Šta je novo?

Užice - Bajina Bašta sa tunelom "Kadinjača"

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674031#p674031:amoft5gm je napisao(la):
мајстор » 27 Okt 2019 09:05 am[/url]":amoft5gm]Ако могу добро да проценим раскрсница Кремна 1 је око 3км југоисточно . . .
Prve tri sam već postavio, pa evo i ostale dve petlje :
 
Надам се да гранични прелаз неће ни требати...
 
Dok smo kod petlji, da postavim ceo tekst za petlju "Mačkat", jer ona je
interesantna ne samo zbog naplatne rampe, već i radi "Baze za održavanje"
što je još jedan argument da se do nje gradi Prva deonica AP od Požege.
 
мајстор":1uuxxwvp je napisao(la):
Има на Кадињачи скретање за Поникве. Не знам на шта је мислио, можда за бољу везу?

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673926#p673926:1uuxxwvp je napisao(la):
prostorni planer » Sub Okt 26, 2019 11:02 pm[/url]":1uuxxwvp]Ja ne razumem kako pises da nema puta do aerodroma?
Ima put, naravno, ali kakav? Da li je neko bio tamo.
Ko je aerodromski - avionski putnik? Neko ko je navikao na viši nivo usluge. Treba ga dovesti do tamo, udobno i brzo. U ovom trenutku, da biste nekim prevoznim sredstvom većim od automobila ili kombija stigli na aerodrom, samo iz Užica treba oko 40', i to sada, po lepom vremenu. U slabijim vremenskim uslovima to može da bude i potpuno nemoguće. Tamo sneg ume da padne i u aprilu. Sad zamislite da imate grupu dobroplatežnih turista koji dolaze nekim avionom na Zl, ili obrnuto, i treba da ih transferišete. Visoki, dugački autobusi turističkog standarda. Trebaće, bez aerodromskih formalnosti, između sat i po i dva da ih dovedete ba odredište.
Od Ue do Kadinjače ima čuvenih 14km, ali puta ispod svih standarda. Nešto je bolje tamo, od Kadinjače do aerodroma, ali je zapušteno i pravljeno za vojne svrhe. Poslednjih 3 km je interna aerodromska saobraćajnica. Nije put.
Da li je neko bio tamo?
U priči o tunelu i pristupnim putevima nema ni govora o nekom novom putu i kačenju tog puta na novu trasu. Ona kozja staza koja se sad zove put preko Kadinjače, može samo da služi za auto trkanje leti i sankanje zimi.
A šta je jeftinije, napraviti 15km kvalitetnog pristupnog puta, ili 2,5km piste negde drugde, gde je sve jednostavnije? Na Ponikvama od sve aerodromske infrastrukture, imate samo golu pistu, delimično rehabilitovanu posle bombardovanja i gomilu problema u vidu zaostataka rata. ŠTA ima u urušenim kaponirima koji su u neposrednij blizini? Ja ne bih proveravao, ni mnogo se motao tuda.
Istražite malo ovo mesto: 43.899753,19.682101

Ovaj, drugi put, od 31 minut je većim delom put između sela i nije preporučljiv ni za auto. Većim vozilom je nemoguće. Jedino bi se isplatila kombinacija ova dva koja bi izbegla uspon uz Kadinjaču. Na njemu ima jedna deonica od betona koju je opet vojska gradila osamdesetih, a poslednjih 20 nije održavan.
Zato kažem da do Ponikava nema puta, jer ne vidim da je moguće tuda dovesti i provesti visokoplatežnog gosta, a da on na kraju ipak bude zadovoljan. Rado bih diskutovao i ukrštao svoje stavove, ali ne protiv argumenata zasnovanih na mašti, gugl mapi i predizbornim obećanjima. "Malčice je drukčije u praksi!“ i na terenu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674071#p674071:1vj3c1bf je napisao(la):
dragan » Ned Okt 27, 2019 11:53 am[/url]":1vj3c1bf]Dok smo kod petlji, da postavim ceo tekst za petlju "Mačkat", jer ona je
interesantna ne samo zbog naplatne rampe, već i radi "Baze za održavanje"
što je još jedan argument da se do nje gradi Prva deonica AP od Požege.
file.php
Tu i jeste logično mesto za bazu održavanja. Nalazi se skoro na sredini težeg dela trase (planinskog) i zbog petlje ima mogućnost jednostavnog pristupa u oba smera, kao i servisnog pristupa sa M5.
Stalno to pišem, dosadih: daleko smo od ovoga, isto kao i od Požega - Boljare. Kad put dođe do Požege, videćemo šta će biti i gde će tada biti ona trojica koja su se dogovarala.
 
Prebacio sam post o aerodromu na njegovu temu :
viewtopic.php?p=674085#p674085

Premda taj problem sa pristupnim putem je i za ovu temu.
Da li negde pistoji plan za rekonstrukciju tog lošeg puta?

A, možda ima mesta da se postavimi neka gondola. :)
 
Celo pre podne juče je pola Užica je bilo bez interneta, pa bez gasa, a jutros bez struje, a danima ceo grad u dimu.
Zato sad užurbano pravimo projekat prenosa informacija pomoću golubova pismonoša. Čim to završimo, pravimo gondolu... Mada, predlažem da se zip lajn sa Starog grada produži do Ponikava.E, baš toliko su verovatne i izvodljive sve te ideje, od samog aerodroma u sred nigde, pa do te gondole, puta, tunela na obilaznici koja ne postoji koji vezuje sa autoputem koji se tek zamišlja...
Ne mogu više da mlatim praznu slamu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674123#p674123:2pibi0vm je napisao(la):
branik » 27 Okt 2019 12:27 pm[/url]":2pibi0vm] . . na obilaznici koja ne postoji koji vezuje sa autoputem koji se tek zamišlja...
Svaki objekat, kuća ili put, prvo se "zamišlja", tj. stvara slika u glavi, onda
planira gde će biti, radi urbanizam i projektuje, pa traže pare i onda gradi.

Nekom je to dosadno da prati, a meni nije i vidim da se već gradi AP do
Požege, pa je onda naredna deonica do Užica (Mačkata) koja mora da se
priprema za gradnju, a da li će usput da se gradi i Obilaznica, to je pitanje.

Tunel Kadinjača je mnogo izvesniji i tu se više odmaklo u dokumentaciji.
Ja imam nameru da se raspitujem za sve te objekte, jer me oni interesuju
a razumem frustraciju onih koji čekaju te projekte više godina ili decenija.
 
Samo ti nastavi da se raspituješ, ne brigaj za nas frustrirane.
Kad dođe do Požege, nastavak ap je ka Ivanjici i Pešteri, dalje.
A ova ka Užicu je izmaštana da bi se ućutkao užički kraj zbog besmislenog pravca ka Pešteri. Kasnije se na to nadovezao Erdogan, zarad svojih interesa, a ona naša dvojica se primili kao mladi .......
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674135#p674135:1yu5gdgq je napisao(la):
dragan » Ned Okt 27, 2019 12:58 pm[/url]":1yu5gdgq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674123#p674123:1yu5gdgq je napisao(la):
branik » 27 Okt 2019 12:27 pm[/url]":1yu5gdgq] . . na obilaznici koja ne postoji koji vezuje sa autoputem koji se tek zamišlja...
Nekom je to dosadno da prati, a meni nije i vidim da se već gradi AP do
Požege.
Da te razočaram, ne gradi se nista. Kampovi se ne racunaju, vec kad krenu radovi,ograde gradilište i postave table sa pocetkom i krajem gradnje.
Izvesnije je da ce se graditi ovaj deo,to sigurno, ali su u martu 2018 kao trebali poceti ,pa na leto ,pa krajem godine, pa 2019 u martu prvi kampovi, pa u maju 2019 svecano otvaranje radova ,a zapravo radovi na izgradnji nisu jos krenuli i nece jos.
E to je zamajavanje javnosti ,jer Kinezi kazu da ce za 3g napraviti AP, ali od momenta kada krenu sa radovima. Nema teorije da bude gotovo do kraja 2021, i tako godinu ipo obecavas pocetak, pa jos godinu ipo cekas da krenu radovi, u stvari 3g prazna obecanja.
Naravno verov im je trebalo toliko da krenu sa radovima, ali narodu lepse zvuci " poceli smo" a u stvari nema 50 kineza ,jos ni kampovi nisu gotovi, a to se ne racuna u radove i onaj rok.
Ne znam zasto obecavaju pocetak za npr godinu kad znaju da zo nece biti tako. Iszo tako kazu sad " gotovo 2021 ili pocetkom 2022"?! E sad mi mozemo da cekamo, pa da posle kazemo " pa dobro ipak su ga napravili" ,ili da saberemo 2+2 i da jr jasno da za 2g ne mogu ni tunele sa probuse i opreme a ostalo da ne govorim
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673806#p673806:3ilmddkd je napisao(la):
мајстор » 26 Okt 2019 04:44 pm[/url]":3ilmddkd]НА деоници Прељина-Пожега углавном раде се приступни путеви и подижу кампови. Ускоро би требало да крену са бушењем тунела Лаз, мало шта је видљиво за сада.
Miro, pitao sam za radove, koji su tek počeli izgradnjom tih kampova.
To su ipak pripremni radovi, a kad sam rekao "da se gradi" ta deonica
mislio sam da je potpisan ugovor sa kinezima i to je početak gradnje.

E, sad, druga je stvar kako radovi napreduju na terenu o čemu pišeš.
Da li će sve biti u roku ili će možda opravdano da kasne ili neće, to je
druga stvar, ali ta deonica do Požege se ipak gradi i sledeća je za UZ.

Vidim da se tu još radi na dokumentaciji, ali neke dozvole su izdate:
"Eksproprijacija na deonici Preljina-Požega urađena za one delove trase
za koje je izdata građevinska dozvola i na kojima su radovi i započeti, jer
su na tim deonicama rešeni imovinsko pravni odnosi.
Na auto-putu Preljina-Požega, gde je trenutno prisutno oko 140 radnika i
inženjera i 50 jedinica mehanizacije, radovi su počeli na tunelima Laz i Munjino brdo
."
https://www.danas.rs/drustvo/ministarst ... na-pozega/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674162#p674162:5o959e1c je napisao(la):
branik » 27 Okt 2019 02:27 pm[/url]":5o959e1c]Samo ti nastavi da se raspituješ, ne brigaj za nas frustrirane. . .
Videću koliko mogu da izdržim, a možda vam se i pridružim. :)
 
Dragane, da ne citiram tvoj odgovor- ne veruj u sve sto pise. Nisu masine stigle ni kinezi koji rade na njima. Samo na jednom delu Markovici za sad se priprema plato za tunel,a ovo sve je izvrtwnje istine.

Al pocece ,to je sigirno i verujem da ce dati sve od sebe da bude u roku. Samo je problem to sto je ,da se pocelo kad su rekli,do sad trebalo da bude gotovo. A nekako mislim da svako treba da stoji iza svoje reci. I mnogo vise transparentnosti pri radovima,a ne kao da je nuklearni silos,brane slikanje i ako si izvan ograde
 
Zanimljivo mi je povuci paralelu izmedju otvaranja radova na deonici Preljina-Pozega i Kuzmin-Raca. Na prvoj su ozvanicili pocetak radova od nule tj. i pre nego sto su ista poceli. Na drugoj su sve zavrsili, kamp, asfaltne baze, betonske baze itd. pa su onda ozvanicili pocetak radova.
 
Na Kuzmin-Rača su čekali Erdogana za svečani početak radova, a on je kasnio. :)
 
U glavnom mislim da ozbiljni izvodjaci nece dopustiti da dokumentacija nije potpuna,i ispitivanje celovito. Pa da se ne ponovi Brancic. Nadam se samo i za ovaj deo da ce se naci neko pametan da pusti deo do Pakovraće ,ako preko Markovice nastane problem
 
Iznenadjen sam brojem postova na ovoj temi. Ko bi rekao da je ovo toliko interesantno.

Imam utisak da naprednjaci iz našeg kraja imaju solidnu prođu preko Selakovića. Pokušavaju to da iskoriste ali i dalje osim rekonstrukcije fabrike vode nema apsolutno nikakva kapitalna investicija u gradu. Sve je nekako tromo i nedovoljno dobro. Tako i sa ovim tunelom, pokrenuto je to sa mrtve tačke ali izgradnja odnosno iskopavanje istog je stvarno na dugačkom štapu. :notok:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674289#p674289:3pjyeq9j je napisao(la):
Orfanelin » 27 Okt 2019 07:34 pm[/url]":3pjyeq9j]. . izgradnja odnosno iskopavanje istog je stvarno na dugačkom štapu.
Kad već to znaš, koliko je taj štap dugačak u godinama?
 
Pa najmanje 5.
Mada opet to sve zavisi od političke situacije i da li će i kako doći do promena. Mislim da su šanse da država da pare u naš kraj veće ako je Selaković u vrhu vlasti. Mada i Trifunović je naš ali od njega ne znam šta bih mogao da očekujem.
 
Ja tipujem na 4god, tj u mandatu sledeće vlade 2020-2023.

I to nema veze sa "vezama" za koje ti misliš da su važne.
 
Sve ima veze sa vezama. I sam si pričao o lobiranju.
 
Lobiranje je javno i nema veze sa poznanstvima, već sa argumentima.

Odnosno neki projekat se neće dobiti ako nema jakog Javnog interesa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674199#p674199:10p7d7al je napisao(la):
dragan » Ned Okt 27, 2019 5:08 pm[/url]":10p7d7al]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674162#p674162:10p7d7al je napisao(la):
branik » 27 Okt 2019 02:27 pm[/url]":10p7d7al]Samo ti nastavi da se raspituješ, ne brigaj za nas frustrirane. . .
Videću koliko mogu da izdržim, a možda vam se i pridružim. :)
Konačno si shvatio!
MiraC":10p7d7al je napisao(la):
U glavnom mislim da ozbiljni izvodjaci nece dopustiti da dokumentacija nije potpuna,i ispitivanje celovito. Pa da se ne ponovi Brancic. Nadam se samo i za ovaj deo da ce se naći neko pametan da pusti deo do Pakovraća ,ako preko Markovice nastane problem
Ako iko bude pametan da prioritetno od Preljine produže po Pakovraća i odmah puste, mnogo će značiti. To će već biti skraćenje od skoro pola sata. Jedini ozbiljan objekat tu bi bio most preko Morave. Čak ni petlja nije privremeno neophodna, već samo jedan kružni tok kao dok je bio u Dićima. I, čeona, a ne bočna rampa da se ne pravi cirkus kao u Preljini. I sve to, moglo bi da bude vrlo, vrlo brzo gotovo, a značilo bi mnogo i dalo novi smisao celoj priči. Onda bih možda odustao od Divčibara.
I, ubeđen sam da će se, kad tad morati da uradi neka brza veza sa Ibarskom negde ispred Obrenovca ka Lipovici ili Rušnju, ili da se ozbiiljno pozabave putem Obrenovac - Umka, jer dok se dođe do Ostružnice i obilaznice, rogovi porastu. Treba rešiti skraćenje onim koji bi da idu u južne i istočne delove Bg. Ovako, naterani su da se isključuju rano, i od Ćelija da guslaju Ibarskom, na kojoj jeste i biće manje vozila, ali ostaju ograničenja.
I, šta bi sa izmeštanjem Ibarske oko Vreoca zbog širenja kopova? Došli su do nje.
 
Ovo sad ide na reviziju i neće se nista dešavati do polovine naredne godine.


Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Vrh