Šta je novo?

Tramvaji

Pardon, moja greska! Mislio sam na gorni deo ka Bulevaru. Na samoj raskrsnici s Ilije Garasanina se golim okom vidi kako su sine izlomljene.
 
1529
3c20a4cfda266a2e7892d7a1f46535ee.jpg


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Kao pokretni paravan. Pa i sam po sebi, tramvaj treba da bude ukras grada.
 
Мени су ове рекламе баш ружне, много је боље када се и предња и задња стена возила офарбају у боју позадине рекламе.
 
samo na ovoj fotografiji 3 ogromne reklamne povrsine.... :blah:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675241#p675241:2o8b21pk je napisao(la):
Bogdan » Sre Okt 30, 2019 4:59 pm[/url]":2o8b21pk]1529
3c20a4cfda266a2e7892d7a1f46535ee.jpg


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Новинарство у Србији је бедно последњих година. Читалац из описа незгоде закључује да је возач крив. А крива је старица која је с унуком претрчавала улицу!
 
Svaki vozač bar dva puta za smenu ima situaciju kad zbog tuđe lude glave mora naglo da koči i spasava stvar. Prvo dvoje napred vide o čemu se radi, a ostali pozadi skidaju mu sve po spisku.
A kad se neko povredi u vozilu, biće u naslovu da je vozač naglo zakočio, a tek pred kraj teksta će pomenuti možda razlog. Kao da vozač koči tako jer voli i uživa. A zna li neko kakav je osećaj kad gledaš kako neko hoće da podigne pod tvojim točkovima a ti osim kočnice nemaš ništa drugo. Ni za molitvu nema vremena.
 
Imao sam takve situacije gde sam poludeo što vozač sa cafom nekoliko puta naglo koči, a poslednji put je udario u auto kod Pop Stojanove što je vrlo česta pojava na tom mestu jer automobili znaju često da podlete pod tramvaj.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Прилично ретко питам шта се дешава са одређеним возилима...
Шта се дешава са #2658+#1442? Баш дуго не виђам ту швајцарску композицију.
 
Verovatno trunu u garaži, jer imaju veliki višak tramvaja. Španaca nikad manje na ulicama.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
@ Vinča307
Па они бре нису нормални!!! :bash: Уместо да пеглају тај вишак, они трпају раздрндане соло Ка(н)тице попут #2213, #2218, #2222, #2223 (убедљиво најгора и најружнија Катица), #2242... у саобраћај. Ево како да се тај вишак испегла:
1) Гро соло Ка(н)тица под резаљку!!! Спрам Швајцараца, то су веома инфериорни трамваји по питању комфора. А и труле су само тако (под ,,Ка(н)тице" не рачунам оне ремонтоване у Гоши, као ни чоперце из 1997.).
2) Уместо тих расходованих КТ4, стављати Швајцарце.
3) Све преостале неспарене чоперце и ,,Гоше" обавезно у синхрон (#2315+#2276, #2351+#2345, #2419+#2402)!!!
4) Као службене и туристичке трамваје искористити неке 2 соло КТ4 у најбољем стању!
Тим мерама би ефикасност и удобност трамвајског подсистема значајно скочила.
 
За туристичке имају оне дониране незглобне трамваје, швајцарца и немачки Т-4.
 
Рипањац 405,
Ако ти се ČKD T4D трамваји не свиђају не значи да их треба расходовати. Истом логиком и белгијски PCC II треба расходовати, јер се некима не свиђа. То су историјска возила која не би смела да се расходују.
 
@ SBG
Није била реч о Т4D (коју би, свакако, требало уврстити у музејску збирку), него о КТ4YU. Не, никада нисам рекао да их треба све расходовати, него већину ових раздрнданих, а свакако једну оставити за музеј (по могућству #2348, у најбољем је стању). Читајте мало пажљивије! :wink:
 
Zbog radova u Savskoj 12 je u toku vikenda i danas išla preko Starog Savskog, Novim Beogradom, preko mosta na Adi na Banovo Brdo. Prvi put jedna linija koristi oba mosta.

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675468#p675468:2bwbdvv2 je napisao(la):
sergio-m » Čet Okt 31, 2019 10:34 am[/url]":2bwbdvv2]samo na ovoj fotografiji 3 ogromne reklamne povrsine.... :blah:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675241#p675241:2bwbdvv2 je napisao(la):
Bogdan » Sre Okt 30, 2019 4:59 pm[/url]":2bwbdvv2]1529
3c20a4cfda266a2e7892d7a1f46535ee.jpg


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
Kolko ruzan tramvaj s ovim reklamom kao i svi ostali na koje su zalepili.
OK na sve su zalepili debili. :bash: :bash: :bash:
 
Zbog svog jednostavnog i ''kockastog'' izgleda (samo kažem) Katice na prvi pogled spolja deluju kao da se i dalje dobro drže. I mislim, shodno svojim godinama, i šta su sve preživele... može i tako da se kaže.
Ali kad se pogleda izbliza vidi se da ih nagriza rđa, da je dosta njih toliko puta čukano i ''peglano'' da im se vide nabori, da čak i ona neuništiva unutrašnjost polako počinje da pokazuje znake starenja i propadanja.

Neophodan im je temeljan i kvalitetan remont što pre. Jesu one ko T-55, ali na kraju krajeva i T-55 mora da ima neki minimum održavanja pa i remont s vremena na vreme. Služe već skoro pola veka. Čak i spomeniku posle toliko vremena treba održavanje, a kamoli kompleksnoj mašini...
 
Daleko su oni od pola veka. Ako se dobro sećam, došli su kad je tramvaj prešao Savu, kad je sprovođena kampanja "Tramvajem u 21.vek". Da su tada dugoročnije razmišljali i za tu novu eru tramvajskog saobraćaja izabrali široki kolosek, mnogo bi bolje bilo.
Za tramvaj 35 godina nije extremna starost. Svi tragovi čukanja i habanja lako su rešivi. Suština je u elektromehanici, a i to se danas relativno lako sređuje i unapređuje. Dobija se još koja decenija rada, veća pouzdanost, uz mnogo nižu cenu od novog. A samim tim što retko ko pravi ovu širinu, i cena novog za Bgd je veća, jer standardni proizvod mora da se menja (slučaj sa caf).
Deo tramvaja je po izlasku iz sankcija prošao neki vid remonta, (uglavnom su to bili oni koji su imali za to vreme veće havarije, izbačeni iz upotrebe i kanibalisani) jer su uz trolejbuse podneli stravičan teret od '92-96.
 
U pravu si, ja sam se zabrojao, nije 50 nego (skoro) 40 godina.
Ali ipak, da im treba remont, vala treba im.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=681584#p681584:24iv5qkk je napisao(la):
branik » Uto Nov 19, 2019 8:49 pm[/url]":24iv5qkk]Ako se dobro sećam, došli su kad je tramvaj prešao Savu, kad je sprovođena kampanja "Tramvajem u 21.vek". Da su tada dugoročnije razmišljali i za tu novu eru tramvajskog saobraćaja izabrali široki kolosek, mnogo bi bolje bilo.
Najveća glupost i propast od projekta u istoriji Beograda posle Prokopa. :bash:
 
Neke "Katice" su krpljene i limom i šper pločom i git masom... kao ciganski Trabant. Ja razumem da ih GSP voli zbog lakog i jeftinog održavanja ali dokle više...
 
Vrh