Šta je novo?

Tramvaji

Da, znam to. Ali uvek mogu da povuku po jednu dve da ih srede i produže vek,bar onima od kojih ima nešto i koji mogu još da posluže.
 
Сад за сво ово време редукције трамвајског сабраћаја што због разних радова што због ванредног стања су могли лепо да среде возни парк.
 
Moglo je mnogo toga da se odradi, al' nije, jer niko nije izdavao naloge za tako nešto. A svi znamo da sve zahtevnije od selotejp trake ne pada nikome na pamet da podnese zahtev da radi tek tako iz čista mira.
 
Od kada su ponovo otvorili tramvajski saobraćaj, nisam video ni jednog Švajcarca, samo Katice i CAF-ovi. Koji je razlog?
 
Nema potrebe i krecu ljetnje vrućine kad oni skoro ne izlaze nžm ako ne budu palili klime u kafu morace ostati u garazi ...
2 3 5 10 ne saobracaju to je oko 40 vozila
 
Upravo videh Katicu gb 2345 ili 2354 (jedan od ta dva) potpuno ofarbanu u belo. Od krova do poda, od branika do branika. Ide na NBG posle smene na liniji 9. Zna li neko otkud to farbanje u belo?
 
Ako se ne varam to je verovatno tramvaj koji su spremili za reklamu, tj. onaj koji će izlepiti reklamom.
 
To je turistički tramvaj bio sad su ga stavili u redovan saobracaj dok se ne zavrsi krug dvojke nekad
 
Sta se desilo sa onom pricom modernizacina ili kupovina novih tramvaja
Pojeo vuk magarca ili
 
Иста прича као и куповина нових 40 тролејбуса, или куповина Икарбус аутобус/електробуса, или Икарбус уопштено.
 
Katice nase nasusne
tramvaj01-2020-05-26-02-02-28.jpg

tramvaj02-2020-05-26-02-02-28.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=741037#p741037:2ysu77nt je napisao(la):
sasa901 » 22 Maj 2020, 02:19[/url]":2ysu77nt]Sta se desilo sa onom pricom modernizacina ili kupovina novih tramvaja
Pojeo vuk magarca ili
Poslednja je bila priča da su Rusi dali neku povoljnu ponudu za 70 (?) tramvaja, ali od decembra ni glasa o tome.
 
A Rusi inače poznati po pravljenju lepih i modernih tramvaja. Ne zna se koji im je ružniji. :roll:


Btw Džontra crni druže, šta ti bi s kosom? :shock: :mrgreen: Treba da kupiš Ervamatin losion. :mrgreen:
 
Баш ме чудиш.

sl7(91).jpg


1266664.jpg


Често се возим, одличан трамвај.

И по мени, далеко леши него они сименсови циглаши.
 
Lepi, ne-lepi, to se negde zaturilo kao i brojne slične najave.
Slažem se da bi u ovom momentu bilo najpametnije naručiti "Siemens"-e iz Kragujevca. Em nema carinskih troškova, em je jeftiniji transport, em se angažuje domaća radna snaga. Jedini minus je što će gro novca biti izneto iz zemlje u centralu.
 
Btw Džontra crni druže, šta ti bi s kosom? :shock: :mrgreen: Treba da kupiš Ervamatin losion. :mrgreen:
Zarastao sam u "Briljantin" fazu, što ipak ne priliči ovim godinama, tako da krećemo od nule. :vops:
 
Rusi u većini slučajeva prave tramvaje širine 2500 mm i za kolosek širine 1520 mm. Iako se tramvaji mogu modifikovati za metarski kolosek, tako široki tramvaji ne bi mogli da idu po nekim delovima beogradske mreže.
Međutim, ista fabrika koja nam je nudila tramvaje u Decembru, Uraltransmash je za Jevpatoriju konstruisao model 71-411 koji je širok 2200 mm i za metarski kolosek. Verovatno su nam ovaj tip hteli uvaliti (izvor: twitteer nalog Rostec Corporation).

EU6uTCfWAAAAqju.jpg


http://www.sdelanounas.ru/blogs/127751/
 
Mislim da preveliki značaj pridajemo širini koloseka: Kako se naruči, tako će se praviti. Ista stvar je bila i sa "Špancima": gotovo identičan model saobraća u Budimpešti, koja ima širi kolosek.
 
Како стоје ствари у Крагујевцу? Праве ли шта? Који модели су им у понуди?
 
Vrh