Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Daxara
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 267
Pridružio se: Sre Sep 18, 2019 3:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 249
Pohvalio: 0

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Daxara » Čet Feb 06, 2020 5:00 pm

Naravno da je to preduslov, ali dok se ne ostvari zašto čekati, mogu da naprave tu 50l liniju sa par vozila za koju realno ima potrebe.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
beobike
Intermediate
Postovi: 333
Pridružio se: Sre Jan 27, 2016 11:10 am
Kontakt:
Pohvaljen: 451
Pohvalio: 135

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod beobike » Čet Feb 06, 2020 5:03 pm

Mogli bi oni mnogo što šta ali ne radi, a najmanje urade racionalna i logična rešenja. Meni je uvek primer Rakovica, koliko novo uvedenih lokala koji kruže i krstare a neki pravci još nisu povezani dok su neki pravci sada i odsečeni.
Pohvale za post: 4
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 1387
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 930
Pohvalio: 435

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Gaspar18 » Pet Feb 07, 2020 2:48 am

За 50 је идеално возило попут Ван Хулова или Маз 215, јер ипак има толико међуосовинско растојање и мотор напред који би савладао инфраструктуру... Основни предуслов и највећи за 50 да буде зглобна, је тај да кривина у самој окретници Устаничка буде под радијусом испод 180 степени, а то не може... За 50 је најбоље да су 49 продужили барем до окретнице 26, али би тамо тек хаос био, или Медаковић где 18 окреће, јер другде не може, јер је Степа Степановић прави пример непланског грађеног насеља, где сваком малом јачом кишом приступ Војводе Степе постаје бесмислен...
Pohvale za post: 1
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1412
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 599
Pohvalio: 552

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Djole Pevcanin » Pet Feb 07, 2020 10:07 am

Не може јер нема пратећу осовину иако је пулер.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
prigradski
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 335
Pridružio se: Ned Jan 29, 2012 10:00 am
Lokacija: Bulevar kestenova :)
Kontakt:
Pohvaljen: 193
Pohvalio: 223

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod prigradski » Pet Feb 07, 2020 10:08 am

Da bi nekako umanjili pritisak sa poteza 300 na liniju 50, realno najbolje je da se ustali novi pravac, tj buduci pravac SMT linije, npr može Mirijevo 4-Banjica 2.
Slika
Milošev kladenac upravo rekonstruisu, Cvetanovu ćupriju samo 20 ne može da pokrije, a ova linija bi do Voždovca bila produžena ruka 50ice, opet i povezuje neka naselja koja su jedna pored drugih a odsečena su trenutno. No uvek neko tripuje, ako se linija usmeri na Mirijevo 4-da ćemo mi sa poteza 300 da navalimo na 27e do centra grada, ili da ako se nešto usmeri na okretnicu 29, da će svi da navale na nju ka gradu... Odavno većini nije cilj da dodju do centra, već sa jednog kraja na drugi kraj grada, a ova linija bi spojila sa jedne strane Mirijevo, Kaludjericu, MML,VML sa Medakom, Jerkovićem, Stepe Stepanovića, Voždovcem, Banjicom, a na Banjici može da se preseda za Kanarevo i ostala brda, Dedinje i tako to...
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9979
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 5381
Pohvalio: 7659

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod JohnnyLee » Pet Feb 07, 2020 11:15 am

Gaspar18 » 07 Феб 2020, 01:48 napisao:За 50 је идеално возило попут Ван Хулова или Маз 215, јер ипак има толико међуосовинско растојање и мотор напред који би савладао инфраструктуру... Основни предуслов и највећи за 50 да буде зглобна, је тај да кривина у самој окретници Устаничка буде под радијусом испод 180 степени, а то не може... За 50 је најбоље да су 49 продужили барем до окретнице 26, али би тамо тек хаос био, или Медаковић где 18 окреће, јер другде не може, јер је Степа Степановић прави пример непланског грађеног насеља, где сваком малом јачом кишом приступ Војводе Степе постаје бесмислен...


зглоб на 50 би могао само када се направи надвожњак преко Кумодрашког потока и његове долине, између Јерковића и Степе. главни разлог је кривина у Јерковићу, код свињара, која је под нагибом и изразито оштра. зглоб би само гребао по асфалту ту
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 2
times12
Intermediate
Postovi: 144
Pridružio se: Ned Jun 22, 2008 9:11 am
Kontakt:
Pohvaljen: 76
Pohvalio: 704

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod times12 » Pet Feb 07, 2020 2:49 pm

rage-man » 06 Феб 2020 01:23 pm napisao:Stara, omladinskih brigada 88, AP city

Sent from my SM-A520F using Tapatalk


Аутобусима 78 или 83 до Општине Нови Београд. Одатле 73, 85 или шта већ иде. Погледај на planplus.rs
пс. Због радова на Савском тргу, 78 и 83 иду кроз Гаврила Принципа.
SRBO
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2542
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско Насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 2144
Pohvalio: 52

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod SRBO » Pet Feb 07, 2020 3:52 pm

JohnnyLee » 07 Feb 2020 10:15 napisao:
Gaspar18 » 07 Феб 2020, 01:48 napisao:За 50 је идеално возило попут Ван Хулова или Маз 215, јер ипак има толико међуосовинско растојање и мотор напред који би савладао инфраструктуру... Основни предуслов и највећи за 50 да буде зглобна, је тај да кривина у самој окретници Устаничка буде под радијусом испод 180 степени, а то не може... За 50 је најбоље да су 49 продужили барем до окретнице 26, али би тамо тек хаос био, или Медаковић где 18 окреће, јер другде не може, јер је Степа Степановић прави пример непланског грађеног насеља, где сваком малом јачом кишом приступ Војводе Степе постаје бесмислен...


зглоб на 50 би могао само када се направи надвожњак преко Кумодрашког потока и његове долине, између Јерковића и Степе. главни разлог је кривина у Јерковићу, код свињара, која је под нагибом и изразито оштра. зглоб би само гребао по асфалту ту


И да се растерети или прошири окретница у Устаничкој, зглоб тешко да би стао ту како је сада. Још сад воле да паркирају па буде све узано, мада то решава редовно бушење гума ако већ неће паук да носи

Када буде завршен СМТ биће много лакше
Утемељен и црвенопилулиран.
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9979
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 5381
Pohvalio: 7659

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod JohnnyLee » Pet Feb 07, 2020 3:57 pm

ма окретница је ту најмањи проблем, промени се правац вожње, да острво буде с леве стране и реши се проблем. тек када се уради то парче СМТ-а које сам споменуо, онда може да се прича о злгобу на 50
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
SRBO
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2542
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско Насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 2144
Pohvalio: 52

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod SRBO » Pet Feb 07, 2020 9:32 pm

Мада, сигуран сам да је у неком тренутку зглоб ишао на 50 неко кратко време... Мада мислим да је то било због неких радова
Утемељен и црвенопилулиран.
Pohvale za post: 1
Somi303
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9149
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Kontakt:
Pohvaljen: 3579
Pohvalio: 13810

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Somi303 » Pet Feb 07, 2020 10:03 pm

Ако Соларис може кад иде за гаражу да скрене из БКА у Мите Ружића онда може без икаквог проблема да скрене и код свињца, као што су и скретали свакакви зглобни аутобуси када их је Космај имао у возном парку. А и проблем са окретницом би се лако решио када би неко то желео да уради. Ујутру има више међуградских аутобуса, комбија и аутомобила паркираних свуда по окретници него градских аутобуса. Протерати одатле Ариву, Ласту, Н/Е са уговореним превозом, таксисте, приватна кола која се паркирају на самом улазу у окретницу, пре улаза у Устаничкој улици, и у самом улазу где је најгоре могуће место за то и ту су наравно камиони који снабдевају месару и остале локале. И за крај дати предност аутобусима у односу на возила у Устаничкој улици и проблем решен без улагања и једног динара. :vops:
"Све се нема, а два се бубрега шетају"

profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
Pohvale za post: 4
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8709
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6501
Pohvalio: 10680

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Pet Feb 07, 2020 10:39 pm

SRBO » 07 Feb 2020 20:32 napisao:Мада, сигуран сам да је у неком тренутку зглоб ишао на 50 неко кратко време... Мада мислим да је то било због неких радова
Jedno kratko vreme, dok je Kosmaj imao zglobove, bili su redovni na 50.
Slika

Slika
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9979
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 5381
Pohvalio: 7659

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod JohnnyLee » Sub Feb 08, 2020 10:18 am

Somi303 » 07 Феб 2020, 21:03 napisao:Ако Соларис може кад иде за гаражу да скрене из БКА у Мите Ружића онда може без икаквог проблема да скрене и код свињца, као што су и скретали свакакви зглобни аутобуси када их је Космај имао у возном парку.



за мојих 27 година у Јерковићу никада нисам видео зглоба да скреће на тој кривини, већ су долазили из правца пијаце у Јерковићу (возили су на 25 неко време). мислим, ту није проблем радијус кривине, већ нагиб

svinjac 1.JPG


svinjac 2.JPG


мада се на сликама то баш не види најбоље.

друго, ова раскрсница не може да се пореди са раскрсницом код свињара

mr.JPG
mr.JPG (76.2 KiB) Pogledano 712 puta
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 1
Fića
Intermediate
Postovi: 236
Pridružio se: Sre Dec 25, 2019 10:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 203
Pohvalio: 422

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Fića » Sub Feb 08, 2020 10:44 am

Возио сам се зглобним старим ИК201 неколико пута туда, док су били у Космају. Било је мање страшно него што сам очекивао.

Али, свакако, новији аутобуси са мотором позади би се тамо понашали потпуно другачије.
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8709
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6501
Pohvalio: 10680

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Sub Feb 08, 2020 12:29 pm

Ja se takođe vozio jednom zglobnim na 50, i to iz pravca Ustaničke.
Slika

Slika
SRBO
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2542
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско Насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 2144
Pohvalio: 52

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod SRBO » Ned Feb 09, 2020 2:07 am

мислим да би чак могао

На 21 су радили зглобови за време радова на Славији, а кривина између Др Велизара Косановића и Учитељске исто није наивна. Зависи вероватно како који аутобус
Утемељен и црвенопилулиран.
Fića
Intermediate
Postovi: 236
Pridružio se: Sre Dec 25, 2019 10:03 am
Kontakt:
Pohvaljen: 203
Pohvalio: 422

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Fića » Ned Feb 09, 2020 3:24 am

Радили су они редовно, али са предњом вучом. А таквих би веома ускоро требало уопште да не буде у Београду
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9979
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 5381
Pohvalio: 7659

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod JohnnyLee » Ned Feb 09, 2020 7:53 pm

нископодни пушери сада не би могли на тој расрксници да прођу
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 1
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 1387
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 930
Pohvalio: 435

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Gaspar18 » Uto Feb 11, 2020 2:28 am

Шоми, главни проблем који ти помињеш за Солариса, везано је техничке карактеристике самог возила и конструкције истог, Соларису се већи проблем међуосовинско растојање нарочито у приколици, Икарбус је дугачак скоро 19м и једном и другом је мотор позади, где је построј приколице конструисан да не може у свим ситуацијама да се маневрише у критичним раскрсницама попут Свињца... Елем, ја сам небројано пута сведок, и сваки дан виђам, како се каросерије Икарбуса зглобне нон стоп њишу у Блоку 45, где је нагиб и критичан угао, за 30 степени мањи, па Соларис ту уме да буде критичан, али не у смислу да му се цела каросерије и конструкција заљуља... Последња серија попут 3279 са Карабурме и 3288 су имали проблеме, па су ту кривину у окретници сређивали, како би каросерије биле трајније, чак ни БМЦ, Темзе, Маз, Кобре немају тих проблема... Да резимирам, мора се инфрастуктура прилагодити самим новијим возилима... Појединце су возили ИК201 на 50, јер у Космају нису имали где, исто важи и на 48, па тамо ко је терао зглоб свака му част, исто и за 405, о траси 302 да не причам... Или неке нормалне окретнице са припадајућом инфраструктором, где нема стреса за каросерију возила, јер нико неће да плаћа ремонт возила старог годину дана ту, када може да га плати касније!
Pohvale za post: 1
Рипањац 405
Higher intermediate
Postovi: 791
Pridružio se: Ned Mar 03, 2019 3:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 538
Pohvalio: 281

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Рипањац 405 » Čet Feb 13, 2020 6:58 pm

Гашпаре, може зглоб итекако и на 302 и на 405. Иначе, презадовољан сам функционисањем 405-ице од новембра па наовамо, велике гужве су практично прошлост (сем кроз Јајинце у шпицу, објашњавао сам зашто), али зглоб итекако може на 405 у смислу техничке изводљивости (не тражим, само кажем да је технички могуће). Но, ту на сцену ступа онај чувени ГСП-овски моменат:
Кад би аутобус могао сам да се одржава...
Икарбус ИК-112Н/218Н МОЖЕ да парира једном Соларису уз релативно ситне измене - врата другог произвођача (ако већ желе турска, боље да узму REVAR која су се одлично показала на Необусима а, ево сад, и на Темзама или BODO као на Конектима и Отокарима), и подолит. Остало је, истини за вољу, све ОК. :grand:
branik
Higher intermediate
Postovi: 937
Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 956
Pohvalio: 243

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod branik » Čet Feb 13, 2020 7:19 pm

Могао, не могао, нема га, бар за неко време.
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8709
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6501
Pohvalio: 10680

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Čet Feb 13, 2020 8:48 pm

Na gspbeograd.net forumu se piše da se linija 26L produžava od utorka. Da li zna neko nešto više o tome?

Takođe, istog dana se i pojavaju linije 81 i 81L radnim danom sa jednim vozilom.
Slika

Slika
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1412
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 599
Pohvalio: 552

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod Djole Pevcanin » Čet Feb 13, 2020 10:19 pm

ВМЛ, Троша, Устаничка или можда нешто даље?

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8709
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6501
Pohvalio: 10680

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Čet Feb 13, 2020 11:35 pm

Pročitao sam na FB stranici naselja Vojvode Vlahovića da asfaltirana Mitrovdanska ulica ovih dana.
Slika

Slika
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8709
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6501
Pohvalio: 10680

Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

Postod solecar » Pet Feb 14, 2020 1:05 am

Slika

izvor: FB stranici naselja Vojvode Vlahovića
Slika

Slika

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: loyola, Pule i 2 gosta