IMT
Moderator: Igor
-
Саша
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1950
- Pridružio se: Pet Jul 25, 2014 1:28 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 13084
Pohvalio: 3326
Pohvalio: 3326
ИМТ
Хвала, Анђело, за разјашњење. На жалост, мени није практично ништа јасније после њега - напротив, иако бих волео да јесте. Волео бих и да је сувислије, а није много, и поткрепљено аргументима и чињеницама, а и то - једва ту и тамо, скромно.
Немам никакво формално архтектонско образовање, па нисам коментар ни написао из тог угла, већ из практично језичког - тако да се односи на архитектуру. Нисам ни споменуо архитектонску литературу, нити иједном речју оспоравао архитектонски жаргон, већ само сведочио како је говорио обичан, просечан грађанин. То би добронамерном читаоцу морало да буде на први поглед јасно. На основу увода (у којем се прави поређење с речима клима и еркондишн), на основу избора речи, на пример - "односи се", "користи се", "користила се", "изговор", "калк" ...
За солитер у целом свом животу нисам чуо други назив на српском док није скован калк облакодер, и однедавно, преко утицаја енглеског ушла поново у употребу стара реч - кула, у измењеном значењу. Успут, реч кула није кованица, већ стара, проста реч, али то није битно.
Још једном - никада, ни једном нисам чуо од некога, на пример, ко живи у солитеру да је рекао да живи у кули. Солитери на Бањици, солитери на Новом Београду, солитери ови, солитери они, солитер у центру, увек солитер. То не значи да се у архитектури та реч није користила, али, ја се, да то поновим, нисам ни бавио речником архитеката и архитектуре ... Пошто "ово виртуелно место посећују многи људи из различитих сфера нашег друштва", претпостављам да то није ни обавезно.
Хвала за објашњење границе од осам спратова у градитељској пракси. Ко познаје српски језик зна да "десетак" не значи "десет". Не знам стандард, учинило ми се да граница мора да је ту негде, па сам написао "око десет". Ако је то некога довело у забуну, а верујем да никога нормалног и добронамерног није, извињавам се, много ... Дакле, ТО НИЈЕ ни било битно, јер је моје становиште било језичко, ја нисам оспоравао архитектонске стандарде, које и не знам, да би их сада требало бранити. Ја сам их само нагађао ради потреба свог коментара о језичкој пракси, на основу запажања. Ако лаик каже да је одређена брана висока стотинак метара, верујем да тиме не вређа иједног нормалног архитекту који зна да је њена тачна висина 89 м, јер тиме не улази у уски домен архитектонских и градитељских стандарда, већ се креће у домену искуствених опажања.
Иначе би језичар имао једнака права да, на пример, реченицу неког архитекте "Израз Tower jе обичан англицизам, увезен у српски језик ..." извргне руглу јер је, са стручног језичког становишта, неопевана глупост у сваком свом делу.
О архитектама који то не разумеју, већ одмах громопуцателно скачу у непотребну одбрану нечега што није ни нападнуто, хм, не мислим ништа нарочито. Посебно зато што они то, као, не раде из свог уверења, него, ето, само као добри чика Супермен брину о општем добру - да се "произвољностима и нетачностима" не нанесе штета незаштићеном читатељству које би од тога немерљиво и ненадокнадиво страдало на дужи рок. Јамачно.
Немам никакво формално архтектонско образовање, па нисам коментар ни написао из тог угла, већ из практично језичког - тако да се односи на архитектуру. Нисам ни споменуо архитектонску литературу, нити иједном речју оспоравао архитектонски жаргон, већ само сведочио како је говорио обичан, просечан грађанин. То би добронамерном читаоцу морало да буде на први поглед јасно. На основу увода (у којем се прави поређење с речима клима и еркондишн), на основу избора речи, на пример - "односи се", "користи се", "користила се", "изговор", "калк" ...
За солитер у целом свом животу нисам чуо други назив на српском док није скован калк облакодер, и однедавно, преко утицаја енглеског ушла поново у употребу стара реч - кула, у измењеном значењу. Успут, реч кула није кованица, већ стара, проста реч, али то није битно.
Још једном - никада, ни једном нисам чуо од некога, на пример, ко живи у солитеру да је рекао да живи у кули. Солитери на Бањици, солитери на Новом Београду, солитери ови, солитери они, солитер у центру, увек солитер. То не значи да се у архитектури та реч није користила, али, ја се, да то поновим, нисам ни бавио речником архитеката и архитектуре ... Пошто "ово виртуелно место посећују многи људи из различитих сфера нашег друштва", претпостављам да то није ни обавезно.
Хвала за објашњење границе од осам спратова у градитељској пракси. Ко познаје српски језик зна да "десетак" не значи "десет". Не знам стандард, учинило ми се да граница мора да је ту негде, па сам написао "око десет". Ако је то некога довело у забуну, а верујем да никога нормалног и добронамерног није, извињавам се, много ... Дакле, ТО НИЈЕ ни било битно, јер је моје становиште било језичко, ја нисам оспоравао архитектонске стандарде, које и не знам, да би их сада требало бранити. Ја сам их само нагађао ради потреба свог коментара о језичкој пракси, на основу запажања. Ако лаик каже да је одређена брана висока стотинак метара, верујем да тиме не вређа иједног нормалног архитекту који зна да је њена тачна висина 89 м, јер тиме не улази у уски домен архитектонских и градитељских стандарда, већ се креће у домену искуствених опажања.
Иначе би језичар имао једнака права да, на пример, реченицу неког архитекте "Израз Tower jе обичан англицизам, увезен у српски језик ..." извргне руглу јер је, са стручног језичког становишта, неопевана глупост у сваком свом делу.
О архитектама који то не разумеју, већ одмах громопуцателно скачу у непотребну одбрану нечега што није ни нападнуто, хм, не мислим ништа нарочито. Посебно зато што они то, као, не раде из свог уверења, него, ето, само као добри чика Супермен брину о општем добру - да се "произвољностима и нетачностима" не нанесе штета незаштићеном читатељству које би од тога немерљиво и ненадокнадиво страдало на дужи рок. Јамачно.
Ћирилица се пише срцем!
Pohvale za post: 3
-
Гага
-
- Professional
- Postovi: 10188
- Pridružio se: Sre Dec 08, 2010 7:33 pm
- Lokacija: Бежанијска коса
- Kontakt:
Pohvaljen: 12262
Pohvalio: 19452
Pohvalio: 19452
Re: IMT
zainteresovan » 21 Окт 2019 05:09 pm napisao:"Elaborat za izradu Plana detaljne regulacije za prostor nekadašnjeg industrijskog kompleksa na Novom Beogradu bio je na javnom uvidu..."
Gde je i kada bio javni uvid? Jel moguce sada negde da se pogleda sta se tacno predvidja pdr-om za ovaj prostor?
@Заинтересован, ниси пазио на часу, да си погледао претходну страну видео би, поставио сам 09. октобра тај рани јавни увид, погледај на viewtopic.php?f=21&t=534&start=225#p668098 , ту имаш све.
-
bind
- Novice
- Postovi: 6
- Pridružio se: Ned Feb 03, 2019 8:48 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 26
Pohvalio: 5
Pohvalio: 5
Re: IMT
Ljudi meni nije dobro kada vidim kakvi diletanti vode Beograd.
Pozdrav za gradskog arhitektu koji bi za ovaj projekat trebalo da ide na dugogodisnju robiju.
Ovo naselje koje bi da grade na mestu bivse fabrike IMT i A blok imali bi stanovnika kao jedan grad naprimer Prokuplje,koje ima vise osnovnih skola ,vise srednjih skola,gimnazija, bolnica , vise domova zdravlja,vise pijaca i svu mogucu pratecu infrastrukturu i podrsku na povrsini koja je bar 20 puta veca .
U prilog navedenom evo malo matematike .
30000 kola iz bivse fabrike IMT i A blok po 4 metra = 120km kolona.
Jurija Gagarina zvanicno duzina je 4.600 m .
Mi svi iz blokova znamo da ce biti jako veliki problem i totalno zakrcenje kad krene nova autobuska stanica i auto put za Obrenovac .
Neznam kako , ali bi trebali da se organizujemo ,da se nedozvoli ovaj projekat jer je vec sad najzagadjeniji upravo Novi Beograd stotine hiljada kola,uvece kad neduva vetar nemoze da se izadje na ulicu ,na svakom cosku ,cumur,rostilj,sve je u dimu i smogu ,splavovi na reci isto jako puno zagadjuju,reka Sava se vise nevidi od splavova ,evo veceras pre minut gledam podatke , Novi Beograd posle Pekinga najzagadjeniji na planeti.
Ps: Posle 5 minuta .
Zaboravih zamalo avione, sta oni sve tek ispustaju na blokove.
Ja molim za pomoc . za zdrav i pristojan zivot u blokovima.
Pozdrav za gradskog arhitektu koji bi za ovaj projekat trebalo da ide na dugogodisnju robiju.
Ovo naselje koje bi da grade na mestu bivse fabrike IMT i A blok imali bi stanovnika kao jedan grad naprimer Prokuplje,koje ima vise osnovnih skola ,vise srednjih skola,gimnazija, bolnica , vise domova zdravlja,vise pijaca i svu mogucu pratecu infrastrukturu i podrsku na povrsini koja je bar 20 puta veca .
U prilog navedenom evo malo matematike .
30000 kola iz bivse fabrike IMT i A blok po 4 metra = 120km kolona.
Jurija Gagarina zvanicno duzina je 4.600 m .
Mi svi iz blokova znamo da ce biti jako veliki problem i totalno zakrcenje kad krene nova autobuska stanica i auto put za Obrenovac .
Neznam kako , ali bi trebali da se organizujemo ,da se nedozvoli ovaj projekat jer je vec sad najzagadjeniji upravo Novi Beograd stotine hiljada kola,uvece kad neduva vetar nemoze da se izadje na ulicu ,na svakom cosku ,cumur,rostilj,sve je u dimu i smogu ,splavovi na reci isto jako puno zagadjuju,reka Sava se vise nevidi od splavova ,evo veceras pre minut gledam podatke , Novi Beograd posle Pekinga najzagadjeniji na planeti.
Ps: Posle 5 minuta .
Zaboravih zamalo avione, sta oni sve tek ispustaju na blokove.
Ja molim za pomoc . za zdrav i pristojan zivot u blokovima.
Pohvale za post: 3
-
Ventilator_BGD
- Higher intermediate
- Postovi: 538
- Pridružio se: Pon Nov 05, 2007 5:01 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 612
Pohvalio: 102
Pohvalio: 102
Re: IMT
Ti prijatelju imas problem sa kolima i izduvnim gasovima, a kod nas na vidikovcu a tek na cukarickoj padini oni cigani sto su ih preselili sa buvljaka sad vamo pale kablove i sire neizdrziv smrad, oblak dima svako popodne krece i ne moze da se dise. Ljudi cak i protestuju, bune se ali niko ih ne j. ni 2%, jbg manjina je uvek u pravu. Nigde ne moze ni da se cuje da su ljudi protestovali.
Pohvale za post: 1
-
SRBO
- Advanced
- Postovi: 3048
- Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
- Lokacija: Учитељско Насеље
- Kontakt:
Pohvaljen: 2717
Pohvalio: 125
Pohvalio: 125
Re: IMT
Па кад се урбанисти мисле много у локалу а политички систем је њањав (мада то је до географије, предлажем да се масовно преселимо у далеку Азију да ови европејци не могу да нас смарају са својим болештинама)
Једино решење за лоше и насилне људе су добри људи који су вештији у насиљу.
https://twitter.com/antisoyadeen
https://twitter.com/antisoyadeen
Pohvale za post: 1
-
ГЛАС ПРИРОДЕ
-
- Higher intermediate
- Postovi: 890
- Pridružio se: Sub Avg 08, 2015 2:20 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1147
Pohvalio: 1138
Pohvalio: 1138
Re: IMT
План са раног увида предвиђа школу на једном углу, а врт на другом углу Гагаринове и будуће улице која дели ново насеље.
Зар не би било боље да школа и културна установа замене место и да се избегне прављење саобраћајнице која излази на Гагаринову?
Тиме би добили установу културе у увећаној природној целини коју не би пресецала улица, а та целина се наставља садашњим природним целинама око вртића и дома здравља. Установа културе би била у близини раскрснице Гагаринове и Омладинских бригада и тиме доступна поред новог блока и садашњим блоковима. А школа би била на планираном месту за установу културе удаљенија од улице.
Остало је у реду, спратност није претерана, већим делом је од 2 до 5, а према Тошином бунару је виша од 6,7 10 и 12. Питање је само будуће густине зграда и њиховог изгледа. А јавним конкурсом ће изгледа решавати - само јавне зграде.
Зар не би било боље да школа и културна установа замене место и да се избегне прављење саобраћајнице која излази на Гагаринову?
Тиме би добили установу културе у увећаној природној целини коју не би пресецала улица, а та целина се наставља садашњим природним целинама око вртића и дома здравља. Установа културе би била у близини раскрснице Гагаринове и Омладинских бригада и тиме доступна поред новог блока и садашњим блоковима. А школа би била на планираном месту за установу културе удаљенија од улице.
Остало је у реду, спратност није претерана, већим делом је од 2 до 5, а према Тошином бунару је виша од 6,7 10 и 12. Питање је само будуће густине зграда и њиховог изгледа. А јавним конкурсом ће изгледа решавати - само јавне зграде.
Ако вас занимају теме у домену архитектуре, пејсажне архитектуре, природе и екологије, уметности, историје града и сл. јавите поруком .
Pohvale za post: 1
-
shadestudio
-
- Intermediate
- Postovi: 426
- Pridružio se: Čet Maj 30, 2019 3:34 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 565
Pohvalio: 82
Pohvalio: 82
Re: IMT
bind » Sre Okt 23, 2019 10:03 pm napisao:Ljudi meni nije dobro kada vidim kakvi diletanti vode Beograd.
.
U prilog navedenom evo malo matematike .
30000 kola iz bivse fabrike IMT i A blok po 4 metra = 120km kolona.
Jurija Gagarina zvanicno duzina je 4.600 m .
Mi svi iz blokova znamo da ce biti jako veliki problem i totalno zakrcenje kad krene nova autobuska stanica i auto put za Obrenovac .
.
Nije problem u izgradnji zgrada, problem je sto danas ljudi sedaju u kola da bi presli 500m. Krsevi od po 500e na svakom koraku. Krajnje nepotrebno, i naravno da se stvara guzva. Ja mislim da na Nbg mesta ima dovoljno, treba ljudi da promene neke navike.
-
molder
-
- Intermediate
- Postovi: 219
- Pridružio se: Pet Nov 30, 2007 10:02 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 351
Pohvalio: 59
Pohvalio: 59
Re: IMT
shadestudio » 24 Oct 2019 01:13 am napisao:bind » Sre Okt 23, 2019 10:03 pm napisao:Ljudi meni nije dobro kada vidim kakvi diletanti vode Beograd.
.
U prilog navedenom evo malo matematike .
30000 kola iz bivse fabrike IMT i A blok po 4 metra = 120km kolona.
Jurija Gagarina zvanicno duzina je 4.600 m .
Mi svi iz blokova znamo da ce biti jako veliki problem i totalno zakrcenje kad krene nova autobuska stanica i auto put za Obrenovac .
.
Nije problem u izgradnji zgrada, problem je sto danas ljudi sedaju u kola da bi presli 500m. Krsevi od po 500e na svakom koraku. Krajnje nepotrebno, i naravno da se stvara guzva. Ja mislim da na Nbg mesta ima dovoljno, treba ljudi da promene neke navike.
Ako na nekoj lokaciji izgradis 2000 stanova i posto sada svaki stan ima prosecno dvoje kola kako to nije problem? A nije bas da ce taj koji kupi stan od 3000e po kvadratu cekati autobus nego ce koristiti kola. I potpuno je irelevantno koliko ta kola kostaju, i krs od 500e i dzip od 30000e isto zauzimaju mesta s tim sto ce taj sa dzipom veovatno zauzeti bahato dva parking mesta.
Pohvale za post: 1
-
shadestudio
-
- Intermediate
- Postovi: 426
- Pridružio se: Čet Maj 30, 2019 3:34 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 565
Pohvalio: 82
Pohvalio: 82
Re: IMT
Ne znam zasto je kod nas uvek sve nesto specijalno. Mislim da nbg nije ni blizu gustine naseljenosti kao neki veliki gradovi. Meni samo nije jasno zbog cega svaki stan ima dvoje i vise kola? To je suludo, treba menjati navike ljudi, pazi gospoda vise ne mogu peske ili bicikom. Treba zabraniti uvoz polovnjaka starijih od 7-8 god, pa da vidis kako ce guzve da nestanu. Naravno da je bitno koliko kola kostaju, jer svako moze da kupi auto od 500e, a ne verujem da svako moze da kupi kola od 20k e.
Pohvale za post: 1
-
unedfined
-
- Higher intermediate
- Postovi: 946
- Pridružio se: Sre Sep 13, 2017 10:10 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1243
Pohvalio: 3308
Pohvalio: 3308
Re: IMT
shadestudio » Čet Okt 24, 2019 9:32 pm napisao:Ne znam zasto je kod nas uvek sve nesto specijalno. Mislim da nbg nije ni blizu gustine naseljenosti kao neki veliki gradovi. Meni samo nije jasno zbog cega svaki stan ima dvoje i vise kola? To je suludo, treba menjati navike ljudi, pazi gospoda vise ne mogu peske ili bicikom. Treba zabraniti uvoz polovnjaka starijih od 7-8 god, pa da vidis kako ce guzve da nestanu. Naravno da je bitno koliko kola kostaju, jer svako moze da kupi auto od 500e, a ne verujem da svako moze da kupi kola od 20k e.
Opet fantazije koje neće ni jedna vlast nikada uraditi. U zemlji gde ti poslodavac da 400 evra plate a ti njemu vratiš 200, neko bi hteo da onemogući kupovinu polovnjaka jeftinijih od 7-8 hiljada evra.
-
Ventilator_BGD
- Higher intermediate
- Postovi: 538
- Pridružio se: Pon Nov 05, 2007 5:01 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 612
Pohvalio: 102
Pohvalio: 102
Re: IMT
Kad ce da naprave neki luksuzni kompleks sa kucama umesto sto nasa nazovielita kupuje stanove? Mi smo jedina zemlja u svetu u kojoj je zemljiste bezvredno i kuce duplo jeftinije od stanova.
-
shadestudio
-
- Intermediate
- Postovi: 426
- Pridružio se: Čet Maj 30, 2019 3:34 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 565
Pohvalio: 82
Pohvalio: 82
Re: IMT
[/quote]
Opet fantazije koje neće ni jedna vlast nikada uraditi. U zemlji gde ti poslodavac da 400 evra plate a ti njemu vratiš 200, neko bi hteo da onemogući kupovinu polovnjaka jeftinijih od 7-8 hiljada evra.
[/quote]
Zasto bi neko ko ima 400e platu i pomisljao da ima auto. Autobusom mozes stici bilo gde u Beogradu. A naravno da pomislja kad kola moze naci za 500e.
Infrastruktura prati standard stanovnistva.
To jeste fantazija, ali nije ni realno da jedna siromasna zemlja ima toliko automobila. Pri tom se u infrastrukturu ne ulaze. Dakle resenje je ograniciti uvoz pa na autobus.
Pa ne mislite valjda da imt treba da ostane livada, sasvim je normalno da se duz ulica grade objekti.
Opet fantazije koje neće ni jedna vlast nikada uraditi. U zemlji gde ti poslodavac da 400 evra plate a ti njemu vratiš 200, neko bi hteo da onemogući kupovinu polovnjaka jeftinijih od 7-8 hiljada evra.
[/quote]
Zasto bi neko ko ima 400e platu i pomisljao da ima auto. Autobusom mozes stici bilo gde u Beogradu. A naravno da pomislja kad kola moze naci za 500e.
Infrastruktura prati standard stanovnistva.
To jeste fantazija, ali nije ni realno da jedna siromasna zemlja ima toliko automobila. Pri tom se u infrastrukturu ne ulaze. Dakle resenje je ograniciti uvoz pa na autobus.
Pa ne mislite valjda da imt treba da ostane livada, sasvim je normalno da se duz ulica grade objekti.
Pohvale za post: 1
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 12676
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 15495
Pohvalio: 36366
Pohvalio: 36366
Re: IMT
Вожња аутобусом је данас веће кидање живаца од поседовања крша од аута. Линије су преоптерећене, шински превоз саботиран, као и аутобуси већег капацитета. Људи се силују слањем соло возила на оптерећене правце.
Pohvale za post: 6
-
Ventilator_BGD
- Higher intermediate
- Postovi: 538
- Pridružio se: Pon Nov 05, 2007 5:01 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 612
Pohvalio: 102
Pohvalio: 102
Re: IMT
Udobnje je cekati u koloni u kolima nego uz znoj u zagusenom prevozu.
Pohvale za post: 3
-
ГЛАС ПРИРОДЕ
-
- Higher intermediate
- Postovi: 890
- Pridružio se: Sub Avg 08, 2015 2:20 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1147
Pohvalio: 1138
Pohvalio: 1138
Re: IMT
Ventilator_BGD » Пет Окт 25, 2019 10:57 am napisao:Kad ce da naprave neki luksuzni kompleks sa kucama umesto sto nasa nazovielita kupuje stanove? Mi smo jedina zemlja u svetu u kojoj je zemljiste bezvredno i kuce duplo jeftinije od stanova.
Можда би најбоље било направити неколико кула од неколико стотина спратова негде у центру и тако остварити жељу сваком паланчанину да има стан близу Теразија.
Ако вас занимају теме у домену архитектуре, пејсажне архитектуре, природе и екологије, уметности, историје града и сл. јавите поруком .
-
shadestudio
-
- Intermediate
- Postovi: 426
- Pridružio se: Čet Maj 30, 2019 3:34 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 565
Pohvalio: 82
Pohvalio: 82
Re: IMT
[quote="Ventilator_BGD » Pet Okt 25, 2019 2:20 pm"]Udobnje je cekati u koloni u kolima nego uz znoj u zagusenom prevozu.
[/quotze]
Pa onda nema nikakvih problema, sve je super u bgu.
[/quotze]
Pa onda nema nikakvih problema, sve je super u bgu.
-
razgradjevinar
- Higher intermediate
- Postovi: 1974
- Pridružio se: Ned Avg 22, 2010 7:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 2947
Pohvalio: 2417
Pohvalio: 2417
Re: IMT
cekaj, da li je realno da lik koji hvali bnv i tamosnju arhitektutu i urbanizam dodje na temu o imt-u i pise o problemu javnog gradskog saobracaja i zabrani uvoza polovnjaka..... pa koliko moras da nemas obraza da uopste pomislis da to radis, sunce ti poljubim
-
shadestudio
-
- Intermediate
- Postovi: 426
- Pridružio se: Čet Maj 30, 2019 3:34 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 565
Pohvalio: 82
Pohvalio: 82
Re: IMT
razgradjevinar » Pet Okt 25, 2019 4:59 pm napisao:cekaj, da li je realno da lik koji hvali bnv i tamosnju arhitektutu i urbanizam dodje na temu o imt-u i pise o problemu javnog gradskog saobracaja i zabrani uvoza polovnjaka..... pa koliko moras da nemas obraza da uopste pomislis da to radis, sunce ti poljubim
Molim te citiraj mi post u kojem hvalim arhitekturu beograda na vodi. Pomesao si me sa nekim, ili verovatno nisi razumeo neki post.
-
Ventilator_BGD
- Higher intermediate
- Postovi: 538
- Pridružio se: Pon Nov 05, 2007 5:01 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 612
Pohvalio: 102
Pohvalio: 102
Re: IMT
shadestudio » 25 Oct 2019 02:10 pm napisao:Ventilator_BGD » Pet Okt 25, 2019 2:20 pm napisao:Udobnje je cekati u koloni u kolima nego uz znoj u zagusenom prevozu.
[/quotze]
Pa onda nema nikakvih problema, sve je super u bgu.
Nista nije super u bg-u, gradski prevoz nije dostojan coveka, i veliko je mucenje, posebno nama koji svakodnevno u jednom pravcu putujemo po sat vremena i vise. Naravno da ce svako ko moze sebi da olaksa tu muku. Ne mogu pristojno ni da se obucem, za 2 minuta sam gola voda, ili stisnut izguzvan, pre neki dan su mi obucu na prvom stepeniku upropastila vrata od autobusa u koji nije moglo da se udje. Nisam razmazen, ceo zivot putujem prevozom ali sto je mnogo mnogo je.
Pohvale za post: 5
-
Igor
- Site Admin
- Postovi: 14305
- Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 19281
Pohvalio: 20324
Pohvalio: 20324
-
Johnest_Hon
- Higher intermediate
- Postovi: 1447
- Pridružio se: Sub Okt 16, 2010 12:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 1425
Pohvalio: 2971
Pohvalio: 2971
Re: IMT
A kad će novi traktori? 

-
maršalsavo
- Intermediate
- Postovi: 210
- Pridružio se: Pon Feb 18, 2019 9:40 pm
- Lokacija: Kumodraž
- Kontakt:
Pohvaljen: 295
Pohvalio: 73
Pohvalio: 73
Re: IMT
Ja kao covek koji svaki dan satima ide autobusom mogu na prste da nabrojim kad je dosao na vreme i kad je imao klimu u odgovarajuce doba godine
beograske autobuse klime krase leti se pale zimi se gase
beograske autobuse klime krase leti se pale zimi se gase
Pohvale za post: 3
Povratak na “Opšte diskusije o projektima”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 15 gosta