Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

81 и 81Л је мазање очију народу тамо, нарочито 81 који дели трасу кроз Алтину са 707, па ће ићи празан за 707, уместо да су појачали викенд на 81, јер пречицом до Балија може са било ког дела Алтине да се буде за 10 минута лаганог хода... Ако су хтели појачање тамо, и куповину гласова, требало је да 81Л појачају где има више људи, и који иде касније, не они су само радни дан појачали, а 81 ће увек зујати празан од улаза у Алтину јер 707 иде чешће... Решење је само продужити 612 рецимо до Алтине трасом 81Л, а да на Новом Београду иде до Блока 72, јер таман ће брже стићи од Козаре до Горњег Земуна него 45...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708188#p708188:4w2g3igu je napisao(la):
solecar » 14 Feb 2020 12:05 am[/url]":4w2g3igu]
84107575_2503737326545811_3279240365520977920_n.jpg
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708188#p708188:4w2g3igu je napisao(la):
izvor: FB stranici naselja Vojvode Vlahovića

Terminus je prebacen ovde, tu je napravljena neka mini okretnica,
OE4Gh2l.jpg

u neposrednoj blizini je vrtic Oblacak i pocetak ulice Veselina Cajkanovica(ugao sa Miljana Miljanica)... Velika je steta sto je ulica Tome Zdravkovica uska, time bi se stvorila mogucnost da linija 26 l bude kruzna-niz ulicu Tome Zdravkovica-Cv Cuprija-Vozdovacki kruzni Put-BJ-Naselje Veljko Vlahovic, ali istrasirana je jos jedna ulica kroz Momira Denica, pa mozda naprave neke jednosmerne ulice i tako otvore mogucnost da kruzi i rastereti 20icu...
 
S obzirom kroz kakve ulice u Jajincima su napravili da linija 409 bude kružna dvosmerno, iako su ulice maltene širine minibusa, ne vidim zašto ne bi moglo i ovde kroz Tome Zravkovića.

Inače, ako sam te dobro razumeo trasa linije bila kao na mapi ispod.

26L produzena.jpg
 
S obzirom kroz kakve ulice u Jajincima su napravili da linija 409 bude kružna dvosmerno, iako su ulice maltene širine minibusa, ne vidim zašto ne bi moglo i ovde kroz Tome Zravkovića.
@solecar.. Jasno je, narocito mimoilaženje kod spomen parka... Da vidiš tek ulicu kojom ide 312(stražarska kosa) ili 310, na kraju sve minibus linije mogu da se puste osim kroz naselje Klenak... Možda da sastavimo predlog jedne kružne linije Klenak-Kaludjerica-Stevana Sindjelica-Partizanska- Klenak? :pob: :pob: Pošto će opet lokalni izbori, a ovi su 312 numeraciju već izgubili a obećali liniju Leštane-Klenak-Šumice... pritom potreba za ovom minibus linijom zaista postoji...

Što se tiče 26l, crveni oblačić je okretnica, Tome Zdravkovića je izuzetno uska ulica, naročito u zoni Netiksa (u blizini raskrsnice sa CV CUprijom), tu ne mogu pešak i neko šire vozilo da se mimoidju, a narandžasta trasa je istrasirana ulica makadamom, i tu se završava-kod tog zida, vrv će je probiti kasnije, posto je Tome Zdravkovića realno za jednosmeran saobracaj...
oYP9kO1.jpg

Mislim, ovde su pojedini pričali da će 18 kroz CV Ćupriju da produzi u ovo naselje ali kako? to svakako ne menja cinjenicu da samo 20 nije dovoljna za CV Ćupriju, kao što ni 26l nije dovoljna za V.Vlahović...
 
мени никада неће бити јасно како су дозволили да се направе уске улице и без тротоара
 
Već sam pisao o tome, na neki način. Postoje određena naselja gde je to izraženije, a gde je manje, da se gradi kuća do samog kolovoza, naravno bez dozvola, a posle se plaća legalizacija svega toga i eto zašto se to dozvoljava. Takođe, mnogi ni ne razmišljaju kada kupuju stanove koji su vrlo jeftini, jer čim čuju cenu, zaborave na sve ostalo a to su dostupnost gradskog prevoza, vrtić, škola, market... Negde može i da se izađe u susret kuknjavi naroda , a negde se kaže da je izvodljivo jedino ako se proširi ulica zarad dela dvorišta, kada građani uglavnom kažu da im u suštini i nije toliko bitan gradski prevoz. I tako se taj začarani krug stalno vrti...
 
Ја мислим да људи који су на такав начин саградили кућу и полунелегална насеља уопште не би ни требало да имају градски превоз, а камоли још да се жале (што је редован случај на 26Л). Изволте направите и куда да иде градски превоз па ћете га имати.
 
Dok se jednom ljudskom i širokom saobraćajnicom ne spoje Kumodraž i Veljko Vlahović, imaćemo samo ova iznudjena kružna i jednosmerna rešenja...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708350#p708350:2og06ftm je napisao(la):
Fića » 14 Feb 2020 15:33[/url]":2og06ftm]Ја мислим да људи који су на такав начин саградили кућу и полунелегална насеља уопште не би ни требало да имају градски превоз, а камоли још да се жале (што је редован случај на 26Л). Изволте направите и куда да иде градски превоз па ћете га имати.

Ја кажем да не треба ништа да имају. Чак ни тај посед не треба на њих да се води, ћао здраво. Могу да дају држави да се направи ту нешто нормално, добиће гарсоњерицу и ћао позз. Као с циганима што се ради
 
Samo jos da se napravi nekako sistem po kom bi oni koji imaju uknjizen objekat imali prevoz, a ovi drugi ne i svi srecni.
 
U slučaju 26L i naselja Vojvode Vlahović, problem je što je deo naselja oko sadašnje okretnice izgradio investitor koji je posle te stanove prodavao vrlo povoljno, nemojte me držati za reč, možda i tri do četri puta jeftinije nego sličnog ranga stanovi i narod je pohrlio k'o muva bez glave. Drugi deo naselja, Padina, tu je mešana situacija, i porodične kuće i višespratnice. Tek pošto su pokupovali stanove, stanovnici Vojvode Vlahovića su zakukali kako nemaju gradski prevoz. Ali da je ovo usamljen slučaj, pa ni po jada. Uvek mi na pamet pada Vračar, koji nije ništa bolji, zbog ekspanzije višepratnica, a infrastruktura identična, pa nam eto i tamo minibus 24...
 
Dobro, ali na trasi 24 na minut dva hoda na svaku stranu postoji alternativni prevoz, dok je ono u Vojvode Vlahovića odsečeno od sveta.
Pre 11 godina sam dolazio da gledam jedan stan i nisam ga kupio pošto sam shvatio da ni odakle ne može autobus ući u naselje. Najširi put, ali sa mnogo suženja i krivina bio je iz okretnice 26. Druga altrfnativa bila je kroz trnja do 18 i 29. Ništa bolje stanje nije bilo ni na jugoistočnoj strani. Pravo divlje naselje, ali sada sa stambenim zgradama. A cene nisu bile ništa značajno povoljnije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708382#p708382:ou9v71ir je napisao(la):
branik » 14 Feb 2020 17:43[/url]":ou9v71ir]Dobro, ali na trasi 24 na minut dva hoda na svaku stranu postoji alternativni prevoz, dok je ono u Vojvode Vlahovića odsečeno od sveta.
Tačno, ali pogledaj samo koliki deo Vračara, pre svega Crveni krst, nena uopšte prevoz. Imamo kroz Makenzijevu, Cara Nikolaja II i Mileševsku, te kroz Južni bulevar, pa Čuburska i Maksima Gorkog. Jeste da postoje alternative i mnogo bolji prevoz, ali treba do istog i doći. I ne samo Vračar nego i pojedini delovi drugih opština. Ono što hoću da kažem je da se baš i nismo pretrgli oko uređenja dobrog dela Beograda, a narod i dalje nesmanjenom žestinom hrli u te delove grada koji su loše opsluženi gradskim prevozom...
 
Otkud su ti delovi loše povezani? Ne može se prevoz provuči svakom ulicom. U sredini trolejbusi i 83, na 5' Bulevar kA, na drugu stranu Južni bulevar i 46 i 55, 24, Maksima Gorkog i 25 i 26, Gospodara Vučuća, malo dalje 31, 17, 18... Ni čvor kod Vuka nije daleko. Retko koji deo grada, osim najužeg centra ima takvu povezanost prevozom. Živeo sam godinama u Južnom bulevaru, znam o čemu govorim.
 
Otkud ti to da sam napisao da su loše povezani? Napisao da postoje alternative, ali samo duž rubnih delova. Jeste tačno da ne može kroz svaku ulicu, ali da se vodilo računa, moglo je da se napravi da ulice budu normalne širine, pa da se jedna linija provuče sredinom naselja.
Evo recimo sav prevoz ide Borskom ulicom, Crnotravskom, Neznanog junaka i Bahtijara Vagabzade zato što se duž Lisičjeg potoka samo gradilo, a o olicama niko nije vodio računa. A da se vodilo računa, mogli smo neke od linija da provučemo tuda i da ih na taj način ubrzamo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708433#p708433:qfx57qnj je napisao(la):
solecar » Pet Feb 14, 2020 9:15 pm[/url]":qfx57qnj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708382#p708382:qfx57qnj je napisao(la):
branik » 14 Feb 2020 17:43[/url]":qfx57qnj]Dobro, ali na trasi 24 na minut dva hoda na svaku stranu postoji alternativni prevoz, dok je ono u Vojvode Vlahovića odsečeno od sveta.
Tačno, ali pogledaj samo koliki deo Vračara, pre svega Crveni krst, nena uopšte prevoz. Imamo kroz Makenzijevu, Cara Nikolaja II i Mileševsku, te kroz Južni bulevar, pa Čuburska i Maksima Gorkog. Jeste da postoje alternative i mnogo bolji prevoz, ali treba do istog i doći. I ne samo Vračar nego i pojedini delovi drugih opština. Ono što hoću da kažem je da se baš i nismo pretrgli oko uređenja dobrog dela Beograda, a narod i dalje nesmanjenom žestinom hrli u te delove grada koji su loše opsluženi gradskim prevozom...
Ne znam šta da ti kažem, piše.
Kažeš da veliki deo Vračara, posebno CK nema prevoz i da do njega treba doći. Treba li da se pravi prevoz od ulaza do ulaza? Prevoz ide koridorima, a do njega se malo mora prošetati. Pogledaj padinu ispod PMF ka Dušanovoj. Isto je između prevoza, Varoš kapija takođe. Pri tome, to je najuži centar i nema toliko mogućnosti prevoza. Kokiko kroz blokove treba da ss pešači do najbliže stanice? I po 10'. Deo oko Krsta sigurno ima najbolje veze i najbolji položaj u celom Bgd.
 
A posle toga da nema prevoz sam napisao da postoji alternativa. Šta da ti kažem, osim isto što si i ti meni. Piše.
Deo oko Krsta ima odličan prevoz, ali to je oko, a ja sam pisao o centralnom delu. Taj kraj je specifičan jer je na brdu, pa nije svima zgodno da pešače, ali eto to rade. Takvih primera imamo na više mesta. No tako je kako je, jer kada se moglo proširiti nije, nego se samo nakalemljuju višespratnice na postojeću infrastrukturu, što dovodi do toga da nam obodne ulice postaju zakrčenije , a ulice unutar , čitavi blokovi jednosmernih ulica.
Kroz blokove ne mora da se pešači i po 10 minuta do najbliže stanice. Možda po neki. Tu je opet problem druge vrste, što imamo gro linija kroz Jurija Gagarina i Bulevar Mihajla Pupina - Pariske komune, dok Bulevar Zorana Đinđića i Bulevar Milutina Milankovića imaju neadekvatan prevoz. Tu barem postoji mogućnost nepraktikovanja koridorskog saobraćaja. Čak i tu pokazuju "stručnjaci" koliko su napredovali i koliko su "SMART". Planovi nam svakog dana sve više "SMART", a stručnjaci koji ih izrađuju idu u obrnutom smeru.
 
Проблем са Крстом је што не постоји никаква нормална веза до Булевара, од 46/55 па све до Славије
 
Тачно тако, ту буквално имамом низ искошених паралелних саобраћајних коридора између Булевара Краља Александра и Устаничке и Војислава Илића-Господара Вучића као једину иоле нормалнију попречну везу између те две саобраћајнице. Траса 25/26 је благи ужас од везе.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708556#p708556:2az13he9 je napisao(la):
solecar » 15 Feb 2020 10:59[/url]":2az13he9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=708554#p708554:2az13he9 je napisao(la):
SRBO » 15 Feb 2020 10:40[/url]":2az13he9]Трнскз
Na koju ulicu si mislio?

Трнску, која треба да се прошири и избије на Булевар, као двосмерна, да не би било више ових кружења једносмерним
 
Vrh