BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
Moderator: Igor
-
Пантограф
- Expert
- Postovi: 9313
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 15858
Pohvalio: 10046
Pohvalio: 10046
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
Па, наравно, све наопако. Ја у Талину, где је превоз за домороце џабе, куповао карту. А овде, батко - њама билет...
Не ширите панику, дефетизам и безнађе!
Pohvale za post: 1
-
Express
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1324
- Pridružio se: Sub Nov 05, 2011 11:07 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1246
Pohvalio: 52
Pohvalio: 52
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
O nebesa pa šta je sad ovo?
Ova nova trasa obeležena crvenom bojom nema nikakvog smisla.
Voz koji terminira na aerodromu mora da promeni smer pred samom stanicom, ukoliko prolazi kroz stanicu na aerodromu isto. Sa druge strane ako ide ka Obrenovcu i to preko nacionalnog stadiona ne samo što prolazi kroz aerodrom bez zaustavljanja ili opet uz dve promene smera do/od zavučene stanice već vijuga kod nacionalnog stadiona iako bi logično na ravnom prethodno neurbanizovanom terenu trebalo da prođe pravo.
Pretpostavljam da su ujedno hteli da pokriju aerodrom uz gradnju stanice u zoni budućeg terminala 2 - ne postojećeg, te da izbegnu kopanje tunela ispod postojeće piste kako je predviđeno po GUP-u 2021.
https://www.beoland.com/wp-content/uplo ... racaja.jpg
Zašto nisu stanicu stavili u zoni postojećeg parkinga ispred terminala 1 uz grananje tunela ka portalu pored nove piste, odnosno paralelnim tunelom s novom pistom ka Surčinu, gradu i nacionalnom stadionu/Obrenovcu? Kad izađše iz tunela trebalo bi ponovo da bude bifurkacija - desno za BG:Voz i levo ka Bloku 61 za metro. Na taj način bi oba sistema koristila istu trasu i istu stanicu na aerodromu, samo perone različite visine i dužine. I ne samo to već bi linije metroa 2 i 3 imale pristup aerodromu, druga od Zemuna uz promenu smera, treća od Bloka 61 bez promene smera. Na taj način neki vozovi mogli kružiti skroz do Zemuna, odnosno Bloka 61.
Dobro je da je predviđeno stajalište Agostna Neta, međutim izbegnuto je presedanje za linije 302, 303, 304 i 305 na deonici Bubanj Potok-Vinča koje je bitno za redukciju vremena putovanja na poprečnom pravcu ka Rakovici/Čukarici, Železniku i Aerodromu (uz uzbegavanje prolaska kroz grad).
Pohvale za post: 1
-
Igor
- Site Admin
- Postovi: 14509
- Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 19943
Pohvalio: 20932
Pohvalio: 20932
Pohvale za post: 5
-
Express
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1324
- Pridružio se: Sub Nov 05, 2011 11:07 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1246
Pohvalio: 52
Pohvalio: 52
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
Lepo sročeno. Ispada da još metro i nudi neke racionalnije opcije za korekciju, međutim ovo s BG:Vozom predstavlja cirkus za sebe, pri čemu alternativne varijante uopšte nisu ni uzete u obzir.
I kako je navedeno, verovatno se pretpostavlja na činjenicu da će značajan broj porodičnih ili grupnih poseta događajima u nacionalnom stadionu biti obavljen privatnim automobilom, karpulingom ili ugovorenim autobuskim prevozom te da iz tog razloga gradnja železničkog sistema neće biti opravdana. Bilo bi pametnije kasnije povezati aerodrom i metro linijom 3, a do tada gradskom železnicom sa mahom nadzemnom trasom uz mešoviti saobraćaj gradske železnice i metro vozova sa linije 2 do aerodroma, a uz gradnju perona odgovarajućih karakteristika oba sistema na samoj aerodromskoj stanici.
Umesto stanice Sajam metro može ići preko Prokopa koristeći stanicu Ruska, s tim da BG:Voz ima stanicu Senjak iznad okretnice 44 s obzirom na malu visinsku razliku između koloseka i nivoa terena, a koja omogućava presedanja kako na 44, tako i na ostale linije različitih vidova saobraćaja u blizini uz kraće pešačenje, sve uz značajno niže troškove gradnje.
I kako je navedeno, verovatno se pretpostavlja na činjenicu da će značajan broj porodičnih ili grupnih poseta događajima u nacionalnom stadionu biti obavljen privatnim automobilom, karpulingom ili ugovorenim autobuskim prevozom te da iz tog razloga gradnja železničkog sistema neće biti opravdana. Bilo bi pametnije kasnije povezati aerodrom i metro linijom 3, a do tada gradskom železnicom sa mahom nadzemnom trasom uz mešoviti saobraćaj gradske železnice i metro vozova sa linije 2 do aerodroma, a uz gradnju perona odgovarajućih karakteristika oba sistema na samoj aerodromskoj stanici.
Umesto stanice Sajam metro može ići preko Prokopa koristeći stanicu Ruska, s tim da BG:Voz ima stanicu Senjak iznad okretnice 44 s obzirom na malu visinsku razliku između koloseka i nivoa terena, a koja omogućava presedanja kako na 44, tako i na ostale linije različitih vidova saobraćaja u blizini uz kraće pešačenje, sve uz značajno niže troškove gradnje.
Pohvale za post: 2
-
boca-ica
- Expert
- Postovi: 9065
- Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 3911
Pohvalio: 874
Pohvalio: 874
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
Nisam drugo ni ocekivao kada je ,,prikljucni ,, izbor pruge pao na Surcinski deo i ako je Dobanovacka opcija bliza, jeftinija i brzza
Taj krak pruge udara u Batajnicu
tako da BG voz koj ide na 15 minuta umesto pocetne Batajnicke stanice mogao kao pocetnu da koristi aerodromsku
pa bi trasa Bg voza na kraju zvucala ovako
Aerodrom-Dobanovci-Batajnica-Zemun itd....
Sobzirom da taj krak je sada iskljucivo koristi teretni saobracaj dodatno ,,kruzenje,, ne bi bilo od veceg vremenskog znacaja
jer gotovo u tom delu tu praznu prugu Bg voz bi preletao
jbg.
oni zapeli za Surcinsko povezivanje .... a sto je totalno drugi par opanaka

Taj krak pruge udara u Batajnicu
tako da BG voz koj ide na 15 minuta umesto pocetne Batajnicke stanice mogao kao pocetnu da koristi aerodromsku
pa bi trasa Bg voza na kraju zvucala ovako
Aerodrom-Dobanovci-Batajnica-Zemun itd....
Sobzirom da taj krak je sada iskljucivo koristi teretni saobracaj dodatno ,,kruzenje,, ne bi bilo od veceg vremenskog znacaja
jer gotovo u tom delu tu praznu prugu Bg voz bi preletao
jbg.


- Prikačeni fajlovi
-
- pruga1.jpeg (39.21 KiB) Pogledano 3082 puta
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu 

-
solecar
- Professional
- Postovi: 11482
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 10388
Pohvalio: 18825
Pohvalio: 18825
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
Ja bih ipak tu tvoju liniju postavio kao zasebnu, jer bojim se da bi u slučaju da ide od Ovče do Aerodroma, bila praktično neupotrebljiva na NBG i Prokopu, jer teško da bi moglo da se uđe u voz.
-
boca-ica
- Expert
- Postovi: 9065
- Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 3911
Pohvalio: 874
Pohvalio: 874
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
.... teško da bi moglo da se uđe u voz....
staces.... kad je lako ostvarljivo pri tome ima
atraktinost
maxsimalna popunjenost 24/7/365
ekonomsku isplatljivost
pouzdanost
100 % korisno
i naseg mvbg1 za upravljacem

ako nabavimo jos nekoliko kompleta i malo onih kineskih ,,guraca u vagone,,a Zlatokosa nam promeni to parce ssina...
sve u svemu bilo bi sasvim OK

postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu 

-
solecar
- Professional
- Postovi: 11482
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 10388
Pohvalio: 18825
Pohvalio: 18825
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
Da, mogao bih da uđem isto k'o što sada mogu da uđem u voz na Prokopu. 

Pohvale za post: 1
-
Bender Rodriguez
- Expert
- Postovi: 7991
- Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 16452
Pohvalio: 12818
Pohvalio: 12818
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
Gledam neke druge teme na forumu i starije postove od ranije i pitam se - zašto nadležni uporno insistiraju na povezivanju Aerodroma na železnicu preko stanice Zemun kad od stanice Tošin bunar do aerodroma ima tek 8-9 km i izbegava se kruženje do Zemuna... ?
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 13089
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 16206
Pohvalio: 37774
Pohvalio: 37774
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
Mислим да је то због скретница.
Pohvale za post: 1
-
Fića
-
- Intermediate
- Postovi: 409
- Pridružio se: Sre Dec 25, 2019 10:03 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 403
Pohvalio: 921
Pohvalio: 921
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
Рељеф је мени логичнији разлог за то кружење до Земуна
Pohvale za post: 2
-
KizaNoSleep
- Intermediate
- Postovi: 256
- Pridružio se: Pon Nov 18, 2019 11:23 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 126
Pohvalio: 448
Pohvalio: 448
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
Почев од 20. фебруара 2020. године ступиће на снагу измене у реду вожње на појединим линијама БГвоза.
https://tinyurl.com/shvl7hl
https://tinyurl.com/shvl7hl
-
WLABmz
- Higher intermediate
- Postovi: 1722
- Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 3036
Pohvalio: 165
Pohvalio: 165
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
Express napisao:O nebesa pa šta je sad ovo?
Potpuni pakao:
1) ova kolosečna situacija oko aerodroma kao da je napravljena da obesmisli bilo kakvu potencijalnu ulogu koju bi mogla da ima!
2) stajališta Dr Agostina Neta i Sajam, zašto se ne grade sada, dok se radi rekonstrukcija pruge? Ako se budu kasnije radila, opet će biti redukcije saobraćaja, smanjenje brzine vozova itd. na pruzi koja već 2 godine je polu-zatvorena i biće još ko zna koliko. Isto važi i za probijanje železničkog nasipa zbog produžetka Bulevara Umetnosti u Bulevar Crvene armije.
3) nacionalni stadion i pruga do njega za par utakmica godišnje koja će ga napuniti...dok je Prokop poluzavršena ruina. Taman da oni koje javnost pogrešno naziva navijačima razvale garniture BG:voza tih par dana godišnje. Šta reći...



Pohvale za post: 8
-
Express
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1324
- Pridružio se: Sub Nov 05, 2011 11:07 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1246
Pohvalio: 52
Pohvalio: 52
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
@WLABmz apsolutno je tačno sve navedeno. To što oni planiraju bilo ko iole normalan (IQ i da ne pominjem) ne bi ni slučajno pogrešio. Jednostavno je van razuma, bilo sa stanovništa funkcionalnosti, bilo ekonomičnosti. Ljudska glupost nema granicu. Pa mi bi ovde racionalnije isplanirali. Al ajde, kad mogu da se glupiraju s mnogo većim zalogajem poput metroa onda je ovo mačji kašalj u finansijskom smislu, međutim kako će svaki promašaj imati dalekosežne negativne posledice po čitav multimodalni sistem neće ni biti teško zaključiti da i manje vredna investicija može hendikepirati čitav sistem.
Mada i ne treba toliko da se iščuđujemo s obzirom na to da se kompletna SNS ideologija zasniva na gradnji gluposti pošto-poto uz izostavljanje rešenja najbitnijih problema, što je uoščljivo u bukvalnom svakom projektu koji je u sklopu zamisli BnV.
Mada i ne treba toliko da se iščuđujemo s obzirom na to da se kompletna SNS ideologija zasniva na gradnji gluposti pošto-poto uz izostavljanje rešenja najbitnijih problema, što je uoščljivo u bukvalnom svakom projektu koji je u sklopu zamisli BnV.
Pohvale za post: 5
-
Karlo del Ponte
- Advanced
- Postovi: 2166
- Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
- Lokacija: Svuda po malo
- Kontakt:
Pohvaljen: 3502
Pohvalio: 4665
Pohvalio: 4665
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
Bender Rodriguez » 17 Feb 2020 11:52 pm napisao:Gledam neke druge teme na forumu i starije postove od ranije i pitam se - zašto nadležni uporno insistiraju na povezivanju Aerodroma na železnicu preko stanice Zemun kad od stanice Tošin bunar do aerodroma ima tek 8-9 km i izbegava se kruženje do Zemuna... ?
У старијим плановима је планирана веза преко Земуна али са тунелом испод писти попречно на исте. Разлог је била веза са железничким саобраћајем у Земуну (крајња станица за возове са југа, регионални возови из Срема, евентуално и неки од брзих), као и минимална експропријација. Варијанте преко Бежаније покривају више људи, али су скупље. Дивља градња код Ледина 1990-тих. је упропастила могућност прилаза одатле. Нису немогућа, али су правно компликована и грађевински скупа.
Иначе, мени је најлогичнији правац "брзе пруге" Нови Београд - средина ИМТ - Европска (између 60 и неких блокова) - Ледине (подземно) - Добановци - Угриновци - Стара Пазова. На жалост, није на време укључено у просторне и урбанистичке планове. На том правцу нам се у међувремену "нацртао" Ерпортсити", Иван Рибар и још штошта. Са источне стране Новог Београда нови мост ка Савском тргу, и железничка веза између Савске и Дунавске падине са подземним станицама Трг републике и (рецимо) Плилулска пијаца. Тада Блоковима више уопште не би требао "тешки метро".
Данас би могли разматрати додатак на садашњи железнички насип на Новом Београду, плитак тунел испод Николе Добровића, излазак на површину код Бежаније, и опет тунел испод југоисточног краја писте. Како би ово било искључиво за путнички саобраћај, прихватљиви су успони 25 промила, или ти 2,5% или ти рампа за понирање у први подземни ниво на равном терену од 300 метара. Наравно да све губи смисао ако аеродромска линија не зађе на десну обалу Саве макар и преко Старог железничког моста до станице Сајам.
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
Pohvale za post: 5
-
Пантограф
- Expert
- Postovi: 9313
- Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 15858
Pohvalio: 10046
Pohvalio: 10046
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
E Karlo, kad pomenu tu logičnu trasu preko IMT-a, da se prisetimo činjenice da je do Starog aerodroma još pre rata išla pruga... Trebalo ju je sačuvati, kao i staru prugu za Zemun: imali bismo i prvu liniju metroa negde od 1975. Al džabe, lakše je sve preorati i graditi ispočetka...
Не ширите панику, дефетизам и безнађе!
Pohvale za post: 8
-
Siniša
- Higher intermediate
- Postovi: 1673
- Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 955
Pohvalio: 1708
Pohvalio: 1708
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
^^Istina, dobrim delom se pruga mogla iskoristiti
Pohvale za post: 7
-
Bender Rodriguez
- Expert
- Postovi: 7991
- Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 16452
Pohvalio: 12818
Pohvalio: 12818
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
Hvala Karlo na odgovoru. I slažem se u suštini.
-
Прле
- Higher intermediate
- Postovi: 1630
- Pridružio se: Čet Nov 29, 2018 12:57 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 1976
Pohvalio: 1910
Pohvalio: 1910
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
Не научисмо лекцију тада, а ево, поно чинимо грешку са прогом у СА и око Каламегдана/Дорћола
Pohvale za post: 1
-
JohnnyLee
- Professional
- Postovi: 10508
- Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
- Lokacija: Јерковић
- Kontakt:
Pohvaljen: 6245
Pohvalio: 9271
Pohvalio: 9271
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
пруга је могла цела да се искористи
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 1
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 13089
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 16206
Pohvalio: 37774
Pohvalio: 37774
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
Са старом пругом за Земун и пругом уског колосека за Oбреновац су лако могли да направе две линије регионалног метроа.
-
solecar
- Professional
- Postovi: 11482
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 10388
Pohvalio: 18825
Pohvalio: 18825
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
Svašta je moglo da se uradi, ali je neko odlučio da je bolje da se sve počupa i kreće iz početka. I to ne samo sa železničkom prugom, već i sa tramvajima i trolejbusima.
Pohvale za post: 1
-
Bender Rodriguez
- Expert
- Postovi: 7991
- Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 16452
Pohvalio: 12818
Pohvalio: 12818
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
Stvarno, koliko je apsurdno pomisliti da se nekad Jedinstveni tarifni sistem iz 1988. prostirao čak do Mladenovca pa i dalje, a Obrenovac na svega 17 km od stanice Makiš i dalje nema svoju prugu i voz do Beograda.
Mada i ja pričam svašta, pa ovde je sve moguće. Ako Pančevo ni dan danas nema gradski prevoz niti BG voz a udaljeno je 15 km od Trga Republike, šta se i ja isčuđavam da jedan Obrenovac posle XY decenija ne može da dobije svih 17 km pruge do Makiša...


Mada i ja pričam svašta, pa ovde je sve moguće. Ako Pančevo ni dan danas nema gradski prevoz niti BG voz a udaljeno je 15 km od Trga Republike, šta se i ja isčuđavam da jedan Obrenovac posle XY decenija ne može da dobije svih 17 km pruge do Makiša...

Poslednja izmena od Bender Rodriguez u Uto Feb 25, 2020 1:50 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Pohvale za post: 3
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 13089
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 16206
Pohvalio: 37774
Pohvalio: 37774
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
Aутомобилизација 70их је била кобна по шинске и електро системе превоза.
Pohvale za post: 7
-
Bender Rodriguez
- Expert
- Postovi: 7991
- Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 16452
Pohvalio: 12818
Pohvalio: 12818
Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti
Vala slažem se. To sve više i više počinje da dolazi do izražaja kako nam se gomilaju dugovi (ne pričam o novčanim) koje sad moramo da isplaćujemo zbog brljotina u prošlosti.
Pohvale za post: 3
Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 25 gosta