Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

dragan":2b3susld je napisao(la):
Fruškogorski koridor je od Rume do NS, a ima i tunel i most kod Kaćke petlje.
Hvala na informaciji, mislio sam da se naziv odnosi na ceo pravac do Loznice

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Na tom državnom putu su vrlo različite deonice, pa će tako biti

autoput od Rume do petlje sa autoputem E70, a odatle do Šapca.

One su potpuno nezavisni projekti i mogu da se grade posebno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650488#p650488:3egcq85j je napisao(la):
JoeBG » Pon Avg 19, 2019 10:56 pm[/url]":3egcq85j]@nikicakica

Ja se slažem sa tobom. Potrebniji je tu pun profil autoputa nego bilo gde. Još nije kasno da se izgura. Tunel kroz Frušku Goru bi i na autoputu bio sa po dve trake.
Po meni, autoput NS-ŠA koji bi južno od Šapca išao ka Bijeljini. Nastavak ka Loznici moto-put, a Kuzmin-Rača ne bih uopšte radio.

I ja podržavam pun profil. Mogli bi polemisati da li je bilo bolje nastaviti planove sa NS - Ruma - Šabac - Bijeljina
Ili je bolje Bijeljina - Rača- Kuzmin - Erdevik - Banoštor - Novi Sad (tamo nedostaje i most preko Dunava) - kad se vec gradi i taj put..
Ali sad imamo to što je već ucrtano i dogovoreno sa Kinezima i teško da se nešto može izmeniti...
 
"U okviru "Fruškogorskog koridora" Novosađanima je važna obilaznica oko Petrovaradina i
novi most koji bi preko Dunava spajao autoputeve BG– ZG i Beograd – Budimpešta" . . .

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=152BtHZUsFU[/youtube]
 
Zanimljiv tekst. Po mapama koje sam ja gledao do sada, trasa ide izmedju Majura i Stitara i u najgorem slucaju ce se morati rusiti svega par kuca. Ne znam kako bi se Stitar podelio na dva dela. Isto tako obilazi sva sela dalje ka Loznici i isto tako prema Rumi.

https://www.danas.rs/ekonomija/autoput- ... acka-sela/
 
Koliko sam ja gledao, autoput prolazi negde izmedju Sokine kafane i pruznog prelaza na ulasku u Stitar. I u Tabanovicu kod Sljunkare. Tu je najmanje naseljeno. Tesko da se moze izbeci rusenje pojedinih kuca. Jedino da trasa ide izmedju Stitara i Belotica ali to bi vec bilo daleko od grada. Na ovom linku ne moze se bas jasno videti gde ide trasa. Jedino ako sam ja pre gledao pogresne mape na netu...
 
Po brojevima parcela, put zaobilazi prugu

stitar11.jpg


stitar10.jpg



Ovde bi presecao put za Bogatic https://www.google.rs/maps/@44.7825978, ... z?hl=en-GB
 
Ne znam, sigurno da nije svejedno kada ti neko kaze da preko tvoje kuce ide autoput ali to mi se cini najlogicnija trasa. Ne znam gde bi je mogli pomeriti.
 
Moglo bi se spustiti tuda kuda si rekao - izmedju Sokine kafane i pruznog prelaza. Put bi bio ravniji, ne bi moralo nista da se rusi ali bi dva puta sekao prugu


stitar12.jpg
 
Pa mogli bi i prugu da izmeste. Moguce da Stitarcima i uspe da izdejstvuju pomeranje trase. Uspelo je mestanima sela kod Bijeljine da ubede vlasti da promene trasu iako se radilo samo o poljoprivrednom zemljistu.
 
Sad sam tek odgledao video i ucitao slike. Nije mi net dobar.
Ovo zaista nema smisla. Nisam kuci trenutno ali da jesam i ja bih potpisao tu peticiju za Stitarce! Trasa ili da se izmesti izmedju Sokine kafane i pruznog prelaza ili je izmestiti izmedju Belotica i Stitara. Tu ce se barem moci napraviti ukljucenje a bice blize i Bogaticu i ostalim selima.
 
Ajde da batalimo predizbornu kampanju i da pričamo o brojevima.

Troškovna strana budžeta je planirana na 1.334.700.000.000 dinara
Od toga plate i penzije nose skoro 900.000.000 dinara. Od tih 450 milijardi treba pokriti i mnoge, mnoooge druge obaveze koje budžetski finansiraju.

A onda za sve investicije ostane možda oko 200 milijardi ili tako nešto.
A samo npr. Moravski koridor košta, po projektu, koji se uvek probije, 9.600.000.000 dinara.

Biće radova, ima nešto para, ali nema ni za četvrtinu nabrojanog.

Brojeve sam namerno pisao sa nulama da bi videli kolike su to pare.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676349#p676349:3ff9si5o je napisao(la):
Pendolino » 02 Nov 2019 04:19 pm[/url]":3ff9si5o]Biće radova, ima nešto para, ali nema ni za četvrtinu nabrojanog. . .
Autoputevi i magistrale 2+2 će se finansirati iz ino- kredita, a

samo malom delom iz bužeta, možda oko 10-15% učešća.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676349#p676349:1rhngu6n je napisao(la):
Pendolino » Sub Nov 02, 2019 5:19 pm[/url]":1rhngu6n]Ajde da batalimo predizbornu kampanju i da pričamo o brojevima.

Troškovna strana budžeta je planirana na 1.334.700.000.000 dinara
Od toga plate i penzije nose skoro 900.000.000 dinara. Od tih 450 milijardi treba pokriti i mnoge, mnoooge druge obaveze koje budžetski finansiraju.

A onda za sve investicije ostane možda oko 200 milijardi ili tako nešto.
A samo npr. Moravski koridor košta, po projektu, koji se uvek probije, 9.600.000.000 dinara.

Biće radova, ima nešto para, ali nema ni za četvrtinu nabrojanog.

Brojeve sam namerno pisao sa nulama da bi videli kolike su to pare.

To je budzet za jednu godinu, svi planirani projekti ce se graditi godinama i placaju se etapno. Vecina projekata se finansira iz kredita, budzet pokriva mali deo.
 
sve što se finansira iz kredita, a biva potrošeno u toku budžetske godine, vidi se na rashodnoj strani budžeta. po rebalansu za kapitalne rashode za ovu godinu planirano je 182,3 mlrd i tu se nalaze plaćanja za sve infrastrukturne projekte - putni i železnički koridori, gasovod...za 2019.
Dogodine će za istu namenu biti planirano oko 200 mlrd.

ovo se odnosi samo na budžet republike, treba dodati i lokalnu samoupravu, pokrajinu i JP puteve (održavanje)... to sve ukupno izađe na oko 240 mlrd ove godine i 250-260 mlrd. dogodine
 
Za deonicu Ruma - Novi Sad još nije ni potpisan komercijalni ugovor sa kinezima
pa zato još nema ni kredita, a za deonicu Ruma - Šabac se još čeka na kredit.
 
pa da, al u budžetu može da se odvoji novac za to - neki deo, recimo eksproprijacija, planiranje, čak i deo avansa za radove... bez obzira da li ima ugovora ili ne
 
Da, može namenski da se izdvoji i verovatno je i izdvojen "neki dinar".
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676353#p676353:2wx05av5 je napisao(la):
dragan » 02 Nov 2019 04:33 pm[/url]":2wx05av5]Autoputevi i magistrale 2+2 će se finansirati iz ino- kredita, a
samo malom delom iz bužeta, možda oko 10-15% učešća.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676811#p676811:3cyycqah je napisao(la):
dragan » 04 Nov 2019 09:52 am[/url]":3cyycqah]Da, može namenski da se izdvoji i verovatno je i izdvojen "neki dinar".
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676353#p676353:3cyycqah je napisao(la):
dragan » 02 Nov 2019 04:33 pm[/url]":3cyycqah]Autoputevi i magistrale 2+2 će se finansirati iz ino- kredita, a
samo malom delom iz bužeta, možda oko 10-15% učešća.

a kad krene izdvojiće se sve, jedino što će se to sliti iz kredita u budžet, pa će posle budžet otplaćivati kredit, da li iz svojih sredstava, da li iz refinansiranja, delimično ili potpuno...

dakle, svaki € i $ prođu kroz budžet
 
То се зове "грејс" (енг. grace) период.
 
Vrh