Šta je novo?

Metro

Pa logično mi je ako ljudi koji idu busom i kolima pređu u metro, da će biti dosta manje ljudi koji će biti na stanicama kao i u busu i samim tim on može brže da odradi svoju rutu. Takođe neće biti tolika gužva, jer će jedan deo koji ide kolima preći u metro. Možda grešim, ali to mi izgleda logično :)
 
A, jok. Kao prvo, gužve na ulicama neće se smanjiti; metro na to ne utiče, ili utiče u kratkom periodu po otvaranju. Drugo, autobuske linije koje se delom poklapaju sa terasom metroa biće skraćene i služiće za presedanje iz autobusa u metro. U praksi se, međutim, pokazalo da je u te svrhe nezamenljiv tramvaj, zbog većeg kapaciteta, i da je presedanje iz metroa u autobus/trolejbus posebno mučno - zbog enormnih gužvi koje nastaju u autobusu.
 
Priprema terena za gradnju metro depoa na Makišu - Raspisan tender za izradu tehničke dokumentacije za opremanje lokacije (ekapija.com)

Gradnja beogradskog metroa, kako je ranije najavljeno trebalo bi da počne do kraja 2021. godine i to gradnjom metro depoa na Makišu. Budući depo trebalo bi da se nalazi između Ranžirne stanice Makiš i Savske magistrale, a planirano je da i njemu budu smešteni pogoni za održavanje i skladištenje rezervnih delova i opreme metro sistema.

Grad Beograd i Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju raspisali su javnu nabavku za izradu tehničke dokumentacije za opremanje lokacije Makiško polje.
Portal javnih nabavki grada Beograda

metro_depo_makis_190820_tw630.png
 
Стајалиште Железник није ни очешало насеље Железник :)
 
Što reče jedan od komentatora: koja je poenta metroa koji će da ima stanicu i na Mostu na Adi, i kod Sajma i kod Gazele?
 
Bogme, i do kuće. E, zato je, zbog tog duplog golog, ova linija zaebana. I zato neće popraviti kvalitet prevoza u Beogradu.
 
Kako su krenuli ko zna šta će i sa 23 biti. Verovatno će se stizati popravkom trulog plana - 12-icom preko Prokopa. Trole mogu pomeriti do ulaza u stanicu koji trenutno pokriva 36 pa će se tu presedati za Kneza Miloša. A iz grada ka Vidikovcu sa konja na magarca, odnosno sa metroa na tramvaj. :bash:

Da je odavno zajedno sa čvorom i prokopom izgrađen Jovinov regionalni metro po originalnom planu pa i da čovek kaže kako 10 i 12 mogu preko Prokopa tako da postojeća tramvajska trasa u Savskoj radi lokal (kompenzacija za velike međustanične razmake regionalnog metroa na toj deonici). Ili da je planiran metro preko Prokopa pa da možeš reći ajde u Savskoj imamo Tramvaj, ovde imamo metro tako da možemo napraviti čvorište (imamo bezbroj primera u svetu gde glavne železničke stanice ujedno predstavljaju i glavna šinska čvorišta). Ustvari tako je isprva i bilo planirano da bi se vremenom sve više i više izmeta po medijima gomilalo nego smislenih rešenja.

Da čovek po***di i ništa više.
 
Da li ima više smisla objavljivati ove vesti...

"Svaka stanica biće umetničko delo za sebe": Gradnja metroa u Beogradu do kraja 2021. godine

Beograd -- Gradnja metroa u Beogradu počinje do kraja sledeće godine, kaže zamenik gradonačelnika Goran Vesić.

IZVOR: TANJUG SREDA, 26.08.2020. | 09:54 -> 10:08


On je naveo da je održan sastanak tehničke komisije na kome su utvrđeni poslednji detalji oko trase.

"Trenutno radimo geologiju. Najkasnije u septembru, oktobru usvojićemo plan generalne regulacije šinskih sistema koji podrazumeva tačne stanice beogradskog metroa", rekao je Vesić za TV Pink.

On je naglasio da će taj plan podrazumevati širenje tramvajske mreže od Banovog brda prema Ceraku, Jurija Gagarina prema Zemunu i Bežaniji, od Bogoslovije prema Adi Huji, a da će u budućnosti tramvaj da ide i levom obalom Dunava.

"Sa razvojem metroa vi planirate razvoj grada. Mirijevo će se potpuno promeniti sa metro-stanicom, Karaburma, Železnik", naglasio je Vesić.

Prve dve linije metroa, kako je rekao, imaće 43 stanice, a biće raspisan i međunarodni konkurs za uređenje svake stanice.

"Svaka stanica biće umetničko delo za sebe i predstavljaće ili taj deo grada ili deo iz istorije Srbije", naveo je on.

Kako je ranije najavljeno, prva linija metroa bi vodila od Makiškog polja (kod Železnika) do Mirijeva, duga 21,3 kilometra sa 23 stanice, i druga od Mirijeva do Zemuna, duga 19,2 kilometra uz 20 stanica. Za početak bi se gradila prva faza prve linije, od Makiškog polja do Karaburme.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2020&mm=08&dd=26&nav_id=1724482
 
Pa ima smisla, da se vidi kakav moronizam vlada Beogradom. Malo je - malo kiča, moraće kič i presseravanje na svakoj stanici.
 
Ако би то био бетон и масна фарба у разним нијансама са којекаквим апстрактним скулптурама уметника за које нико не зна, не би имао ништа против.

Икрено пустио бих метро без обраде станица. Бетон, асфалт фарба и инжењерија што мора. Као Карађорђев парк
 
Metro stanice treba prvenstveno da budu funkcionalne (liftovi, putokazi, osvetljenje) i da imaju stanice za presedanje za autobuske/trolejbuske/tramvajske linije koje bi povezivale naselja udaljena od te stanice.
 
Свака станица уметничко дело!! Ал нас пале. Шта ћеш кад су људи паљевине.
Сви знамо да од Метроа нема ништа.
Сад ће да направе још једну студију од које пола пара одлази директно у њихове џепове.
Можда се п..коусти појави на некој њиви да свечано отвори радове и ту се прича завршава.
 
Грешиш, Стево. Направиће прву линију сигурно. Нема разлога да је не направе.
 
Главни разлог због којег Метро неће бити направљен је неколико милијарди еура које немамо.
Држава је пред банкротом, због крађе на све стране.
Кредите од европе нећемо добити.
Кинези би дали кредит само ако они праве метро. И после би нам узели пола Београда јер неможемо да исплатимо кредите.
А други разлог је то што је власт неспособна и лоповска.
Зато баталите ову тему. Метро је скуп, није то за нас.
 
Kinezi će dati kredit, a mi moramo da gradimo, jer ako ne bismo gradili i investirali, tada bismo sigurno propali. Tako funkcioniše makroekonomija - ne može bez investicija. Ni bankrotirana Grčka nikad nije prestala da troši na puteve, pa i na solunski metro. A mi smo daleko od bankrota. Zato računaj da će sigurno napraviti prvu fazu prve linije, a za dalje ne verujem da će nastaviti po aktuelnom planu, jer je besmisleno skupo.
 
вероватно ће мењати план у ходу. пазите шта вам кажем, на крају ће направити крак прве линије ка пернатим брдима
 
Па, ако прво направе трамвај за Видиковац, онда то неће скоро, али једног дана вероватно да. Са друге стране, поприлично верујем да ће бити рачвања на НБ и да тунел испод Саве неће бити грађен.
 
ево једно питање које има логике обичном грађанину, али не и политичарима. зашто се К(в)арић град гура у Макиш, када овде има огроман простор:

Capture.JPG


ето, нека се ту гради, Ибарска 3+3 и метро по средини и решен проблем. последња станица на Орловачи (ах симболике) и депо прекопута ње
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=769790#p769790:3fowg7yn je napisao(la):
Пантограф » 27 Avg 2020 22:31[/url]":3fowg7yn]Kinezi će dati kredit, a mi moramo da gradimo, jer ako ne bismo gradili i investirali, tada bismo sigurno propali. Tako funkcioniše makroekonomija - ne može bez investicija. Ni bankrotirana Grčka nikad nije prestala da troši na puteve, pa i na solunski metro. A mi smo daleko od bankrota. Zato računaj da će sigurno napraviti prvu fazu prve linije, a za dalje ne verujem da će nastaviti po aktuelnom planu, jer je besmisleno skupo.
Besmislena će biti i ta prva faza , jer će služiti pojedinim forumašima da se sa Banovog brda dobace do BNV, a gradski prevoz će služiti za normalan život ostatku stanovnika Beograda. A što je nešto besmisleno skupo, to bolje, veći koeficijent po %.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=769917#p769917:3fowg7yn je napisao(la):
JohnnyLee » 28 Avg 2020 12:35[/url]":3fowg7yn]ево једно питање које има логике обичном грађанину, али не и политичарима. зашто се К(в)арић град гура у Макиш, када овде има огроман простор:



ето, нека се ту гради, Ибарска 3+3 и метро по средини и решен проблем. последња станица на Орловачи (ах симболике) и депо прекопута ње
file.php
Zato što se u tom slučaju ne bi niko bunio, a njima je izgleda gušt da prave projekte i rekonstrukcije kojima je jedini cilj da izazovu negativne reakcije i bunt kod naroda, pa da mogu da pričaju kako običnim građanima, političkim protivnicima i ostalim javnim ličnostima smeta sve što oni rade na ulepšasvanju i rešavanju vidececenijskih problema Beograda sa kojima niko nije hteo da se uhvati u koštac. Između ostalog, nije mi jasno kako nikako da im padne na pamet da se uhvate u koštac sa zamenom neadekvatnih i korodiranih cevi vodovoda, koje su takođe višedecenijski problem, rešavanjem problema neadekvatnih saobraćajnica u pojedinim delovima grada ili pak nečim sličnim.
 
Jedino zašto bih voleo da izgrade ovaj metro je da gledam prazne vozove i gubitak preduzeca kao dokaz retardiranosti nepotista. A sto se tice para, ne sumnjam da ce Vucici i ostali oprati pare preko Kineza i posredno biti vlasnici tog "javnog preduzeca". Ne zaboravimo da je samo familija Vucic pre cak vise od 2 godine proslavila prvu milijardu evra. Ima tu jos dosta interesenata.
 
Vrh