Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Dakle najmanje još dve godine...
Dobro... očekivano... samo da ne bude više od toga...
 
Pa ne znam dal je 2 god realno, ako recimo uzmemo Bg obilaznicu, deo od Resnika do Bubanj Potoka koji takođe rade Kinezi, to traje već godinama, ne ide prebrzo, a lakši je teren i mnogo kraća deonica od ove. Mislim, brže se gradi nego ona mrcvarenja što su bila na južnom i istočnom kraku K10 ali čini mi se ne baš toliko da bi se autoput kroz planine sa jako dugačkim tunelima završio za svega 2 godine. Od ceremonijalnog početka radova je već prošlo 1,5 godina i ako nastave ovim tempom mogu grade i 5 godina. Nešto se sigurno čeka za početak površinske gradnje (sem tunela), ali vlast skriva te informacije šta i kad.
 
Imaš pravo... i dve godine je optimistički...
Ali ajd, da ne baksuziramo...
 
Iskreno, bio sam optimista. I dalje smatram da se ovo može završiti za dve godine, kada radovi otpočnu.
Ne samo da nema nikakvih promena na Sentinelu. Nego nema izdatih ama baš nikakvih građevinskih dozvola već nekoliko meseci unazad za ovaj projekat. Mislim da ovde generalni projekat još nije ni završen.
Inače, na mostu preko Save na delu Kuzmin-Rača se najčešće pojavljuju dozvole. Doduše samo za most. Neverovatno mi je koliko se puta zahtevi odbacuju zbog nepotpunosti. Što me dovodi do zaključka da nam je birokratija spora i neefikasna.

Evo u Koridorima i dalje pominju kraj sledeće godine kao završetak iako je svima nama jasno da od toga nema ništa. Čak ni snimci ne pokazuju ništa novo. Mislim čak da je u pitanju isti snimak od pre nekoliko meseci.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=AD045FKsWkg[/youtube]
 
Da, i ne samo da svi redom pominju završetak cele trase do kraja sledeće odine, već otvaranje prve deonice znatno ranije. Ludilo.
 
Jel vi niste videli onaj dokument o gradnji tunela 3 godine, pocev od, negde sredinom jula, PRVE FAZE? Ili ga ignorisete jer vam se tako vise dopada? Kakva bre 1.5 godina, i to sve pisu korisnici koji prate ovu temu 5 godina...
 
Zorana je ne-ve-ro-vat-na!
Da tako ladno izlazi u javnosti... ne znam...
Stvarno treba posebna fela ljudi da bi bio političar...
 
mislim da se čeka da kinezi završe radove u CG i presele se kod nas.
iako mi mislimo da ih ima previše, neće oni slati nove radnike na balkan već će premestiti iz CG postojeće.
mislim da slično rade i ameri koji na moravski koridor premeštaju sa kosova svoje radnike i opremu.
glupo je da se to javno kaže, ali mi deluje da je to realno.
a to se može pokriti onim dobrim starim pričama koje smo već više puta slušali (promenjena geologija, najteži teren na svetu, nerazjašnjeni imovinski odnosi, pogrešno projektovanje, brdo koje je oživelo pa se pomera, ukleto drvo zapis na trasi, loši vremenski uslovi...)
možda čujemo i neki novi izgovor.
zato, bez nervoze već navijajmo za južnu braću spartance da što pre završe AP.
ima ih više od 300 plus kinezi pa će biti valjda dobro :)
njih sad ne brine kad će da završe, što ih je lane brinulo, nego što im sledeće godine dospeva prva rata kredita za AP a fali im ovogodišnjih 30% GDP-a zbog korone. slušam da već hoće da refinansiraju kredit... sad kažu da im AP nije bio neophodan... grejs period je čudo...
ajmo mi ono naše :)
 
U oktobru biće u novembru, u novembru biće u decembru... Ne znam, ni za Kineze više nisam siguran jer ko zna šta su Trampovci naterali Vučka, da li da Kineze tera da bi smanjili njihov uticaj ili da ih ostavlja... Ali i njih na stranu, a šta je sa 49% "naših" firmi koje treba da grade? Čak i da Kinezi prenesu mašine i radnike kad završe u CG, gde su uopšte ovi naši za 50% autoputa? Ako tako beše u Ugovoru...
 
I dalje je tokom čitavog dana (od podne do uveče) kroz Užice jači saobraćaj ka Bgd. Prazne se CG i Zlatibor
Ona nedeljna kolona nestala je tek neštp iza 23h.
 
Ja bi voleo da znam razlog zašto se ovoliko kasni sa radovima. Da li država ne plaća pa kinezi zabušavaju ili se kinezi nisu organizovali kako treba (u tom slučaju moraju da plate penale, da je ovo normalna država).
 
Еееее,слаби смо ми истраживачи . Да није ове короне наш Крцан би сада био овде и ми би имали тачне информације шта се дешава у сваком тунелу и зашто радови касне. Овако од нас свих заједно на челу са модератором Игором слаба вајда,лук и вода што би се рекло... :bash:
 
Ne idealizuj Niko, dragi druže :) Krcan i Caribrod su dali recimo info prošle godine posle puštanja Ljig-Obrenovac da će se vrlo brzo posle puštanja autoput opet zatvoriti zbog ponovne rekonstrukcije glinene deonice. To se nije desilo. Ja lično sam verovatno još mnogo više puta dao pogrešne info. Ne postoji niko ko može da nam da tačna predviđanja šta će biti, iz prostog razloga što se haotično radi, a haos je teško predvideti. Nadam se da mi niko od pomenutih neće lično zameriti jer sam uvek uživao u njihovim reportažama, ali nema razloga ni da prećutim ovo gore.
Što se tiče Igora, tj Beobuilda, oskudno praćenje i reportaže sa ovog projekta već odavno (sa izuzecima par dobrih snimaka Obrenovac-Ljig dronom) ali ovo je ipak gradski sajt, pa donekle onda to razumem. To nezadovoljstvo je i bio moj razlog što sam uzeo dron i počeo sam da snimam radove. Ali mene niko za to ne plaća pa nisam ni dužan da to radim sem kad meni dođe, a za Igora ne mogu mu ulaziti u džep dal je dužan to da radi ili ne, ali ipak mislim da ima veću obavezu jer glupo da više slika, truda i reportaža daju obični članovi nego uprava sajta. To je moj lični stav, ali nemam nameru se mešam drugima. Mada, trenutno ni nema bogzna šta da se slika, pa mislim da bi džabe bilo bacanje u trošak da se cima i ode tamo a ništa posebno ne snimi.
 
Нисам желео да умањим доприносе свих чланова форума, Цариброд ,Бициклиста,Плећко ,Мира ,Геовук, ти друже,Браник,Гага ( у некој другој теми ) и многи други сте ми дали прегршт правих информација које су ми пуно значиле,али некако Крцанове репортаже и информације су ми остале у сећању.
Да слажем се да сам много више очекивао од самих модератора сајта . Они су ту да поставњају надлежнима незгодна питања ,да их јуре за информације ,да праве слике и репортаже,али...
 
Ma ne, nisam ni mislio da si hteo umanjoš doprinose, i ja isto poštujem sve članove ove teme, kao i Igora i sajt što nam daje podlogu da se informišemo. Dobro, imam i po neko neslaganje, ali mislim Niko druže da nam niko ne može pomoći ni olakšati, jer je očigledno da sem jedne ili dve slike ulaza u tunele, drugih radova na trasi autoputa dugog čak 30km nema. Tako da objašnjenja koja će javiti ovaj ili onaj mi ništa ne znače, samo mi znači da vidim buldozere kako kreću da guraju zemlju i trasiraju autoput. Najbolje bi bilo da se zamrznem na ovoj temi dok zaista ne bude nečeg vidljivog, ali eto u međuvremenu prozborim koju sa vama starim drugarima ovde :)
 
Hvala Zemljani i Niko,

Uvažavam kritike koje vidim kao predloge a Zemljani je delom pomenuo ograničavajuće faktore ali i tematsku vezanost sajta ali nije nemoguće proširiti delovanje i van BG-a. :sesir: :gobb:
 
Igore ovaj forum i mi na njemu smo moćan instrument sirenja istinitih informacija. Dovoljno bi bilo da se nekad i nekad priupita za zvanican presek stanja, dokle se stiglo itd. Meni kao pojedincu niko nece iz resornog ministarstva da odgovori ( probala).

Sto se tice dopisnika, nista ne vredi dok ne krene rad izvan tunela, a i tada znate i sami da to sporo ide. Hvala @ Niko sto me ubrajas u one koji nesto doprinose, pre mislim da sam ja samo dosadna i ne dam da tema zamre hahahahaha. A i sto mislim kao @ Earth da nista novo nece biti dok se ne krene sa vecim obimom posla.
Realno tema se na misice drzi od pustanja do Surcina, vise smo kacili izvestaje sa magistrale, ali mi se jako dopada sto i dalje ima jako puno ljudi tu i zainteresovani su za nastavak radova.

Ajde da zamislimo za 5-10 godina ( preterujem znam) bude gotov i Moravski i do Požege. Jao ljudi sto ce to biti dobro. Eto malo lepih misli, dakle ne mislite za koliko ce biti gotovo nego kako ce izgledati tada i odmah vam lakse :lol:
 
Retko kada su zvaničnici i nadležni u institucijama spremni da kažu da se kasni i zašto se kasni, eventualno mogu da provuku eksproprijaciju kao mogući razlog ali finansiranje, međudržavne odnose i odnose među kompanijama teško da će neko pomenuti. Krajem prošle ili početkom ove godine sam na forumu podelio Informaciju o razlogu kašnjenja na delu pruge koju Kinezi rade u Beogradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=775454#p775454:1r5blv0w je napisao(la):
MiraC » 16 Sep 2020, 15:32[/url]":1r5blv0w]Igore ovaj forum i mi na njemu smo moćan instrument sirenja istinitih informacija. Dovoljno bi bilo da se nekad i nekad priupita za zvanican presek stanja, dokle se stiglo itd. Meni kao pojedincu niko nece iz resornog ministarstva da odgovori ( probala).

Sto se tice dopisnika, nista ne vredi dok ne krene rad izvan tunela, a i tada znate i sami da to sporo ide. Hvala @ Niko sto me ubrajas u one koji nesto doprinose, pre mislim da sam ja samo dosadna i ne dam da tema zamre hahahahaha. A i sto mislim kao @ Earth da nista novo nece biti dok se ne krene sa vecim obimom posla.
Realno tema se na misice drzi od pustanja do Surcina, vise smo kacili izvestaje sa magistrale, ali mi se jako dopada sto i dalje ima jako puno ljudi tu i zainteresovani su za nastavak radova.

Ajde da zamislimo za 5-10 godina ( preterujem znam) bude gotov i Moravski i do Požege. Jao ljudi sto ce to biti dobro. Eto malo lepih misli, dakle ne mislite za koliko ce biti gotovo nego kako ce izgledati tada i odmah vam lakse :lol:

Beobuild više ima filozofiju da se objavljuju samo 100% proverene informacije a ne da se štancaju informacije kao u domaćim medijima gde se na svaka tri meseca potpisivanje memoranduma slavi kao da je u pitanju početak izgradnje autoputa. Jednostavno nije do Beobuilda, Igora itd. nego do prejadne politike i kulture informisanja nadležnih organa. Kada im postaviš pitanja (pa čak i kao novinar) ili nema odgovora, ili daju neku generičnu informaciju koja nema vrednost da se objavljuje.
 
Napisao sam pre mesec dana gde je zapelo. Ne postoji projekat ukratko. Pre godinu i nešto je urađen idejni projekat, prošao Republičku revizionu komisuju, ali umesto da se radi PGD (projekat za građevinsku dozvolu) pa kasnije PZI, Kinezi su odlučili da malo varijantišu sa trasom kako bi dobili što jeftinije rešenje jer su oni pogodili posao ključ u ruke. Ponovo se radio idejni projekat, ponovo je to išlo na RRK. Želja je da se projekti, bar PGD urade do kraja godine dok još važe stari pravilnici. Ako se ne uradi do tad moraće da se radi po Evrokodu što znači novi projekat. To važi za objekte. Dobra stvar je što je sve to montažna gradnja, dosta unificirano, osim tunela nema ništa preterano zahtevno. Tako da nema potrebe da gledate satelite jer neće biti nikakve promene bar još par meseci. Što se projektovanja tiče, Moravski koridor je dalje odmakao od ovoga.
 
Drago mi je da se Igor oglasio na temi, iako znam da je fokusiraniji na gradske teme, al lepo je i ovde ponekad :kk: :gobb:
Ovo što Miki reče, šta znam (iako sam dao lajk za info) , po tome ispada da su za kašnjenje krivi Kinezi, a ne naša vlast, što mi je iz dosadašnjoh iskustava sumnjivo. Ono, uvek im je neko drugi kriv, nikad oni.
 
jel ima neko info dal se šta radi od NBG do surčina?
cenim da će biti nešto lakše izboriti se sa ćudljovom geologijom sremske ravnice nego sa paklom Jelice :).
 
Samo mali updejt ,ogromne su kolone iz pravca Zlatibora ka Ue.
Ona dva mosta prave problem a tek.su na pola sa radovima nece ono skoro, ja sam.u junu prolazila i tad su radili.

Pisem ovo zato sto g mapa nama nije pokazala ovoliki zastoj pa racunajte na povremene kolone.
 
Vrh