Šta je novo?

Savski trg

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739292#p739292:1picsrys je napisao(la):
And7rey » 17 May 2020 11:18 am[/url]":1picsrys]Pitam se da li Hotel Petrograd deluje zapušteno zato što ga žele da renoviraju uskoro pa ih trenutno ne interesuje održavanje, ili deluje zapušteno zato što ih prosto ne interesuje hotel...
Misliš li da će se u skorije vreme u Beogradu ulagati u hotele?
 
Mislim da ne postoji gradska/državna strategija za hotele. Ako vlasnik hotela treba da čeka državu da mu renovira hotel, šta je ovo, SSSR 1956?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739296#p739296:24pwtr8g je napisao(la):
mvbg1 » Ned Maj 17, 2020 11:23 am[/url]":24pwtr8g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739267#p739267:24pwtr8g je napisao(la):
busspoter » 17 May 2020 10:30 am[/url]":24pwtr8g]Evo i od mene nesto za ovu temu, tramvaji u petak :)

Kako ti izgleda prolazak "španca" preko tih skretnica?
Da li se muči i mnogo lomi ili to ide sve lagano?

Nisam obraćao pažnju nažalost ali po brzini kojom je skrenuo deluje da je normalno prošao. Nisam čak ni buku čuo od skretanja. Ali opet, to sam ja, nisam stručnjak da kažem da li je dobro uradjeno ili ne..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739296#p739296:14zey23c je napisao(la):
mvbg1 » Нед Мај 17, 2020 12:23 pm[/url]":14zey23c]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739267#p739267:14zey23c je napisao(la):
busspoter » 17 May 2020 10:30 am[/url]":14zey23c]Evo i od mene nesto za ovu temu, tramvaji u petak :)
Kako ti izgleda prolazak "španca" preko tih skretnica?
Da li se muči i mnogo lomi ili to ide sve lagano?
Ја мислим да се не мучи много. Мислим да ништа горе нису од оних код Правног факултета. Можда је овде једино велика разлика у бетонској подлози. Свакако да ово нису најбоље скретнице за дуге трамваје.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739292#p739292:35saryl3 je napisao(la):
And7rey » Нед Мај 17, 2020 11:18 am[/url]":35saryl3]Pitam se da li Hotel Petrograd deluje zapušteno zato što ga žele da renoviraju uskoro pa ih trenutno ne interesuje održavanje, ili deluje zapušteno zato što ih prosto ne interesuje hotel...
Да ли од власника који хотел назове Белгрејд сити и стави ону јефтину таблу као за роштиљ са фенси фонтом и силуетом града можемо да очекујемо ишта?
 
Jako lepo izgleda i mislim da ce i ostatak biti dobar (samo da ne preteraju sa dimenzijom spomenika)... jos kada uzmemo u ozbir da je ovo bio "najgrdji" deo grada decenijama.

Ipak, plasim se da su u pravu forumasi koji isticu manjak trece trake.
Prvenstveno zbog veze NBG-Slavija.

Znate sta meni nije jasno- da li je iko konsultovao Saobracajni fakultet i radio projekcije protoka saobracaja?
Nisam iz sveta gradjevine; valjda bi trebalo da se konsultuje struka kada se projektuje tako vitalna saobracajnica?
 
Mene jedino muci kvalitet asfalta koji nam nije na zadovoljavajucem nivou vec decenijama. Lepo ovo sada izgleda ali za godinu dve vec ce biti izdeformisano, ispucalo
 
Vesić objavio da je temelj za spomenik završen, evo i fotki sa njegovog profila.
 

Prilozi

  • temelj2.jpg
    temelj2.jpg
    85,2 KB · Pregleda: 3.274
  • temelj3.jpg
    temelj3.jpg
    78,2 KB · Pregleda: 3.276
  • temelj 1.jpg
    temelj 1.jpg
    76,1 KB · Pregleda: 3.274
Овде је било лепог простора за 3+трамвај+3.
 
Што више гледам, чини ми се да је штета што нису сачекали рушење БАС, па изместили и Карађорђеву мало у страну да се добије шири тророар на страни контра од станице.
 
Jedna bonus montaža, otprilike uskoro ovako
 

Prilozi

  • savski trg montaza.jpg
    savski trg montaza.jpg
    546,1 KB · Pregleda: 2.913
Ja da sam se pitao ukopao bi po 3 trake za automobile ispod zemlje ispod trga a tramvaj bi ostavio da ide gore kako jesu.

Svakako ce ovo biti lepse nego sto je bilo! Inace stavili su gumu izmedju sina i betona.
 
Нажалост нема места за ишта испод трга због канализационог колектора.
 
Kaze Vesara kesara da ce se Srbija ponositi Savskim trgom. Pa da bi se to desilo moraju se fasade srediti, ne samo z.stanica.

Ima li u planu neko pranje fasada?
 
Неке зграде су сређиване, попут бившег Дома ратних инвалида, касније бившег биоскопа Партизан. Свети Сава је релативно у ок стању. Пошта зависи од државе, остатак је хорор филм. Најмање пет зграда треба да се среди/доврши, а две бараке да се сруше.
 
Stigla je omanja šuma stabala iza stanice kod bulevara koja čeka da nastavi svoj život na trgu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740098#p740098:oqpbr0nh je napisao(la):
Otis.Driftwood » Uto Maj 19, 2020 7:42 pm[/url]":oqpbr0nh]Zasto je ovaj objekat prazan?
Investitor je propao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738623#p738623:3d54fri7 je napisao(la):
jelenabg » 14 May 2020 10:02 pm[/url]":3d54fri7]
3. postoji Bulevar Vudroa Vilsona, nezavršen, koji nekako mora da opravda svoje postojanje iz nigde u nigde. Biće prepručeno onima koji dolaze starim mostom da idu njime ka Sajmu (doduše, malo ih zeza što ljudi nikako odatle ne mogu da se uključe na auto put, ali bože moj).
Neće biti zauvek nezavršen, a i ovakvim kakav je sada može se iz njega ići na autoput. Kako ne može?

Iz Nemanjine (uopšte iz pravca Slavije) preko Savskog trga i dalje na NBGD (preko tramvajskog mosta) niko nije išao svojim autom, tj. išao je samo onaj ko mora ili ne poznaje grad, ili tako priča onaj ko nije vozač.
Išlo se eventualno do Savskog trga pa levo u Savsku i onda na autoput za NBGD. Ili, pre toga desno iz Nemanjine u Balkansku, pa levo u Gavrila Principa i tako pravo na Brankov most. Tako je bilo iz više razloga, među kojim su stalna gužva pored BAS-a i katastrofalno stanje asfalta na tramvajskom mostu. Priča se kao da je jedan od glavnih pravaca za prelazak na NBGD preko tramvajskog mosta, a ustvari nije. Tu je iz Nemanjine postojala jedna traka za skretanje levo u Savsku, a druga je bila za obavezno desno u Karađorđevu.

Sa Savskog Trga se putem dve trake moglo pravo u Savsku (ka autoputu), ili opet preko dve trake skretanje levo u Nemanjinu.
Ali, te dve trake levo za Nemanjinu su ustvari bile jedna traka jer je ta druga postojala samo jedno 20 metara pred semafor (skretanje). Taman da u nju stanu 3 ili 4 auta. Koliko razumem, po novom će biti jedna traka za levo u Nemanjinu.

Veći su problem one dve trake koje su vodile pravo u Savsku jer su to stvarno bile dve pune trake (a, ne kao onaj ''patrljak'' od 20 metara dužine za skretanje levo u Nemanjinu). Sa smanjenim obimom saobraćaja dok se ne napravi novi tramvajski most, to će biti dovoljno.
Kada se napravi novi tramvajski most sa dve trake po smeru, onda to sužavanje može da napravi problem, a i ne mora. Sve zavisi koliko će saobraćaja sa NBGD preko novog mosta odvući Bulevar Vudroa Vilsona, a koliko će nastaviti na Trg. Ako i budu gužve direkt sa mosta kroz Karađorđevu preko Trga pa levo u Nemanjinu, uvek će postojati druga opcija kratkog kruženja tako što bi se sa mosta otišlo u Bulevar Vudroa Vilsona, njime do nove ulice Nikolaja Kravcova, a iz nje levo u Savsku i opet preko Trga desno u Nemanjinu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=739706#p739706:ce7h5im6 je napisao(la):
Otis.Driftwood » 19 Мај 2020 00:26[/url]":ce7h5im6]Mene jedino muci kvalitet asfalta koji nam nije na zadovoljavajucem nivou vec decenijama. Lepo ovo sada izgleda ali za godinu dve vec ce biti izdeformisano, ispucalo
То је, нажалост, већ одавно хроничан проблем.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740132#p740132:7cohulcb je napisao(la):
neshaoct » Tue May 19, 2020 7:55 pm[/url]":7cohulcb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738623#p738623:7cohulcb je napisao(la):
jelenabg » 14 May 2020 10:02 pm[/url]":7cohulcb]
3. postoji Bulevar Vudroa Vilsona, nezavršen, koji nekako mora da opravda svoje postojanje iz nigde u nigde. Biće prepručeno onima koji dolaze starim mostom da idu njime ka Sajmu (doduše, malo ih zeza što ljudi nikako odatle ne mogu da se uključe na auto put, ali bože moj).
Neće biti zauvek nezavršen, a i ovakvim kakav je sada može se iz njega ići na autoput. Kako ne može?

Iz Nemanjine (uopšte iz pravca Slavije) preko Savskog trga i dalje na NBGD (preko tramvajskog mosta) niko nije išao svojim autom, tj. išao je samo onaj ko mora ili ne poznaje grad, ili tako priča onaj ko nije vozač.
Išlo se eventualno do Savskog trga pa levo u Savsku i onda na autoput za NBGD. Ili, pre toga desno iz Nemanjine u Balkansku, pa levo u Gavrila Principa i tako pravo na Brankov most. Tako je bilo iz više razloga, među kojim su stalna gužva pored BAS-a i katastrofalno stanje asfalta na tramvajskom mostu. Priča se kao da je jedan od glavnih pravaca za prelazak na NBGD preko tramvajskog mosta, a ustvari nije. Tu je iz Nemanjine postojala jedna traka za skretanje levo u Savsku, a druga je bila za obavezno desno u Karađorđevu.

Sa Savskog Trga se putem dve trake moglo pravo u Savsku (ka autoputu), ili opet preko dve trake skretanje levo u Nemanjinu.
Ali, te dve trake levo za Nemanjinu su ustvari bile jedna traka jer je ta druga postojala samo jedno 20 metara pred semafor (skretanje). Taman da u nju stanu 3 ili 4 auta. Koliko razumem, po novom će biti jedna traka za levo u Nemanjinu.

Veći su problem one dve trake koje su vodile pravo u Savsku jer su to stvarno bile dve pune trake (a, ne kao onaj ''patrljak'' od 20 metara dužine za skretanje levo u Nemanjinu). Sa smanjenim obimom saobraćaja dok se ne napravi novi tramvajski most, to će biti dovoljno.
Kada se napravi novi tramvajski most sa dve trake po smeru, onda to sužavanje može da napravi problem, a i ne mora. Sve zavisi koliko će saobraćaja sa NBGD preko novog mosta odvući Bulevar Vudroa Vilsona, a koliko će nastaviti na Trg. Ako i budu gužve direkt sa mosta kroz Karađorđevu preko Trga pa levo u Nemanjinu, uvek će postojati druga opcija kratkog kruženja tako što bi se sa mosta otišlo u Bulevar Vudroa Vilsona, njime do nove ulice Nikolaja Kravcova, a iz nje levo u Savsku i opet preko Trga desno u Nemanjinu.
Kada se napravi novi most i skloni BAS, pitanja Nemanjina-novi most-Nbgd će imati dosta smisla. Nije ni do sada bila potpuno besmislena, par puta sam birao tu putanju svojevoljno (eufemizam za "iz očaja"), kada je ionako sve bilo zakrčeno.
 
Vrh