Šta je novo?

Metro

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=775839#p775839:sdisvw8h je napisao(la):
Дошљак » 18 Sep 2020 01:41 am[/url]":sdisvw8h]Нажалост већ доста штете је начињено.

Jeste na obodu grada imamo čitave zone sa tim zgradicama jedna do druge načičkane bez ikakvog reda o to će se jako teško popraviti.
Tu je uradjen ogroman propust.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=775704#p775704:1rr5rukr je napisao(la):
zexland » 17 Сеп 2020, 14:11[/url]":1rr5rukr]
Primer ekstremnog urbanistickog haosa (B. Jerkovic i Mirijevo)

једина веза тога са Браће Јерковић је што се граниче и ништа друго. тако да, дозволи, то је Војводе Влаховића и нема везе са нама
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=775886#p775886:2sp1hm5k je napisao(la):
spatiotecte » 18 Sep 2020 10:04 am[/url]":2sp1hm5k]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=775839#p775839:2sp1hm5k je napisao(la):
Дошљак » 18 Sep 2020 01:41 am[/url]":2sp1hm5k]Нажалост већ доста штете је начињено.

Jeste na obodu grada imamo čitave zone sa tim zgradicama jedna do druge načičkane bez ikakvog reda o to će se jako teško popraviti.
Tu je uradjen ogroman propust.

na drugom mestu na obodu grada, u juznom delu, napravljena su citava naselja visespratnica, sa mnogo reda i promislajnja a sve u skladu sa vazecim decenijskim planom da tuda prodje jedna linija metroa.

zasto podrzavas aktuelni naprdni plan koji ce za par stotina hiljada tvojih sugradjana koji zive na tom potezu znaciti trajnu nenadoknadivu stetu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=775893#p775893:3ep68qdh je napisao(la):
JohnnyLee » 18 Sep 2020 10:47 am[/url]":3ep68qdh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=775704#p775704:3ep68qdh je napisao(la):
zexland » 17 Сеп 2020, 14:11[/url]":3ep68qdh]
Primer ekstremnog urbanistickog haosa (B. Jerkovic i Mirijevo)

једина веза тога са Браће Јерковић је што се граниче и ништа друго. тако да, дозволи, то је Војводе Влаховића и нема везе са нама

:lol: sta ti je lokal patriota ! :D
 
Gledam cabview Oslo T-bane linije 3 i ne vidim da je oko trase neka velika gustina naseljenosti. Naime, Oslo ima nekih 700 000 stanovnika, a pet linija metroa.

Interesantno, od stanice Bekkestua do malo posle stanice Jar, metro deli trasu sa tramvajskom linijom 13 (vidi od 10:18 do 14:35).

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=m3z-DvHur_Q[/youtube]
 
наравно да је то изводљиво у Ослу, када тамо метро има интервал од 15 минута. и ту између два метро поласка можеш да углавиш трамвајски полазак
 
Довољно ти је и да интервал буде пет минута, па опет можеш да углавиш трамвајску линију са истим интервалом. Како метро линија за блокове никада ни није планирана са Бог-зна-каквим-интервалом, комотно би могла да дели трасу са трамвајима за Баново брдо и Кнежевац - без икаквог додатног ризика по поузданост ако би се ту пуштали трамваји једнаког нивоа техничке исправности као метро возови.

Само, то је 21. век, а ми смо баш заостали у овим стварима, посебно начином размишљања.
 
22vek.jpg

Kako bi po nekima ovde trebalo da izgleda svecano pustanje prve linije metroa u Beogradu, ovaj put, za 22. vek.
 
mislis na ove u zarkovu, na vidikovcu i ceraku, labudovom i petlovom brdu?

jbg, ne mogu do 22. veka svi da se natrpaju u makis i mirijevo, neki cemo dotle da umremo a neki ce morati u traNvaj, prizeljkivali ga ili ne
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776979#p776979:2ka6aysi je napisao(la):
spatiotecte » 22 Sep 2020 04:28 pm[/url]":2ka6aysi]A neki priželjkuju i dalje da se voze tramvajem u 22gom veku.
Ceo svet se sve više vozi tramvajem.

To što ti pišeš je razmišljanje iz 1950-ih i Atinske povelje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777004#p777004:3j175k9z je napisao(la):
Пантограф » 22 Сеп 2020 06:02 pm[/url]":3j175k9z]Ceo svet se sve više vozi tramvajem.
Mozda se ta statistika odnosi na vreme provedeno cekajuci u guzvi ili na semaforu? :lool:

tramvaj.jpg
 
Jok. Odnosi se na renesansu tramvaja koja počinje od 1980-ih, i to u zemljama koje su ga prethodno gotovo potpuno ukinule, da bi shvatile da su pogrešile.

Informiši se. Čitaj. Pisani izvori su majka. A lako je dostupno, kao nikad pre.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777010#p777010:3txkogw1 je napisao(la):
wexy » 22 Сеп 2020, 19:18[/url]":3txkogw1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777004#p777004:3txkogw1 je napisao(la):
Пантограф » 22 Сеп 2020 06:02 pm[/url]":3txkogw1]Ceo svet se sve više vozi tramvajem.
Mozda se ta statistika odnosi na vreme provedeno cekajuci u guzvi ili na semaforu? :lool:


file.php

не користи Славију за пример. то је пројектовано у времену када на улицама Београда није било ни десетина данашњег броја аутомобила. мени само није јасно зашто идиоти нису иселили трамвај са Славије кроз околне улице
 
Ма, већ по најближим градовима (Софија, Сегедин) ја видех да се и мање сложене кружне раскрснице од Славије пројектују са семафорима. Овако неодрживу раскрсницу не видех нигде.

Далеко смо од иоле квалитетних саобраћајних решења, односно, дубоко смо у кеменом добу по том питању.
 
Ситуација на Славији се могла решити померањем трамваја у Булевару ослобођења лево, и да оба колосека обиђу кружни споља, да имамо само скретнице ка Немањиној, а ка Београдској да иде право, само са пресецањем улива Немањине, Краља Милана и делом Београдске, мада би и у њој могла пруга да се измести у леву страну макар дуж Митићеве рупе.
 
Ja sam isprva bio jako kritičan prema saobraćajnom rešenju Slavije ali sam onda malo korigovao stav.
Da se razumemo, to ne znači da podržavam svako rešenje na njoj. I dalje tu ima gomila gluposti, kao na primer pešački prelazi povučeni od kružnog toka, koji teraju pešake da prave ''zvezde'' po kraju samo da bi prešli ulicu.
Ali vreme je pokazalo da nije toliko strašno i užasno kao što su neki (mislim po javnosti, ne po forumu) pričali da će da bude.

Mislim da sam to pisao i na samoj temi o Slaviji, al nije ni bitno, pošto članovi ovde pamte samo moje negativne postove, tako da nije ni bitno. :mrgreen: :roll:
 
Саобраћајног решења овде у суштини није ни било. Трамвај и тролејбус беспотребно околишају а могу да прођу само право.
 
Ne znam, po meni najveća glupost u saobraćajnom rešenju Slavije je što nisu napravljeni podzemni pešački prelazi. Što će ionako biti imperativ i neophodnost kada dođe vreme za izgradnju metro stanice.

To je što se tiče saobraćaja. Plato i okolina kružnog toka su priča (promašaj) za sebe.
 
Вероватно су чекали тачну позицију за метро станицу да би подземне пролазе прилагодили њој.
 
Ne. Zvanično saopšternje je bilo da su podzemni prolazi prevaziđeni, i da to niko više ne pravi u svetu. To sam spominjao ranije na temi o Slaviji. Ne mogu sa sigurnošću da tvrdim , ali "jedan čovek" što bi rekao Kesić, za grad Beograd, je to izjavio.
 
I rešenje je da se prave gužve ? I onda ti isti pešaci ostaju bez prevoza.
Podzemni , nadzemni, kako god je jedino bezbolno rešenje za Slaviju.

Problem našeg tramvaja je uzak kolosek.
Ne samo naš jer recimo švabe planiraju da brzim tramvajem povežu Frankfurt , Vizbaden i Majnz. Problem je što Frankfurt ima široki kolosek a Majnz uski a Vizbaden nema ništa osim žel. pruge
 
одакле то да је узак колосек проблем? то уопште није тачно. проблем је у лоше пројеткованим и спојеним шинама, где немаш нормалан лук већ изломљен, јер очито нико не уме да направи криву шину

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777126#p777126:gg5fbifc je napisao(la):
Bender Rodriguez » 23 Сеп 2020, 09:32[/url]":gg5fbifc]Možda zato što tramvaj ne može da skreće kao automobil...

гледао сам траваје где скрећу на мањим радијусима него код нас. имали смо овде неколико предлога, да један смер иде Тиршова-Светозара Марковића-Немањина, а други смер Бирчаниова-Краља Милутина-Немањина, па је било да оба смера иду Краља Милутина, па раздвајање за Бирчанинову и Тиршову, итд. сваке опције имају довољан радијус кривине да трамвај прође без проблема
 
Vrh