Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740239#p740239:3hf5afct je napisao(la):
ZvezdaracMare » Сре Мај 20, 2020 4:02 am[/url]":3hf5afct]Sinvoz iz ZR priznao Kosovo i Metohiju!!! :bash:

Ја им написао протестно писмо.
 
Ma batal'te politiku.

Nego da pitam, nešto sam čuo da deonice koje rekonstruiše Infra sama sa svojim ZOP ljudima bolje od kineskih i ruskih?
 
Било би ми драго ако је то истина, да се докаже да и са половним праговима, осталим мањим средствима може боље. Свакако плус за домаћу привреду.
 
Domet Infrinih rekonstrukcija je max 80 kmh. To je sasvim dovoljno za lokalne pravce, ali ne i za magistralne.
 
Па могу они да раде и за веће брзине, али на пругама где је то у плану су ангажовани Руси или Кинези.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740660#p740660:1vkxq088 je napisao(la):
tragac » Čet Maj 21, 2020 9:02 am[/url]":1vkxq088]Domet Infrinih rekonstrukcija je max 80 kmh. To je sasvim dovoljno za lokalne pravce, ali ne i za magistralne.

To je domet jer se uglavnom radi sa polovnim materijalom skinutog sa deonica Koridora X koje se remontuju. I nije do 80, već do 100 km/h (Lapovo - Kragujevac). Btw, 100 km/h je bio domet svih remonata pruge u Srbiji od 2000. godine do danas, osim nove deonice Gilje - Paraćin i desnog koloseka Golubinci - Ruma koji su za 120 km/h.
 
Gilje-Paraćin je ugovorena i plaćena za 160km/h a već ima dve LV. Pa kad kupiš veš mašinu imaš 5 godina garancije.

:bash:

Plašim se da ne bude tako i sa ovom za NS od 200km/h
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740932#p740932:lm90j71j je napisao(la):
Pendolino » Čet Maj 21, 2020 9:19 pm[/url]":lm90j71j]Gilje-Paraćin je ugovorena i plaćena za 160km/h a već ima dve LV. Pa kad kupiš veš mašinu imaš 5 godina garancije.

Kao i deonica Batajnica - Golubinci:

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=06&dd=29&nav_id=441915

Na nekim projektima Železnice Srbije već rade. Tako je obezbeđen kredit Evropske investicione banke od 80 miliona evra za modernizaciju 93 kilometra pruge na Koridoru 10. Reč je o deonicama Batajnica - Golubinci, Ćele Kula-Staničenje, i Gilje - Ćuprija - Paraćin.

U modernizaciju pruge Batajnica - Golubinci, uključujući i izgradnju nove pruge duge sedam i po kilometara između Stare Pazove i Golubinaca, uloženo je 33 miliona evra. Modernizacija te pruge završena je krajem prošle godine i ova deonica prva je u Srbiji kojom vozovi mogu da saobraćaju brzinom od 160 kilometara na sat. U ovoj godini Železnice očekuju dalju realizaciju kredita i početak radova na deonicama Gilje - Paraćin i Ćele Kula - Staničenje.

A inače, Ćele Kula - Staničenje nikad nije ni urađeno. Pitanje je, ko, gde i kako je oprao pare. Ovo je možda jedna od najvećih malverzacija na železnici, koja nikad nije dospela do javnosti, zahvaljujući katastrofalnom kvalitetu novinarstva u Srbiji.

Od Evropske investicione banke srpske železnice planiraju da pozajme 150 miliona evra i taj novac namenjen je za modernizaciju i izgradnju dvokolosečne pruge na relaciji Stara Pazova - Novi Sad, za brzine do 160 kilometara na sat.

Ovo je još jedan debeli pokazatelj koliko se preplaćuje ono što se trenutno radi na prugama u Srbiji. Samo deonica Stara Pazova - Novi Sad je od 2010. do danas poskupela 4 puta!
 
Mrzim što ću ovo reći, ali svaka vlast krade i to je nekako, na žalost, uobičajeno.

Ali neka urade kako treba, pa neka su i uzeli. Ovo što se sada radi je težak javašluk. Potpuno nova deonica (nova trasa, projekat, eksproprijacija, pare, pare, pare,..) i šta je bilo?
Nije uspostavljen saobraćaj po projektovanoj brzini.
Posle tri godine i po toj redukovanoj brzini uvode LV zbog sleganja terena?!

Ako od onih 200km/h za NS bude i 160km/h biće dobro. U stvari biće dobro ako traje više od godinu dana.


Nemam reči da opišem kako sam besan. Naši ljudi rade bolje i jeftinije od stranaca, a mi opet uzimamo strance.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740980#p740980:2c7lbinj je napisao(la):
Pendolino » Čet Maj 21, 2020 11:39 pm[/url]":2c7lbinj]
Ali neka urade kako treba, pa neka su i uzeli.

Po meni je ovo nešto najgore, jer od toga sve počinje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740980#p740980:1beu7ig8 je napisao(la):
Pendolino » Čet Maj 21, 2020 11:39 pm[/url]":1beu7ig8]Mrzim što ću ovo reći, ali svaka vlast krade i to je nekako, na žalost, uobičajeno.

Ali neka urade kako treba, pa neka su i uzeli. Ovo što se sada radi je težak javašluk. Potpuno nova deonica (nova trasa, projekat, eksproprijacija, pare, pare, pare,..) i šta je bilo?
Nije uspostavljen saobraćaj po projektovanoj brzini.
Posle tri godine i po toj redukovanoj brzini uvode LV zbog sleganja terena?!

Ako od onih 200km/h za NS bude i 160km/h biće dobro. U stvari biće dobro ako traje više od godinu dana.


Nemam reči da opišem kako sam besan. Naši ljudi rade bolje i jeftinije od stranaca, a mi opet uzimamo strance.
Ne. Biti ce dobro kad bude od sad zauvijek 200km/h. Nase pilagodjavanje i ocekivanje nizih standarda je jedan od razloga zasto su takve seme uopce moguce
 
Nastavlja se dalja modernizacija koridora X - danas čeoni sudar dva teretna voza kod Ralje. Srećom pa je brzina mala pa nema povređenih.
 
Oпет електро локомотива налетела на дизелку или?
 
Koliko vidim probijen je rok za kolosek od NBG do Stare Pazove. Trebalo je 1. marta da se pusti saobraćaj. Jel to tačno?
Koji je rok za deo pruge od Male Krsne do Resnika ?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
Дошљак":cisxr8se je napisao(la):
Oпет електро локомотива налетела на дизелку или?
Вектрон и румунка.

Послато са SM-G935F помоћу Тапатока
 
A шта је са оним системом који служи за спречавање чеоних судара возова са електро вучом?
 
Е то ће већ неко стручнији морати да објасни

Послато са SM-G935F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=741576#p741576:2srdkced je napisao(la):
Дошљак » Sub Maj 23, 2020 11:35 pm[/url]":2srdkced]A шта је са оним системом који служи за спречавање чеоних судара возова са електро вучом?

Ne znam na koji tačno sistem misliš. Ako možeš malo preciznije. Koliko znam, na toj deonici Koridora X većinu vremena signalizacija ni ne radi - neka potvrdi mvbg1 da li je ovo tačno.
 
subota, 23. maj 2020, 21:49 -> 22:13
Izvor: RTS
Sudar dva teretna voza kod Ralje, saobraćaj na tom delu pruge u prekidu
U 19 časova i 33 minuta, u stanici Ralja, sudarila su se dva teretna voza, a u udesu nije bilo povređenih. Prvi teretni voz saobraćao je na relaciji Subotica–Dimitrovgrad a drugi, sa praznim vagonima, na relaciji Svilajnac-Vreoci, saopštila je kompanija "Srbija kargo".
Kako se navodi, skliznuo je jedan vagon natovaren papirom i tri prazna vagona.

Saobraćaj na tom delu pruge Beograd-Niš, trenutno je u prekidu.
Železnička komisija, koja je na licu mesta, utvrdiće razloge udesa, kao i nastalu materijalnu štetu, dodaje se u saopštenju.
https://www.rts.rs/page/stories/sr/stor ... ralja.html

…nije prvi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=741591#p741591:5suqvx5i je napisao(la):
WLABmz » 23 May 2020 11:28 pm[/url]":5suqvx5i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=741576#p741576:5suqvx5i je napisao(la):
Дошљак » Sub Maj 23, 2020 11:35 pm[/url]":5suqvx5i]A шта је са оним системом који служи за спречавање чеоних судара возова са електро вучом?

Ne znam na koji tačno sistem misliš. Ako možeš malo preciznije. Koliko znam, na toj deonici Koridora X većinu vremena signalizacija ni ne radi - neka potvrdi mvbg1 da li je ovo tačno.
Došljak verovatno misli na tzv. Auto-stop uređaj, koji sprečava prolazak preko signala koji pokazuje sz. STOJ.
A što se tiče signalizacije ona je dovedena u funkcionalno stanje i radi normalno.
Evidentno je da je razlog ovog vandrednog događaja ljudski faktor i istragom svih službi na železnici će se utvrditi kako je do ovog VD-a došlo i ko je glavni krivac.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=741652#p741652:7nm9vza4 je napisao(la):
mvbg1 » Ned Maj 24, 2020 10:35 am[/url]":7nm9vza4]
Došljak verovatno misli na tzv. Auto-stop uređaj, koji sprečava prolazak preko signala koji pokazuje sz. STOJ.
A što se tiče signalizacije ona je dovedena u funkcionalno stanje i radi normalno.
Evidentno je da je razlog ovog vandrednog događaja ljudski faktor i istragom svih službi na železnici će se utvrditi kako je do ovog VD-a došlo i ko je glavni krivac.

Ako signalizacija radi normalno, kako je moguće da se desi ovako nešto? Ako drugi voz ide u susret, signal bi trebalo da pokazuje STOJ i ako ga lokomotiva prođe da se aktivira autostop. Ili?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=741664#p741664:21zh0qxq je napisao(la):
WLABmz » 24 May 2020 10:41 am[/url]":21zh0qxq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=741652#p741652:21zh0qxq je napisao(la):
mvbg1 » Ned Maj 24, 2020 10:35 am[/url]":21zh0qxq]
Došljak verovatno misli na tzv. Auto-stop uređaj, koji sprečava prolazak preko signala koji pokazuje sz. STOJ.
A što se tiče signalizacije ona je dovedena u funkcionalno stanje i radi normalno.
Evidentno je da je razlog ovog vandrednog događaja ljudski faktor i istragom svih službi na železnici će se utvrditi kako je do ovog VD-a došlo i ko je glavni krivac.

Ako signalizacija radi normalno, kako je moguće da se desi ovako nešto? Ako drugi voz ide u susret, signal bi trebalo da pokazuje STOJ i ako ga lokomotiva prođe da se aktivira autostop. Ili?
Ja ti lepo napisah da je ljudski faktor u pitanju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=741665#p741665:2nk50kda je napisao(la):
mvbg1 » Ned Maj 24, 2020 11:42 am[/url]":2nk50kda]
Ja ti lepo napisah da je ljudski faktor u pitanju.

To mi je jasno. Ali zar signalizacija i autostop ne bi trebalo da spreče nesreće izazvane ljudskim faktorom? Nemam pojma koji je nivo SS uređaja na tom delu pruge...Zato i sam postavio prethodno pitanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=741652#p741652:1wu48co7 je napisao(la):
mvbg1 » Нед Мај 24, 2020 9:35 am[/url]":1wu48co7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=741591#p741591:1wu48co7 je napisao(la):
WLABmz » 23 May 2020 11:28 pm[/url]":1wu48co7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=741576#p741576:1wu48co7 je napisao(la):
Дошљак » Sub Maj 23, 2020 11:35 pm[/url]":1wu48co7]A шта је са оним системом који служи за спречавање чеоних судара возова са електро вучом?

Ne znam na koji tačno sistem misliš. Ako možeš malo preciznije. Koliko znam, na toj deonici Koridora X većinu vremena signalizacija ni ne radi - neka potvrdi mvbg1 da li je ovo tačno.
Došljak verovatno misli na tzv. Auto-stop uređaj, koji sprečava prolazak preko signala koji pokazuje sz. STOJ.
A što se tiče signalizacije ona je dovedena u funkcionalno stanje i radi normalno.
Evidentno je da je razlog ovog vandrednog događaja ljudski faktor i istragom svih službi na železnici će se utvrditi kako je do ovog VD-a došlo i ko je glavni krivac.
На то сам мислио, чини ми се да има и нека скраћеница али да се не фрљам боље да питам :D Чуо сам да је људски фактор у питању. На сликама изгледа да је Вектрон више оштећен. Иначе, онај зелени вектрон сликан са два наша на пре пар страница је изнајмљен од Комбинованог превоза.
 
:(
 

Prilozi

  • 20200524_182608.jpg
    20200524_182608.jpg
    279,8 KB · Pregleda: 1.225
Vrh