Šta je novo?

Koridor 10

Detelina je samo dobra gde je slabo opterećenje jer se jedno uključenje u pravac produžuje u isključenje iz istog pravca: konkretan primer problematičnog slučaja - na Mostarskoj petlji (iako je ovo polu-detelina ali na detelini je isto) kad idete iz pravca Dedinja ka Kneza Miloša ali želite na Gazelu morate dase sečete sa onima koji su ušli sa Gazele i idu u Kneza Miloša.

https://en.wikipedia.org/wiki/Grade_separation#Weaving

Meni se više sviđa kao u Ostružnici ili u Surčinu na početku K11.
 
Šta je situacija sa Niš istok, treba da prođem ovih dana?
To mi je mnogo bolja varijanta od gužve po gradu.
 
Nis Istok je u funkciji,guzvice su povremeno u špicevima i u slučaju nekog problema sa korisnicima,u principu bez problema.

Malča takodje bez gužve,a još nema naznaka kada će početi radovi na spajanju Proseka i Malče .
 
Хвала Стара Мо.....Ту информацију за Дољевац село сам чекао .
Да ли то сада значи да су завршене све бочне наплатне рампе на К-10 , или су још увек остале неке незавршене типа Лесковац,Брестовац...?
 
Brestovac će privremeno zatvarati zbog asfaltiranja i uklapanja novog pravca preko novog platoa,Leskovac centar je na novom platou ali sa dve trake manje zbog sredjivanja zone oko betonske baze Pečenjevce.

Takodje i Leskovac Jug je kompletno završen ali delimično zatvaraju jednu traku zbog asfaltiranja prilaza.

Bujanovac 1 će biti otvoren do 1 aprila najkasnije.
 
Хвала.... Зна ли се можда када почиње демонтажа старих наплатних станица Ниш и Дољевац ?
 
Zbog nedostatka vremena, tek sada kačim slike od 08.02. u odlasku i 15.02. u povratku:

Znači, ceo istočni krak (bukvalno na svakih par km) je pun ovih ispraznih severnokorejskih budalaština:
20200208_122150.jpg

Ali je zato put vrhunski, sve ostalo kako treba i vožnja izuzetno udobna:
20200208_123739.jpg

Signalizacija fercera:
20200208_123746.jpg

Kolona kamiona počinje tačno kod Gradinja (čuvene kosine su tada bile pod snegom (ako se još neko seća šta to beše sneg)):
20200208_125649.jpg

A Bugari su stidljivo krenuli u akciju na početku svog dela puta:
20200208_142319.jpg

Pa čim se izađe iz vijugavog dela, radovi i napredak su osetniji:
20200208_153202.jpg

Tako da ima i već poluzavršenih deonica:
20200208_153202.jpg

I naravno, devijacija:
20200208_153625.jpg

U povratku, ni snega više nije bilo:
20200215_153738.jpg

Ali jeste bilo ispitivanja tla i nekih dodatnih radova:
20200215_153751.jpg

Čuvena kosina i tunel Bancarevo:
20200215_154230.jpg

I na kraj puta pobede (?!?!?) i put uspeha:
20200215_154240.jpg


Inače, kolona kamiona na bugarskoj strani je počinjala na nekih 30km od prelaza Kalotina (dakle, skoro na izlazu iz Sofije)!!!! Ukupna kolona nije bila toliko dugačka, jer su je policajni službenici prekidali zbog radova i devijacija, ali ipak.....

I naravno, savet za pravovremeno točenje naftnih derivata, jer i dalje nema ni traga ni zametka nekakve pumpe na čitavoj novoj istočnoj trasi K10.
 
Imam transfer blama od ovih bannera na kosinama i iznad tunela...
 
мајстор":3jlo58mo je napisao(la):
@caribrod Имаш ли неке информације како напредују радови од Софије до границе?

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
Počeli su deonicu od granice do Dragomana. Strabag table na sve strane. I radnici u odvratnim nandžarastim uniformama, ko đubretari da me izvinete. Još to nije ni blizu onoga što se najavljuje od 1.marta, gde bi trebalo da krenu baš udarnički. Za sada rade uglavnom na pripremi gradilišta, ne na budućoj trasi. A trasa je baš uz put, jer se od 1+1 pravi 2+1/2+1. Još nije bilo ni obeležavanjem početka radova, a voli premijer Borisov da se islika, nije da ne voli. A kad krene od marta očekujem haos pogotovu tokom leta kad krenu Turci, generalno nemam pojma kako će to da funkcioniše u onoj klisuri gde će biti miniranha, a čujem da je Štrabag u projekat ubacio i 2 mala tunela oko 80m, vrv cut&cover, bliže granici...
Što se tiče deonice koja se gradi od maja, tu su do decembra napravili ogroman posao, pustili 5,5km novog poluprofila bez SMA i sada su 2 meseca malo odmarali i radili ponešto, od marta će nastaviti i realno do kraja godine mogu da završe tih 16,5km i verujem da hoće.
Treća deonica nije ni početa, pojavilo se da će evropske pare sa puta ka Grčkoj za deonicu koja obilazi kanjon Strume biti prebačene za taj lot, ali za sada ništa zvanično. Ta deonica zaobilazi semafor, ograničenja, ležeće policajce na ulazu u Sofiju na postojećem 2+2 bez odvojenih traka i izlazi direktno na Severnu tangentu.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Kad smo već u zoni blagog offtopic-a da pomenem i da se konačno nazire razrešenje 1 od 2 jedina neautoputska dela na glavnom pravcu Koridora 10. Pritom ne mislim na BG obilaznicu (jer deo oko Gazele iako jedva funkcionalan u špicu ipak jeste autoput), niti na "ono" od Skoplja od Velesa u jednom pravcu. Ono što nije autoput je: Karavanken tunel i poluautoput od Polikastra do čvora sa A2 kod Soluna. Za ovih potonjih 44,2 km ima nekih nagoveštaja po grčkoj štampi da bi to Grci najzad mogli da upristoje u skorije vreme, procenili su na 200 milki taj preostali poluprofil, oni to uvale na koncesiju, pa očekujem i da se to stvarno desi. Ovo je s wikipedije, koga zanima nek uđe i nek klika na linkove dole, pa na translate, jer je na grčkom.

In November 2017, with the launch of the tender for the privatization of Egnatia Motorway and the announcement of its terms, it was announced that the upgrade of the Halastra-Polykastro section from an expressway to as motorway was under planning.[3] This was confirmed in September 2018. Construction costs are estimated to exceed € 200 million, and the remainder of the axis from Polykastro to Evzoni, which has already been characterized a motorway will be upgraded with more modern features such as safety barriers, new signage and road improvements.

Trenutno je, ipak, aktuelnije ovo prvo. Naime, Slovenci su teška srca 31.01. ove godine potpisali ugovor sa turskim Čengiz Inšatom, vredan oko 98 miliona evrova bez PDV za izgradnju njihovog dela druge cevi tunela Karavanke, a 13.02. su potpisali ugovor sa EIB o kreditu. Još od sredine 2018. otkad je krenula tenderska procedura se odugovlačilo, a posebno kad su otvorene ponude gde su Turci bili najjeftiniji. Ot tada su slovenački Putevi (DARS) i domaća firma Kolektor zemlju prokopali da posao ne dobije Čengiz, 5 ili 6 žalbi, poništavanja i sve se to razvlačilo do pre par nedelja kad je postalo jasno da nema načina da ih otkače. Gradiće se nešto više od 3,5km istočne cevi tunela sa slovenačke strane plus 100m galerije, plus 650 metara trase od tunela do petlje za Kranjsku Goru, Korensko sedlo i Rateče, gde treba da se radi i most preko Save (Dolinke mislim). Rok im je 5 godina, ali Turci obećavaju i brže, jer kasne za Austrijancima. Plan je da se 2024. pusti nova cev i da se do 2026. remontuje stara cev i da nakon toga obe budu u funkciji sa ograničenjem 100 km/h.
Za to vreme, Habzburzi su još 2018. posao dali svojoj firmi Swietelsky, počeli u septembru i do sada probili više od 1,8km cevi (naravno NATM), prethodno su odradili i poveći vijadukt koji vodi do cevi tunela i čak se ostavlja mogućnost da nastave da buše i kroz Sloveniju da ne bi bilo kašnjenja.
To ne znači da će 2026. moći da se nagazi od Salcburga do Soluna bez stajanja, zbog graničnih prelaza, ČNS, naplate tunela i td., ali će svakako biti olakšanje, jer je Karavankentunel usko grlo od centralne ka jugoistočnoj Evropi. Zna taj tunel da napravi ozbiljne gužve, leti i vikendom posebno, a ja sam pre par godina džedžio nekoliko sati na slovenačkoj pumpi, jer jbg radi se nešto unutra i otvara se u 4 a.m., ajd ćao, sedi i čekaj.
 
GOJE,lepe fotke... Kamione ciljano i smišljeno zaustavljaju bliže Sofiji gde je 2+2 da ne bi pravili haos na uskom delu u klisuri. Čuvena kosina C6 je sa druge strane, ti si fotkao malo manje čuvenu C7, a dodatni radovi su na takođe čuvenoj C26 kod nadvožnjaka za Špaj, gde su ustanovili da celo brdo klizi ka Crvenoj reci i gde rade 100-200-500-ne znam ni ja koliko šipova da spreče da se sve što poznajemo sruči u Nišavu.
Pozz!
 
Nisam mogao sve lepo da slikam tokom vožnje. Ali, nadam se da je uz Caribrodovu naraciju sada utisak kompletan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=710886#p710886:1wjd103x je napisao(la):
caribrod » Sub Feb 22, 2020 3:55 pm[/url]":1wjd103x]GOJE,lepe fotke... Kamione ciljano i smišljeno zaustavljaju bliže Sofiji gde je 2+2 da ne bi pravili haos na uskom delu u klisuri. Čuvena kosina C6 je sa druge strane, ti si fotkao malo manje čuvenu C7, a dodatni radovi su na takođe čuvenoj C26 kod nadvožnjaka za Špaj, gde su ustanovili da celo brdo klizi ka Crvenoj reci i gde rade 100-200-500-ne znam ni ja koliko šipova da spreče da se sve što poznajemo sruči u Nišavu.
Pozz!

Da, čuvene su te c6 i c26 kosine. Zbog prve je urađena galerija, a zbog druge rade more šipova. Beše i kosina c17 je bila baš problematična. Kakva je sad situacija sa njom, da li su odradili sve šipove i naglavne grede?
 
geovuk":vy5of2co je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=710886#p710886 je napisao(la):
caribrod » Sub Feb 22, 2020 3:55 pm[/url]":vy5of2co]GOJE,lepe fotke... Kamione ciljano i smišljeno zaustavljaju bliže Sofiji gde je 2+2 da ne bi pravili haos na uskom delu u klisuri. Čuvena kosina C6 je sa druge strane, ti si fotkao malo manje čuvenu C7, a dodatni radovi su na takođe čuvenoj C26 kod nadvožnjaka za Špaj, gde su ustanovili da celo brdo klizi ka Crvenoj reci i gde rade 100-200-500-ne znam ni ja koliko šipova da spreče da se sve što poznajemo sruči u Nišavu.
Pozz!

Da, čuvene su te c6 i c26 kosine. Zbog prve je urađena galerija, a zbog druge rade more šipova. Beše i kosina c17 je bila baš problematična. Kakva je sad situacija sa njom, da li su odradili sve šipove i naglavne grede?

Pojma nemam, moguće da jesu. Poslednji red šipova se radi(o) skroz gore na brdu. Tako da to nije lako za ispratiti kad se prođe sa 120-130 km/h.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Jel ovaj koridor moze da konacno ode u zavrsene projekte
 
Vrh