Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Juče sam se ponovo provozao BG:vozom... Posle mesec i po dana pauze jedva sam dočekao...

Ušao sam kod Vuka. Juče popodne nije bilo busplus kontrolora. One crvene trake su ponovo postavili gore kod ulaza na pokretne stepenice, sto prethodnih dana nije bio slučaj, tako da se verovatno spremaju da je ponovo uvedu...

Screenshot_2020-05-11-01-28-09-1.png


Ovo su glavna rešenja. Ulaz je (zamišljen da bude) na svim jednokrilnim vratima, dakle na početku i kraju vagona, a izlaz na svim dvokrilnim vratima, dakle na sredini vagona. Od ulaza te putokazi vode ka izlazu. ;)

Dozvoljeno je sedeti samo na sedištima do prozora.

Neke od stanica su obeležene belim tačkama uz upozorenje na držanje distance prilikom ulaska.

Maske i rukavice nisu obavezne.

I to bi bilo to :)

Koliko se poštovao ulaz/izlaz i to u danu kad je frenkvencija putnika bila minimalna, bolje da ne govorim :D Džabe lepe ta uputstva, putokaze, zamlaćuju se...

Ova kompozicija ne znam koji je br. za vas koji se bolje razumete i pratite ih po brojevima, ali izgleda veoma sređeno i čišto, sa tapaciranim sedištima novog dizajna, ranije ovaj dizajn nisam viđao, tako da je moguće da je tek izašla sa remonta...
 
Kako izgledaju stanice, jesu li ih oprali u medjuvremenu? Kakvi su utisci? :)
 
Meni Giško izgleda isto kao i ranije... Nisam previše obraćao pažnju, ali deluje čisto...

Inače omiljena stanica na trasi BG:voza mi je Krnjača most jer je blago uzdignuta pa puca pogled, dovoljno je udaljena od ostalog saobraćaja pa nema buke, ispred je velika zelena površina uz poneku utakmicu vikendom koju gledaš sa klupa... I nikako da provalim koji je to lokalni klub u pitanju koji tu igra...

U svakom slučaju, vikendom jako lepo mesto da se posedi i razbistri um...
 
@ Noki
Што се тиче броја композиције, пошто га ниси видео, у опис би могле да уђу следеће 3: 005/032, 015/040 и 083/084, сигурно је једна од те 3 јер су то једине 3 које би требало да су са последњег ремонта стигле са Интерпродуктовим седиштима. ;)
 
Danas u 12h nema voza iz Lazarevca, po redu vožnje iz Rakovice polazi u 12.01h. posle 15 minuta ljudi polako odlaze na trojku, a voz stiže u 12.20h. Niko da objavi preko razglasa koji postoji i koji se koristi...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=737640#p737640:15ddb5g7 je napisao(la):
Noki » 11 May 2020 11:16 pm[/url]":15ddb5g7]
Inače omiljena stanica na trasi BG:voza mi je Krnjača most jer je blago uzdignuta pa puca pogled, dovoljno je udaljena od ostalog saobraćaja pa nema buke, ispred je velika zelena površina uz poneku utakmicu vikendom koju gledaš sa klupa... I nikako da provalim koji je to lokalni klub u pitanju koji tu igra...
Требало би да је ФК Палилулац, који је, у "златно доба", као председник водио ни мање ни више него Ивица Дачић.
 
@Ripanjac405..

Obratiću pažnju na br. naredni put... Ako išta pomaže nije imao video nadzor... :) Sve ostalo je ukazivalo da je tek izašao sa remonta, čist, bez grafita, nova sedišta, sem tog detalja...

@Pantograf i ja sam mislio da je Palilulac... ali sam na street view lutao okolo da upoznam kraj bolje i otišao od pančevačkog mosta ulevo i išao tako možda kolometar i tamo je teren Palilulca i jasno se vide obeležja kluba na zidu zgrade... Zelenkasto nešto...

Tako da mislim da ovo kod stanice nije Palilulac... Piše na zidu zgrade pored terena 'fk bratstvo', ali nisam uspeo da izguglam takav klub iz Krnjače a još manje u kojoj ligi igra...
 
Мислим да Палилулац има два терена, тај са објектом лево од моста ка Котежу и овај у Крњачи код станице.
 
Od sutra, 14.05.2020. BG VOZ na relaciji Batajnica - Ovča - Batajnica startuje po važećem redu vožnje. Nikako ne mogu
da skontam zašto to, za sada, važi samo za ovu deonicu?!

Inače, dve garniture (073-074 i 089-090) se pripremaju za vrlo skori odlazak na remont u Zrenjanin. Tamo se već nalazi
jedna (079-082) koja se remontuje ali ne znam kada će biti gotova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=737975#p737975:1f326l64 je napisao(la):
solecar » 13 May 2020 10:21 am[/url]":1f326l64]Jel taj važeći red vožnje onaj na 1h?
Tako je, a to podrazumeva i jutarnje i popodnevne špiceve.
 
Мислим да се БГ воз ближи краху. Одавно је одзвонило да се наруче нове гарнитуре и реконструишу станице у Врачарском тунелу. Већ каснимо, али све ће се распасти ако се сада не крене са тим, и искористи смањени обим саобраћаја због радова који ће трајати још дуго. Претпоставлјам да би процес набавке гарнитура трајао најмање 2 године, од припреме документације, тендера, потом производње првог примерка и добијања дозвола, па све до сукцесивног приспећа свих возова...
 
Aktuelne garniture mogu da gaze još neko vreme, mada su svakako blizu toga da ih treba menjati. A za rekonstrukciju stanica se slažem da tri treba uraditi u isto vreme. Ti valjda imaš kao "medijski radnik" više uticaja na to da glas dopre gde treba. ;)
 
Ваљало би да нове гарнитуре за БГ воз набави ново ЈКП Београдски метро и воз, и да плате Србијавозу гаражирање у депоу док не изграде свој депо нпр. на Карабурми.
 
Инфраструктура депоа или инфраструктура БЖЧ?
 
I jedno i drugo. Šine na kojima stoje vozovi i po kojima se kreću.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738172#p738172:1d37crrr je napisao(la):
solecar » Sre Maj 13, 2020 8:40 pm[/url]":1d37crrr]I jedno i drugo. Šine na kojima stoje vozovi i po kojima se kreću.

TPS Zemun pripada Srbija Vozu, a sve železničke pruge u državi pripadaju Infrastrukturi železnice Srbije.
 
Da li bi u tom slučaju morao Beogradski voz i metro da plaća korišćenje šina, kao što bi morao da to radi sa depoom?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738195#p738195:15qoccie je napisao(la):
solecar » 13 May 2020 08:31 pm[/url]":15qoccie]Da li bi u tom slučaju morao Beogradski voz i metro da plaća korišćenje šina, kao što bi morao da to radi sa depoom?
То би било логично. Као што би и Електропривреди Србије морао струју платити, лиценце за превоз Дирекцији за железницу итд. Ако је нешто државно, то не значи да не постоје финансијски односи и јасна подела улога међу различитим државним правним субјектима.

Једино би при додели траса постојала категорија "уговорених траса од јавног значаја", које би се додељивале пре конкурса за трасе за теретне возове.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738195#p738195:26xg2n10 je napisao(la):
solecar » Sre Maj 13, 2020 9:31 pm[/url]":26xg2n10]Da li bi u tom slučaju morao Beogradski voz i metro da plaća korišćenje šina, kao što bi morao da to radi sa depoom?

Ne koristi šine nego prugu.

Naravno da da, kao i svaki drugi železnički operater u Srbiji.

Samo prvo mora da dobije licencu.
 
Na prugu sam i mislio kada sam rekao šine.
Što se tiče ovog drugog, u tom slučaju im se baš i ne bi isplatila kupovina vozova pa da oni sami organizuju BG: voz.
 
Краткорочно није исплативо, али дугорочно је упитно да ли ће Србија воз развијати свој возни парк према потребама БГ воза. А и Србија воз плаћа коришћење инфраструктуре.
 
Vrh