Šta je novo?

Užice - Bajina Bašta sa tunelom "Kadinjača"

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674858#p674858:2br6uzt4 je napisao(la):
drvopro » 29 Okt 2019 03:06 pm[/url]":2br6uzt4]Tražio info o mostu i tunelu i pitao kako mi građani
možemo da pomognemo da se projekti završe što pre.
Takođe tražio da počnu da održavaju put Rogacica Debelo Brdo Valjevo na valjan način.
:kk:

PS. . . Nova srodna tema : viewtopic.php?f=9&t=4437
 
I dalje misim da je samo trebalo preimenovati temu zbog srodnosti. Ovako će se samo razvući priča i zamreće obe, tim pre što je autoput baš, baš daleko. Od tunela možda nekad nešto i bude, samo da cena još malo naraste.
 
Autoput je možda "dalji" od tunala, ali turci su dobili pare za projektovanje.

I za tunel se radi dokumentacija, ali on je jeftiniji i lakši za gradnju, pa zato . .

A, obe teme neće "zamreti", biće tu još novosti pre početka same gradnje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=674883#p674883:1p7mfknh je napisao(la):
dragan » Uto Okt 29, 2019 5:44 pm[/url]":1p7mfknh]Autoput je možda "dalji" od tunala, ali turci su dobili pare za projektovanje.

I za tunel se radi dokumentacija, ali on je jeftiniji i lakši za gradnju, pa zato . .

A, obe teme neće "zamreti", biće tu još novosti pre početka same gradnje.

Koja dokumentacija se radi za tunel?
Koliko je poznato, lokacijski uslovi idu na reviziju.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=z38JIqGDZVU[/youtube]
 
Zašto nisi sve linkove stavio u jedan post?!

Nije kasno da to i sada uradiš i postaviš gde je video!
 
Nemerljiva je šteta što nam stranci grade puteve.
Ako eto, ne znam, ne umemo to da radimo, ugovorom se mora omogućiti našim stručnim kadrovima da učestvuju na projektima.
Bez toga smo propali kao država.
A ako se to radi namerno zbog profita i korupcije to je onda izdaja drzave i naroda.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
drvopro":cj0go16k je napisao(la):
Nemerljiva je šteta što nam stranci grade puteve.
Ako eto, ne znam, ne umemo to da radimo, ugovorom se mora omogućiti našim stručnim kadrovima da učestvuju na projektima.
Bez toga smo propali kao država.
A ako se to radi namerno zbog profita i korupcije to je onda izdaja drzave i naroda.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
То си апсолутно у праву, јаву и наву !!! :)

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Aj malo pozitivne energije i lepih slika iz ove turističke promocije.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sWC1fHsgxgw[/youtube]
 
Лепо ће бити када га једном направе!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675556#p675556:xx1aff65 je napisao(la):
drvopro » Чет Окт 31, 2019 1:51 pm[/url]":xx1aff65]Nemerljiva je šteta što nam stranci grade puteve.
Ako eto, ne znam, ne umemo to da radimo, ugovorom se mora omogućiti našim stručnim kadrovima da učestvuju na projektima.
Bez toga smo propali kao država.
A ako se to radi namerno zbog profita i korupcije to je onda izdaja drzave i naroda.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
Слажем се, поготово за део поста везан за учествовање наших инжењера у изградњи.. То нас не би претерано коштало, а добили би знање, које на дуге стазе може много више да се исплати. Али, питање је колико би страних фирми пристало да деле стручно знање, па и за неку пристојну цифру.
 
Србија може и треба да направи фирму као што је Реп.Србска Интеграл. Брзо би се подигао технички ниво, са добрим платама нико не би ишао напоље. Могли би да набаве ТБМ, као и остале високо напредне машине. Само је воља потребна!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677473#p677473:d7nudjrj je napisao(la):
мајстор » 06 Nov 2019 08:30 am[/url]":d7nudjrj]Србија може и треба да направи фирму као што је Реп.Србска Интеграл. . .
Prošlo je vreme kada je država "pravila firme", sada se ne bavi preduzetništvom.
Postoji još velika kompanija "Energoprojekt", ali i ona teško dolazi do poslova.

I u najboljim i zlatnim godinama, nijedna naša firma nije imala "krticu" za tunele.
Sada je ta priča potpuno deplasirana i samo ovde bespotrebno spamujete temu.
 
Зашто спамовање теме? Ето може да се уложи новац и у Енергопројект. И набави кртица онда тунел од 1300м не би коштао 50 милиона еура. По Србији има потребе за таквим тунела на много места. Загарантован посао. Зарада. Ствар је само одлуке да ли ћеш да финансираш своје људе или странце?

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Koja firma i kojim mašinama je bušila železnički tunel od Franša do Vuka i Pančevačkog mosta?
Mislim da je tada na sva zvona isticano da koriste čudo od mašine koja kopa i betonira.
 
Majstore, da se to isplati, odavno bi Energoprojekt to kupio.

Jel ti misliš da tamo nema ljudi koji znaju za takve "krtice"?!
 
Ne isplati im se zato sto mi nismo pravno uredjena drzava i niko im ne garantuje da ce dobiti posao ako budu najjeftiniji. Kod nas se donose leks specijalisi, biraju strateski partneri, na sve nacine se favorizuju strane firme iz ko zna kojih razloga (realno, svi znamo iz kojih). I zasto bi onda Energoprojekt kupio tako nesto, a drzava daje poslove strancima i to placa skuplje. Domaca privatna ili javna firma mora da ima neki vid garancije da ce im se ta investicija isplatiti. Da smo pravno uredjena drzava, a ne kumovsko-mafijaska, ta garancija bi bila najkonkurentnija cijena. Ovako, garanciju mozes da dobijes jedino ako se "sprijateljis" sa baticama iz vlasti (kao sto je npr. Integral "prijatelj" sa SNSD-om).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677534#p677534:h0lpxwvw je napisao(la):
brada » 06 Nov 2019 11:23 am[/url]":h0lpxwvw] Domaca privatna ili javna firma mora da ima
neki vid garancije da ce im se ta investicija isplatiti.
Nekad u socijalizmu je država mogla da daje takve garancije, ali
sada ne može da natera nekog izbodjača radova koga će da uzme
kao podizvodjača da izbuši neki tunel ili da uradi neki drugi posao.
 
Ne pravi se naivan, fino sam napisao da postoje 2 nacina: legalni i ilegalni. Legalni nacin je vrlo jednostavan, drzava daje posao onome ko da najpovoljniju ponudu. E sad, ako sam ja dao najpovoljniju ponudu, naravno da cu kao podizvodjaca radije uzeti domacu jeftiniju firmu, nego neku austrijsku, tursku, americku... koje su skuplje. Dakle, ne trebaju garancije kao u doba socijalizma, vec samo treba napraviti fer i postene uslove za sve gradjevinske firme. A ne da se poslovi dodjeljuju stranim firmama, bez provodjenja javnog nadmetanja. Toga kod nas, nazalost, nema.
 
To je druga priča, tj. direktno ugovaranje poslova bez tendera.

Ali i tada se pogadja ceo posao, a ne ko će da buši neki tunel.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677509#p677509:1gaky900 je napisao(la):
branik » Wed Nov 06, 2019 10:18 am[/url]":1gaky900]Koja firma i kojim mašinama je bušila železnički tunel od Franša do Vuka i Pančevačkog mosta?
Mislim da je tada na sva zvona isticano da koriste čudo od mašine koja kopa i betonira.
Radio je Energoprojekt, a mašina je koliko se sećam bila iz Japana. Čak su i majstori dolazi iz Japana kada su naši zapeli ispod Petlovog brda (naišli na podzemnu reku).


Krtice buše cevi, odnosno, tunele u obliku cevi. To je dobro za železnicu, ali nije drumski saobraćaj, jer je tu idealni oblik tunela zapravo pravougaonik.
 
Vrh