Šta je novo?

Zrenjaninski put

Najbolje zrenjaninac da odrade na stubovima.
 
kakve stubove, gde? :D Zrenjaninc treba da dobije i neku alternativu a ima mesta ka dunavu da se napravi paralelni put, ima mesta i za neku bržu šinsku varijantu. Zrenjanianc bi mogao da dobije i žutu traku, a ono sve drugo da se nakači i novom mostu koji bi išao ka mirijevskom bulevaru. A bilo bi jako lepo i kada bi pančevac mogao da dobije i žutu traku, tj treću traku. Puste želje... za kraj bih voleo da vidim ono što mnogi ovde ne žele a to je most olje ivanjicki :D

EDIT: Kružni tokovi bi bili sjajno rešenje ako bi se lepo uredili, i kada bi se dodali trotoari, rasveta i podzemni prolazi (i da ti podzemni ne propuštaju vodu :O )
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=563276#p563276:2lndj97u je napisao(la):
varos kapija » 29 Авг 2018 11:16 pm[/url]":2lndj97u]Ne znam da li je bas prava tema, ali ne nadjoh bolju...

Tender dana: IZRADA TEHNIČKE DOKUMENTACIJE ZA IZGRADNJU BRZE SAOBRAĆAJNICE DRŽAVNOG PUTA IB REDA BROJ 12 (NOVI SAD-ZRENJANIN) I DRŽAVNOG PUTA IB REDA BROJ 13 (ZRENJANIN-BORČA)
https://www.ekapija.com/tender/2237436/ ... og-puta-ib
Углавном смо на овој подтеми "АПС - Аутопутеви Србије" писали о тој саобраћајници
viewtopic.php?f=17&t=1250&p=475173&hilit=Novi+Sad+Zrenjanin#p496587
 
Још да једног дана и ураде ово проширење да профункционише саобраћај на овом сужењу.
 
Vidim samo da krce oko kanala, pored mosta. Dok ne vidim neke ozbiljnije radove, necu verovati da je doslo na red da se taj put sredi i napravi srazmeno kapacitetu vozila koji tuda dnevno prodje.
 
Мислим да се сви канали крче невезано за пут.
 
Mislim da to ima veze sa kanalizacijom. Spominjana je izgradnja na tom delu.
 
Nije kanalizacija, kanalizacija je bataljena (makar za ovu godinu).

Sad se radi gasifikacija po ulicama, pa se zbog toga krči, probija, itd. Radi firma DM Invest. Priključak oko 1000e.
 
Cek zar vucko nije obeco kanalizaciju fekalnu i oborinsku sad ce raskopaju za gas pa za telekom pa za kanalizaciju...ulice ce biti razrovane...
 
Oно што сам ја приметио по Котежу и Борчи јесте да су многи канали искрчени од шибља.
 
Iz budžeta je izbačena kanalizacija pre koju nedelju. E sad, što Vučko i Vesara (braća naša, živeli nama oni još 300 godina) kažu/lažu, to već ne znam. Možda izbori, ovo-ono. Znam da je bilo priče da će biti tendera za izgradnju kanalizacione mreže tamo u decembru (možda, ne verujem ja njima ništa). Mada, ja slabo kome verujem ono iz prve.

A ovo za kanale, to je zbog prošlogodišnje poplave, pa rešili posle ove hiljadugodišnje kiše (treće u proteklih par godina) nešto "durade".
 
Meni se čini da sam negde video vest da je Vesić obliazio radove na levoj obali Dunava.
 
Jeste, u bloku Braća Marić (desno kad se krene ka Pančevu). Ali kanalizacija u tom delu Krnjače se gradi već godinama. Nije to sad nešto novo. Možda su malo prebacili brzinu i nešto zapravo rade, ali pre cenim da je mlaćenje prazne slame.
 
Naravno da nema ništa od kanalizacije ove godine, dolazili su kod mojih ljudi iz opštine da skupljaju saglasnosti za izgradnju kanalizacione mreže i tada su rekli da potpišu prvo saglasnost da geometar izađe na teren i snimi šta treba po dvorištu kuće, pa tek onda kreće izrada projekta i dalje sve...
To je bilo pre Korone, januar recimo, realno dok snime teren, naprave projekat, pa tender za izvođača, pa radovi, kašnjenja zbog neucrtanih instalacija...
Ako bude pre 2024. svaka im čast, al ja očekujem 2025.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Da li je planirano da se rusi sve sto je blizu samog ZR puta u svrhu prosirivanja istog?
 
Sramotno je u kakvom su stanju svi prilazni putevi Beogradu osim Batajničkog koji je prošle godine rekonstruisan. Treba da se uvede praksa sređivanja barem jednog puta godišnje pa bi za 10 godina svi prilazni putevi bili u ok stanju.

Na Smederevskom Putu se izliva i kanalizacija na par mesta po sred puta i to godinama. Nema tu ni trunke kvaliteta života lokalnog stanovništva, ni bilo kakvog potencijala za turizam kada se izliva kanalizacija u pola grada.
 
Укрштања у нивоу од ове магистрале праве најобичнију улицу са превеликим ПДГС-ом. Наравно, ту је и непостојање моста преко аде Хује због чега се прави огроман чеп на Панчевцу. А Панчевац би или требало срушити и изградити нови мост, или овај реконструисати до непрепознатљивости јер је ужасна склепотина. Али, враћамо се на почетак оног тренутка када схватимо да је најважнији пројекат у историји овог града, али и далеко у будућност, БНВ...
 
Кад се заврши БНВ онда ће се окоме на Аду Хују па ће да видиш како од једном Панчевац постаје приоритет
 
Da oživimo temu ! Dali ima ikakvih nagoveštaja o proširenju Zrenjaninskog puta od putnika do nove petlje kroz Borču? Jako velike gužve u spicevima.
 
Kako da ne, baš čitam vest da će se zapravo praviti autoput Beograd-Zrenjanin-Temišvar-Bukurešt-Kišinjev-Kijev-Moskva.
Beograd-Zrenjanin će biti u osam traka.
 
Te jako velike gužve su delom do ljudi. Mnogo njih ne ide ni u Borču ni u Krnjaču, nego prelazi Pančevački most, a dolazi iz pravca Padinske Skele. I umesto da se popne na SMT, pa ka Pančevačkom putu i onda na most, idu pravo kroz naselja. Takav je naš čovek, naučuo samo pravo kao konj sa amovima, nema ni levo ni desno.

Što ne znači da nije prekopotrebna već duže vreme ,rekonstrkcija te deonice, sve do nekadašnjeg restorana ,,Putnik".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885724#p885724:qbbf1v9x je napisao(la):
Blade » Sat Oct 02, 2021 4:33 pm[/url]":qbbf1v9x]Te jako velike gužve su delom do ljudi. Mnogo njih ne ide ni u Borču ni u Krnjaču, nego prelazi Pančevački most, a dolazi iz pravca Padinske Skele. I umesto da se popne na SMT, pa ka Pančevačkom putu i onda na most, idu pravo kroz naselja. Takav je naš čovek, naučuo samo pravo kao konj sa amovima, nema ni levo ni desno.

Što ne znači da nije prekopotrebna već duže vreme ,rekonstrkcija te deonice, sve do nekadašnjeg restorana ,,Putnik".

Sad ispade da je mala Padinska Skela najveći generator gužvi na Zrenjanincu lol. Izvini ali ovde je isključivo vlast kriva, u nedogled se odlaže ovo proširenje kao i gomila drugih prioritetnih projekata, koje su najavljivali pre par godina ali i pored "rekordnog budžeta" ništa se ne radi a ovo što se uradi bolje da nije s obzirom na kvalitet.
 
Власт је пре свега крива што је допустила непланску градњу претежно у зони уз Зрењанинац, па имамо брдо семафора, коловозе на тротоару и бројне попречне уличице.
 
Vrh