Šta je novo?

Užice - Bajina Bašta sa tunelom "Kadinjača"

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672367#p672367:2phiyxaq je napisao(la):
MiraC » 22 Okt 2019 01:48 pm[/url]":2phiyxaq]@ Dragane
Mediji navode da se tu predviđa pet denivelisanih raskrsnica (Požega, Zlakusa, Mačkat, Kremna i Kotroman) i 13 nadvožnjaka, a trasa bi prošla pored Užica i Čajetine, na samo nekoliko kilometara od Zlatibora.
http://www.politika.rs/sr/clanak/394744 ... -i-proroka

Koliko sqm ja upoznata trasa je Zlakusa - Mackat a na ovoj kqtri vidim da stoji u uglu verovatno Krcagovo, ja nisam upoznata da tako blizu prolazi. Moguce je i da Ue vec sad pravi pristupni deo tj planira ,a da AP je dosta blize od Zlakuse mada i ona je nedaleko.. .
Možda je to neki "pristupni deo" za AP, ali i to bi bilo dovoljno za Užice.
Srbija, ako hoće, može da traži Prvu deonicu AP na kojoj bi bila ta veza.
Znači, mogao bi prvo da se izgradi AP do Zlakuse i onda odatle do Užica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672364#p672364:kbi646sw je napisao(la):
prostorni planer » Uto Okt 22, 2019 1:44 pm[/url]":kbi646sw]Drvo pro nemaju para da urade vodovodnu mrezu jer je skoro cela za zamenu. Sela poznajem odlicno i vec 20 godina postoji direktiva da se bagremove bandere moraju zameniti betonskim. Jel znas da u Pepelju su pored bagremovih postavljene betonske od strane stanovnika iz samodoprinosa i epsu je trebalo 7 godina da prebaci kablove na betonske. Zaseoci u Zarozju zimus mesecima nisu imali struju jer vetar i sneg obore desetine bagremovih bandera koje su postavljene pre 40 godina i potpuno su trule.
Branik naravno da je to AV i Erdogan prica, uradice auto put od Kuzmina do Sarajeva a od ovog drugog nema nista, to je receno samo da se smire duhovi u RS. Mislim meni je to i razumno jer kao sto sam pisao na temi A2 nema ni saobracaja koji bi trebao auto put na tom potezu. U pravu si i za petlju jel se duboko bese zove?

Što se vode tiče, pa nek opština traži pomoć države za investiciju, SNS je na vlasti u BB. A da, i svuda u državi, skoro. Ali ja ništa slično nisam čuo, da je vodovodna mreža u raspadu, no verujem ti.
Što se truje tiče, verujem da postoje problemi, a koji su verovatno posledica konstantnih reorganizacija u EPS-u čime se teži centralizaciji i odlučivanja i investiranja.
Po oba osnova opet za Beograd... Takva politika nas i uništava. Nemoguće je da jedna osoba ili više njih, desetina ili stotina, donese nekoliko miliona odluka u toku samo jednog dana. Da, nekoliko miliona odluka dnevno, najmanje miliona koliko nas ima u zemlji. A koje je potrebno doneti. I zato se čeka, odugovlači...
 
@ prostorni planer
Gledajući stavke Novog investicionog plana a koji je prezentovao predsednik u listu Blic, Bajina Bašta može da očekuje, na osnovu broja stanovnika i iznosa koji su pomenuti za određene investicije, oko 15 miliona EUR za vodovod i kanalizaciju i oko 5,5 mil. EUR za lokalne i regionalne puteve.

Pored toga, može očekivati 2,9 mil. EUR za zdravstvo i školstvo, 2 mil EUR za natalitet, 2 mil. EUR za digitalnu infrastrukturu, za stanove za mlade takođe 2 mil. EUR, kao i 2 mil. EUR za energetsku efikasnost i na kraju oko 400 hilj. EUR za preduzetništvo. Takođe, može očekivati izvesna sredstva za razvoj turizma, poljoprivrede i kulture, u nepoznatom iznosu.

U sve ovo nisu uključene ranije investicije, za koje je već obezbeđeno finansiranje.
Eto, da zapišemo pa da se podsetimo.
https://www.blic.rs/biznis/vesti/za-inv ... -i/rd7bhwr
 
Vazi evo ja pamtim. Mada ove cifre su male 5.5 mil eura za lokalne i regionalne puteve? Za te pare moze da se rekonstruise desetak km regionalnog puta preko debelog brda, sto je jako malo. Idemo dalje 2 mil eura za stanove za mlade, za te pare moze da se izgradi oko 4000 m2 zgrada, sto je oko 70 stanova od 50 m2, plus 500 m2 hodnici i zajednicke prostorije. Opet malo za 120-140 mladih, da kazemo da su porodice. Ovo za vodovod i kanalizaciju ne mogu da procenim koliko moze da se uradi, ali mreza je katastrofa, plus nedostaje veliki rezervoar kako ne bi Plana, Crkveno brdo, Bare i sl ostajali leti bez vode. 2.9 mil eura za zdravstvo i skolstvo - skole pogotovu seoske su zrele za rekonstrukciju, dom zdravlja i Rajak su skoro radjeni da kazemo da ne trebaju. Pare za natalitet ok, a za energetsku efikasnost mislim da sa tim parama ne mogu kotlarnicu da prebace na bio masu, mozda bi bilo dobro da pomognu ljudima da urade fasade, jer je BB prepuna kuca bez fasade narocito u Crkvinama, Visesavi, Obajgori...
 
RANI JAVNI UVID POVODOM IZRADE PROSTORNOG PLANA PODRUČJA POSEBNE NAMENE
AUTOPUTA E-761, DEONICA POŽEGA – UŽICE - GRANICA SA BOSNOM I HERCEGOVINOM
https://www.mgsi.gov.rs/lat/dokumenti/r ... puta-e-761

Evo insert i ovog Prostornog plana, pa koliko je AP daleko od centra Užica?
A, evomjoš jednom i Prostorni plan u vezi Obilaznice od tog AP kod grada.
 
prostorni planer":2tt1dqpi je napisao(la):
Vazi evo ja pamtim. Mada ove cifre su male 5.5 mil eura za lokalne i regionalne puteve? Za te pare moze da se rekonstruise desetak km regionalnog puta preko debelog brda, sto je jako malo. Idemo dalje 2 mil eura za stanove za mlade, za te pare moze da se izgradi oko 4000 m2 zgrada, sto je oko 70 stanova od 50 m2, plus 500 m2 hodnici i zajednicke prostorije. Opet malo za 120-140 mladih, da kazemo da su porodice. Ovo za vodovod i kanalizaciju ne mogu da procenim koliko moze da se uradi, ali mreza je katastrofa, plus nedostaje veliki rezervoar kako ne bi Plana, Crkveno brdo, Bare i sl ostajali leti bez vode. 2.9 mil eura za zdravstvo i skolstvo - skole pogotovu seoske su zrele za rekonstrukciju, dom zdravlja i Rajak su skoro radjeni da kazemo da ne trebaju. Pare za natalitet ok, a za energetsku efikasnost mislim da sa tim parama ne mogu kotlarnicu da prebace na bio masu, mozda bi bilo dobro da pomognu ljudima da urade fasade, jer je BB prepuna kuca bez fasade narocito u Crkvinama, Visesavi, Obajgori...
Ovo je na osnovu pomenutih cifara izrecrecenih od strane predsednika i broja stanovnika opstine i ukupnog broja gradjana Srbije. Srazmerno broju stanovnika ide i iznos. Ili možda ne treba tako?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Manite se zamlaćivanja sa tim ciframa, bolje pogledajte mape AP kod Užica.
 
Vidim, potpuno nova trasa, ne koriste se postojeći putevi.
Nije blizu centra Užica.
A šta fali ciframa, ja da se pitam, samo u puteve bih uložio minimum 10-ak milijardi EUR. Plus u železnicu još toliko.
 
Ovde kao da Užice ne postoji. Ulazak na autoput na desetak km od Užica? A prolazi pored grada.
Ni Zlatibor nije bolje prošao.
Očito ovaj AP ide pravo za Sarajevo.
 
Od tolikih Milijardi evra valda će da se nadje i nap. 200mil €

za projekte u Užicu i Bajinoj Bašti : tunel, obilaznica i most.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672408#p672408:umwvp06b je napisao(la):
drvopro » 22 Okt 2019 04:00 pm[/url]":umwvp06b]Ovde kao da Užice ne postoji.
Ulazak na autoput na desetak km od Užica? A prolazi pored grada.
O čemu to pričaš? . . . pojasni malo.

Petlja Zlakusa je na 8km od Užica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672410#p672410:1r0ubxgl je napisao(la):
dragan » Uto Okt 22, 2019 4:05 pm[/url]":1r0ubxgl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672408#p672408:1r0ubxgl je napisao(la):
drvopro » 22 Okt 2019 04:00 pm[/url]":1r0ubxgl]Ovde kao da Užice ne postoji.
Ulazak na autoput na desetak km od Užica? A prolazi pored grada.
O čemu to pričaš? . . . pojasni malo.

Petlja Zlakusa je na 8km od Užica.
Ok, na 8km, a AP prolazi tik uz Užice. Recimo uzmi primer Paraćina. Gde je izlaz za Paraćin, na 8km od njega?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672409#p672409:3sokkw3u je napisao(la):
dragan » Uto Okt 22, 2019 4:03 pm[/url]":3sokkw3u]Od tolikih Milijardi evra valda će da se nadje i nap. 200mil €

za projekte u Užicu i Bajinoj Bašti : tunel, obilaznica i most.
A ne, za to idu dodatne pare. Ovih 3 milijarde su samo za lokalne i regionalne puteve. Taj put je državni, dakle pare za to idu posebno, ekstra.
 
Postoji i "Denivelisan ukrštaj Užice Jug" na koji ide Obilaznica !

To je u dnu druge slike PP za Obilaznicu. . Pogledaj malo bolje.
 
Izmenio si poruku. Valjda su ove žute tačke petlje. Ja petlju Užice jug ne vidim. Aha druga slika u postu. Ali opet, ne ide ka centru grada već ka Bajinoj Bašti, što je za mene lično, dobro. U stvari, za moju decu ili unuke će biti dobro. Ja navikao na Debelo Brdo, po magli, snegu, lepom vremenu takođe. Prelep kraj za videti iz auta, a i stati negde pa uživati u pogledu.
 
Pogledaj sliku iznad tvog posta, tu je denivelisana raskrsnica

izmedju AP i Obilaznice, a ona nije na spisku petlji za ceo AP.
 
Meni je sve ovo sci-fi. Uvek se setim jedne Čačanke i njene izjave sa kraja oktobra 2000.-te kako Velja Ilić na proleće počinje da gradi autoput ka Beogradu i da će biti gotov za godinu najviše dve. I eto, 19 godina kasnije (pola generacije otprilike kasnije) dočekasmo, doduše do Preljine... A večiti most-nadvožnjak nikako da reše godinama, liči mi na nadvožnjak kod Batajnice, kao da prave most Milo koji je, by the way, napravljen za 2 godine i tri meseca još davne 2004.-te. Ko voli može da uživa u fotkama
https://www.google.com/search?q=millau+ ... 20&bih=937
 
Svašta je nekad bilo "sci-fi", pa danas nije, moraš da se prilagodjavaš.

Evo i nastavka Obilaznice od "ukrštaja Surduk" prema tunelu Kadinjača.
 
Dragane ja sam skeptik za tu obilaznicu jer je na uzasnom terenu. Ta petlja na Zlatiborskom putu treba da bude u blizini baze puteva Uzice, mozes videti na street view-u to ti je taj kao veliki kamenolom Juzno od Uzica na magistrali, tu su oni i zapoceli vadjenje kamena da bi napravili mesta za petlju. Videces sa jedne strane puta je taj kao zid kameni, ogromni odsek, a sa druge je kanjon visine preko 100 m preko koga treba most da predje. Tunel je izvesniji od te obilaznice. Sigurno tunel i obilaznica bi kostali preko 200 miliona
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672417#p672417:1hdm41ar je napisao(la):
dragan » Uto Okt 22, 2019 4:28 pm[/url]":1hdm41ar]Svašta je nekad bilo "sci-fi", pa danas nije, moraš da se prilagodjavaš.

Evo i nastavka Obilaznice od "ukrštaja Surduk" prema tunelu Kadinjača.
file.php
Ok, da li si ti svestan da postoje tragovi radova tu od pre 30 godina bukvalno?
 
Na slici gde je deo "Užice Jug" do "Surduka" postoji tunel od ~1.300 metara.

Drvo, a da li si ti svestan da ti tragovi radova nisu uopšte biti za danjašnjicu?
 
Može ap proći i kroz centar grada, ali ako nema isključenja, džabe je. U neposrednoj blizini grada nema prostora za petlju. Najblime mesto i jeste u Zlakusi, u polju, tik pre mesta gde će da se krene u brda, verovatno negde blizu Potpećke pećine. Tu sigurno mora poći tunelom kojim će se popeti na tu površ zlatiborskih obronaka. Taj teren je krečnjački.
U ovoj krivini ap što se vidi na karti, već je na visoravni u zoni sela Drežnik i Ljubanje, odakle ide ka Kneževićima - ravni deo između Mačkata i Sušice.

Trasa obilaznice je prokopana još devedeset i neke, u vreme kada je min saobraćaja bio Zoran Vujović, ex gradonačelnik Ue (SPS). Urađene su i podzide, propusti... Ostaje da se na njoj uradi telo puta, napravi uključenje na put ka BB, izgleda izmesti groblje u Sinjevcu i napravi most preko Đetinje sa uključenjem na Zlatiborski put. Poslednja kampanja rada na tom putu bila je 2007/8. kada je napravljen taj veliki iskop kamena u Surduku i pripremljen prostor za petlju. Prema mostu, sve je sitnica, a most je ogroman. Morao bi bude jednolučni, velikog raspona i visine.
Mogu sutra otići da slikam nešto od toga. Vidi se to lepo, a nešto od trase meštani koriste kao put do svojih kuća.
 
Hajde prvo da se označe postojeći putevi kako treba, prvo srednja linija, pa one ivične, pa malo rupe, pa vertikalna signalizacija, pa onda putokazi... Onda može i poneka bankina da se zameni.
Pa onda policija malo da kažnjava operetore puta kada nešto nije po propisu, i tako...
Dakle postoje neki prioriteti, i to ne treba da stoji dok neko ne odluči, to treba da ide svojim tokom...
A investicije su šlag na torti.
Ok, o temi, šta sad ide posle lokacijskih uslova konkretno za tunel i pristupne saobraćajnice? Neki konkurs za izvođenje radova, tender?
Šta je sa eksproprijacijom?
Zna li se okvirno iznos investicije?
 
Ma ljudi , ja koliko vidim generalno petlje AP su daleko od gradova ,pq i Pž nema petlju u gradu i logicno je da bude dalje. Nije ni ta Zlakusa daleko,ali je bitno da na vreme vuku novac za vezu sa AP. E sad neko ovde misli da ce to kroz par godina biti ostvareno ,licno mislim da nece ni poceti do 2021 ( deo do Kotromana) ako ikad i pocnu. Uzice treba da ptavi onda vezu do Pž, ali oni nisu sposobni da zavrse rekostrukciju ovog postojeceg puta. Po negde lokalna samouprava se bori za bolju poziciju ,negse se samo gleda licni interes.
Isto i za ovu konkretnu temu do Bajine Baste, sve je to odlicno ,mozda nije isplativo ,ali na neka mesta vlast je zaboravila decenijama, zato vise ljudi i nema tu. Samo sto mislim da oni dokumentaciju, finansiranje i dogovore mogu da pomiču neograničeno i eto " samo sto nije" . A i kad pocnu ,mogu kao tunel Brancic gde je i nakon kopanja trebalo godinu ipo da sve urade,a 6g je trajalo sve ukupno zog necije nestrucnosti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672424#p672424:1hei9z6p je napisao(la):
branik » Uto Okt 22, 2019 4:37 pm[/url]":1hei9z6p]Može ap proći i kroz centar grada, ali ako nema isključenja, džabe je. U neposrednoj blizini grada nema prostora za petlju. Najblime mesto i jeste u Zlakusi, u polju, tik pre mesta gde će da se krene u brda, verovatno negde blizu Potpećke pećine. U ovoj krivini ap što se vidi na karti, već je na visoravni u zoni sela Drežnik i Ljubanje, odakle ide ka Kneževićima - ravni deo između Mačkata i Sušice.
Trasa obilaznice je prokopana još devedeset i neke, u vrrme kada je min saobraćaja bio Zoran Vujović, ex gradonačelnik Ue (SPS). Urađene su i podzide, propusti... Ostaje da se na njoj uradi telo puta, napravi uključenje na put ka BB, izgleda izmesti groblje u Sinjevcu i napravi most preko Đetinje sa uključenjem na Zlatiborski put. Poslednja kampanja rada na tom putu bila je 2007/8. kada je napravljen taj veliki iskop kamena u Surduku i pripremljen prostor za petlju. Prema mostu, sve je sitnica, a most je ogroman. Morao bi bude jednolučni, velikog raspona i visine

A što mora klasična petlja?
Može li se uzeti kao rešenje petlja Novi Sad, sa dužim saobraćajnicama? Dakle da se pristupa iz Užica ka Zlakusi novim putem sa više traka (odvojenih smerova)?
 
Vrh