Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 11464
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9596
Pohvalio: 10400

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Igor » Pon Okt 08, 2018 9:00 pm

Postove u vezi biciklista su prebačeni u postojeću temu na sledećem linku viewtopic.php?f=16&t=312&start=2950
Pohvale za post: 1
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4363
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2212
Pohvalio: 3964

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod tragac » Uto Okt 09, 2018 8:55 am

Ja sam kupio inverter klimu koja nije nimalo jeftina da bih izbacio upotrebu lignita - najkancerogenijeg energenta sa izuzetkom radioaktivnih. Naravno, inverter troši lignit, ali u kombinaciji sa strujom iz obnovljivih izvora, plus termoelektrane imaju filtraciju kakvu ne bih nikada mogao da priuštim za svoj dimnjak.

A što se tiče klime u autobusima: to je udobnost na koju su se ljudi navikli. I sami autobusi i automobili svakako su drastično povećali urbano zagađenje kad su se pojavili, mnogo pre nego što su im ugradili klime. Da li to znači da treba da se vratimo na konjske zaprege i diližanse?

Uz to ne zaboravi da je Vesić pretvorio grad u površinski kop i gužve su nesnosne. To mnogo više povećava potrošnju buseva i opšte zagađenje nego klime. Mi možemo da širimo mrežu elektrobusa, tramvaja i trola, ali mi te sisteme aljkavo i rđavo održavamo. Domaća struja je i mnogo isplativija nego ubozna nafta.
Gradonačelnik Beograda je zamenik svog zamenika.
Pohvale za post: 1
sveta2013
Novice
Postovi: 21
Pridružio se: Čet Dec 28, 2017 1:59 am
Kontakt:
Pohvaljen: 25
Pohvalio: 0

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod sveta2013 » Sre Okt 10, 2018 1:14 am

oplatnatehnika » Pet Okt 05, 2018 10:40 pm napisao:Па те проклете климе уништише еко систем града.1500 аутобуса поједе 30% више бензина да би охладио аутобус.


Pa?
Smatraš li da je zdravo boraviti dugo na 30+ stepeni i dehidrirati od znojenja ?
Osim toga ne smatram da se potrošnja goriva toliko poveća zbog klime... na tim kubikažama, potrošnja goriva zbog uključene klime trebala bi biti minimalna... vozio sam auto i sa 1000 kubika i sa 2000kubika... na 1000 kubika klima se itekako oseti i u vožnji i potrošnji, na 2000kubika skoro i da nema razlike...
Pohvale za post: 3
hiavata
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 424
Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 365
Pohvalio: 1445

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod hiavata » Sre Okt 10, 2018 9:26 am

Haha, šta sve neću pročitati. Ispade na kraju GSP ekološka firma, ne pali klime. Hahaha

Ma da, šta znaju ljudi po svetskim gradovima koji imaju klimatizovane autbouse. Nego euro 2 bus stari 15 godina i to bez klime, to je ekologija.
Pohvale za post: 6
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3110
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2968
Pohvalio: 881

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Čet Okt 11, 2018 6:42 pm

sveta2013 » Sre Okt 10, 2018 12:14 am napisao:
oplatnatehnika » Pet Okt 05, 2018 10:40 pm napisao:Па те проклете климе уништише еко систем града.1500 аутобуса поједе 30% више бензина да би охладио аутобус.


Pa?
Smatraš li da je zdravo boraviti dugo na 30+ stepeni i dehidrirati od znojenja ?
Osim toga ne smatram da se potrošnja goriva toliko poveća zbog klime... na tim kubikažama, potrošnja goriva zbog uključene klime trebala bi biti minimalna... vozio sam auto i sa 1000 kubika i sa 2000kubika... na 1000 kubika klima se itekako oseti i u vožnji i potrošnji, na 2000kubika skoro i da nema razlike...


Daleko od toga da je zdravo nego nije ni prijatno za čulo mirisa.
Potroše autobusi poprilično goriva kada se uključi klima, tu nema dileme.

Ipak sam za klime i prijatnu atmosferu u vozilu.
Pohvale za post: 2
sveta2013
Novice
Postovi: 21
Pridružio se: Čet Dec 28, 2017 1:59 am
Kontakt:
Pohvaljen: 25
Pohvalio: 0

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod sveta2013 » Sub Okt 13, 2018 9:31 pm

@Žika

Pa ne znam, moj dizelaš od 2.0 nešto ne pravi razliku radila klima ili ne....
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4363
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2212
Pohvalio: 3964

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod tragac » Sub Okt 13, 2018 9:52 pm

Kod mene 1.9jtd pravi razliku u gradskoj vožnji, na drumu je ta razlika neprimetna. Ali mislim da kod autobusa potrošnja snage klime veća u odnosu na snagu motora. I konstrukcija je verovatno drugačija, bus klima bi trebala da ima zaseban alternator i kompletnu instalaciju ako se ne varam.
Gradonačelnik Beograda je zamenik svog zamenika.
laki72
Expert
Postovi: 7848
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6996
Pohvalio: 1683

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod laki72 » Ned Okt 14, 2018 12:55 am

Hej strucnjaci ;)
Hajd, manite se stila, fokusa megana i golfa...
Govorimo o prostoru omanjeg stana!
Govorimo o gradskom busu, koji na svakih 400-500m (pola minuta do minut) staje na stanice i otvara 3-4 vrata, otvora, ukupne povrsine od u proseku 10m2 (mozda i vise)
I takodje govorimo o prostoru gde zracenje toplote dolazi i od 50-150(200) putnika sa telesnom temperaturom 36,6, dodatno zagrejanih napolju na suncu.

Bojim se da poredite babe i zabe.
Motori buseva jesu velikolitrazni, ali su i kompresori za klimatizaciju ogromnih snaga u poredjenju sa onima u putnickim automobilima cija kabina ima zapreminu od mozda 3m3

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3110
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2968
Pohvalio: 881

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Ned Okt 14, 2018 8:58 am

sveta2013 » Sub Okt 13, 2018 8:31 pm napisao:@Žika

Pa ne znam, moj dizelaš od 2.0 nešto ne pravi razliku radila klima ili ne....


Svaki vozač oseti razliku kad se uključi klima kompresor, ma koliko bio jak motor. Preko 10 ks uzima kompresor zavisno od kvaliteta samog auta/uređaja kao i njegove veličine. Potrošnja jeste daleko veća u gradskoj vožnji u odnosu na otvoren put, jer svako pokretanje busa posrče sigurno oko 0,5 l goriva ako ne i više.

Busevi imaju uglavnom po tri alternatora baš zbog povećane potrošnje struje kad radi klima i to isto opterećuje motor i povećava potrošnju.
Dzejms
Beginner
Postovi: 76
Pridružio se: Čet Okt 19, 2017 3:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 150
Pohvalio: 18

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Dzejms » Ned Okt 14, 2018 1:25 pm

Nije realno da postoje ljudi koji pravdaju nepaljenje klima po temperuturama od 30 stepeni...
Pohvale za post: 5
roger34
Intermediate
Postovi: 258
Pridružio se: Pon Jun 05, 2017 11:38 am
Kontakt:
Pohvaljen: 185
Pohvalio: 46

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod roger34 » Ned Okt 14, 2018 3:14 pm

Klime k'o klime su ok, dok god nisu odvrnute na 23, a napolju 30+, pri cemu covek na tih 30+ treba peske da dodje do stanice i time se zagreje. Od autobusa koji pale klime oko pola uspe da ih podesi tako je u autobusu zaista prijatno, a cesto su prejake, pa zaboli glava za par minuta.
Mnogo veci problem je sto klime podrazumevaju zatvaranje svih prozora, a ljudi ulaze vec oznojeni. A klimatizovanom busu cesto smrdi neuporedivo vise nego u neklimatizovanom sa otvorenom prozorima.
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3110
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2968
Pohvalio: 881

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Ned Okt 14, 2018 7:18 pm

Predlog ?
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3553
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5196
Pohvalio: 3958

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Bender Rodriguez » Ned Okt 14, 2018 8:20 pm

roger34 » Ned Okt 14, 2018 3:14 pm napisao:Mnogo veci problem je sto klime podrazumevaju zatvaranje svih prozora, a ljudi ulaze vec oznojeni. A klimatizovanom busu cesto smrdi neuporedivo vise nego u neklimatizovanom sa otvorenom prozorima.

To je cena koja se plaća, jbg. Mislim kao i sve u inženjerstvu, fizici, ekonomiji, pa i društvu... ni ovde nema nekog benefita bez nekih cena odnosno odricanja. Savršeni sistem ne postoji.
Treba vam grad za izdavanje?
Pogledajte naš bogat asortiman ulica, kolovoza, parkova, javnih prostora, stanova, fasada, haustora... za izdavanje ili prodaju!
Pozovite odmah 0800 - R E N T A G R A D ili posetite naš sajt i uverite se i sami zašto Beograd važi za top vašarište i buvljak kontinenta, a i šire!
laki72
Expert
Postovi: 7848
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6996
Pohvalio: 1683

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod laki72 » Uto Okt 16, 2018 7:55 am

Jutros, 16.10 je apsolutno nemoguce dopuniti karticu za prevoz.
Na vise od 10 prodajnih mesta od takovske, preko KM, mostara, sajma, pa sve do zarkova, sam probao.
Na mojoj kartici iznos nije dovoljan za jednu voznju.
I po mmarfijevom zakonu, naravno udje kontrola u prevoz!
Neprijatna situacija u koju me dovela balkanska varijanta "savremenog sistema".


Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
laki72
Expert
Postovi: 7848
Pridružio se: Sre Sep 07, 2011 11:56 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6996
Pohvalio: 1683

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod laki72 » Uto Okt 16, 2018 7:41 pm

Komunikacija :)SlikaSlika

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
Pohvale za post: 3
tragac
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4363
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 2212
Pohvalio: 3964

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod tragac » Uto Okt 16, 2018 7:46 pm

Kako to....sistem prodaje često baguje, validatori često baguju, ali ridžovanski terminali rade sa 100% uptime-a? Vodeće svetske kuće za cloud computing storage bi mogle da otkupe Apeksovu tehnologiju za održavanje savršenog uptimea. Samo je potrebno da Apeks stabilizuje i uptime validatora i prodajnih terminala :)
Gradonačelnik Beograda je zamenik svog zamenika.
Dzejms
Beginner
Postovi: 76
Pridružio se: Čet Okt 19, 2017 3:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 150
Pohvalio: 18

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Dzejms » Uto Okt 16, 2018 9:04 pm

Vrhunac bezobrazluka!!!!!! Da ti neko u facu izjavi "Šta nas briga što ne radi to što treba da radi, ti plati više na drugom mestu" POLUDEO SAM SAD!!!!!
Pohvale za post: 4
pedja82
Novice
Postovi: 24
Pridružio se: Pon Jun 23, 2014 1:42 am
Kontakt:
Pohvaljen: 20
Pohvalio: 2

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod pedja82 » Uto Okt 16, 2018 9:27 pm

@laki72
Samo ti nastavi da im plaćaš... vidiš da su puni razumevanja i da traže novac unapred za bar jednu do dve vožnje. Mogli su da kažu da trebas uvek da imas 1000rsd u suprotnom ne ulazi u autobus ni pod tačkom razno !

Ja ne znam zašto si uopšte pokušao na više mesta da kupiš ?! Ja ako je aparta razvaljen na vratima na kojima uđem ne plaćam kartu.
Nisam platio kartu da se setam kroz autobus i testiram koji je ispravan aparat, već da se vozim.
Isto tako i za kupovinu karte, ne radi, neka poprave pa ćeš kupiti kartu.
Pohvale za post: 3
Misha V
Intermediate
Postovi: 101
Pridružio se: Sre Okt 12, 2016 3:07 am
Kontakt:
Pohvaljen: 78
Pohvalio: 21

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Misha V » Čet Okt 18, 2018 1:20 am

Dobro savetuju, mozda treba i par hiljada dinara da imam na bus plusu...kakav vrhunski bezobrazluk!!! Zato i ne placam kartu, a i nikad, od kad postoji busplus, nisam "sipao " vise od dve karte.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Pohvale za post: 1
jovancvet
Novice
Postovi: 26
Pridružio se: Uto Jul 17, 2018 1:22 am
Kontakt:
Pohvaljen: 31
Pohvalio: 5

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod jovancvet » Pet Okt 19, 2018 2:35 am

@laki72
hahah, pa ja ne verujem šta sam pročitao.... u fazonu, izvini, ali ti si kriv što ne platiš malo unapred ili odeš kod vozača na dranje zato što njima sistem ne radi !
Cirkus
Pohvale za post: 2
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3110
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2968
Pohvalio: 881

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Ned Okt 21, 2018 10:45 am

https://www.danas.rs/politika/jovanovic ... e6D4-Ukyw0

Jovanović (SZS): Gde se odliva novac iz budžeta namenjen za gradski prevoz?

Odbornička grupa ”Savez za Srbiju” nezadovoljna je i zabrinuta zbog stanja gradskog prevoza u Beogradu i izražava sumnju da se kroz politiku subvencija javnog prevoza izvlače pare iz gradskog budžeta, na štetu Beograđana i GSP-a, navodi se u njihovom saopštenju.



Kako ističe zamenik šefa ove odborničke grupe i potpredsednik Narodne stranke Nikola Jovanović, Grad Beograd u svom budžetu za sistem javnog gradskog prevoza izdvaja više od 27 milijardi dinara godišnje, što je više od četvrtine gradskog budžeta.

Od toga, GSP dobija oko deset milijardi dinara, dok privatnici dobijaju oko 17 milijardi dinara godišnje!

Imajući u vidu da GSP obavlja gotovo dve trećine javnog prevoza u gradu, dok privatnici obavljaju nešto više od jedne trećine, uputili su pitanja „istinskom“ gradonačelniku Beograda Goranu Vesiću:

Kako je moguće da privatnici koštaju grad mnogo više od GSP-a, iako prevoze mnogo manje putnika i pokrivaju mnogo manje linija?
Zašto se privatnim prevoznicima iz budžeta grada godišnje isplaćuje gotovo 100 miliona evra više nego 2012. godine, i sve to bez vidljivog unapređenja gradskog prevoza?
Zašto se, gde i kako odliva toliki novac iz gradskog budžeta namenjen za gradski prevoz?






https://www.telegraf.rs/vesti/beograd/2 ... io-grafika


Kroz beogradski gradski prevoz prošle godine prošlo je 828,5 miliona putnika! Da su svi platili kartu, gde bi nam kraj bio

Prosečno je u saobraćaju bilo 1.398 vozila

Prema najnovijim podacima Sektora statistike Grada Beograda, prošle godine je autobusima, trolejbusima, tramvajima i vozovima u gradu prevezeno blizu 828.5 miliona putnika!

Slika

GSP ima 248 tramvaja, a u saobraćaju je prosečno svega 106, potom 123 trolejbusa (prosečno u saobraćaju 78) dok je ukupan broj gradskih autobusa svih prevoznika 1.718, a u saobraćaju je 1.218.

Na rapsolaganju putnicima je i 11 kompozicija BG voza.

Da su svi prevezeni putnici imali i overeni busplus, GSP bi uz ove brojke zasigurno procvetao... Do tada, nastavlja se tiha borba između švercera i kontrolora, švercera i platiša, kao i neizvesnost između opstanka i kraha najvećeg gradskog prevoznika.

Slika


Pohvale za post: 1
oplatnatehnika
Beginner
Postovi: 65
Pridružio se: Sre Mar 30, 2016 4:45 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 195
Pohvalio: 0

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod oplatnatehnika » Pon Okt 22, 2018 8:54 pm

Замислите где би ГСП био када би свако запослен платио 1000 динара месечно.
ГСП је јавно добро. Зато се зове јавни превоз.
Зато онај ко је запослен нек плати 1000 динара. Сви остали ништа.
Туристичка такса за улаз у град 10евра.
Ето финансирања.
Pohvale za post: 2
Vladivoje
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 660
Pridružio se: Pon Nov 13, 2017 2:13 pm
Lokacija: Novi Beograd (stari Merkator)
Kontakt:
Pohvaljen: 1309
Pohvalio: 2417

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Vladivoje » Pon Okt 22, 2018 9:11 pm

Niko živ ne može naneti para koliko njima treba.
Pohvale za post: 2
Dzejms
Beginner
Postovi: 76
Pridružio se: Čet Okt 19, 2017 3:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 150
Pohvalio: 18

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Dzejms » Uto Okt 23, 2018 10:18 am

oplatnatehnika » Pon Okt 22, 2018 8:54 pm napisao:Замислите где би ГСП био када би свако запослен платио 1000 динара месечно.
ГСП је јавно добро. Зато се зове јавни превоз.
Зато онај ко је запослен нек плати 1000 динара. Сви остали ништа.
Туристичка такса за улаз у град 10евра.
Ето финансирања.


Ako je GSP javno dobro, onda bi dobro bilo i da je placanje javno i dobro. Da li je bolje uz infostan 200 dinara ili svaki zaposlen 1000? U svakom slucaju, ne bi bilo potrebe za kontrolore na terenu, a najbitnije ni za trecu firmu ciji su ti kontrolori. To su smanjeni troskovi n+1 puta, povecane platise n+1 puta i ako se nekom konacno cefne - povecan profit....
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5448
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3016
Pohvalio: 4353

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod solecar » Uto Okt 23, 2018 11:57 am

Prvobitno je bilo reči na RTS - u da se utakmice Lige šampiona prenose samo sredom , umesto utorkom i sredom , kao što je bilo ranije , zato što se nema dovoljno para , jer se ne plaća pretplata (tada je iznosila 500 din i bila je na dobrovoljnoj bazi). Danas mi objašnjavaju da se utakmice sa svetskog prvenstva u odbojci nisu prenosile na RTS - u jer je ponuda bila bezobrazno skupa , tri puta veća nego što je to bio slučaj do sada , ali da su oni svejedno dali ponudu , iako se nema dovoljno para (danas je pretplata 150 din i priključena je računu za struju , ali tako da ako je ne platiš , ide ti zatezna kamata za struju i nemaš popust na istu) , da bi putem reklama , čilnici na RTS - u saznali da su drugi dobili pravo prenosa.
Slika

Slika

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta