Šta je novo?

Tramvaji

Направили су редове вожњи за трамваје 11 и 12Л, али по мени су морали да се отворе да у поноћ такође буде полазак 11 из Блока 45, барем мало тај 95 да се растерети у поноћ
 
Ladno zamjenski Bus za 7A nece u BKA sinama jer mozak u SJP kaze ne moze iako Ada bus ide regularno basticom mozgovi jedni ...
 
direktor":a3eocxd5 je napisao(la):
Ladno zamjenski Bus za 7A nece u BKA sinama jer mozak u SJP kaze ne moze iako Ada bus ide regularno basticom mozgovi jedni ...
Može lagano da ide, ali eto glume ne znam ni ja šta i sad ima bus kod Vuka da zabode jedno 15 minuta i da redovno kasni

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=712903#p712903:2i2nn8p7 je napisao(la):
direktor » Pet Feb 28, 2020 11:37 pm[/url]":2i2nn8p7]Ladno zamjenski Bus za 7A nece u BKA sinama jer mozak u SJP kaze ne moze iako Ada bus ide regularno basticom mozgovi jedni ...
Прођи мало, видећеш да су решетке почеле да пропадају, а притом фреквенција ада линије и збирна фреквенција 6А и 7А не могу да се пореде.
То пројектом и није предвиђено за бусеве, ширина баштице је на граници за пролазак, а код пешачких прелаза асфалт уз ивичњак нагло пропада да пешаци не би имали степеник кад пролазе. :dil:
 
Bastice su radjen da trpe opterećenje busa podloga to dozvoljava propada najviše kod depoa gdje je bio ostavljen spust za gsp kule.A ne nesto posebno na prelazilma se ne osjeti.
Bulevar je radjen prije 10 god uz nikakvo odrzavanje i razno kopanje odlicno izgleda .
Restke treba da se odrzavaju i ciste za 10 god ni jednom nisam vidio da je to uradjeno stajaliste sredacka ful zapuseno I nikom nista .
Ovako Ce se bar vidjeti prednost tramvaja i srednjih bastica u odnosu na bus koji ce da se zaglavi u roku odmah ...
 
Искрено се надам да ће ГСП-овци ово време радова када им одређен (сигурно не тако мали) број трамваја дрежди у гаражи искористити да оне Диваге пристигле пре 4 године оспособи за саобраћај и њима замени ове пристигле 2001., као и да спаре недостајуће (а преко потребне) чешке композиције које сам силно спомињао.
 
Da ti kazem odma da nece uraditi bas nista da se ne razocaras kasnije ...
 
Ма стопостотно сам ја сигуран да ће и поступити (односно - неће!) као што сте рекли, него рекох можда им дође из табана у главу. :wink: Иначе, да се опет поновим, 4 чешке композиције које фале, а преко су потребне у шпицевима за резерву су #2315+#2276, #2351+#2345, #2419+#2402 и #2409+#2410 (за формирање ове потоње потребно је уклањање постојећих тиристора из #2409 и #2410 због некомпатибилности и уградња нових како би оба трамваја поново била компатибилна за спаривање). Недопустиво је да, у случају квара неке друге композиције или Дивага на некој врло оптерећеној линији попут 7, 9, 12, као замена буде пуштена обична, соло КТ4.
 
Довољан је КТ4 на 11, иду сваки минут, добро је овако веруј ми... Само су могли да 7А и 9А убаце да стају на Ушћу са 11 и 95, и наравно да 11 у поноћ иде из Блока 45...
 
yugoslavia-kosovo-belgrade-traffic-jun-1999-shutterstock-editorial-8360478a.jpg
 
Мало фали да трамваји одлично функционишу. Треба пооштрити закон о безбедности у саобраћају, пре свега. Возила има више него довољно, само су неискоришћена због паметних људи који воде град.
 
Pored uvođenja linije 1 Slavija Trg- pa Vasinom do Tadeuša Košćuška koje mi je potvrđeno kao prioritet moramo insistirati na produženju linije 6 od Resavske pored skupštine i Trga Nikole Pašića do Terazija. pa dalje trasom 1 do Trga i Tadeuša Košćuška to jest Beko-a.
 
Znaci oni misle da sa par Katica, Cicom i nekim trecim istorijskim kvazi-romanticarskim krsem zamene oko 20ak trolejbuskih i 6 autobuskih vozila koji su se do skora uvek nalazila i spartala na potezu od Slavije do Studentskog Trga. Par Katica i Cica ce da prime na sebe hiljade putnika na toj trasi?

Zanimljivo. J' ih tramvaj.
 
Planirana je nabavka novih tramvaja sa baterijama jer koliko razumem ta trasa neće imati kontaktnu mrežu za tramvaje.
 
Posto ce morati da opet prekopavaju Trg republike zbog postavljanja sina, verovatno ce ove dubiozne kocke zameniti nekim drugim materijalom, pa ce onda i trolejbusi moci bez problema da se vrate na Trg. I tako ce biti i vuk sit i ovde na broju, a njihovi dzepovi po drugi put napunjeni nasim novcem.

Da li je zaista kontaktna mreza toliki problem da bi se uzimali tramvaji s baterijama? To sto su zaklonili pogled na pola grada svojim BnV nije problem, a par stotina metara tankih zica jeste?
 
Posle izgradnje tramvaja preko trga nijedna GSP linija neće prelaziti trg, ni trolejbusi ni 31. To mi je potvrđeno od strane predstavnika gradske vlasti.
 
A da oni ukinu sasvim javni prevoz? Ili im se to ne isplati, jer ne bi mogli da uzimaju provizije za nabavke novih vozila?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=713956#p713956:2u05xw2l je napisao(la):
vucko » Сре Мар 04, 2020 8:52 am[/url]":2u05xw2l]Posle izgradnje tramvaja preko trga nijedna GSP linija neće prelaziti trg, ni trolejbusi ni 31. To mi je potvrđeno od strane predstavnika gradske vlasti.

Значи да очекујемо још већи колапс у Браће Југовића и Дечанској, пошто друге трасе за линије које саобраћају преко трга нема.
 
Без бриге, ту је метро којим ће сви који желе до центра моћи да стигну, али од Макиша или Миријева, значи само продужити 31 до Миријева и нема проблема.
 
Весић и другови укидају масу линија да би уместо њих увели једну и на њој пустили фалсификат трамваја из деветнаестог века, док права музејска возила труле на Дорћолу. Како они мисле да оним њиховим првим београдским трамвајем превозе људе кроз Кнез Михајлову и Трг републике? Секретаријат за јавни превоз вероватно има нове студије које потврђују да треба потпуно укинути јавни превоз Београда.
 
Њима је битна форма ("стари трамвај", пешачка зона, "дух "старог Београда""), а не суштина. Потез Славија-Теразије је једна модерна друмска саобраћајница, једини коридор нормалне проточности који води у центар града, а не кулисе за Монтевидео или Сенке над Балканом. Ту имамо и модерне објекте међу старим историјским, зграде комерцијалних и јавних намена, хотели и кафићи су у мањини међу њима на овом потезу.
 
Duh starog Beograda okruženog modernističkim "iživljavanjem", kad smo već kod forme.
 
Vrh