Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738210#p738210:3e5262im je napisao(la):
solecar » Sre Maj 13, 2020 10:06 pm[/url]":3e5262im]
Što se tiče ovog drugog, u tom slučaju im se baš i ne bi isplatila kupovina vozova pa da oni sami organizuju BG: voz.

Pa ne isplati im se ni metro, ako ćemo tako. Neka srede naplatu, da bez karte ne može da se uđe BG:voz.

Grada sada plaća Srbija Vozu za saobraćanje BG:voza, a SV plaća Infrastrukturi isti iznos koji bi BMV plaćao. Srbija Voz sigurno ima neku svoju maržu u tome, tako da trenutno trošak Grada po vozu je veći nego što bi bio da ima svoje preduzeće za obavljanje železničkog saobraćaja. Naravno, za osnivanje sopstvenog preduzeća koje obavlja železnički saobraćaj u gradu, potrebna su početna ulaganja (vozovi, depo, zaposleni), ali nakon toga je jeftinije. Ako zaista misle da razvijaju BG:voz, ovo je jedino rešenje jer...

Дошљак":3e5262im je napisao(la):
дугорочно је упитно да ли ће Србија воз развијати свој возни парк према потребама БГ воза

...nije upitno. Srbija Voz neće razvijati vozni park prema potrebama BG:voza.

Srbija Voz, šifra delatnosti - 4910 Železnički prevoz putnika, daljinski i regionalni
Beogradski metro i voz, šifra delatnosti - 4931 Gradski i prigradski kopneni prevoz putnika
 
A ti radis u srb vozu pa znas kako ce sta ce da rade radice onako kako im se kaze ....
Isto kao sto im infra mamlazarija iz ciste sujete ne da vremena za putnicke vozove ...vec one vanpirske jer kargo je bitno da ide ujutro da stigne na posao ...
A obim prevoza im je daleko manji nego 1989 ...
 
Aktuelan red vožnje za liniju 1 objavljen na busevi.com nije važeći barem kad je u pitanju poslednji polazak iz Ovče. Po redu vožnje bi trebalo da je 9.09.h kod Vuka a Vuk je već u 9.00h bio uredno zaključan na svim ulazima.

Isti red vožnje je i na srbvozu... Ja pitam čuvara što je zaključano, kaže šta se dereš poslednji polazak je bio malo pre 9h...
 
Od kad se vuk zakljucava prije 23 h prijavi tog mamlaza srb vozu
 
Ne znam kome da prijavim.. al znam od ranije da zaključavaju odmah posle poslednjeg polaska... Što je ranije bilo nešto posle 23h, ali sad je po njegovim rečima poslednji polazak bio koji min pre 21h...

Možda odem sutra malo ranije da proverim šta piše na redu vožnje na stanici...

Nisam vikao nego sam bio zadihan, jureći okolo a svuda zaključano... ali eto, još sam mu se izvinio kad sam pristojan momak :)
 
Zanimljivo je da je ovo istovremeno i podzemni prolaz pa su pešači sprečeni da prođu Ruzveltovu bez da kruže 10 minuta u krug. U normalnoj državi bi drugačije zatvarali prolaz.
 
У нормалној држави би подземни пролаз био дуплиран и нормалном зебром
 
Pojasni stav koja je poenta prolaza ako imas zebru
To je kao onaj sto je vracen kod igumanove palate nakon rekonstrukcije 2004 biese ...protocnost raskrsnice smanjena...
 
Ovde nemaš zebru... imaš 3 zebre u bul. Kralja Aleksandra (okolo naokolo) ili jednu prilično udaljenu zebru, na uglu Ruzveltove i kraljice Marije...

Najbolja opcija kad ne radi prolaz kod same stanice je prolaz kod igraonica, tu možeš da pređeš i u pola noći...
 
Od 27.05.2020.godine povećava se broj polazaka BG voza na relaciji "Ovča-Resnik-Lazarevac-Resnik"

izvor: bgprevoz.rs
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_wsdNfUYl_s[/youtube]
 
Od 27.05.2020.godine povećava se broj polazaka BG voza na relaciji "Ovča-Resnik-Lazarevac-Resnik"
Битно да никако да преусмере младеновачку линију да иде за Овчу, или чак целу линију 2 да преусмере за Младеновац, али неће, јер се зна коме то није у интересу... Ласти, наравно, огромна се лова врти на линији 493.
П.С. Неки су кукали како ће то докрајчити такт линије. Не кукајте. Ако је покојни Беовоз могао да иде у просеку на 1.5 - 3 сата, што не би и његов наследник? Притом, Беовоз је, бар док сам се као дете возио њиме (и то врло често), био далеко растерећенији од његове данашње итерације, никад нисам стајао у њему, увек је било слободног места. Није Ресник најбитније насеље у овом граду, има их још којима требају чешћи возови. Продужили им 94, увели им свакојаке линије током ових неколико година... Превише.
 
Ma ni to nije čak problem. Liniju 493 preusmeriti na NBG i svi zadovoljni. Ili voz staviti da saobraća ka NBG i Zemunu.
 
А шта фали ка Овчи? Ионако највећи број људи гравитира станицама Карађорђев Парк и Вуков споменик, које су, уједно, и 2 најбоља и најбитнија преседачка чворишта. :wink: Тако да је боље да заплати 493. Лично, сматрам да је једина линија БГ воза која би морала да пролази кроз Прокоп и иде даље ка НБГД и Земуну - батајничка.
 
Izgleda da nisi video deo gde sam napisao da se 493 preusmeri na NBG. :)
 
Извињавам се због неспоразума, видео сам. :wink: Него сам се концентрисао и на онај део ,,или преусмерити воз да иде ка НБГ и Земуну".
П.С. Линију 2 у једном правцу треба продужити ка Младеновцу, а у другом ка Панчеву. Батајничку линију (линију 1) продужити до Инђије. Из тих градова има доста људи који раде овде, а тиме би се могла линија 711 вратити на стару окретницу и трасу. :) Својевремено је постојала линија покојног Беовоза Инђија - Рипањ. Да вратимо систем приградске железнице на старе, добре стазе. Још кад би му вратили стари, међу суграђанима и дан-данас најпрепознатљивији назив ,,Беовоз" уместо овог рогобатног, где би нам био крај!
 
@Рипањац 405
Kako misliš da se pokrije linija 2 ako je produžiš do Mladenovca?
Sa kojim garniturama?
Razmišljaš li o teretnom saobraćaju dok se ne rekonstruiše pruga Jajinci - Mala Krsna?
Malo objektivnosti samo.
 
Ne znam zašto se baš tolika fama pravi od nedostatka garnitura. Kao da niko, nikad, na svetu nema polovna železnička sredstva na prodaju - za male pare. Kad se setim da je u Slobino vreme nabavljeno, koliko beše, 300 polovnih vagona iz Nemačke.

Ah, da, zaboravio sam; svojevremeno je opozicija (DS) napravila skandal od retko razumnog poteza naše železnice, samo zato što ga je povukao Veljin direktor. Reč je o nabavci polovnih 'šveđanki'. I sada se niko ne usuđuje da učini što može, valjda, u strahu od satanizacije. Kakvo društvo! Zato treba da postoje privatni operateri, da se razmrda politička močvara.
 
Ja бих био задовољан и са градским/општинским/окружним/покрајинским оператерима.
 
Pa to bi sve bili privatnici. Daleko smo mi još od toga da svaki okrug ima svog operatera.
 
Није неопходно, могу да буду као јавна предузећа. А мислим да нема ни сваки округ тако разгранату железницу. Moгу да буду и регионалне железнице, нпр. Тимочка железница, Банатска железница, Подринска железница, Поморавска железница, а Србија воз да држи главне коридоре (ка Суботиц, Шиду, Црној Гори, Северној Македонији и Бугарској). И наравно, да локални оператери имају линије ка Београду.
 
Evo nek kaže @mvbg1 koji je najupoznatiji sa materijom ali mislim da nema ništa od toga da se još više rasparca broj drzavnih železnički preduzeća na okruge.
 
Мислим да и нема ништа од тога пошто ваљда закон или неки правилници за сада дозвољавају друге само оператере у теретном саобраћају. Технички верујем да је изводиво да нпр. Пожаревац, Мајданпек, Бор, Зајечар и Неготин финансирају и организују заједничку железницу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=744090#p744090:1fbgmsme je napisao(la):
spatiotecte » 01 Jun 2020 11:10 pm[/url]":1fbgmsme]Evo nek kaže @mvbg1 koji je najupoznatiji sa materijom ali mislim da nema ništa od toga da se još više rasparca broj drzavnih železnički preduzeća na okruge.
Ja sam za to da se u što skorije vreme donese zakon kojim bi se završio monopol na prevoz putnika u našoj zemlji koji pripada državnom preduzeću.
Verujem da bi postojao interes privatnika da pokrenu neke linije koje su odavno ukinute "kumovskim vezama" pojedinaca iz vrha železnice i tzv. "drumske mafije".
Kao što svi znamo red vožnje SV-a se ne pravi zarad putnika koji će da se voze železnicom, već da bi privatnim autobuskim prevoznicima putnici servirali na tacni.
Privatnog železničkog operatera niko ne može da natera da uvodi polaske u nevreme kada to nikom od putnika ne odgovara. Ustvari i može, ali samo odbijanjem infrastrukture da takav red vožnje i odobri.
Koliko god ne želeo da poverujem u takav scenario, ipak se plašim jer ovo je "Srbija mraleee"!!! (a.k.a Kale džedaj)
Tektonski poremećaji su neminovni u celom sistemu, ali moramo biti optimistični po pitanju skorijih promena.
 
@Рипањац 405
Kako misliš da se pokrije linija 2 ako je produžiš do Mladenovca?
Sa kojim garniturama?
Razmišljaš li o teretnom saobraćaju dok se ne rekonstruiše pruga Jajinci - Mala Krsna?
Malo objektivnosti samo.
Океј, ако је до реконструкције пруге Јајинци - Мала Крсна, онда се и може сачекати. :wink:
Што се мањка гарнитура тиче, то је већ дубљи проблем. Главешине са железница су допустиле да им пропадне неколико 412/416 гарнитура тако што су их послали у тада банкротирали Желвоз на ремонт (023/024, 097/080). Проблем је и у томе што се већ дуго вагони не шаљу на озбиљнији ремонт (сем глупавих Z1 кршева које бих најрадије продао да сам нека власт), гомила их труне у Раковици, док се гарнитуре нерезонски (бар по мом мишљењу) користе за даљински саобраћај, тј. до Ниша, Пријепоља и сличне линије. Хајде да разумем до НС и друге краће трасе, али за дугачке трасе никада гарнитура не може бити удобнија од вагона вученог локомотивом. Још ако исти има купе, милина. Да није тога, неколико Штадлера би се могло пренаменити за БГ воз избацивањем седишта првог разреда и њиховом заменом седиштима другог разреда. Ваљало би се угледати на Чешку и Словачку, њима су стари, добри вагони и даље окосница даљинског саобраћаја, и надам се да ће то и остати, да се неће подлећи разним стереотипима. Некад се знало чему служе гарнитуре (приградски и локални возови кратке дужине путовања), а чему служе путнички возови са локомотивом и вагонима (даљински локални и брзи возови). Данас се подлеже разним наметнутим, помодарским стереотипима и рачуницама. Лагано нам возови заличише на трамваје. О томе како и вагони са купеом могу бити подједнако капацитивни као и они без истих својевремено сам писао у теми ,,Модернизација железнице". Извињавам се због делимичног скретања са теме.
 
Vrh