Postod stefanias » Ned Nov 24, 2019 8:29 pm
Air Serbia i njeno rukovodstvo iz 2019. godine (pricam za BEG) su na mnogo pozitivnih i zrelih nacina drugaciji od Air Serbie i njenog rukovodstva iz 2015. Znacajan broj putnika koji lete na JFK liniji zavrse u ili dodju iz Albanije, gde TIA raste brzo, do koje ce sledece godine Air Serbia imati znacajno veci capacity posebno zbog pada Adrie i ASLove brze reakcije. Pratim poteze Air Serbie jos od njenog nastanka i ove godine mi se po prvi put cini da znaju sta rade, od uspesnih novih letova iz BEG za destinacije za koji bi svi mi rekli da ce propasti, ekstremno brze i efikasne reakcije na pad Adrie i nedostatak njenog networka u regiji do (skromne ali konacno pozitivne) promene in-flight producta.
Pre nego sto pokrenu nove long haul linije, pa makar sa vec postojecim equipmentom, je najbolje da tokom vecine 2020. konsoliduju nove short/medium haul linije i povecanja u frekvencijama koje su napravili sad i da dovedu jos jedan A319 ili ATR da bi ojacali feeder network u regionu za JFk liniju posto, makar trenutno, srpsko-americko trziste ne moze da napuni taj avion tokom vecine godine. Isto vazi i za prakticno svaku drugu long haul liniju iz BEG kojoj bi trebali putnici iz regiona da bi bila profitabilna a za to je pouzdan i efikasan feeder network deo formule.