Šta je novo?

Žičara (Gondola) Kalemegdan – Ušće

Dao sam im mogućnost da ne naprave ovu glupost u Beogradu, a da im ne propadne kombinacija sa gondolom. I na kraju krajeva, i gondola i stari savski most više nisu urbanistički projekti, nego čista demonstracija naprednjačke moći. Sad ne mogu ni da odustanu od tih projekata, pošto bi se u javnosti prikazali kao slabija strana jer su se povukli pred pritiskom javnosti.

Ovako, ne bi odustali od projekta nego bi ga modifikovali uz objašnjenje da Beograd već ima arapske investitore pa je red da država uloži u Novi Sad i ne bi bili percipirani kao slabija strana. Jer njihova moć će rapidno da opadne čim budu percipirani u većem delu javnosti kao slabi i nemoćni čija je snaga na zalasku.
 
UNESCO to ne bi dozvolio kao što im ne dozvoljava ni obnovu nekadašnjeg mosta na stubovima koji i danas postoje ispod tvrđave (kao i tunel kroz greben kuda je nekada prolazio voz) - ovo se odnosi na Petrovaradin i Novi Sad
Ako hoćete da budete deo Svetske baštine, onda su mogućnosti da pravite ovakve gluposti bitno ograničene - isto važi i u slučaju Beograda.
 
Gondola je budžetirana za ovu godinu, biće veselo za neki mesec kada se nastavi sa njenom izgradnjom,
 
Ova diskusija o gondoli će biti interesantno štivo za jedno 30tak godina... nadam se da će Beobuild biti dugovečan da sve to sačuva za naredne generacije.

Budući analitičari će se ili diviti hrabrosti i mudrosti u kritikovanju jednog retrogradnog projekta koji je upropastio tvrđavu, ili će se slatko smejati ko što se mi danas smejemo ondašnjim kritičarima Gazele, autoputa kroz grad i mostarske petlje...

Eh kad bih samo mogao da potrajem toliko da vidim šta će biti konačna presuda... :)
 
Posetite sajt Geosrbija i videćete odvojene parcele za gondolu na Kališu, za stub u okretnici tramvaja, kao i za tri stuba u parku Ušće. :shock:
 
Znaci pomjeraju je neodustaju i dalje se taj besmisao gura ...
 
Tврдоглавост ГВ и дрим тима са Андреицом на делу.
 
Saznao sam da je po originalnom planu gornja stanica za gondolu trebalo da se smesti na mini-platou pored Austrijske ambasade, tako što bi se srušila ona odvratna baraka i na njenom mestu izgradila platforma-stanica. S time su se složili svi koji su učestvovali u projektu. I onda je odjednom iz nekog razloga odlučeno da se nakenteri na Kalemegdan.

Dobra stara politika. Uništava sve čega se dokopa.
 
A čija je plac gdje je baraka za tu lokaciju bio je čak i render neke ružne zgradice
 
Ovo sa austrijskom ambasadom bi saobraćajno čak i moglo da ima neku funkciju dok je početna stanica na Kalemegdanu čista budalastina.

Pri kritici treba pored ugrozavanja nasledja i vizure insistirati i na tome da je gondola na trenutno projektovanoj trasi sa aspekta gradskog prevoza apsolutno neupotrebljiva i stanovnicima ovog grada bi bila od koristi isto koliko i ringispil, a platice je papreno.
 
Gradnja gondole koja bi povezala Beogradski tvrđavu i Ušće, baš kao i sve priče o njoj, skoro potpuno su zamrle sredinom prošle godine.

Međutim, od žičare se nije odustalo o čemu svedoči i da se u budžetu Grada Beograda za 2020. nalazi stavka od 3,6 miliona evra koliko je predviđeno za njenu gradnju. Ipak, po svemu sudeći konačnu reč imaće arheolozi koji treba da procene da li bi gondola uticala na arheološka nalazišta na ovom lokalitetu.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/most- ... ovije_info
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696166#p696166:1woyvfcx je napisao(la):
astrodule » 06 Jan 2020 11:36 pm[/url]":1woyvfcx]Nije to za stanovnike već za turiste.

Stanovnike niko ne pita niti gleda njihov interes,
Pa nije toliko ni za turiste. Šta turiste može da interesuje na levoj obali Save? Pre svega samo ušće, obale obe reke i eventualno muzej Savremene umetnosti. A sve je to daleko od stanice na raskrsnici. Od gondolske stanice do ušća i nazad ima čitava 2 kilometra! Međutim ono od čega njihova stanica NIJE daleko je tržni centar Ušće i buduće prodavnice i kafane u samoj gondolskoj stanici Novi Beograd. A zatim skejt park i razni sportski tereni. Pa buduće prodavnice i kafane ispod i oko premeštenog Starog Savskog mosta. I onda još dodatni gigantski broj budućih prodavnica i kafana u trenutno napuštenom prostoru ispod Brankovog mosta sa baštama u bivšem parku. Tako da je gondola stvarno namenjena dovođenju mušterija u budući ogromni komercijalno-kafansko-sportski centar na mestu temeljno uništenog zelenog parka ušće. Videli su kolike pare prave splavovi i Beton hala, pa žele da i oni uđu u "biznis na obali". Pošto su okasnili sa splavovima i Beton halom, potrudili su se da za sebe i svoje uzmu Savski amfiteatar i desnu obalu Save kod Beograda na vodi, a sada žele da stave šapu i na najveći zgoditak, ušće Save u Dunav, bivši zeleni park i preostale obale oko tog prostora. I tome služi Gondola. Treba da dovede nosače novčanika do mesta gde se oni mogu isprazniti. Sve je to deo unapred osmišljenog i celovitog biznis-paket-aranžmana: I opravdanje za kafane koji se dobija premeštanjem Starog Savskog mosta "u park", i Gondola, i sportski tereni (koji treba da privuku i taj segment žednih mušterija).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696315#p696315:tortm7jl je napisao(la):
Zuma » Uto Jan 07, 2020 6:52 pm[/url]":tortm7jl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696166#p696166:tortm7jl je napisao(la):
astrodule » 06 Jan 2020 11:36 pm[/url]":tortm7jl]Nije to za stanovnike već za turiste.

Stanovnike niko ne pita niti gleda njihov interes,
Pa nije toliko ni za turiste. Šta turiste može da interesuje na levoj obali Save? Pre svega samo ušće, obale obe reke i eventualno muzej Savremene umetnosti. A sve je to daleko od stanice na raskrsnici. Od gondolske stanice do ušća i nazad ima čitava 2 kilometra! Međutim ono od čega njihova stanica NIJE daleko je tržni centar Ušće i buduće prodavnice i kafane u samoj gondolskoj stanici Novi Beograd. A zatim skejt park i razni sportski tereni. Pa buduće prodavnice i kafane ispod i oko premeštenog Starog Savskog mosta. I onda još dodatni gigantski broj budućih prodavnica i kafana u trenutno napuštenom prostoru ispod Brankovog mosta sa baštama u bivšem parku. Tako da je gondola stvarno namenjena dovođenju mušterija u budući ogromni komercijalno-kafansko-sportski centar na mestu temeljno uništenog zelenog parka ušće. Videli su kolike pare prave splavovi i Beton hala, pa žele da i oni uđu u "biznis na obali". Pošto su okasnili sa splavovima i Beton halom, potrudili su se da za sebe i svoje uzmu Savski amfiteatar i desnu obalu Save kod Beograda na vodi, a sada žele da stave šapu i na najveći zgoditak, ušće Save u Dunav, bivši zeleni park i preostale obale oko tog prostora. I tome služi Gondola. Treba da dovede nosače novčanika do mesta gde se oni mogu isprazniti. Sve je to deo unapred osmišljenog i celovitog biznis-paket-aranžmana: I opravdanje za kafane koji se dobija premeštanjem Starog Savskog mosta "u park", i Gondola, i sportski tereni (koji treba da privuku i taj segment žednih mušterija).

Bas tako!

Zasto da ne rade to kada je za park zainteresovana samo sacica ljudi. Klinci zele u trzne centre, da trose, da gledaju u telefone. Park vise nikom nije potreban.
 
Nisam stavio znake navoda ni neki satirični smajli :)

Vlasti nas ubeđuju da će turisti da se guraju da se provozaju žičarom, pa otud moja opservacija.
 
Bilo bi dobro ako se vec pravi ta gondola da početna stranica kod ušća bude povezana sa metro stanicom metro linije 2 ali nešto mi ne deluje da je tako planirano.
 
Može samo slučajno to da se potrefi. Pa oni ne planiraju ništa. Imamo primer rekonstrukcije Slavije i promenu mesta stanice.

Oni ne mogu dve gradske službe da usinhronišu, a kamoli da dugoročno planiraju.
 
Ljudi ova budalaština ne sme da se dozvoli. Moramo biti ativniji jer branimo zdrav razum!
Ako poguraju ovo (Izvrše pritisak na zavod za zaštitu spomenika), moramo izaći na ulice, nema nam druge. Par hiljada da se pojavi da vidimo hoće li početi grdnju??!!
 
Нажалост, нема од бунта и отпора према гондоли ништа. Има то да изокрену у својим тоалетним медијима да се ради о Бастаћевим и Ђиласовим хулиганима који коче развој и улепшавање града. А нажалост, и Стари град у зони у близини планиране гондоле и нема нешто становника.
 
Naravno da nece, ako se opet usude da pokrenu nesto, i da igraju na kartu zaboravnosti i smirivanja histerije manjine, tek ce obda da na***, jer za ovu gondolu nije cak ni 5 posto gradjanstva.
 
Vrh