo izduženi na liniji sever-jug pa se u tranzitu kroz Srbiju vozi 540 km naspram 360 km kroz Bugarsku / 330 km kroz Mađarsku za putnike iz zapadne Evrope.

S tim što nešto veći deo tranzita ne ide na Horgoš nego na Batrovce, pa to bude 450 km kroz Srbiju i 300 kroz Hrvatsku.
 
Сале сликао у суботу, нисам стигао раније да поставим, Цкојам вас је већ обавестио, спој код моста код Црвене реке се асфалтира у петој брзини

IMG-0f2a848b4ed9a22a3be7336c9e24c5ad-V.jpg


IMG-04ac3217d6d097632d2ed18abdf62b43-V.jpg


IMG-14c55d54c5e883cd4ef2187dbfd792a3-V.jpg


IMG-ce6e907ca27abd32176d4b0bff2a3238-V.jpg


IMG-1f0be8d03baa1e5585bb31a77549b395-V.jpg


Код косине 17 Салетов бајс

IMG-36483756c962653002adffbc7373a609-V.jpg


Букобрани кроз Глоговац баш брзо иду, кад су постављали кроз Јелашницу то је трајало недељама. Знам да се сад журе, али сам очекивао да ће букобране да постављају након пуштања саобраћаја, као што су радили на једној деоници јужног крака. Предпостављам да боје српске заставе мора да буду ту од почетка саобраћаја, јер тако смо у могућности.

IMG-b51a9cfdfa1be7d76300f9a59a8bbbbf-V.jpg


IMG-188ccebda70cc244ff736edd71f6f338-V.jpg


17-ица супер иде, нема сумње да је готово до 1. новембра

IMG-d2b4d8091fed942491260d932378157f-V.jpg


IMG-f25e7003221afe641aedfa1cc623effa-V.jpg
 
Vrh