Šta je novo?

Savski trg

Saša, postament spomenika u obliku žira neće biti u rupi. Prema mojoj proceni dosezaće visinu ulaznih vrata na zgradi stanice, dok će sam spomenik štrčati iznad stanice u visini jarbola za zastavu.

Rupa u temelju koju sada vidimo će imati sistem ogledala sa rasvetom koja će izbijati iz poda i osvetljavati spomenik odozdo.

Sjajne su ti fotke kao i uvek

Inače, jedna današnja fotka i od mene. Specifična atmosfera je zbog oblaka, prašine koju je sa gradilišta podigao vetar.

Klik za uvećanje
 

Prilozi

  • savski trg.jpg
    savski trg.jpg
    84,2 KB · Pregleda: 5.429
И од мене неколико - од данас. :)
Почели су и тротоар да поплочавају.
mz8oJy6.jpg


Нова црпна станица. Да би завршили коловоз и трамвајску баштицу од раскрснице до Савске, морају претходно да изграде нову канализациону црпну станицу како би стара, која је на траси будућег коловоза, била срушена.
XcbzPqQ.jpg

5t2zZ2m.jpg
 
Pretpostavljam da će ovaj bezobrazluk sa samo dve trake u oba smera pravdati time da:

1. nema više gradskih autobusa čije je početno stajalište trg, niti će tu dolaziti, samo će prolaziti 78 i 83 (koliko sam shvatila)
2. nema više BAS-a i neće gužve praviti međugradski autobusi, plus obrenovački, iako je BAS još tu i biće zadugo, kako stvari stoje. Mada mogu da ih ture da idu kroz Bulevar Vudroa Vilsona, a usput bi i preskočili stanicu kod Palate pravde
3. postoji Bulevar Vudroa Vilsona, nezavršen, koji nekako mora da opravda svoje postojanje iz nigde u nigde. Biće prepručeno onima koji dolaze starim mostom da idu njime ka Sajmu (doduše, malo ih zeza što ljudi nikako odatle ne mogu da se uključe na auto put, ali bože moj).
4. kada se utvrdi kakva je katastrofa, biće rekonstrukcije i još mnogo, mnogo parica za njih (ovo neće javno reći, ali svi mi to znamo)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738623#p738623:xa3szdh2 je napisao(la):
jelenabg » Čet Maj 14, 2020 10:02 pm[/url]":xa3szdh2]Pretpostavljam da će ovaj bezobrazluk sa samo dve trake u oba smera pravdati time da:

1. nema više gradskih autobusa čije je početno stajalište trg, niti će tu dolaziti, samo će prolaziti 78 i 83 (koliko sam shvatila)
2. nema više BAS-a i neće gužve praviti međugradski autobusi, plus obrenovački, iako je BAS još tu i biće zadugo, kako stvari stoje. Mada mogu da ih ture da idu kroz Bulevar Vudroa Vilsona, a usput bi i preskočili stanicu kod Palate pravde
3. postoji Bulevar Vudroa Vilsona, nezavršen, koji nekako mora da opravda svoje postojanje iz nigde u nigde. Biće prepručeno onima koji dolaze starim mostom da idu njime ka Sajmu (doduše, malo ih zeza što ljudi nikako odatle ne mogu da se uključe na auto put, ali bože moj).
4. kada se utvrdi kakva je katastrofa, biće rekonstrukcije i još mnogo, mnogo parica za njih (ovo neće javno reći, ali svi mi to znamo)



Hm ne bi se nikako slozio sa tobom
Saobracaj preko trga vise nece biti toliko frekventan racunaj samo tramvajski i dve linije autobusa koje si vec navela 78 i 83.
Autobuska stanica za godinu dana ide u istoriju zeleznicka je vec otisla i nema potrebe za gustim saobracajem
Bulevar Vudroa Vilsona ce biti jako prometan najvise zbog BW Galerije ali i celog buduceg BNV.Pogotovo kada se zavrsi ceo do iskljucenja kod Sajma.
Stari most se premesta i gradi se novi.Za to vreme u tom delu ce biti obustavljen saobracaj koji je isao preko starog mosta i ici ce preko Gazele a to ce trajati nekoliko godina.
Kad se sve zavrsi saobracaj preko Savskog trga izgubice svaki smisao osim tramvaja zato su samo dve trake.I da nije bilo saobacajnih traka nego samo tramvajske sine ne bi pogresili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738666#p738666:2g18443p je napisao(la):
Misterija74 » 15 May 2020 02:08 am[/url]":2g18443p]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738623#p738623 je napisao(la):
Saobracaj preko trga vise nece biti toliko frekventan racunaj samo tramvajski i dve linije autobusa koje si vec navela 78 i 83.
Autobuska stanica za godinu dana ide u istoriju zeleznicka je vec otisla i nema potrebe za gustim saobracajem.
Kad se sve zavrsi saobracaj preko Savskog trga izgubice svaki smisao osim tramvaja zato su samo dve trake.I da nije bilo saobacajnih traka nego samo tramvajske sine ne bi pogresili.
Извини, где ти живиш?

Немањина улица је једина пристојна и логична веза Новог Београда и Земуна са ширим центром града, много логичнија и природнија од душегупке у Бранковој. Побогу, то је веза Владе Србије са Палатом Србија, кружног тока код Општине НБ са кружним током на Славији, дакле, саобраћајних чворишта Београда на две обале Саве! Такође, то је и једина пристојна веза Савамале и савског приобаља са ширим центром. Додатно, Београд ће градити нови мост, са две траке више од постојећег, и тиме појачати притисак управо на ову раскрсницу више него на било коју другу.

Како може "саобраћај да изгуби сваки смисао" на тргу испод којег треба да се секу две линије метроа??? Није логично да ту, осим на трамвај, може да се преседа и на још известан број аутобуских линија? Треба их, уместо тога, послати да окрећу испод Газеле? А те две линије које остану, оне ће функционисати ефикасно, са једном траком за лево. Ево, да одемо у најближи град са цивилизовајним саобраћајем, дакле у Сегедин, па да видимо како су, на прометнијим раскрсницама регулисана скретања и траке за аутобусе и тролејбусе - свуда где има простора, избегнуто је преплитање и могућност настанка чепа. А ово је милионски град! Наше планирање је на нивоу Средњег века (Србија Немањића је за то време имала одличну путну мрежу).

Ето, ако нека раскрсница у блиској будућности не сме да се сузи, то је ова. Али је баш она сужена.
 
Marko Stojčić je rekao na Studio B da je rok za završetak svega druga polovina avgusta bez daljih odlaganja
 
Sigurno će biti ozbiljnih posledica ako pogaze reč, kao i do sad.
 
Moze on da kaze sta hoce neće se to desiti ... :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738693#p738693:25b3moo0 je napisao(la):
Пантограф » Pet Maj 15, 2020 8:42 am[/url]":25b3moo0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738666#p738666:25b3moo0 je napisao(la):
Misterija74 » 15 May 2020 02:08 am[/url]":25b3moo0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738623#p738623 je napisao(la):
Saobracaj preko trga vise nece biti toliko frekventan racunaj samo tramvajski i dve linije autobusa koje si vec navela 78 i 83.
Autobuska stanica za godinu dana ide u istoriju zeleznicka je vec otisla i nema potrebe za gustim saobracajem.
Kad se sve zavrsi saobracaj preko Savskog trga izgubice svaki smisao osim tramvaja zato su samo dve trake.I da nije bilo saobacajnih traka nego samo tramvajske sine ne bi pogresili.
Извини, где ти живиш?

Немањина улица је једина пристојна и логична веза Новог Београда и Земуна са ширим центром града, много логичнија и природнија од душегупке у Бранковој. Побогу, то је веза Владе Србије са Палатом Србија, кружног тока код Општине НБ са кружним током на Славији, дакле, саобраћајних чворишта Београда на две обале Саве! Такође, то је и једина пристојна веза Савамале и савског приобаља са ширим центром. Додатно, Београд ће градити нови мост, са две траке више од постојећег, и тиме појачати притисак управо на ову раскрсницу више него на било коју другу.

Како може "саобраћај да изгуби сваки смисао" на тргу испод којег треба да се секу две линије метроа??? Није логично да ту, осим на трамвај, може да се преседа и на још известан број аутобуских линија? Треба их, уместо тога, послати да окрећу испод Газеле? А те две линије које остану, оне ће функционисати ефикасно, са једном траком за лево. Ево, да одемо у најближи град са цивилизовајним саобраћајем, дакле у Сегедин, па да видимо како су, на прометнијим раскрсницама регулисана скретања и траке за аутобусе и тролејбусе - свуда где има простора, избегнуто је преплитање и могућност настанка чепа. А ово је милионски град! Наше планирање је на нивоу Средњег века (Србија Немањића је за то време имала одличну путну мрежу).

Ето, ако нека раскрсница у блиској будућности не сме да се сузи, то је ова. Али је баш она сужена.



To si sve u pravu ali ide se na to da Trg bude više pešačka zona što je očigledno suženjem raskrsnice ne zaboravi da će to biti novi centar grada
Vilsonov bulevar će biti to što ti mislis. Kako rešiti da se povežu Vlada Srbije i Palata Pravde a zašto mora da se povezuju ?
Mi smo vreme gledamo kako je bilo do sada treba se navići da će taj deo potpuno izmeniti izgled a o tome možemo da pričamo kada se sve završi.
 
Kakav "novi centar grada"? Sa kojim sadržajima? Rekli su i da ćemo do 2000. imati kolonije na Mesecu, pa nemamo. Centar grada ostaje gde je bio i dosad.

Pomenuo nisam Palatu pravde, a Vilsonov bulevar nema nikakvu ulogu u spajanju budućeg Novog savskog mosta sa Nemanjinom i sa Slavijom.

Nema nikakve svrhe pričati o stvarima kad se dese, odnosno, tada ćemo moći samo da razmatramo kako da se počinjena šteta umanji ili potre. Eto, dođem li ja na vlast biće tu dve trake za levo, makar se pomerao spomenik. Sveti Simeon se neće ljutiti.
 
Neki ovde misle da su železnička stanica i autobuska stanica generisali 99,9% saobraćaja na savskom trgu...
Saobraćaj će ostati manje više isti, samo će biti većih gužvi pošto su izbacili trake a moglo je da bude i 3+3 a trg je prevelik tu će se okupljati toliko ljudi koliko se i na Slaviji okuplja.
A Vilsonov bulevar i BnV će postati novi centar isto toliko koliko je i blok 45 centar Beograda.
 
Savska, tj. Karađorđeva vodi iz pravca mosta, tj. sa Novog Beograda ka Nemanjinoj, Gazeli i Sajmu (navodim samo glavne pravce) na jedan prirodan način. Vudroov bulevar vodi samo ka Sajmu (za druga dva pravca mora da negde vrti jer mislim da neće biti dozvoljeno skretanje ulevo ka Gazeli), a sada ni to nije rešeno jer nisu napravili kružni tok. Na železničku i autobusku dosta ljudi je dolazilo prevozom, a i putnici su činili popriličnu manjinu u odnosu na redovan saobraćaj (naročito železnički putnici kojih već više od godinu i nema, a saobraćaj ne jenjava).
To što su ono odlučili da Savski trg bude pešački i da sve tome prilagode je isto kao da su odlučili da Srbija ima mediteransku klimu te da ćemo voćarstvo usmeriti ka gajenju smokvi i maslina. Prosto, nikakve veze sa realnošću nema i takva pogrešna pretpostavka će i dovesti do kolapsa.
 
Ovo će biti skupo rekonstruisati jer će morati da se pomeraju šine a kolovoz će posle proširinja ići preko novonapravljenog kolektora.
 
"Ulovio" sam "spanca" da vidim kako mu stoji novi trg.
 

Prilozi

  • rsz_img_20200515_180614.jpg
    rsz_img_20200515_180614.jpg
    969,1 KB · Pregleda: 3.178
  • rsz_img_20200515_180617.jpg
    rsz_img_20200515_180617.jpg
    990 KB · Pregleda: 3.178
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738764#p738764:3mmjkmx8 je napisao(la):
mikelo90 » Пет Мај 15, 2020 1:42 pm[/url]":3mmjkmx8]Sigurno će biti ozbiljnih posledica ako pogaze reč, kao i do sad.
Црпна станица је на 1% изграђености тако да нема од тога ништа до краја године минимум. Једино ако не убрзају радови.
 
Како дође до ових 1% :?
Постављени су комплет армирано бетонски зидови у виду дијафрагме, до дубине веће од 11м, сада треба ископати земљу из целе запремине, поставити опрему и затворити одозго... Већи је проценат изведености, нарочито у временском смислу, јер израда овог масивног зида дуго траје.
 
Samo provuci cijevi prespojiti zatvoriti brzo ce oni to na oruk cemu zurba spomenik ce kasniti ...
 
Prosetao danas, sirina trotoara sa strane hotela zadovoljavajuca, oko 6-7 metara, sem onih skucenih 3m na uglu Nemanjine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739026#p739026:2s7u0orv je napisao(la):
Veliki Vracar » Суб Мај 16, 2020 2:46 pm[/url]":2s7u0orv]Како дође до ових 1% :?
Постављени су комплет армирано бетонски зидови у виду дијафрагме, до дубине веће од 11м, сада треба ископати земљу из целе запремине, поставити опрему и затворити одозго... Већи је проценат изведености, нарочито у временском смислу, јер израда овог масивног зида дуго траје.
Волео бих да будеш у праву, али јако сам скептичан.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739094#p739094:gv22x3uf je napisao(la):
Earthmoving » 16 Maj 2020 06:16 pm[/url]":gv22x3uf]Prosetao danas, sirina trotoara sa strane hotela zadovoljavajuca, oko 6-7 metara, sem onih skucenih 3m na uglu Nemanjine.

Samo sto, koliko vidim, ne postoji nekakavo zaustavno mesto za vozila ispred hotela, sto je neki standard. Svaki taksi, dostavno vozilo itd. ce morati da pravi zastoj na tom mestu.
 
Taj tvoj standard poukidan je za većinu hotela u bg stace u prvu bocnu ulicu....
 
Možda da, možda i ne. Ono što prijatno iznenađuje je činjenica da za ovih nekoliko meseci rada Matijevićevog hotela na Trgu (do Korone) nismo viđali zaustavljanja i stajanja na kolovozu, iako smo se prethodno bojali toga. Mada na primer zaustavljanja i bahata parkiranja ispred hotela Square Nine, Royal, Park... su česta pojava. Istina, oni su i na manje prometnim lokacijama nego Savski i Trg Republike.
 
Evo i od mene nesto za ovu temu, tramvaji u petak :)


zgRYvsS.jpg


sxEXDSq.jpg


AJNdBpB.jpg


NyQ3TyA.jpg



I slike radova...

Ok88asy.jpg



7lQXlor.jpg
 
Pitam se da li Hotel Petrograd deluje zapušteno zato što ga žele da renoviraju uskoro pa ih trenutno ne interesuje održavanje, ili deluje zapušteno zato što ih prosto ne interesuje hotel...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739267#p739267:3fb2tv7n je napisao(la):
busspoter » 17 May 2020 10:30 am[/url]":3fb2tv7n]Evo i od mene nesto za ovu temu, tramvaji u petak :)

Kako ti izgleda prolazak "španca" preko tih skretnica?
Da li se muči i mnogo lomi ili to ide sve lagano?
 
Vrh