Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Mitroslav
Intermediate
Postovi: 292
Pridružio se: Sub Feb 09, 2019 11:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 163
Pohvalio: 125

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Mitroslav » Pon Jul 15, 2019 12:33 am

https://www.beograduzivo.rs/info/gradsk ... ima-video/
Zanimljivo.Mogli su i na nekim drugim linijama odraditi.
Pohvale za post: 1
oplatnatehnika
Beginner
Postovi: 82
Pridružio se: Sre Mar 30, 2016 4:45 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 256
Pohvalio: 0

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod oplatnatehnika » Ned Jul 28, 2019 2:50 pm

direktor » Суб Јул 06, 2019 2:31 am napisao:Dart placam zdravstveno a moram da idem kod privatnika
Placam penzjono a moram i privatno
Placahm vojsku koji ce mi ...

Ево предлога: Прекине се са плаћањем државног здравства, те паре проследи приватном осигурању. За ту вредност осигурања када будеш тражио неке услуге које излазе ван осигурања, добићеш ове ценовнике :
1. промена кука - 4000 евра
2. операција колена 3000 евра
3. санираш повреду главе због пада са приземља зграде 2000 евра
4. лечење последица тешких болести (снимање магнетном 300 евра, сеанса радио-хемо терапије 300 евра,итд)
5. хируршка интервенција разних врста да не причамо
6. лечење кијавице 50 евра
7. педијатар 50 евра по сеанси
8. болничко лечење детета дневно 50 евра
9. порођај 2000-3000 евра
10. операција срца-стент 3000-5000 евра
11. пао на улици, хитна те покупила, утврђује се болест, 20 болничких дана, магнет, ултразвук, скенери, разни специјалистички прегледи, лечења, лекови 3000+50 евра по дану
12. да не настављам

Када схватите да 5% ваших прихода иде на порез за здравство(оно што пада на терет послодавца), то на просечну плату испада 20так евра. За тих 20так евра ВИ, ваша деца и сви они који живе у овој држави (који можда и не раде) имате могућност да како тако решите своје здравствене проблеме. Неко никад не оде код лекара, неко свако мало. Неко плаћа више, неко мање. Сви би требали да будемо равноправни у лечењу. Зато се зове здравствено ОСИГУРАЊЕ, где се уплаћени износ не мора искористи већ се равномерно распоређује на све кориснике који то исто уплаћују.
У неким земљама се за здравство уплаћује преко 10% од укупних прихода. У складу са тим је и услуга. Колико плаћамо, добро се и лечимо. Ако се медицинске сестре жале да имају мале плате, па су због тога нељубазне, подизањем плата мора да се подигне и износ који грађани уплаћују преко пореза.

А све ово се прича у складу са темом: Да ли ћемо до краја ићи у себичлуке где се само гледа лично?
Ако СВИ плаћају "солидарну" таксу за здравство, да би СВИ могли како тако да се лечимо, зашто не би исто тако да СВИ (запослени у граду) плаћају "солидарну" таксу у разумном износу да би СВИ могли "бесплатно" (као што је и здравство "бесплатно") да се возе ГСП-ом?
Pohvale za post: 3
Bax
Novice
Postovi: 16
Pridružio se: Uto Feb 14, 2017 5:39 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 33
Pohvalio: 3

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Bax » Ned Jul 28, 2019 11:05 pm

Zaboravio si da napomenes da to solidarno drzavno zdravstvo funkcionise tako sto drzava uzima kredite jer se u njega ne uplacuje ni priblizno novca koliko stvarno kosta. Kao i mnoge druge drzavne sluzbe i preduzeca.
Pohvale za post: 2
Kokili
Higher intermediate
Postovi: 703
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 11:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 519
Pohvalio: 388

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Kokili » Ned Jul 28, 2019 11:32 pm

oplatnatehnika » 28 Jul 2019 01:50 pm napisao:
direktor » Суб Јул 06, 2019 2:31 am napisao:Dart placam zdravstveno a moram da idem kod privatnika
Placam penzjono a moram i privatno
Placahm vojsku koji ce mi ...

Ево предлога: Прекине се са плаћањем државног здравства, те паре проследи приватном осигурању. За ту вредност осигурања када будеш тражио неке услуге које излазе ван осигурања, добићеш ове ценовнике :
1. промена кука - 4000 евра
2. операција колена 3000 евра
3. санираш повреду главе због пада са приземља зграде 2000 евра
4. лечење последица тешких болести (снимање магнетном 300 евра, сеанса радио-хемо терапије 300 евра,итд)
5. хируршка интервенција разних врста да не причамо
6. лечење кијавице 50 евра
7. педијатар 50 евра по сеанси
8. болничко лечење детета дневно 50 евра
9. порођај 2000-3000 евра
10. операција срца-стент 3000-5000 евра
11. пао на улици, хитна те покупила, утврђује се болест, 20 болничких дана, магнет, ултразвук, скенери, разни специјалистички прегледи, лечења, лекови 3000+50 евра по дану
12. да не настављам

Када схватите да 5% ваших прихода иде на порез за здравство(оно што пада на терет послодавца), то на просечну плату испада 20так евра. За тих 20так евра ВИ, ваша деца и сви они који живе у овој држави (који можда и не раде) имате могућност да како тако решите своје здравствене проблеме. Неко никад не оде код лекара, неко свако мало. Неко плаћа више, неко мање. Сви би требали да будемо равноправни у лечењу. Зато се зове здравствено ОСИГУРАЊЕ, где се уплаћени износ не мора искористи већ се равномерно распоређује на све кориснике који то исто уплаћују.
У неким земљама се за здравство уплаћује преко 10% од укупних прихода. У складу са тим је и услуга. Колико плаћамо, добро се и лечимо. Ако се медицинске сестре жале да имају мале плате, па су због тога нељубазне, подизањем плата мора да се подигне и износ који грађани уплаћују преко пореза.

А све ово се прича у складу са темом: Да ли ћемо до краја ићи у себичлуке где се само гледа лично?
Ако СВИ плаћају "солидарну" таксу за здравство, да би СВИ могли како тако да се лечимо, зашто не би исто тако да СВИ (запослени у граду) плаћају "солидарну" таксу у разумном износу да би СВИ могли "бесплатно" (као што је и здравство "бесплатно") да се возе ГСП-ом?


Ako smo došli da na jednog zaposlenog ide 1,3 penzionera, a pola zaposlenik ina državni posao dolazimo do toga da cca 1/3 radi za sve ostale. Demagogija.
Pohvale za post: 1
Igor
Korisnikov avatar
Site Admin
Postovi: 12333
Pridružio se: Sre Jan 10, 2007 1:15 am
Kontakt:
Pohvaljen: 12377
Pohvalio: 14372

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Igor » Sub Avg 17, 2019 5:32 pm

Izvor: Nova Ekonomija

Pazi, snima se: Spot za javni prevoz od 15 miliona dinara
Nakon što je raspisao javnu nabavku od 90 miliona dinara za reklamiranje gradskog prevoza u prorežimskim medijima, zatim od još 90 miliona za izradu intereaktivne kampanje, Grad Beograd traži ponuđača koji će za 15 miliona dinara napraviti video spot i vizuale za javni prevoz. Time ova potencijalna izdvajanja iz gradske kase, budući da je postupak u toku, dostižu 195 miliona dinara što je više od 1,6 miliona evra.

U javnoj nabavci "Izrada video spotova i vizuala za javni prevoz” navodi se da se kontinuirano podiže nivo usluge javnog prevoza putnika.

Izradom video spotova i vizuala za javni prevoz povećalo bi se poverenje građana, promenila slika o javnom prevozu što bi doprinelo značajnom povećanju prihoda od prodaje karata, ocenjuju gradski čelnici.

Od ponuđača se traži da: dizajnira i izradi oglas za oglašavanje u štampanim medijima,
vizual za oglašavanje na bilbordima i na internetu. Traže se i najmanje tri scenarija za video spot.
Slika

Kako stoji, okvirni sporazum se zaključuje na procenjenu vrednost javne nabavke koja iznosi 12.499.998,00 dinara bez PDV-a, odnosno 15.000.000,00 dinara sa PDV-om. Vrednost okvirnog sporazuma obuhvata cenu izrade spota i vizuala.

Podsećamo, Grad je uz ovu javnu nabavku raspisao još dve, obe pojedinačno procenjene vrednosti 90 miliona dinara.

Prva za medijsku promociju javnog prevoza u medijima kao što su Pink, Informer i Kurir.

I druga javna nabavka, za interaktivnu kampanju za veću naplatu karata u vidu ekoloških aktivnosti, zabavnih manifestacija i primene virtuelne realnosti u prevozu.

Ono što je zanimljivo, i u okviru javne nabavke za medijsku promociju gradskog prevoza takođe se od ponuđača traži izrada spotova za TV, vizuala za oglašavanje i insertacije u štampanim medijima, za oglašavanje na bilbordima i internetu sa porukama korisnicima javnog prevoza u Beogradu.

https://novaekonomija.rs/sr/vesti/vesti ... ZqVV95hE5w
Pohvale za post: 1
marrecar
Advanced
Postovi: 2740
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1163
Pohvalio: 464

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod marrecar » Sub Avg 17, 2019 6:05 pm

Jedva čekam da gledam te reklame dok čekam prevoz na stanici pola i više sata. Gluposti neviđene. Toliko novca ulažu u nešto trenutno nebitno, umesto u ono što bi značilo i zaista podiglo nivo kvaliteta prevoza. Osećam da će ti spotovi biti snimani isključivo u novijim autobusima, špancima, u elektro busu, i na nedavno obnovljenim stanicama. U naselja poput Borče, Kaluđerice, itd. neće sigurno zaći. Selektivno snimanje spotova radi predstavljanje lažne slike.
Pohvale za post: 3
Somi303
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9068
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Kontakt:
Pohvaljen: 3440
Pohvalio: 13342

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Somi303 » Sub Avg 17, 2019 6:42 pm

Боље би било да покрену неку кампању о повећању културе и направе неке едукативне видео снимке где би се људима мало скренула пажња да у превозу треба мало обратити пажњу на понашање. Нпр не правити балончиће жваком, не грицкати семенке и бацати по возилу што се још може видети, не стајати на степеницама и у зони врата, не бацати смеће и још милион ситница које нервирају сваког од нас, сложићемо се да је култура нула.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
"Све се нема, а два се бубрега шетају"

profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
Pohvale za post: 3
Рипањац 405
Intermediate
Postovi: 361
Pridružio se: Ned Mar 03, 2019 3:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 287
Pohvalio: 154

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Рипањац 405 » Sub Avg 17, 2019 7:09 pm

Поред свега наведеног, крајње је некултурно отварати прозор у возилу у коме клима хлади, али и затварање истих у возилу чија је клима неисправна или које нема исту, требало би посветити мало више пажње томе. У тим радњама нарочито предњаче пензионери (нека се нико не увреди, не генерализујем, у сваком кукољу има и жита), под изговором да ,,не ваља за бубреЗе", чо'че, а нису свесни да је тако озбиљно угрожено јавно здравље, може неко да колабира, фасује сунчаницу или, у најгорем случају, заради топлотни удар!!! Чак и млади. :bash: Савршено сам свестан да ћу и сам једнога дана постати пензионер, али толику бахатост и саможивост себи нећу допустити. Колико пута сам се као млад ушинуо од промаје, па ми ништа не фали?!
Који је то трамвај бољи од Дивага? :D 8)
СТОП ВАНДАЛИЗМУ НАД ВОЗИЛИМА ЈАВНОГ ГРАДСКОГ ПРЕВОЗА!!!
ПОВУЦИМО ,,НОВЕ" БМЦ АУТОБУСЕ ИЗ САОБРАЋАЈА ДОК НЕ БУДЕ КАСНО! СТОП КУПОВИНИ ШКАРТ АУТОБУСА!!!
Pohvale za post: 5
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7362
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5156
Pohvalio: 7930

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod solecar » Sub Avg 17, 2019 7:24 pm

marrecar » Sub Avg 17, 2019 6:05 pm napisao:Jedva čekam da gledam te reklame dok čekam prevoz na stanici pola i više sata. Gluposti neviđene. Toliko novca ulažu u nešto trenutno nebitno, umesto u ono što bi značilo i zaista podiglo nivo kvaliteta prevoza. Osećam da će ti spotovi biti snimani isključivo u novijim autobusima, špancima, u elektro busu, i na nedavno obnovljenim stanicama. U naselja poput Borče, Kaluđerice, itd. neće sigurno zaći. Selektivno snimanje spotova radi predstavljanje lažne slike.

U Borči nedavno rekonstruisana okretnica. :wink:
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
Beograđanin
Novice
Postovi: 16
Pridružio se: Pon Apr 22, 2019 8:48 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 21
Pohvalio: 33

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Beograđanin » Ned Avg 18, 2019 12:14 am

Prevoz bi bio bolji kad bi se usvojila sledeća pravila.

1. Putnici leti moraju nositi vodu.

2. Klima ne sme biti uključena na temperaturi ispod 25 stepeni C.

3. Mladići i devojke moraju ustajati starcima, staricama, invalidima, trudnicama i majkama s decom.

4. Pri korišćenju prevoza zabranjeno je demoliranje vozila i infrastrukture.

5. Stajanje pred vratima je zabranjeno ukoliko su slobodna druga stajaća mesta.

6. Vozač mora sačekati putnike da uđu i izađu iz vozila.

7. Vozač mora saobraćati oprezno, po propisima, kako ne bi ugrozio živote putnika.

8. Kontrolor se prema putnicima mora ophoditi s poštovanjem i strpljenjem.
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4746
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5477
Pohvalio: 1389

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Ned Avg 18, 2019 10:52 am

Zašto diskriminacija ? Šta je sa očevima koji su sa detetom, decom ? Ta kategorija ne postoji ?

Ustupanje mesta starim ljudima je stvar kulture. MADA kad ih vidim koliko dugo mogu da stoje i koliko energije imaju da se bore prilikom svakog otvaranja tržnog centra, Linde, Maxi-ja ili makar bio i WC toi toi stvarno nekad dobro razmislim. I da dodam da su me upravo ti starci i njihovo zaokruživanje doveli da čekam pred ambasadom.

Zadržavanje u zoni vrata je zabranjeno , kao i u zoni prodaje karata (kod vozača). Dodao bi i nema zadržavanja na prednjoj platformi, veliki problem što se tiče bezbednosti.

Vozač uvek mora da sačeka putnike da izađu iz vozila kao i putnike sa stajališta da uđu u vozilo i tek po zatvaranju vrata da nastavi sa vožnjom.
Putnici bi trebalo da se pripreme na vreme a ne da čekaju da novi krenu sa ulaskom pa da se bore sa njima kako bi izašli. Putnik na stajalištu koji želi da uđe u vozilo treba da zauzme položaj bočno od vrata i da tako omogući nesmetan izlazak putnicima iz vozila. Sadašnja praksa je da se svi nabiju na vrata i gledaju.
Drugo putnik za dotično vozilo je putnik na stajalištu nikako neko ko je van stajališta i džogira / to pojedinci nikako da ukapiraju i smatraju da je vozač dužan da ih čeka ??? Autobus nije čekaonica. Između ostalog zbog onih što su u vozilu ali i oni koji čekaju na sledećim stajalištima.

Vozač po zakonu i pravilima GSP-a je dužan da poštuje propise i da vozi bezbedno, u skladu sa uslovima puta itd itd. Sve suprotno se njemu može razbiti o glavu, materijalo.

Putnik nikako ne sme da uznemirava vozača jer time direkno utiče na bezbednost, takođe ne sme da ga ometa u radu (što često rade). Sve primedbe na nepravilan rad vozača treba prijaviti direkciji za saobraćaj.

Kontrola , čuvena kontrola. U 100% slučajeva ŠTO SAM JA LIČNO PRISUSTVOVAO kontrola se kulturno ponašala, poželela dobar dan svima i sasvim kulturno tražila karte na pregled, bez ikakve nervoze, žurbe ili bilo šta.
Upravo problem prave neispravni putnici.
Ne vidim niti jedan razlog zašto ne bih pokazao svoju putnu ispravu na uvid. Nisam neisrpravan putnik, nikad.

Klima, 25 stepeni je relativna stvar ako pričamo o spoljnoj temparaturi, relativna kolika je temperatura i vlaga u vozilu kada je ono poluprazno i kada je prepuno ? Sistem za klimatizaciju treba da bude podešen da održava temperaturu u unutrašnjosti vozila od 20-23 C. Sve iznad toga ne prija.


Možemo da dodamo i da putnici puno više porade na ličnoj higijeni, pre svega mislim na jutarnje tuširanje i upotrebu kozmetičkih sredstava kao i na češću zamenu i pranje garderobe. Smrde i leti i zimi.
Pohvale za post: 1
Рипањац 405
Intermediate
Postovi: 361
Pridružio se: Ned Mar 03, 2019 3:20 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 287
Pohvalio: 154

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Рипањац 405 » Ned Avg 18, 2019 1:38 pm

Možemo da dodamo i da putnici puno više porade na ličnoj higijeni, pre svega mislim na jutarnje tuširanje i upotrebu kozmetičkih sredstava kao i na češću zamenu i pranje garderobe. Smrde i leti i zimi.

Што јес', јес', па тим поводом да испричам једну сцену из 405-ице пре 4 године, кад сам био прва година средње. Улазим ја тако у бус и испред мене стоји нека средовечна жена која се сигурно недељама није окупала, а унутра толика гужвара да смо сви дисали једни другима за вратове, па је мој нос буквално благо приањао уз њену косу. Како је пут одмицао, све више ми је припадала мука, а што је најцрње, тада нисам преферирао преседање на Авали (то сам почео када су стигли нови ИК-112ЛЕ у Космај), па ми је код Кружног пута припала таква мучнина да су ме буквално милисекунде делиле од тога да се исповратим. :bash: Једва сам издржао до Бањице. Извињавам се због ОТ-а и знам да би ово требало да буде домен неке друге теме, али не знам адекватну тему за то...
Назад на тему:
Kontrola , čuvena kontrola. U 100% slučajeva ŠTO SAM JA LIČNO PRISUSTVOVAO kontrola se kulturno ponašala, poželela dobar dan svima i sasvim kulturno tražila karte na pregled, bez ikakve nervoze, žurbe ili bilo šta.
Upravo problem prave neispravni putnici.
Ne vidim niti jedan razlog zašto ne bih pokazao svoju putnu ispravu na uvid. Nisam neisrpravan putnik, nikad.

Тачно!!! Када видим колико мојих вршњака нема карту, просто заколутам очима. :shock: :roll: Поједини контролори су остајали у чуду када бих им показао карту уз неизоставне честитке, знајући да су средњошколци критични по том питању. Али не, битно је да се има лове за бесне телефоне од по пар десетина хиљада динџи, маркирану одећу и обућу и разне друге џиџабиџе и дрангулије, а никад за карту. Без цинизма!
Poslednja izmena od Рипањац 405 u Ned Avg 18, 2019 1:51 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Који је то трамвај бољи од Дивага? :D 8)
СТОП ВАНДАЛИЗМУ НАД ВОЗИЛИМА ЈАВНОГ ГРАДСКОГ ПРЕВОЗА!!!
ПОВУЦИМО ,,НОВЕ" БМЦ АУТОБУСЕ ИЗ САОБРАЋАЈА ДОК НЕ БУДЕ КАСНО! СТОП КУПОВИНИ ШКАРТ АУТОБУСА!!!
Pohvale za post: 3
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7362
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5156
Pohvalio: 7930

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod solecar » Ned Avg 18, 2019 1:47 pm

Možda "Bezbednost u javnom prevozu"? :D
Slika

Slika
Pohvale za post: 2
Beograđanin
Novice
Postovi: 16
Pridružio se: Pon Apr 22, 2019 8:48 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 21
Pohvalio: 33

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Beograđanin » Ned Avg 18, 2019 2:45 pm

Žika,
Vozač ne mora obaveštavati putnike kad je došao na stanicu, ali mu je zabranjeno zatvaranje vrata pred putnikom koji želi ući.

Kod klima uređaja se nismo razumeli. Hteo sam reći da vozač ne sme uključivati klimu kad je spoljašnja temperatura ispod 25 stepeni C. U večernjim satima uključena klima je bacanje goriva ni za šta, pri tom su prozori zatvoreni i razni mirisi se raznose po vozilu.
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4746
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5477
Pohvalio: 1389

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Ned Avg 18, 2019 2:59 pm

Nigde ne piše da je zabranjeno zatvaranje pred nosom. Vozaču je ostavljena subjektivna procena kad može da zatvori vrata i nastavi vožnju.
Niko normalan neće normalnom putniku da zatvori vrata ispred nosa, tu nema govora. Ostaju one situacija koje su sve češće ovde lepo opisane.
Da li je za cilj provociranje ljudi , izigravanje ludila to samo ti što im se zatvore vrata ispred nosa znaju.

solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7362
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5156
Pohvalio: 7930

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod solecar » Ned Avg 18, 2019 3:36 pm

A vozači , svi do jednog , normalni...
Slika

Slika
Pohvale za post: 3
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4746
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5477
Pohvalio: 1389

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Ned Avg 18, 2019 3:38 pm

Barem imaju važeće lekarsko uverenje za razliku od tebe. :D

Odličan način za sprečavanje šverca i nema otvaranja vrata van stajališta.




mada ima i snalažljivih

Pohvale za post: 2
loyola
Advanced
Postovi: 2146
Pridružio se: Uto Dec 10, 2013 3:35 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1429
Pohvalio: 1182

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod loyola » Ned Avg 18, 2019 4:43 pm

KAd budu poceli da snimaju parodije na te spotove :D


Beograđanin » Sat Aug 17, 2019 11:14 pm napisao:Prevoz bi bio bolji kad bi se usvojila sledeća pravila.

3. Mladići i devojke moraju ustajati starcima, staricama, invalidima, trudnicama i majkama s decom.




Nista se ne mora, i voleo bih da me neko bas natera da ustanem. To je iskljucivo dobra volja. Starijim ljudima koji su sa stapom uvek ustajem, trudnicama, kao i maloj deci, a ne kad mi gura dete ispred mene od 10 godina kao da ustanem da bi on seo. Boli me uvo bas. Kao i za sns penzose. Na zapadu nema toga da neko ima automatski prednost zbog gore nabrojanih kategorija (sem invalida), niti se ocekuje da ustanes, ali ako to uradis jer ti zelis svakako ce ti se zahvaliti jako ljubazno sto si to uradio.
Pohvale za post: 2
Beograđanin
Novice
Postovi: 16
Pridružio se: Pon Apr 22, 2019 8:48 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 21
Pohvalio: 33

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Beograđanin » Ned Avg 18, 2019 5:24 pm

Trudnice i invalidi imaju prednost čim se nađu ispred autobusa, tramvaja, trolejbusa. To što deca, gospoda i gospođe vole da se zavale u sedište ne znači da trudnice i invalidi treba da se služe rukodržačima.
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7362
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5156
Pohvalio: 7930

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod solecar » Ned Avg 18, 2019 7:55 pm

Žika » Ned Avg 18, 2019 3:38 pm napisao:Barem imaju važeće lekarsko uverenje za razliku od tebe. :D
To što ima važeće ne znači i da je zaista tako. :wink:
Slika

Slika
Pohvale za post: 3
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 4746
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 5477
Pohvalio: 1389

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Žika » Ned Avg 18, 2019 9:23 pm

Oni svoje dokazuju vrlo lako ti ne . Drži se svog dugmeta na semaforu koje još uvek savršeno funkcionira.

Beograđanin » Ned Avg 18, 2019 4:24 pm napisao:Trudnice i invalidi imaju prednost čim se nađu ispred autobusa, tramvaja, trolejbusa. To što deca, gospoda i gospođe vole da se zavale u sedište ne znači da trudnice i invalidi treba da se služe rukodržačima.


Majke (očevi nikad :D ) sa decom i invalidi imaju rezervisano mesto za sedenje.
Pohvale za post: 4
Beograđanin
Novice
Postovi: 16
Pridružio se: Pon Apr 22, 2019 8:48 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 21
Pohvalio: 33

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod Beograđanin » Ned Avg 18, 2019 9:43 pm

Mesto je rezervisano, ali zauzeto.
Pohvale za post: 1
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7362
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5156
Pohvalio: 7930

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod solecar » Ned Avg 18, 2019 10:04 pm

Žika » Ned Avg 18, 2019 9:23 pm napisao:Oni svoje dokazuju vrlo lako ti ne . Drži se svog dugmeta na semaforu koje još uvek savršeno funkcionira.
OK oni su svi 10000% zdravi , a mi koji se vozimo , sve bolesnik do bolesnika. Jel sada bolje? :)
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
boca-ica
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8440
Pridružio se: Pet Apr 02, 2010 4:58 am
Kontakt:
Pohvaljen: 3129
Pohvalio: 764

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod boca-ica » Pon Avg 19, 2019 11:52 pm

Beograđanin » Sat Aug 17, 2019 11:14 pm napisao:
Prevoz bi bio bolji kad bi se usvojila sledeća pravila.

3. Mladići i devojke moraju ustajati starcima, staricama, invalidima, trudnicama i majkama s decom.


BIitan je broj vozila sve ostalo su nijanse , a po broju vozila kad odbijemo one koj samo izadju iz garaze i vrate se u nju ,kako bi lupili recku da su izasli, nalazimo se izmedju crne i sive .

Sa dobrim brojem vozila ima i dobar broj za sedeenje za sve kategorije putnika
sa ovako losim brojem ,nema ni dobrog broja za sedenje pa se gazi i po etici
naravno bus plus kontrolori na ugovor, to ne smeju ni da primete niti imaju opciju da svoje zapazanje evidentiraju, jer je bitna samo naplata...
:sesir:
postoji 1.000 razloga za necu, a 1 za hocu :)
nekianonimnilik
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 890
Pridružio se: Sre Avg 30, 2017 3:54 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1180
Pohvalio: 15188

Re: Naplata karata i kontrola - [ Bus Plus,... ]

Postod nekianonimnilik » Pon Avg 26, 2019 2:04 pm

bilo bi pozeljno i da se uvede da mora da se nosi ona hirurska maska kad si bolestan, tako ljudi u japanu, kad se razbole stave masku da ne zaraze druge

1000 puta mi je gore kad udjem u prepun vlazan autobus zimi i osecam miris bolesti, gripova, prehlade... nego kad neko smrdi na znoj

disclaimer: te maske nisu dizajnirane, a samim tim i ne pomazu kao sredstvo zastite nosioca od drugih, vec iskljucivo obrnuto, da doktor ne zarazi pacijentu otvorenu ranu

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gosta