Šta je novo?

Crna Gora

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=742264#p742264:3frcb88g je napisao(la):
Marlon » Uto Maj 26, 2020 6:00 pm[/url]":3frcb88g]Vidi se da je počelo i betoniranje mosta Smokovac a na mostu je ostalo najviše posla, tako da je moguće da se do kraja avgusta završi sve što treba prije asfaltiranja i završnih radova. https://bemax.me/vijesti/gradanima-crne ... avisnosti/

Kad smo kod betoniranja mosta Smokovac, od danas, u Bemaxu nesto novo, gigantna pumpa Putzmeister max dohvata 56 metara, na Volvu FMX 500 od cak 5 osovina !
Ne secam se da je neko imao ovakvu opremu na Balkanu, a i sire...
Ovaj primerak ce se definitivno koristiti za betoniranje mosta,kao i za projekat ''Master Quart''.

6FNoOng.jpg
 
Imala Montera Beograd 56m Sany-jevu, ja ucestvovao u prodaji 2007/8-e, secam se sa njom gradili Belvil. Ako se dobro secam, cena bila oko pola miliona evra, zaboravih dal Mercedes ili na kojoj sasiji... Inace kineski Sany postao vlasnik nemackog Putzmeistera cini mi se 2012-e, tako da sad prodaju samo pod imenom Putzmeistera u Evropi. Sa nekim manjim pumpama Montera radila tih godina i Zavalu u Budvi, a mislim da sto se tice CG su jos neki u Lastvi Grbaljskoj imali te ali manje pumpe do 30m. Secam se Sany, sadasnji vlasnik Putzmeistera tih godina najvise prodavao te velike pumpe u regionu Dubaija, za gradnju najvisih zgrada, vestackih ostrva, to je tih godina bilo najvece gradiliste na svetu...
Inace sve pohvale, svakako da je ta duzina dohvata ogromna i jako su retke tako velike betonske pumpe kod nas na Balkanu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=742309#p742309:3nnjko62 je napisao(la):
Earthmoving » Uto Maj 26, 2020 9:12 pm[/url]":3nnjko62]Imala Montera Beograd 56m Sany-jevu, ja ucestvovao u prodaji 2007/8-e, secam se sa njom gradili Belvil. Ako se dobro secam, cena bila oko pola miliona evra, zaboravih dal Mercedes ili na kojoj sasiji... Inace kineski Sany postao vlasnik nemackog Putzmeistera cini mi se 2012-e, tako da sad prodaju samo pod imenom Putzmeistera u Evropi. Sa nekim manjim pumpama Montera radila tih godina i Zavalu u Budvi, a mislim da sto se tice CG su jos neki u Lastvi Grbaljskoj imali te ali manje pumpe do 30m. Secam se Sany, sadasnji vlasnik Putzmeistera tih godina najvise prodavao te velike pumpe u regionu Dubaija, za gradnju najvisih zgrada, vestackih ostrva, to je tih godina bilo najvece gradiliste na svetu...
Inace sve pohvale, svakako da je ta duzina dohvata ogromna i jako su retke tako velike betonske pumpe kod nas na Balkanu.

Mislim generalno gledano...
Ne znam sad koliko ste upoznati sa opremom Bemaxa/Genexa.
Imam par prijatelja koji rade u firmi, i nisam verovao da imaju pojedine masine dok se nisam licno uverio.
Pretpostavljam da ne mozemo na prste izbrojati firme koje imaju Vogele offset mt 3000-2i, oni imaju 2 komada, zatim grejder koji su uzeli krajem prosle godine, Komatsu GD 675-7, jedna od prvih firmi na svetu koje su ga kupili, zatim ove godine 22 nova Liebherr bagera najnovije generacije (938 i 922), 22 nova FMX 8x4 kipera...
Tu je i 5 atlas copco tunelskih busilica, i znam da imaju LB 36 od 115 tona.
Impresivno zaista, mogu slobodno da kazem da imaju najjacu opremu na Balkanu.
 
Dali neko zna zasto BEMAX nije izbacio ni jedan video sa autoputa evo vec nekoliko meseci. Vidim da izbacuje sa ostalih gradilista
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=742373#p742373:3h5xu8z0 je napisao(la):
zoranuro » Sre Maj 27, 2020 12:04 am[/url]":3h5xu8z0]Dali neko zna zasto BEMAX nije izbacio ni jedan video sa autoputa evo vec nekoliko meseci. Vidim da izbacuje sa ostalih gradilista

Za vreme vanrednog stanja nisu nista objavljivali.
Poceli su ponovo prosle nedelje, pretpostavljam da ce za par dana i video sa auto-puta.
Inace, potrebno je dosta vise vremena za snimak sa auto-puta, nego za snimak sa master quarta ili nekog manjeg projekta.
Ali bice uskoro, definitivno.
 
Da, ocigledno da je firma jedna od najopremljenijih na Balkanu, nema sumnje. Medjutim da bi to bilo pohvalno ili sramotno, morao bi znati da li iza njih stoji drzava, a ako stoji iz kojih je izvora drzava zaradila novac. U slucaju da ne stoji drzava, znaci da je vlasnik sposoban sto je pohvalno, u slucaju da stoji znaci da je obican agent, sto nije pohvalno. Zatim, u slucaju da je drzava pare za tolko skupu opremu zaradila na moralno posten nacin je pohvalno, u slucaju da je zaradila svercom kola, cigara, nafte, droge, migranata itd, ili potplacivanjem od strane belosvetskih lopova Rotsilda, Deripaske, Manka... znacilo bi da je moral vrha Crnogoraca postao sramotan. Kada bi jasno znao te odrednice, mogao bih se diviti ili gnusati toj opremi dobijenom iz tih izvora.
Sto se tice navedenih masina i modela, neke jesu fascinantne, dok druge poput navedenog Komatsu grejdera ili Libherovih bagera, ne vidim nista posebno u njima u odnosu na druge modele i proizvodjace na trzistu. Cak stavise, iz iskustva sa stotinama gradjevinskih i rudarskih firmi iz regiona, strategiju forsiranja brendova, bombasticnih modela i sl, sam cesto vidjao da koriste firme slabije masinski potkovane koje olako dobijaju poslove i pare (uglavnom politicki) pa brendove koriste kao izgovor da se sakriju ako dodje do nekih kvarova, zastoja, kasnjenja, problema... tipa eto, kupio sam najpoznatije, nije do mene sefe. Mnogo vise je za ceniti ljude koji se razumeju u masine, cak neki vlasnici firmi znaju i sami da ih popravljaju, rasklapaju itd, koji se konkurentski bore na trzistu i koji ce pre kupovine pregledati celo trziste i svaki dinar pokusati da ustede pre nego donesu odluku. Ove druge sam nasao za mnogo cenjenije i istinski sposobnije od prvih.
Ovo su neka moja generlna razmisljanja o poslovnoj sposobnosti i moralu, ne bih ulazio u dublju raspravu o konkretnoj firmi. Sa druge strane, ja sam ipak Starohrcegvoac, pa smatram nekulturnim se previse mesam u susedne crnogorske stvari, firme, moral itd, sem naravno da komentarisem stvari svoje djedovine Stare Hercegovine koja je unutar Crne Gore. Indikativno je takodje da ni Stara Hercegovina ni juzni deo Hrvatske ispod nje poput Dubrovnika koji je na Jadranu mozda i najpoznatija turisticka destinacija i time ima enromne prihode, iz nekog razloga nemaju tolko novca da imaju firmu sa opremom poput Bemaxa i jos nekih crnogorskih, niti da grade tolike nove autoputeve, magistrale, strane investicije, sto se takodje moze tumaciti na sire geopoliticke i moralne nacine.
Jos jednom kazem, ovo je moje licno razmisljanje na temu novca i opreme, mislim da sam ovim svoj stav uglavnom izneo da ne ulazim dublje u dalju raspravu na ovu temu, i naravno novom clanu zelim dobrodoslicu :sesir:
 
Oni su nabavili i nabavljaju ove mašine zato što znaju da imaju posla za narednih 10-15 godina. Crna Gora ima 1800 km regionalnih i magistralnih puteva a u 2017, 2018 i 2019 rekonstruisano je 220 km i presvučeno 120 km. Ako uzmemo da je za 3 godine rekonstruisano 350 km od 1800 km je ostalo još 1450 km tj. 4 serije po oko 350 km ili ovim tempom narednih 12 godina jer oni neće stati dok sve ne rekonstruišu. To im je jedna oblast koju pokrivaju gdje imaju oko 500 radnika. Druga oblast je autoput gdje imaju isto 500 radnika, treća hoteli po primorju i četvrta stanovi u Podgorici, gdje trenutno rade oko 1000 stanova. I peta oblast gdje imaju prostora za proširenje za još možda 500 radnika je energetika pošto državna EPCG planira da pravi HE Komarnicu, investicija oko 250-300 miliona eura, 2-3 vjetroelektrane, solarnu elektranu od 250 MW. A najavili su u budućnosti i proširenje na region možda dođu i u Srbiju :D
 
Da, i drago mi je da grade odlicni putevi po CG, sećam se uskih i krivudavih puteva od Vilusa do Risna ili Trebinja do Herceg Novog (tada mislim da tuda niko nije ni iša već ka Dubrovniku pa skretanje desno gore ka brdu), kod Prčnja gde se ne mogu mimoići dva autobusa, od Lovćena ka Kotoru, pa i šire od Skadra raspad puta do crnogorske granice... Napravljen je fantastičan put od Morinja ka Grahovu, Vilusima, verujem da će odličan biti i prošireni Nikšić-Vilusi, zatim autoput će skratiti putovanje na svega 20tak minuta itd... Ali kažem, ima tu odmah pored Istočna Hercegovina, pa je pitanje zašto nema toliko radova, investicija, novih puteva... Jug Hrvatske isto jedino sto dobija je Pelješački most, što je sve zajedno mnogo manje novca nego što ulaže CG. A i jug Hr ima jak turizam. Volujak, Čemerno, Tjentište, Maglić, nisu ništa lošiji od turističkog Žabljaka, čak štaviše meni su to jedni od najlepših delova na svetu. Trebinje, Trebješnica, Bilećko jezero, nisu ništa manje atraktivni gradovi od onih u CG, Popovo polje nije ništa manje plodno od najplodnijeg polja u CG, Sutjeska je isto fantastična reka kao i neka u CG (he, zanimljivo, pre neki dan u novinama kažu da su iz škole "Sutjeska" izbacili nastavnicu koja je propovedala đacima o pro-srpstvu, ali niko da se upita zašto se onda ta škola u CG zove po stranoj hercegovačkoj reci Sutjesci koja nije u CG? Zašto bi se Milova antisrbska škola zvala po našoj srbskoj starohercegovačkoj reci? Slično kao da je Tuđman nazvao školu u apSORBovanom Zagrebu - Ravna Gora, hehe)... I onda se postvi pitanje kako vamo desno ima na tone novca, a vamo levo nekako nema, hehe... Nemojte me shvatite pogrešno, ali i Pablo Eskobar je mogao kupi flotu od 100 pumpi, 200 buldozera, 300 bagera... ali ja mu se ne bi divio. I naravno sve ovo vazi i za prljav novac u Srbiji, Albaniji i svigde gde pokusavaju da nas uvuku u prljave necasne poslove i da nas plate da se konvertujemo iz našeg identiteta u neki drugi... Ima takvih konvertita puno i u Srbiji, cak i ovde na forumu. Ako je Bemax Milova firma, možda najbolje da kupuju opremu od mojih konvertovanih rođaka iz Zapadne Hercegovine - firme Lager koji prodaju građevinsku opremu, a koji su do para došli moralno časno za vreme rata i raspada zemlje, isto kao Milo što je do para došao rasturanjem zajednice (prvo se malo svađao sa Dubrovnikom, pa sa Srbijom, sad evo i sa Hercegovcima zabranio da se kreću tokom virusa po svojoj TSaroj Hercegovini, dok njegovi koji nisu Starohercegovci slobodno mogu). A i oboje su konvertiti tako da bi bilo pošteno da ruka ruku MILUje. Mene samo blamira jer mi se baba zvala Đuka, a prezivala po Milovom imenu, pa mi čovek nanosi ljagu na imena porodice. Jako liči na neke članove moje familije i visinom, i likom, i osobinama, krv nije voda, i stoga ga ne mogu mrzeti, ali čovek se ako je častan treba ograditi i od članova svoje familije koji rade nemoralne stvari...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=742383#p742383:258jv0xt je napisao(la):
Earthmoving » Sre Maj 27, 2020 12:41 am[/url]":258jv0xt]Da, ocigledno da je firma jedna od najopremljenijih na Balkanu, nema sumnje. Medjutim da bi to bilo pohvalno ili sramotno, morao bi znati da li iza njih stoji drzava, a ako stoji iz kojih je izvora drzava zaradila novac. U slucaju da ne stoji drzava, znaci da je vlasnik sposoban sto je pohvalno, u slucaju da stoji znaci da je obican agent, sto nije pohvalno. Zatim, u slucaju da je drzava pare za tolko skupu opremu zaradila na moralno posten nacin je pohvalno, u slucaju da je zaradila svercom kola, cigara, nafte, droge, migranata itd, ili potplacivanjem od strane belosvetskih lopova Rotsilda, Deripaske, Manka... znacilo bi da je moral vrha Crnogoraca postao sramotan. Kada bi jasno znao te odrednice, mogao bih se diviti ili gnusati toj opremi dobijenom iz tih izvora.
Sto se tice navedenih masina i modela, neke jesu fascinantne, dok druge poput navedenog Komatsu grejdera ili Libherovih bagera, ne vidim nista posebno u njima u odnosu na druge modele i proizvodjace na trzistu. Cak stavise, iz iskustva sa stotinama gradjevinskih i rudarskih firmi iz regiona, strategiju forsiranja brendova, bombasticnih modela i sl, sam cesto vidjao da koriste firme slabije masinski potkovane koje olako dobijaju poslove i pare (uglavnom politicki) pa brendove koriste kao izgovor da se sakriju ako dodje do nekih kvarova, zastoja, kasnjenja, problema... tipa eto, kupio sam najpoznatije, nije do mene sefe. Mnogo vise je za ceniti ljude koji se razumeju u masine, cak neki vlasnici firmi znaju i sami da ih popravljaju, rasklapaju itd, koji se konkurentski bore na trzistu i koji ce pre kupovine pregledati celo trziste i svaki dinar pokusati da ustede pre nego donesu odluku. Ove druge sam nasao za mnogo cenjenije i istinski sposobnije od prvih.
Ovo su neka moja generlna razmisljanja o poslovnoj sposobnosti i moralu, ne bih ulazio u dublju raspravu o konkretnoj firmi. Sa druge strane, ja sam ipak Starohrcegvoac, pa smatram nekulturnim se previse mesam u susedne crnogorske stvari, firme, moral itd, sem naravno da komentarisem stvari svoje djedovine Stare Hercegovine koja je unutar Crne Gore. Indikativno je takodje da ni Stara Hercegovina ni juzni deo Hrvatske ispod nje poput Dubrovnika koji je na Jadranu mozda i najpoznatija turisticka destinacija i time ima enromne prihode, iz nekog razloga nemaju tolko novca da imaju firmu sa opremom poput Bemaxa i jos nekih crnogorskih, niti da grade tolike nove autoputeve, magistrale, strane investicije, sto se takodje moze tumaciti na sire geopoliticke i moralne nacine.
Jos jednom kazem, ovo je moje licno razmisljanje na temu novca i opreme, mislim da sam ovim svoj stav uglavnom izneo da ne ulazim dublje u dalju raspravu na ovu temu, i naravno novom clanu zelim dobrodoslicu :sesir:

Složio bih se svakako sa vama, postujem misljenje zaista i ne ulazim previse u politiku.
 
E drago mi je da moj post nisi shvatio licno protiv tebe niti ikoga ovde licno, prosto takav mi je stav za bilo gde, najvise kritikujem upravo Srbiju za lose stvari ali i druge delove sa kojima imam veze i do kojih mi je stalo, a sta se desava u podsaharskoj Africi, Indiji itd ne komentarisem i ne kritikujem jer me i ne interesuju :) Pozdrav
 
Iza Bemax-a stoji drzava, i tu nema spora.
A stoji na taj nacin sto su sigurni da ce vecinu poslova na izgradnji bilo cega sto se radi drzavnim novcem u CG upravo oni i dobiti.Na taj nacin je lako kupovati bilo sto pa i najbolje/najskuplje masine jer si siguran da ce biti i uposljene.
PS
Sto se tice slucaja u OS Sutjeska slucaj je ispolitizovan.Nastavnica fizickog vaspitanja je umjesto casa " kolut naprijed-kolut nazad " djeci drzala politicku i pseudoistorijsku nastavu.Tako da je dobila sto je zasluzila.
Izvinjavam se sto idem van teme.
 
Početkom maja potpisan je ugovor o drugoj fazi izgradnje pješačkog mosta u Mojkovcu, preko magistralnog puta Mk-BP. U prvoj fazi završen je najveći dio gradjevinskog posla. U drugoj fazi predstoje završni radovi na elektro i hidro instalcijama, izgradnja fontana, potpornih zidova i žandinjera, zatim postavljanje kamenih ploča na ulazu u pasarelu, ograde, rasvjete i klupa. Kružni dio pasarele sadržaće “zeleni trg” i lift za osam osoba. Vrijednost radova u drugoj fazi iznosi 1,2 mil. € a ukupna vrijednost svih radova je 2,2 mil. €. Pasarela treba da predstavlja vezu izmedju centra grada i buduće sportsko rekreativne zone koja je planirana na prostoru nekadašnjeg jalovišta.
 

Prilozi

  • 100908175_154490862785020_8795326265762211369_n.jpg
    100908175_154490862785020_8795326265762211369_n.jpg
    93,4 KB · Pregleda: 1.769
  • 100914469_4693338527370406_2012580193299539032_n.jpg
    100914469_4693338527370406_2012580193299539032_n.jpg
    89,3 KB · Pregleda: 1.770
  • 100932254_2537225143045274_5607131696950329570_n.jpg
    100932254_2537225143045274_5607131696950329570_n.jpg
    99,9 KB · Pregleda: 1.771
  • 100987964_880681615784061_7093519922814481029_n.jpg
    100987964_880681615784061_7093519922814481029_n.jpg
    82,4 KB · Pregleda: 1.770
  • 100997458_727374824738343_6211870949407887817_n.jpg
    100997458_727374824738343_6211870949407887817_n.jpg
    99,1 KB · Pregleda: 1.762
  • 101158358_291947148503538_3386106530446154013_n.jpg
    101158358_291947148503538_3386106530446154013_n.jpg
    83,1 KB · Pregleda: 1.781
  • 101394530_2685020791766385_5917008988167712454_n.jpg
    101394530_2685020791766385_5917008988167712454_n.jpg
    110,4 KB · Pregleda: 1.774
  • 101501956_1083317212068361_3987960626229176254_n.jpg
    101501956_1083317212068361_3987960626229176254_n.jpg
    43,9 KB · Pregleda: 1.779
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=742598#p742598:6fo1jtu8 je napisao(la):
suponik » Čet Maj 28, 2020 3:40 am[/url]":6fo1jtu8]Iza Bemax-a stoji drzava, i tu nema spora.
A stoji na taj nacin sto su sigurni da ce vecinu poslova na izgradnji bilo cega sto se radi drzavnim novcem u CG upravo oni i dobiti.Na taj nacin je lako kupovati bilo sto pa i najbolje/najskuplje masine jer si siguran da ce biti i uposljene.
PS
Sto se tice slucaja u OS Sutjeska slucaj je ispolitizovan.Nastavnica fizickog vaspitanja je umjesto casa " kolut naprijed-kolut nazad " djeci drzala politicku i pseudoistorijsku nastavu.Tako da je dobila sto je zasluzila.
Izvinjavam se sto idem van teme.

Sto se tice Bemaxs-a to stoji, dovoljno je znati ko su vlasnici , pa ce sve biti jasno, medjutim sto se ove profesorice tice interesuje me da li bi bila suspendovana da je kojim slucajem velicala u mnogo cemu , laznu istoriju koju propagira vladajuci rezim? Ne bi sigurno! Vec bi bila unapredjena ! Koliko bi trebalo ljudi biti suspendovano u CG po tom kriterijumu, prepravljanja te iste istorije, jezika kulture? Pa naprotiv ti takvi dobijaju i mjesta direktora, a ne suspenziju!
Izvinjavam se sto je off topik i molim da ne ulazimo dalje u raspravu jer ste svesni da ovoj temi nema kraja! Toliko tek da se zna!
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nziygtxpKFA[/youtube]
 
Sa BEMAX sajta danasnja vest.
"Radovi na gradilštu petlje Smokovac na najzahtjevnijoj dionici autoputa Bar-Boljari teku po planu, kazao je za CdM koordinator za autoput u kompaniji Bemax Milo Muhadinović. On je naveo da kompanija poštuje dinamiku kao sastavni dio ugovora, te istakao da očekuju da radovi na petlji budu završeni do 1. septembra ove godine."

“Danas je na lijevom mostu odrađena betonaža srednjeg najvećeg raspona dužine 84 metra. Do sada je na mostu Smokovac, koji je najznačajniji objekat na istoimenoj petlji završeno preko 75 odsto radova. Osamdesetpet procenata ostalih betonskih radova je izvršeno, a završeno je i 75 odsto iskopa i nasipa”, kazao je Muhadinović.
 

Prilozi

  • Screenshot_2020-05-29 Projects Archive Zvanični sajt kompanije Bemax(1).png
    Screenshot_2020-05-29 Projects Archive Zvanični sajt kompanije Bemax(1).png
    390,8 KB · Pregleda: 1.405
  • Screenshot_21020-05-29 Projects Archive Zvanični sajt kompanije Bemax.png
    Screenshot_21020-05-29 Projects Archive Zvanični sajt kompanije Bemax.png
    370,5 KB · Pregleda: 1.404
Pitanje koja svrha pasarele u mojkovcu preko cega ona prelazi cemu lift ako je uradjena spiralna rampa ...
 
Sad je vec sasvim izvjesno da ce prva rata otplate glavnice kredita za autoput prispjeti na placanje prije nego sto dionica bude otvorena sto sa povecanjem cijene izgradnje zbog jacanja dolara od 100 miliona pa zaboravljenim radovima jos toliko cini izgradnju ove dionice antologijskom po mom misljenju.
3.3 eura putarine ce komplet ici na vracanje kredita iako granicu jos ne prelazi 2 miliona auta godišnje a trebalo bi 18 miliona da bi putarina bila dovoljna za ratu i to bruto bez odbijanja troskova za plate radnika odrzavanje struju itd.


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Vrh