Šta je novo?

Trotoari

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=646144#p646144:2r37e5yp je napisao(la):
JohnnyLee » Sre Avg 07, 2019 10:25 am[/url]":2r37e5yp]настављају се радови у Мештровићевој
1f3b48dddf5f4ee33cbbf9c918534f90.jpg
856dc9490402260fd4e133331f9b4e0b.jpg
Da li će se raditi i ova strana trotoara uz školu?
 
не знам. можда хоће, можда и неће. колико већ раде тротоаре, до сада би их пресвукли у целој улици, а не неких 200 метара
 
Kod mene u kraju radnici gradske cistoce poceli da penju sve kontejnere na trotoar...navodno doneta ili je vec postojala uredba/zakon/sta god da kontejner ne sme da bude na kolovozu...OK..podrzavam ali da li je ovo resenje? Trotoari mogu da se zakrce? Pesaci nisu vazni?
2097b2314dbfdc6ecc01fa51d4d2ca9f.jpg


Послато са SM-J510FN помоћу Тапатока
 
Pravo je pitanje gde je originalno mesto za te kontejnere.
Prijavi Beokomu ili napiši adresu pa ću ja.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Мени је одувек било фасцинантно како у граду скоро нигде не постоји место за контејнере, него се тако остављају на улици или блокирају паркинг места, а представљају нешто основно без чега је живот у граду немогућ.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Meni je još fascinantnije što su po centru grada počeli da prave ''hubove'' od njih, tako da umesto da, recimo, u 4 bloka imaš 4 stajanke za kontejnere sa po jednim ili dva komada... sad prave po jednu mega stajanku od po 6-8 komada koja treba da opsluži ceo jedan deo grada.

Zato đubretarski kamion brunda 5 puta dnevno a vala ''brundaju'' i mirisi kad upari sunce... Ali eto kao, bolje mega stajanke na 500 metara nego po jedna na 200 jer ''je tako lepše''. Ono, prizor kontejnera na ulici je tako smor...
 
Kur*obolja je u pitanju. Ja pošaljem pisma Čistoći i predložim im nova mesta za kontejnere - neko zaraslo žbunje, a li mora niša da se napravi. Još dođe čovek iz Čistoće i krene da mi palamudi kako to ne može, nema para, bla bla bla.

A često se i dešava da je za kontejnere određeno mesto gde nikome ne smetaju, ali onda ih "spontano" đubretari malo približe tako da im bude lakše jer ne ne mogu da se zavlače kamionom jer smetaju parkirana vozila.
 
На делу тротоара у улици Светолика Лазаревића Лазе, код ОМВ бензинске станице и аутобуског стајалишта 56 и 98, целом ширином тротоара је корен дрвета подигао асфалт, и то по одокативној методи, сигурно 20 цм. Незгодно је кад мајке са колицима туда пролазе, па и пешацима јер већина то обилази, а опет, то сам видео једном приликом, клинцима добро дође као нека скакаоница кад возе туда бицикл или скејт.

Да ово стоји овако дуже време је и доказ са „уличног погледа“ из маја 2015.године, где се види испупчење, додуше мање, али опет... https://www.google.rs/maps/@44.7841769, ... 6656?hl=rs

Слике су од 27.јула 2019.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Gledam ovo i zamišljam šine na potezu Kalemegdan - Vuk. Bio sam nedavno tu , ali kad je već pao mrak , tako da nisam fotografisao. Sreća da sam se zatekao kada je bilo suvo , inače bih se ublatnjavio zaobilazeći ga. Koliko je prometna ova stanica?
@Astrodule, da li bi ovo mogao da prijaviš?
 
Ovu baštu u pravljenju sam zatekao i prijavio jer mi se čini da je prevelika i da zauzima trotoar.

Pogledajte prilog 1

Odgovor je dobijen da je NBG dao dozvolu za istu.



Ostaje mogućnost da se u međuvremenu bašta smanjila, ali ću je snimiti ovih dana i ako je ove širine i ako ovoliko zauzima trotoara ponoviću prijavu, sa tim što bih tražio da gradska inspekcija izađe na teren, a ne NBG.
 
gospode pa koliko retardiran treba da budes da das dozvolu za ovo


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bio sak juče i konstrukcija je i dalje na istom mestu. Prijava je prosleđena višoj instanci.
Inače, ko ne zna, u pitanju je Dolina gladnih, strana gde Šiš, posle Solunca.
Čudno je da pored nije (trenutno) ni jedan ugostiteljski objekat.

Poslato sa telefona
 
Bulevar Milutina Milankovića od Crvene gliste fo Tošinog bunara. Više puta sam prijavljivao ovakva krpljenja i nikada nisam dobio odgovor da li je ovo po propisima. Sada ću biit uporan i pisati Beokomu svake nedelje tražeći da proslede prijavu.

Pogledajte prilog 1
 
Evo na šta liči Neznanog junaka...to kopa ko stigne...naravno svi imaju sve potrebne dozvole samo im izgleda fali dozvola da posle radova vrate ulicu u normalno stanje...ovako se ne zna šta je gore trotoar, kolovoz ili drvored...
IMG-20191103-101445.jpg


IMG-20191103-101602.jpg


IMG-20191103-101611.jpg


IMG-20191103-101653.jpg


IMG-20191103-101754.jpg


IMG-20191103-101817.jpg


IMG-20191103-101842.jpg


IMG-20191103-101950.jpg


IMG-20191103-102047.jpg
 
Mislim da je neizvodljivo preci vise od 1km bilo gde u gradu a da ne naidjes na neke radove...
 
Nisu problem radovi kao takvi. Problem je što je sporo, što se krpi bez imalo stila (nema ravnih ivica) i što je kvalitet radova u fazonu "drži vod dok majstori ne odu)
 
Naravno...provali samo deo armature koji viri na jednoj od slika...nikad aljkavije nije bilo...
 
Zna li neko kakva je procedura kod ovakvih radova na trotoarima? Da li to na kraju neko potpiše da je sve u redu? Da li Grad ima ikakav nadzor?

Ovo je katastrofa. Hajde, ovde su kao bar ravne linije, ali ako se već kopa pola širine, pa iskopaj sve na tom potezu, pa lepo odradi celom dužinom.

 
Evo mogu ja da ti kažem šta bi ti najverovatnije rekli kada bi pitao za ovo.

Opcija 1) - mi tu ne vidimo nikakav problem, asfalt ko asfalt, bitno samo da je celovit i ravan.
Opcija 2) - razlike u nijansama između starih i novih slojeva će se vremenom smanjiti korišćenjem i pod sunčevom svetlošću.

I mislim razumem njihov stav. Ne kažem da ga podržavam. Samo da razumem kako i zašto bi to potegli kao argument. Prosto, njih zanima kvanitet, samo da mogu da ''pokriju'' što više radova i površina. Nemaju ni para ni vremena sad da se bave kvalitetom i estetikom.
 
Pitanje je i da li je ravan. To se jedino zaista oseti na biciklu. Evo, ovaj sam isprobao i katastrofalno je neravan
272c60abb061438b917484db65d57448.jpg
9d405f3a334182cb09e782e7b0c0d5c3.jpg


Poslato sa telefona
 
То што је раскопано толико, углавном је копано за потребну инфраструктуру нових камера којих ће бити на свим фреквентнијим раскрсницама.
Сад, треба видети да ли је град или МУП инвеститор, ко је радио пројекат, ко је извођач радова и ко је испратио радове од стране инвеститора. Тај који је ставио потпис на фактуру, прихватио је да су радови изведени у складу са прописима. Али мислим да тај пројекат још није готов.
 
Ovo prijavljujem već godinama i ne znam da li uopšte jednom godišnje očiste kako treba.

Bulevar Zorana Đinđića (Blok 30 konkretno)
a49a998b2ea5cfce00247e7542049b5a.jpg
a4d00a5f89198fa8dd96bda308316165.jpg
74a0f751554672426ac2f83993a5e240.jpg
 
Vrh