Jurija Gagarina

Razvoj gradske infrastrukture, rekonstrukcija ulica, gradnja novih bulevara i slične teme

Moderator: Igor

Babyaardvark
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 239
Pridružio se: Pon Avg 19, 2013 1:19 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 448
Pohvalio: 423

Re: Jurija Gagarina

Postod Babyaardvark » Ned Jan 12, 2020 11:11 am

Zna li se zasto ta raskrsnica O.Brigada i Nikole Dobrovica nije denivelisana na kraju?
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10857
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 12318
Pohvalio: 29511

Re: Jurija Gagarina

Postod Дошљак » Ned Jan 12, 2020 11:14 am

Вероватно уштеде ради а и због левих скретања.
Pohvale za post: 2
relja
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12968
Pridružio se: Sre Dec 13, 2006 3:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 7821
Pohvalio: 2189

Re: Jurija Gagarina

Postod relja » Ned Jan 12, 2020 12:00 pm

Verovatno zato što se te ulice ne ukrštaju :)
"Čovečuljci sa logaritmarima i računarima će naslediti zemlju." "Feniksov let" , 1965. g
Pohvale za post: 3
Babyaardvark
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 239
Pridružio se: Pon Avg 19, 2013 1:19 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 448
Pohvalio: 423

Re: Jurija Gagarina

Postod Babyaardvark » Ned Jan 12, 2020 12:20 pm

Nisam u toku sa nazivima , mislio sam na Heroja sa Kosara
Пантограф
Expert
Postovi: 8065
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12483
Pohvalio: 7841

Re: Jurija Gagarina

Postod Пантограф » Ned Jan 12, 2020 12:25 pm

To nikada nije bilo ni planirano, ali jeste bila u planu denivelacija HsK/N. Dobrovića sa Tošinim bunarom.

A koliko je to potrebno, vidi se u popodnevnim špicevima, kada je postalo nemoguće sići sa Bežanijske kose...

E, ali u međuvremenu je neki genije i Tošin bunar od te raskrsnice ka Bežaniji pravio sa po dve trake, pa bi i to valjalo širiti.

Takođe, smatram da je potrebno Heroja sa Košara staviti u podvožnjak 2+2 ispod O. brigada, čime bi štošta bilo rasterećeno.

A treba i tramvaj kroz bukvalno sve te ulice.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 2
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 29930
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 18134
Pohvalio: 7456

Re: Jurija Gagarina

Postod direktor » Ned Jan 12, 2020 12:30 pm

A sve se moglo uraditi ali su ustedili kratkoročno ....
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
astrodule
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 12508
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd, Fontana
Kontakt:
Pohvaljen: 15990
Pohvalio: 5492

Re: Jurija Gagarina

Postod astrodule » Ned Jan 12, 2020 1:15 pm

Zato što gledaju samo svoj džep i baš ih briga za budućnost.

Ej, prave praistorijske četvorokrake semafrizovane raskrsnice na najprometnijim raskrsnicama.

Aj, što ih prave, nego ne uče na greškama, pa ih planiraju i za buduće projekte.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Пантограф
Expert
Postovi: 8065
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 12483
Pohvalio: 7841

Re: Jurija Gagarina

Postod Пантограф » Ned Jan 12, 2020 1:26 pm

Nema ovde ni dovoljno znanja, bar ne organizovanog (tenostruktura - ono što vodi društvo).
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1016
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 2265
Pohvalio: 1948

Re: Jurija Gagarina

Postod Bumbarevo brdo » Uto Feb 11, 2020 4:24 pm

А лепо, коначно и тема о улици наше младости. :laugh:

Из године у годину, ситуација постаје све критичнија, а тек кад се направи имт насеље и остала планирана чудеса, биће весело ко на газели.
А не мора да буде тако, профил ове улице, између два дрвореда, је толики да комотно може да стане читавих 10 коловозних трака (4+жута трака, по смеру) и још приде да у средини остане острво ширине две траке које би се 100м испред сваке раскрснице управо и претварало у две траке за лева скретања.

Сви знамо (иако трамофиличари то никад неће признати :laugh: ) да је средња баштица овде очајно и најгоре могуће решење, а простим пребацивањем колосека споља, решили би се сви проблеми трамваја - раздвојеност од аутобуса и лош сигнал због колизије са сигналом левог скретања.

Тако би имали 4 траке за право, плус жута трака, плус би се на простору средњег острва, наизменично отварале по две траке за лево скретање које би тада на раскрсници имале заједнички сигнал са две леве траке из супротног смера што сада није случај и што би додатно убрзало саоб ток.

Кружни токови овде и нису срећно решење јер је ово магистр правац, много битнији од попречних, а биће магистрални на квадрат кад се крај улице споји на коридор 11. И још плус, за кружни ток најчешће мораш пешаке да спустиш доле испод.
Једини евентуални КТ би могао да дође на раскрсницу са омл бриг и то највише због евентуалног рачвања шина, јер је у омл бриг потпуно оправдано увести трамвај и преко општине и мих пупина га спровести у земун. Трамвај у бул уметности, миланковићевом и теслином булевару где нема довољно путника, нити ће их бити, је благо речено небулозан, зна се који су главни нбг правци.

Овим би се решили сви садашњи проблеми у ЈГ који ће се даљом урбанизацијом удесетостручити. Живи били па видели. :laugh:
Наравно, од овако нечега, никада неће бити ништа јер ће полуслепи трамофиличари увек инсистирати да умоболне средње баштице остану ту где јесу иако су оне изворни проблем свих осталих проблема.

Денивелацијама овде свакако није место, а оно што би још могло да помогне у смањењу фреквенције левих скретања је једна уличица (барем 1+1) паралелна са ЈГ, испод самог насипа према малим зградицама, и то читавом дужином од агостина нета до трам окретнице.
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!

Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!

Свака употреба латинице у српском језику је антисрпски чин.
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10857
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 12318
Pohvalio: 29511

Re: Jurija Gagarina

Postod Дошљак » Uto Feb 11, 2020 6:22 pm

Ја сам за обрнуто, решење из Војводе Степе - да се асфалтира цео профил са трамвајским баштицама и да се аутобуси пребаце у средњу жуту траку заједно са трамвајима. Чини ми се као јефтиније и функционалније решење.
Pohvale za post: 2
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1016
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 2265
Pohvalio: 1948

Re: Jurija Gagarina

Postod Bumbarevo brdo » Uto Feb 11, 2020 7:22 pm

У том случају добили бисмо и аутобуског пужа, поред шинског ког већ имамо. :laugh:
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!

Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!

Свака употреба латинице у српском језику је антисрпски чин.
Pohvale za post: 1
Kailan
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 536
Pridružio se: Pon Avg 24, 2015 3:44 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1187
Pohvalio: 121

Re: Jurija Gagarina

Postod Kailan » Uto Feb 11, 2020 7:54 pm

Дошљак је у праву.

Возио сам се јако често за време шпица туда и кад год сам могао сам бирао трамвај јер је био далеко бржи баш због тога што нема кола. Чак иако пођемо од претпоставке да би сви аутобуси који иду кроз Јурија Гагарина буду приморани да се крећу брзином трамваја (што је само по себи сулудо) опет би били далеко бржи него што су сада када је гужва. Дешавало ми се у време великих гужви да у аутобусу изгубим и по 30-45 мин у Јурија Гагарина јер колона аутомобила стоји у месту и једва се мрда. Вероватно би се чак и гужва мало растеретила јер би се укинуле жуте траке чиме би фактички била добијена једна цела трака за кола.

Плус би био мањи ризик од судара и гажења пешака јер не би било претрчавања са аутобуске на трамвајску станицу и обрнуто што се дешава код Делте, Пирамиде, Кинеза итд.

Једини прави изазов који мени ту пада на памет је организовање скретања аутобуса ка бочним улицама и обрнуто.
if you need years in college to be convinced a building doesn’t look like shit, it looks like shit
Pohvale za post: 1
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 29930
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 18134
Pohvalio: 7456

Re: Jurija Gagarina

Postod direktor » Uto Feb 11, 2020 11:09 pm

Drugar u 95 ja u tramu 11 od delta city do hajata oko 17 h prije sam stigao ja u tramu...
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10857
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 12318
Pohvalio: 29511

Re: Jurija Gagarina

Postod Дошљак » Uto Feb 11, 2020 11:15 pm

Kailan » Уто Феб 11, 2020 6:54 pm napisao:Дошљак је у праву.

Возио сам се јако често за време шпица туда и кад год сам могао сам бирао трамвај јер је био далеко бржи баш због тога што нема кола. Чак иако пођемо од претпоставке да би сви аутобуси који иду кроз Јурија Гагарина буду приморани да се крећу брзином трамваја (што је само по себи сулудо) опет би били далеко бржи него што су сада када је гужва. Дешавало ми се у време великих гужви да у аутобусу изгубим и по 30-45 мин у Јурија Гагарина јер колона аутомобила стоји у месту и једва се мрда. Вероватно би се чак и гужва мало растеретила јер би се укинуле жуте траке чиме би фактички била добијена једна цела трака за кола.

Плус би био мањи ризик од судара и гажења пешака јер не би било претрчавања са аутобуске на трамвајску станицу и обрнуто што се дешава код Делте, Пирамиде, Кинеза итд.

Једини прави изазов који мени ту пада на памет је организовање скретања аутобуса ка бочним улицама и обрнуто.


Са добром организацијом семафора ни скретања аутобуса не би била претерано компликована. Чак има простора за дупле жуте траке у зонама раскрсница како аутобуси који скрећу не би гушили трамвај који иде право.
wk_
Intermediate
Postovi: 345
Pridružio se: Pet Mar 07, 2014 1:50 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 474
Pohvalio: 1337

Re: Jurija Gagarina

Postod wk_ » Uto Feb 11, 2020 11:20 pm

"Трамвај у бул уметности, миланковићевом и теслином булевару где нема довољно путника, нити ће их бити, је благо речено небулозан, зна се који су главни нбг правци."
U M. Milankovića nema putnika jer ne postoji koristan prevoz koji ide kroz tu ulicu. Ko može da dođe tramvajem ili sa 65, to je to. A ko radi u centralnom delu ulice, pešački. Cela ulica je puna firmi, bukvalno od početka do kraja, dodaje se novi poslovni prostor, a prevoza je krpež. Pogotovo ne postoji prevoz koji ide od početka do kraja ulice. Ista priča kao sa bul. Zorana Đinđića. Nije prvo bio nikakav prevoz i umesto da se provuče bar jedna poštena linija, nego uzmu postojeće linije i izmene ih pa sve pomalo provuku kroz ulicu. Rezultat vrlo neupotrebljiv.
Pohvale za post: 2
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1016
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 2265
Pohvalio: 1948

Re: Jurija Gagarina

Postod Bumbarevo brdo » Sre Feb 12, 2020 12:03 am

direktor » Uto Feb 11, 2020 10:09 pm napisao:Drugar u 95 ja u tramu 11 od delta city do hajata oko 17 h prije sam stigao ja u tramu...

Можда у неком паралелном универзуму, у стварном животу то се не дешава чак ни у шпицу јер застој и није на том делу већ од делте према гандијевој. Толико о познавању материје.

Ово о чему @каилан пише јесте истина, али тај проблем постоји само током тих критичних сат времена увече, у свом осталом времену аутобус је неупоредиво бржи. Тај један сат, који је последица катастрофалног урбаног планирања да толико људи зависи од једне једине улице, не може бити репер било чега, јер не узима у обзир сво остало време када је ситуација потпуно супротна.

Самом својом позицијом, средња баштица смањује семафорски сигнал и себи и свим осталим учесницима у саобраћају, чиме значајно успорава саобраћај свих, то је крајње неспорна и лако проверљива математичка чињеница. :dil:
Poslednja izmena od Igor u Sre Feb 12, 2020 12:24 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Rezlog: admin edit
Tролебус или тролеЈбус, друже колекторе?
Испред зареза не иде размак, друже колекторе!
Празна лименка највише звечи, друже колекторе!

Бео-Зoo-Koнц-Логор - Врт туге и безнађa!

Свака употреба латинице у српском језику је антисрпски чин.
Pohvale za post: 1
varos kapija
Higher intermediate
Postovi: 1085
Pridružio se: Čet Okt 04, 2007 3:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1487
Pohvalio: 1788

Re: Jurija Gagarina

Postod varos kapija » Uto Feb 18, 2020 1:31 pm

Evo sta se ceka...
Podvožnjak na Novom Beogradu čeka građevinsku dozvolu - Tunel ispod železničke pruge povezaće dva bulevara

https://www.ekapija.com/news/2790078/po ... _LADo5Y9jk

Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gosta