Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Da, jer Rusija je bliža Beogradu od Kragujevca... Siemens ga ispušio, samo da Vesić uradi neki bratski posao.
 
Да неће Руси да улете са њиховим половним РВР за БГ воз? :D
 
A poznato je da švaba voli srbe i da nudi kvalitetne proizvode koje će bratski Srbiji prodati po nižoj ceni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=823858#p823858:2ti9u9an je napisao(la):
vucko » 16 Feb 2021 02:54 pm[/url]":2ti9u9an]Obavestili smo ih da ćemo uporedo sa beogradskim metroom pokrenuti i projekat javno-privatnog partnerstva za BG voz", rekao je Vesić.

https://www.novosti.rs/beograd/vesti/96 ... trolejbuse

Taman kad pomisliš da pre 40 godina gore od KT4 i ZIU nije moglo. :bash:

KT4 se "bacali" u krivinama zbog zglobne konstrukcije s 4 osovine (odabrali najgori model u ponudi, nisu tražili 6-osovinski ili kuplovane solo T6A2), a onda uništili Gošu radi pomoći ruskim prijateljima iz Engelsa (Saratov) čiji se model trolejbusa "toliko slabo prodavao" da je prodat u najviše primeraka na svetu. :roll:

Sada bi opet da pomažu ruskim prijateljima u nevolji. Ma ko šiša Kragujevčane, nek prave za Bremen. Kinesko-turski autobuski vozni park GSP, belorusko-turski vozni park privatnih prevoznika, ruski tramvajski i trolejbuski vozni park GSP, ruski vozni park BMV, samo metro francuski osta, a verujem da neće zadugo (druga generacija vozova će već biti kineska). Ako tako nastave bolje da poukidaju sve osim metroa. Iovako bi do tada trebalo da se vozikamo robotaksijima i letimo putničkim dronovima od *izde do *izde materine. Ko šiša njihove puž linije.

Te štetočine smeniti pre nego što za**ru još više.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=823880#p823880:3j0d0yr7 je napisao(la):
Дошљак » 16 Feb 2021 03:55 pm[/url]":3j0d0yr7]Да неће Руси да улете са њиховим половним РВР за БГ воз? :D
Možda Ruje ulete sa američkim dolarima da kupimo nemački proizvod koji se pravi u Srbiji sa francuskim komponentama kineskog porekla. .
Ko zna, možda bude takva matematika. 8)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=823977#p823977:2r2q3647 je napisao(la):
mvbg1 » 16 Feb 2021, 19:38[/url]":2r2q3647]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=823880#p823880:2r2q3647 je napisao(la):
Дошљак » 16 Feb 2021 03:55 pm[/url]":2r2q3647]Да неће Руси да улете са њиховим половним РВР за БГ воз? :D
Možda Ruje ulete sa američkim dolarima da kupimo nemački proizvod koji se pravi u Srbiji sa francuskim komponentama kineskog porekla. .
Ko zna, možda bude takva matematika. 8)
A kako drugačije, moliću. :mrgreen:
 
Најбоље ће бити да Рује дају бесповратни кредит да можемо да купимо од немаца. Зато што смо ми паметни а они глупи. Не, још боље, зато што су они били беда док је био СССР. А ми били цареви да частимо целу кафану а они морали вотку на црно да купују. Еее која су времена била.

Мени се из ове вести не види ама баш ништа. Могло би да буде:
1. Некакве електормоторне гарнитуре, које ће бити опет од нуле прављене као и 711
2. Тролејбусе, ако се не варам, више ни један државна фирма не правию Тролза из Саратова је на апаратима, УТТЗ је жив али прави неку технику која је прилично ретро, за коју нисам сигуран колико је робусна.

У целој тој причи фигурише група компанија УВЗ да кажемо војна индустрија која прави и нека транспортна средства на шинама, али они:
1. Немају трамваје за наших 1м
2. Немају возове за наших 1,4м

Имају технологију, стручњаке и паре. Њихов је био онај чувени протоип трамваја Р1 који је тако и остао демонстратор технолгије, тј више дизајн него технологија. О

Свиђа ми се идеја ако би улетели у ширење приче са градском железницом, трамваји ми се свиђају само од СТ система. У Моксви их има преко 300 комда, Питер ће добити велику партију, и што је најважније имају колица за 1м трамвајске шине.

Једино што би могао УВЗ ако већ треба да развија нови продукт то је трамвоз за све крупне градове у Србији
 
Zdravo!
Imam jedno pitanjce. Koliko je pametno koristiti ovaj vid prevoza od Pančevačkog mosta do Barajeva? Koliko je čest i kolika su kašnjenja?
 
Na sajtu bgmetro je red vožnje, pa ti proceni da li se uklapaš. Koliko ja znam linija iz Lazarevca je poprilično tačna...
 
Pozdrav svima sa foruma i izvinjavam se ako se o ovome već pisalo, da li negde postoji zvanična info o sumi koju Grad Beograd plaća godišnje za korišćenje železničke infrastrukture i struje za funkcionisanje BG Voza?
 
Nisam siguran, ali mislim da Grad plaća prevozniku SV, a oni bi trebali dalje Infri (ako plaćaju uopšte)
 
Da. Srbija Voz je jedini prevoznik u Srbiji koji ima licencu za prevoz putnika železnicom. Grad plaća Srbija Vozu za uslugu prevoza putnika, a Srbija Voz plaća Infrastrukturi Železnice Srbije za korišćenje trase.
 
Hvala, ali bi voleo da dobijem neki link ka zvaničnoj informaciji, koji su iznosi u pitanju i sl? Radilo bi i gde info mogu da se nađu, ili kome tačno da se traže :)
 
Ljudi, treba popodne da idem na MilaJkovac..
Nisam ušao u Bg voz godinama, jel ima opcija Pančevački most - Rakovica, i ako ima u kom intervalu ide??
 
Voz postoji i ide u intervalu od sat vremena. Polazak iz stanice Pančevački most je u xx:11 uz dodatne polaske u 15:37 i 16:37. Vožnja traje 12 minuta. Preporučujem ti sajt Polazak.rs tu ukucaš stanice i izaćiće ti kad idu vozovi
 
Hvala Boki.. Uh, na sat vremena?! To znači da je voz prepun ljudi, čitaj korone.. :roll:
 
Mislim da 48 ne vozi duže od pola sata, jedino ako baš hoćeš da ideš vozom.
 
Mislim da ćeš pre naći mesto i prostora u BG vozu nego u 48. Nisam siguran kako je sa gužvom jer ne živim u tom delu grada, ja uvek koristim BGvoz i meni nikad nije bila velika gužva (doduše idem van vršnih časova)
 
Tu relaciju uvek prelazim sa 48 i/ili donekle 33, ali one su uvek nesnosno pune + ovaj sex sada oko Crnotravske. Ima i opcija 40 pa 59, ali ubija NEprohodnost Takovske ulice.. U svakom slučaju, hvala Vam još jedared, odoh na BGvoz..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=825741#p825741:s26y8d8s je napisao(la):
banjanin » Uto Feb 23, 2021 2:20 pm[/url]":s26y8d8s]Hvala Boki.. Uh, na sat vremena?! To znači da je voz prepun ljudi, čitaj korone.. :roll:
Budi bez brige,druga linija BG Voza Ovča-Resnik nikada nije prepuna,čak ni tokom špica,uvek može komotno da se nađe mesto za sedenje. Pretrpana je samo prva linija do Batajnice,otkad su je redukovali na sat vremena zbog izgradnje novosadske pruge,nadam se da će se od novog reda vožnje 2021./2022. vratiti normalan takt od 15 minuta u špicu,i pola sata van špica. A linija za Resnik može i da ostane na sadašnjih sat vremena.
 
Koliko se ja sećam, i linija Ovča - Resnik je znala da bude baš dobro popunjena od Vuka do Rakovice. Bio nekoliko puta u vozu sa polaskom nešto posle 15h i bukvalno je bio problem i stajati normalno, a sesti se moglo na Pančevačkom mostu i ostajalo je poneko mesto kod Vuka. Kod Karađorđevog parka je već bivao prepun. Sad kako je ne znam. Poslednji put sam u voz ušao pre nekoliko nedelja. Polazak iz Mladenovca koji treba iz Kneževca da krene u 6:30h. Onako, bilo je putnika al se moglo i sesti komotno. U svakom slučaju, koliko će biti putnika mnogo zavisi od reda vožnje. Kad ide tako na sat vremena, malo je onih koji se vremenski mogu lepo uklopiti, a ako voz treba da se čeka duže od 10 do 15 minuta, onda je u većini slučajeva autobus bolje rešenje, plus još i 3-jka kad konačno bude ponovo startovala. Ako je već reč o gradskoj železnici, polasci bi morali saobraćati u mnogo manjim vremenskim razmacima nego što je to slučaj već nekoliko godina unazad. Kad bi i za liniju Ovča - Resnik bio moguć interval na 15 minuta, verujem da bi i te kako bilo putnika. Pa da ide i na pola sata, sigurno da bi se ljudi lakše uklapali u polaske nego ovako kad ide u razmaku od jednog sata.
 
E pa ovako..
Voz je krenuo minut ranije (pre roka - k'o da ga je Mrka pravio) i u vagonima je bilo ne više od 5_10 putnika. U pitanju je polazak sa Pančevca u 17:11. Inače, prilaz stanici i njeno okruženje je totalni horor, samo sam čekao odakle će drekavac da izleti.. :twisted:
Do Karađorđevog parka je smooth ride , ali odmah posle prelaska auto-puta pa sve do Rakovice, od ispod vagona dolaze zastrašujući zvuk škripanja koji izbija bubne opne, gde ni pojačane, skoro do daske Sennheiser bubice, ne pomažu protiv bolova u mozgu.. :o
U Rakovicu je stvarno stigao za (mene) nestvarnih 12min! :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=825748#p825748:3m0gvvn0 je napisao(la):
Pendolino » 23 Feb 2021 02:49 pm[/url]":3m0gvvn0]Mislim da 48 ne vozi duže od pola sata, jedino ako baš hoćeš da ideš vozom.
48 vozi pola sata u idealnim uslovima, to je prvi jutarnji polazak koji preskače pola stanica na ruti. Od Miljakovca 3 do FON-a ako nema gužve i staje na svim stanicama 16 minuta je teoretski minimum a FON je 14. od 28 stanica, dakle polovina, i to periferijska polovina trase. U centru ide mic po mic.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826052#p826052:zzs3hp44 je napisao(la):
banjanin » Sre Feb 24, 2021 3:36 pm[/url]":zzs3hp44]E pa ovako..
Voz je krenuo minut ranije (pre roka - k'o da ga je Mrka pravio) i u vagonima je bilo ne više od 5_10 putnika. U pitanju je polazak sa Pančevca u 17:11. Inače, prilaz stanici i njeno okruženje je totalni horor, samo sam čekao odakle će drekavac da izleti.. :twisted:
Do Karađorđevog parka je smooth ride , ali odmah posle prelaska auto-puta pa sve do Rakovice, od ispod vagona dolaze zastrašujući zvuk škripanja koji izbija bubne opne, gde ni pojačane, skoro do daske Sennheiser bubice, ne pomažu protiv bolova u mozgu.. :o
U Rakovicu je stvarno stigao za (mene) nestvarnih 12min! :kk:

Ovo sve dokazuje koliki je potencijal BGvoza. Za sad je samo brz i jeftin, a zamislite kako će biti kad jednog dana budu išle nove udobne garniture, kada vozovi budu išli na 15 minuta u špicu, kada se uvedu linije do Aerodroma, Pančeva, itd. Ako sprovedu sadašnji plan ja mislim da će 70 posto ljudi koji danas koristi prevoz preći na BG voz i metro. Šta bi trebalo dalje uraditi što se tiče stanica: Uređenje Karađorđevog parka, Vukovog spomenika i Pančevačkog mosta što uključuje uređenje visine perona, čišćenje, novi mobilijar, sređivanje okoline, možda neka prodavnica u Vukovom spomeniku. Stavljanje validatora na svaku stanicu gde ide BG voz. Pravljenje ogromnih Park and Ride garaža na ulascima u grad. Zamislite da neko živi recimo u Pećincima, dođe do stanice na autoputu kod aerodroma i sedne na voz, neće biti potrebe da kolima ulazi u grad, traži parking mesto, zagađuje itd Ovaj sistem ima ogroman potencijal i moglo bi da pruža alternativu punim beogradskim ulicama.
 
Vrh