Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
Moderator: Igor
-
Daxara
- Intermediate
- Postovi: 395
- Pridružio se: Sre Sep 18, 2019 3:12 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 399
Pohvalio: 0
Pohvalio: 0
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
Naravno da je to preduslov, ali dok se ne ostvari zašto čekati, mogu da naprave tu 50l liniju sa par vozila za koju realno ima potrebe.
Sent from my MI 8 using Tapatalk
Sent from my MI 8 using Tapatalk
Pohvale za post: 1
-
beobike
-
- Intermediate
- Postovi: 367
- Pridružio se: Sre Jan 27, 2016 11:10 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 501
Pohvalio: 146
Pohvalio: 146
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
Mogli bi oni mnogo što šta ali ne radi, a najmanje urade racionalna i logična rešenja. Meni je uvek primer Rakovica, koliko novo uvedenih lokala koji kruže i krstare a neki pravci još nisu povezani dok su neki pravci sada i odsečeni.
Pohvale za post: 4
-
Gaspar18
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1436
- Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 982
Pohvalio: 451
Pohvalio: 451
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
За 50 је идеално возило попут Ван Хулова или Маз 215, јер ипак има толико међуосовинско растојање и мотор напред који би савладао инфраструктуру... Основни предуслов и највећи за 50 да буде зглобна, је тај да кривина у самој окретници Устаничка буде под радијусом испод 180 степени, а то не може... За 50 је најбоље да су 49 продужили барем до окретнице 26, али би тамо тек хаос био, или Медаковић где 18 окреће, јер другде не може, јер је Степа Степановић прави пример непланског грађеног насеља, где сваком малом јачом кишом приступ Војводе Степе постаје бесмислен...
Pohvale za post: 1
-
Djole Pevcanin
- Higher intermediate
- Postovi: 1754
- Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 727
Pohvalio: 583
Pohvalio: 583
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
Не може јер нема пратећу осовину иако је пулер.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
-
prigradski
- Intermediate
- Postovi: 345
- Pridružio se: Ned Jan 29, 2012 10:00 am
- Lokacija: Bulevar kestenova :)
- Kontakt:
Pohvaljen: 222
Pohvalio: 237
Pohvalio: 237
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
Da bi nekako umanjili pritisak sa poteza 300 na liniju 50, realno najbolje je da se ustali novi pravac, tj buduci pravac SMT linije, npr može Mirijevo 4-Banjica 2.

Milošev kladenac upravo rekonstruisu, Cvetanovu ćupriju samo 20 ne može da pokrije, a ova linija bi do Voždovca bila produžena ruka 50ice, opet i povezuje neka naselja koja su jedna pored drugih a odsečena su trenutno. No uvek neko tripuje, ako se linija usmeri na Mirijevo 4-da ćemo mi sa poteza 300 da navalimo na 27e do centra grada, ili da ako se nešto usmeri na okretnicu 29, da će svi da navale na nju ka gradu... Odavno većini nije cilj da dodju do centra, već sa jednog kraja na drugi kraj grada, a ova linija bi spojila sa jedne strane Mirijevo, Kaludjericu, MML,VML sa Medakom, Jerkovićem, Stepe Stepanovića, Voždovcem, Banjicom, a na Banjici može da se preseda za Kanarevo i ostala brda, Dedinje i tako to...

Milošev kladenac upravo rekonstruisu, Cvetanovu ćupriju samo 20 ne može da pokrije, a ova linija bi do Voždovca bila produžena ruka 50ice, opet i povezuje neka naselja koja su jedna pored drugih a odsečena su trenutno. No uvek neko tripuje, ako se linija usmeri na Mirijevo 4-da ćemo mi sa poteza 300 da navalimo na 27e do centra grada, ili da ako se nešto usmeri na okretnicu 29, da će svi da navale na nju ka gradu... Odavno većini nije cilj da dodju do centra, već sa jednog kraja na drugi kraj grada, a ova linija bi spojila sa jedne strane Mirijevo, Kaludjericu, MML,VML sa Medakom, Jerkovićem, Stepe Stepanovića, Voždovcem, Banjicom, a na Banjici može da se preseda za Kanarevo i ostala brda, Dedinje i tako to...
-
JohnnyLee
- Professional
- Postovi: 10507
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 6239
Pohvalio: 9260
Pohvalio: 9260
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
Gaspar18 » 07 Феб 2020, 01:48 napisao:За 50 је идеално возило попут Ван Хулова или Маз 215, јер ипак има толико међуосовинско растојање и мотор напред који би савладао инфраструктуру... Основни предуслов и највећи за 50 да буде зглобна, је тај да кривина у самој окретници Устаничка буде под радијусом испод 180 степени, а то не може... За 50 је најбоље да су 49 продужили барем до окретнице 26, али би тамо тек хаос био, или Медаковић где 18 окреће, јер другде не може, јер је Степа Степановић прави пример непланског грађеног насеља, где сваком малом јачом кишом приступ Војводе Степе постаје бесмислен...
зглоб на 50 би могао само када се направи надвожњак преко Кумодрашког потока и његове долине, између Јерковића и Степе. главни разлог је кривина у Јерковићу, код свињара, која је под нагибом и изразито оштра. зглоб би само гребао по асфалту ту
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 2
-
times12
-
- Intermediate
- Postovi: 145
- Pridružio se: Ned Jun 22, 2008 9:11 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 80
Pohvalio: 758
Pohvalio: 758
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
rage-man » 06 Феб 2020 01:23 pm napisao:Stara, omladinskih brigada 88, AP city
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Аутобусима 78 или 83 до Општине Нови Београд. Одатле 73, 85 или шта већ иде. Погледај на planplus.rs
пс. Због радова на Савском тргу, 78 и 83 иду кроз Гаврила Принципа.
-
SRBO
- Advanced
- Postovi: 3051
- Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
- Lokacija: Учитељско Насеље
- Kontakt:
Pohvaljen: 2718
Pohvalio: 125
Pohvalio: 125
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
JohnnyLee » 07 Feb 2020 10:15 napisao:Gaspar18 » 07 Феб 2020, 01:48 napisao:За 50 је идеално возило попут Ван Хулова или Маз 215, јер ипак има толико међуосовинско растојање и мотор напред који би савладао инфраструктуру... Основни предуслов и највећи за 50 да буде зглобна, је тај да кривина у самој окретници Устаничка буде под радијусом испод 180 степени, а то не може... За 50 је најбоље да су 49 продужили барем до окретнице 26, али би тамо тек хаос био, или Медаковић где 18 окреће, јер другде не може, јер је Степа Степановић прави пример непланског грађеног насеља, где сваком малом јачом кишом приступ Војводе Степе постаје бесмислен...
зглоб на 50 би могао само када се направи надвожњак преко Кумодрашког потока и његове долине, између Јерковића и Степе. главни разлог је кривина у Јерковићу, код свињара, која је под нагибом и изразито оштра. зглоб би само гребао по асфалту ту
И да се растерети или прошири окретница у Устаничкој, зглоб тешко да би стао ту како је сада. Још сад воле да паркирају па буде све узано, мада то решава редовно бушење гума ако већ неће паук да носи
Када буде завршен СМТ биће много лакше
Једино решење за лоше и насилне људе су добри људи који су вештији у насиљу.
https://twitter.com/antisoyadeen
https://twitter.com/antisoyadeen
-
JohnnyLee
- Professional
- Postovi: 10507
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 6239
Pohvalio: 9260
Pohvalio: 9260
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
ма окретница је ту најмањи проблем, промени се правац вожње, да острво буде с леве стране и реши се проблем. тек када се уради то парче СМТ-а које сам споменуо, онда може да се прича о злгобу на 50
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
-
SRBO
- Advanced
- Postovi: 3051
- Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
- Lokacija: Учитељско Насеље
- Kontakt:
Pohvaljen: 2718
Pohvalio: 125
Pohvalio: 125
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
Мада, сигуран сам да је у неком тренутку зглоб ишао на 50 неко кратко време... Мада мислим да је то било због неких радова
Једино решење за лоше и насилне људе су добри људи који су вештији у насиљу.
https://twitter.com/antisoyadeen
https://twitter.com/antisoyadeen
Pohvale za post: 1
-
Somi303
- Expert
- Postovi: 9377
- Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
- Lokacija: Заклопача
- Kontakt:
Pohvaljen: 4244
Pohvalio: 15176
Pohvalio: 15176
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
Ако Соларис може кад иде за гаражу да скрене из БКА у Мите Ружића онда може без икаквог проблема да скрене и код свињца, као што су и скретали свакакви зглобни аутобуси када их је Космај имао у возном парку. А и проблем са окретницом би се лако решио када би неко то желео да уради. Ујутру има више међуградских аутобуса, комбија и аутомобила паркираних свуда по окретници него градских аутобуса. Протерати одатле Ариву, Ласту, Н/Е са уговореним превозом, таксисте, приватна кола која се паркирају на самом улазу у окретницу, пре улаза у Устаничкој улици, и у самом улазу где је најгоре могуће место за то и ту су наравно камиони који снабдевају месару и остале локале. И за крај дати предност аутобусима у односу на возила у Устаничкој улици и проблем решен без улагања и једног динара. 

Сва права задржава Somi303, за коришћење фотографија контактирати --> https://www.flickr.com/people/somi303/
profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
Pohvale za post: 4
-
solecar
- Professional
- Postovi: 11069
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 9713
Pohvalio: 18134
Pohvalio: 18134
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
Jedno kratko vreme, dok je Kosmaj imao zglobove, bili su redovni na 50.SRBO » 07 Feb 2020 20:32 napisao:Мада, сигуран сам да је у неком тренутку зглоб ишао на 50 неко кратко време... Мада мислим да је то било због неких радова
-
JohnnyLee
- Professional
- Postovi: 10507
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 6239
Pohvalio: 9260
Pohvalio: 9260
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
Somi303 » 07 Феб 2020, 21:03 napisao:Ако Соларис може кад иде за гаражу да скрене из БКА у Мите Ружића онда може без икаквог проблема да скрене и код свињца, као што су и скретали свакакви зглобни аутобуси када их је Космај имао у возном парку.
за мојих 27 година у Јерковићу никада нисам видео зглоба да скреће на тој кривини, већ су долазили из правца пијаце у Јерковићу (возили су на 25 неко време). мислим, ту није проблем радијус кривине, већ нагиб
мада се на сликама то баш не види најбоље.
друго, ова раскрсница не може да се пореди са раскрсницом код свињара
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 1
-
Fića
-
- Intermediate
- Postovi: 399
- Pridružio se: Sre Dec 25, 2019 10:03 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 385
Pohvalio: 869
Pohvalio: 869
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
Возио сам се зглобним старим ИК201 неколико пута туда, док су били у Космају. Било је мање страшно него што сам очекивао.
Али, свакако, новији аутобуси са мотором позади би се тамо понашали потпуно другачије.
Али, свакако, новији аутобуси са мотором позади би се тамо понашали потпуно другачије.
-
solecar
- Professional
- Postovi: 11069
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 9713
Pohvalio: 18134
Pohvalio: 18134
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
Ja se takođe vozio jednom zglobnim na 50, i to iz pravca Ustaničke.
-
SRBO
- Advanced
- Postovi: 3051
- Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
- Lokacija: Учитељско Насеље
- Kontakt:
Pohvaljen: 2718
Pohvalio: 125
Pohvalio: 125
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
мислим да би чак могао
На 21 су радили зглобови за време радова на Славији, а кривина између Др Велизара Косановића и Учитељске исто није наивна. Зависи вероватно како који аутобус
На 21 су радили зглобови за време радова на Славији, а кривина између Др Велизара Косановића и Учитељске исто није наивна. Зависи вероватно како који аутобус
Једино решење за лоше и насилне људе су добри људи који су вештији у насиљу.
https://twitter.com/antisoyadeen
https://twitter.com/antisoyadeen
-
Fića
-
- Intermediate
- Postovi: 399
- Pridružio se: Sre Dec 25, 2019 10:03 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 385
Pohvalio: 869
Pohvalio: 869
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
Радили су они редовно, али са предњом вучом. А таквих би веома ускоро требало уопште да не буде у Београду
-
JohnnyLee
- Professional
- Postovi: 10507
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 6239
Pohvalio: 9260
Pohvalio: 9260
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
нископодни пушери сада не би могли на тој расрксници да прођу
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 1
-
Gaspar18
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1436
- Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 982
Pohvalio: 451
Pohvalio: 451
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
Шоми, главни проблем који ти помињеш за Солариса, везано је техничке карактеристике самог возила и конструкције истог, Соларису се већи проблем међуосовинско растојање нарочито у приколици, Икарбус је дугачак скоро 19м и једном и другом је мотор позади, где је построј приколице конструисан да не може у свим ситуацијама да се маневрише у критичним раскрсницама попут Свињца... Елем, ја сам небројано пута сведок, и сваки дан виђам, како се каросерије Икарбуса зглобне нон стоп њишу у Блоку 45, где је нагиб и критичан угао, за 30 степени мањи, па Соларис ту уме да буде критичан, али не у смислу да му се цела каросерије и конструкција заљуља... Последња серија попут 3279 са Карабурме и 3288 су имали проблеме, па су ту кривину у окретници сређивали, како би каросерије биле трајније, чак ни БМЦ, Темзе, Маз, Кобре немају тих проблема... Да резимирам, мора се инфрастуктура прилагодити самим новијим возилима... Појединце су возили ИК201 на 50, јер у Космају нису имали где, исто важи и на 48, па тамо ко је терао зглоб свака му част, исто и за 405, о траси 302 да не причам... Или неке нормалне окретнице са припадајућом инфраструктором, где нема стреса за каросерију возила, јер нико неће да плаћа ремонт возила старог годину дана ту, када може да га плати касније!
Pohvale za post: 1
-
Рипањац 405
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1076
- Pridružio se: Ned Mar 03, 2019 3:20 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 756
Pohvalio: 369
Pohvalio: 369
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
Гашпаре, може зглоб итекако и на 302 и на 405. Иначе, презадовољан сам функционисањем 405-ице од новембра па наовамо, велике гужве су практично прошлост (сем кроз Јајинце у шпицу, објашњавао сам зашто), али зглоб итекако може на 405 у смислу техничке изводљивости (не тражим, само кажем да је технички могуће). Но, ту на сцену ступа онај чувени ГСП-овски моменат:
Кад би аутобус могао сам да се одржава...
Кад би аутобус могао сам да се одржава...
Који је то трамвај бољи од Дивага?



-
branik
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1706
- Pridružio se: Uto Sep 10, 2019 7:38 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1933
Pohvalio: 672
Pohvalio: 672
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
Могао, не могао, нема га, бар за неко време.
-
solecar
- Professional
- Postovi: 11069
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 9713
Pohvalio: 18134
Pohvalio: 18134
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
Na gspbeograd.net forumu se piše da se linija 26L produžava od utorka. Da li zna neko nešto više o tome?
Takođe, istog dana se i pojavaju linije 81 i 81L radnim danom sa jednim vozilom.
Takođe, istog dana se i pojavaju linije 81 i 81L radnim danom sa jednim vozilom.
-
Djole Pevcanin
- Higher intermediate
- Postovi: 1754
- Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 727
Pohvalio: 583
Pohvalio: 583
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
ВМЛ, Троша, Устаничка или можда нешто даље?
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
-
solecar
- Professional
- Postovi: 11069
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 9713
Pohvalio: 18134
Pohvalio: 18134
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja
Pročitao sam na FB stranici naselja Vojvode Vlahovića da asfaltirana Mitrovdanska ulica ovih dana.
-
solecar
- Professional
- Postovi: 11069
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 9713
Pohvalio: 18134
Pohvalio: 18134
Re: Gradske linije javnog saobracaja - Predlozi, resenja

izvor: FB stranici naselja Vojvode Vlahovića
Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: branik, Cochese, Google [Bot], Google Feedfetcher, marrecar i 9 gosta