Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5514
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4400
Pohvalio: 11624

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Дошљак » Ned Apr 22, 2018 4:32 pm

Bender Rodriguez » Нед Апр 22, 2018 11:25 am napisao:Ali samo na onim linijama gde već saobraćaju solo vozila.

Inače ispravite me ako grešim, ali ja sam bio shvatio da se ti kineski elektrobusi nisu baš najbolje pokazali. ILI da ih GSP ne održava kako treba pa se zato često kvare. ?

Наравно, за почетак линије са мање соло возила и минибусима (30, 34, 24, 44, 66, 67). На овим линијама је ангажовано 26 возила, да се дуплира њихов број зарад смањења такта опет остаје 28 возила за резерву и још пар линија, нпр 71 и 68 такође са појачаним тактом.
Pohvale za post: 1
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 823
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 471
Pohvalio: 330

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Gaspar18 » Pon Apr 23, 2018 12:35 am

Најбоље је за електричне аутобусе сачекати завршетак аутобуске станице у Блоку 42, а одатле видети где и шта. Јер ако ће 95 коло водити...
Bender Rodriguez
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 2735
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 4022
Pohvalio: 3082

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Bender Rodriguez » Pon Apr 23, 2018 2:47 pm

A šta je sa pouzdanošću? Kako su se pokazali ovi kineski? Kolko sam video, bilo je dosta primedbi što često neko od vozila ne radi. Sad dal zbog GSPa ili samog kvaliteta, ne znam, nisam pratio. Zato i pitam, kako su se dosad pokazali sveukupno gledajući?
Džepni rečnik srpskih nadležnih organa:
Spoiler!
Nismo obavešteni - Ne cimamo se zbog jedne prijave
Nismo nadležni - Ne možemo vam opisati koliko nas zabole
Ruke su nam vezane - Naša služba je na nečijem platnom spisku
A vi ste? - Bolje sam daj ime da te ne bi posle mi tražili
A što vas to interesuje? - A ko s' ti i šta zabadaš nos?
Nama je bitno da bude mir - Ne talasaj previše da ne bi svašta bilo
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 823
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 471
Pohvalio: 330

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Gaspar18 » Pon Apr 23, 2018 3:20 pm

Сваком производу треба дати одређени период да се прележе дечије болести од којих у старту итекако болују, сад овако гледајући завршну обраду је сасвим коректна, мада наши путеви + ово + оно, укупно гледајући на скали од 1 до 5 има оцену 3+. Траса је мало чудна у смислу да не иде поред Општине Нови Београд, па одатле у Блок 42... Мало треба и анкетирати људе, а не правити линије без икаквог резона!
Pohvale za post: 2
Пантограф
Expert
Postovi: 5722
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6363
Pohvalio: 4130

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Пантограф » Pon Apr 23, 2018 3:37 pm

Што се мене тиче, а користим га сваки дан, пре подне има оцену 5, а поподне 3, јер теже поштује ред вожње. Свеукупно - четворка.

Аутобус је веома добар и популаран је код путника, којих је све више.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 5
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5514
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4400
Pohvalio: 11624

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Дошљак » Pon Apr 23, 2018 3:59 pm

У шпицу буде баш гужва, одомаћила се линија доста код грађанства.
Pohvale za post: 3
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 570
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 267
Pohvalio: 278

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Djole Pevcanin » Pon Apr 23, 2018 4:01 pm

Не постоје паре које би ме натерале да уђем у ту глупост. Зглобне троле на 29 и 41 би биле 10000 пута боље решење него ови кршеви.
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 5722
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6363
Pohvalio: 4130

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Пантограф » Pon Apr 23, 2018 4:04 pm

Не постоје паре које би те натерале да уђеш у аутобус који ти стане на станици, а вози те тамо куда си наумио??
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 7
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5092
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2629
Pohvalio: 3691

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod solecar » Pon Apr 23, 2018 4:30 pm

Pa s obzirom da živi na Petlovom brdu , ne tangira ga mnogo elektrobus.
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
Пантограф
Expert
Postovi: 5722
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6363
Pohvalio: 4130

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Пантограф » Pon Apr 23, 2018 4:31 pm

Ergo?
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Djole Pevcanin
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 570
Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 267
Pohvalio: 278

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Djole Pevcanin » Pon Apr 23, 2018 7:01 pm

Пантограф » 23 Апр 2018, 16:04 napisao:Не постоје паре које би те натерале да уђеш у аутобус који ти стане на станици, а вози те тамо куда си наумио??

Само сам због Калета ушао у Хигера и једном из заебанције и никад више. Шта је то 5-10км пешке зависно од локације или безброј преседања...
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
direktor
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 25634
Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 11715
Pohvalio: 4607

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod direktor » Pon Apr 23, 2018 9:28 pm

Linija se pokazala ok za dosta ljudi bus od mene jedna 4 Za nove e buseve mogli bi uzimati sa 3 vrata .A to sto ne prolazi pored opstine nbg mu nije mana prolaze drugi bus
I ako sam bio skeptik zbog vrlo slicne trase sa linijom 7 u busu je sve veca guzva
*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Pohvale za post: 1
marrecar
Advanced
Postovi: 2389
Pridružio se: Čet Jul 19, 2012 8:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 756
Pohvalio: 348

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod marrecar » Pon Apr 23, 2018 10:53 pm

Ih, to poklapanje sa 7 je u stvari prednost, a i veliki razlog zbog čega je sve popularnija linija. Sigurno brža veza od tramvaja, osim te mane što ne ide toliko često, ali ako se ubode polazak kako treba, daleko bolja alternativa od tramvaja. Pa isto je i gore na Ustaničkoj, niko nije lud da sedne na tramvaj i odatle da ide do npr Ušća, nego će da se spusti na 17 i stigne za dvadesetak minuta, iako je to presedanje. Slažem se za troje vrata, sada kada mnogo više ljudi koristi, to je definitivno velika mana autobusa.
Prof. BU:
"...ovakve procese mozete videti u toplotnim..... toplanama."
"Deco, molim vas!"
"Pravim evidenciju sa prisustvima, da bih posle znao ko dobija potpis, ja to tako radim." *2min kasnije* "Ja stvarno ne znam sto me teraju da potpisujem indekse, sto to ne rade oni u sluzbi."
"Pis maco! *5sek kasnije* "Izvinite, nazdravlje"
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 862
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 1843
Pohvalio: 1562

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Bumbarevo brdo » Pon Apr 23, 2018 11:07 pm

Autobus koji u centralnoj gradskoj zoni ide na 25 min jedino moze da bude popularan kod putnika kojem slucajno naidje.
Nejasno je zasto su i dalje prespori iako nije problem u performansama, bukvalno svaka 67-ica ga redovno zaobidje i na deonici od samo par km napravi razliku cak i do 5 min.
Nejasno je i zasto ne saobraca svih 5 autobusa, cime bi i interval bio donekle prihvatljiviji, a da se kao rezerve koriste TNG busevi koji su i dobili istu kolor semu kao elektricni.

Dakle, preskupi, spori, dvoja vrata-losa razmena putnika, mali kapacitet, zbog dangube na punjacu nema korekcije vremena... Sve u svemu, ne moze da pokrije nijednu iole ozbiljniju liniju, moze samo da bude nekakva dopuna.

Za iste pare se moze kupiti tri puta vise obicnih autobusa sa euro 6 motorom koji je ekoloski vise nego prihvatljiv u nasim saob uslovima jer dodje kao spejs satl u odnosu na ogromnu vecinu onoga sto se kotrlja po srbiji.
Trolebus ili troleJbus, druže kolektore?
Ispred zareza se ne stavlja razmak, druže kolektore!
Prazna limenka najviše zveči, druže kolektore!

Beo-Zoo-Konc-Logor - Vrt tuge i beznađa!

NaprDNO - do pobede - alek musliu.
Pohvale za post: 4
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5514
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4400
Pohvalio: 11624

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Дошљак » Pon Apr 23, 2018 11:51 pm

Еко 1 је практичнији од 7 зато што иде Бранковим мостом право у центар града док 7 околиша око БАС и ГЖС, Немањином и чека да скрене у Ресавску. Еко.1 је једина НБГ линија која скреће у булевар са Бранковог.
Pohvale za post: 4
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 823
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 471
Pohvalio: 330

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Gaspar18 » Uto Apr 24, 2018 12:40 am

Као староседеоц Новог Београда тврдим да би линија боље функционисала када би ишла Омладинских Бригада - Трећи Булевар - Блок 42 и назад истим смером, јер би се покрио део трасе бившег 68Е, а и спуштањем интервала испод 20 минута би значило да могу се људи ослонити на ту линију, а и да се натерају да не иду на чувени фетиш НБГ, а то је 95...
Pohvale za post: 1
Zvezdara64
Intermediate
Postovi: 137
Pridružio se: Pon Dec 23, 2013 2:55 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 73
Pohvalio: 189

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Zvezdara64 » Uto Apr 24, 2018 8:42 am

https://www.bloomberg.com/news/articles ... =flipboard

The numbers are staggering. China had about 99 percent of the 385,000 electric buses on the roads worldwide in 2017, accounting for 17 percent of the country’s entire fleet. Every five weeks, Chinese cities add 9,500 of the zero-emissions transporters—the equivalent of London’s entire working fleet, according Bloomberg New Energy Finance
Pohvale za post: 2
Пантограф
Expert
Postovi: 5722
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6363
Pohvalio: 4130

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Пантограф » Uto Apr 24, 2018 1:50 pm

Bumbarevo brdo » 23 Apr 2018 10:07 pm napisao:Za iste pare se moze kupiti tri puta vise obicnih autobusa sa euro 6 motorom koji je ekoloski vise nego prihvatljiv u nasim saob uslovima jer dodje kao spejs satl u odnosu na ogromnu vecinu onoga sto se kotrlja po srbiji.



И кад тај дизел аутобус до краја животног века сагори 600.000 евра на гориво, а електрични у исто време на струју потроши 100.000, уз 25 пута јефтиније одржавање (извор: ГСП Београд), онда нам те бројке открију... зашто Србија стагнира а Кина напредује (види пост изнад).
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 14
Bumbarevo brdo
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 862
Pridružio se: Sre Jun 01, 2016 2:59 pm
Lokacija: NBG
Kontakt:
Pohvaljen: 1843
Pohvalio: 1562

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Bumbarevo brdo » Čet Apr 26, 2018 12:25 am

Citat iz linka sa str 26:
"Međutim, GSP Beograd ima gorući problem u svom dvorištu, a to je aktuelni vozni park. On se obnavlja izuzetno sporo, pa je GSP u saobraćaj prošle godine pustio samo 50 novih autobusa, dok su stari srednjepodni autobusi, sa Euro 2 i Euro 3 normama izduvnih gasova i dalje u saobraćaju. Ako se uzme u obzir da su beogradski električni autobusi koštali trostruko skuplje nego niskopodni solo autobusi na dizel, što znači da bi umesto 80 električnih bilo moguće nabaviti 240 konvencionalnih autobusa, paradoks je jasan.

Naravno da se dovodi u pitanje ekologija i zaštita životne sredine, ali grad ujedno ima i veliki problem što svojim putnicima ne može da obezbedi ulaz bez prepreka u skoro polovinu svojih autobusa, čija je prosečna starost nešto veća od 10 godina. Nabavkom velike količine novih dizel autobusa bi se problem pristupačnosti rešio u velikoj meri. Pritom, Euro 6 norma izduvnih gasova ima čak desetostruko manju emisiju štetnih oksida nego što je to slučaj sa Euro 3 normom. Plasiranjem 200 ovakvih vozila na mesto Euro 3 autobusa, za razliku od nabavke 80 električnih i ostanka 120 Euro 3 vozila u voznom parku, daleko bi se brže rešio problem zagađenosti životne sredine u gradu Beogradu i mestima do kojih seže javni prevoz glavnog grada."

Dakle, jasno je da se kina i srbija ne mogu porediti na taj nacin, jer su pocetni preduslovi normalnog funkcionisanja krajnje neuporedivi.

Takodje, posto mi je prethodni komentar samo delimicno citiran cime je sustina znacajno izvucena iz konteksta, ponovicu cinjenice vezane za funkcionisanje el buseva koje su komplet eskivirane kako bi se fokus stavio samo na ukupnu eksploatacionu cenu, iako kao sto vidimo, stvari nisu bas tako jednostavne:
Autobusi su spori, dvoja vrata-losa razmena putnika, mali kapacitet, zalosno mala autonomija-znacajno ogranicenje u duzini linije, zbog dangube na punjacu nema korekcije vremena... Sve u svemu, ne moze da pokrije nijednu iole ozbiljniju liniju, moze samo da bude nekakva dopuna.

Takodje, potpuno je jasno da bi eventualnom nabavkom el buseva doslo do nakaradno-naopake zamene trolejbusa a ne dizel autobusa, pa je i time gorenavedena uporedna analiza troskova eksploatacije potpuno neupotrebljiva.
Trolebus ili troleJbus, druže kolektore?
Ispred zareza se ne stavlja razmak, druže kolektore!
Prazna limenka najviše zveči, druže kolektore!

Beo-Zoo-Konc-Logor - Vrt tuge i beznađa!

NaprDNO - do pobede - alek musliu.
Pohvale za post: 4
Пантограф
Expert
Postovi: 5722
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 6363
Pohvalio: 4130

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Пантограф » Čet Apr 26, 2018 12:55 am

Па, знаш како, у основи проблема је то што ГСП и приватни превозници не учествују у подели посла под равноправним условима: у супротном, ГСП би имао новца за благовремену замену и за унапређење возног парка. А резон каже да би линије које имају честе застоје (попут оних које пролазе кроз Теразијски тунел) већ одавно требало да опслужују хибридни аутобуси; а да би било пожељно да 100% електрични аутобуси временом преузимају оне нише на тржишту које им по техничким спецификацијама припадају.

Али, то је исувише рационално, зар не? Да се кладимо: код нас ће електробуси прво заменити - тролејбусе. То је будалаштина, n`est pas? Of course it is. Зато ће тако и бити.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 9
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5514
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 4400
Pohvalio: 11624

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Дошљак » Čet Apr 26, 2018 1:11 am

И то под изговором како су тролејбуси непоуздани и како контактна мрежа ружи поглед на фасаде по граду, а онда ће да развуку жице за гондоле које ће да руже поглед на симбол града.
Pohvale za post: 3
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5092
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 2629
Pohvalio: 3691

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod solecar » Čet Apr 26, 2018 1:14 am

Grešiš. Žice od gondole ima samo da ga ulepšaju. :)
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
Kesha
Intermediate
Postovi: 231
Pridružio se: Sre Dec 06, 2017 3:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 315
Pohvalio: 309

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Kesha » Čet Apr 26, 2018 7:52 am

Analiza je potpuno na mestu. Treba ići nekim redom. Činjenica je da su motori E6 norme daleko manji zagađivači u poređenju sa E2 i E3 normom. Pritom, pitanje da li i u kolikoj meri stara vozila ispunjavaju i te ne baš stroge norme o količini štetnih gasova koje ispuštaju u atmosferu. Obnova traje jako sporo još od 2008 godine. Apsurd je veliki menjati trolejbuse e-busevima, a pored tolikog broja starih i izvanđalih autobusa.

Sad da se malo osvrnemo na e-buseve, koji već izvesno vreme rade na beogradskim ulicama. Vozio se njima mnogo puta, i imao prilike da vidim i iskusim da su to sve samo ne spora vozila. Ipak je ta mana do vozača, što opet ne znači da treba da divljaju sa njima, jer ipak su naše ulice pune i rupa i neravnina. I ovako dosta zveči enterijer. Pitanje kapaciteta i broja vrata je do modela, odnosno tipa autobusa koji se odabere. Niti moraju biti od kineskog Higera, niti mora biti konkretno taj model koji smo uzeli. Ima i Evropa dosta dobru ponudu, a i Kinezi imaju mnogo drugih proizvođača koji svoje autobuse već neko vreme isporučuju mnogim evropskim gradovima, uključujući i London. BYD je trenutno najozbiljniji igrač među kineskim proizvođačima.

Kapaciteti, tj autonomija naših e-buseva je jako skromna, ali to je opet do izbora izvora odakle će se motori snabdevati strujom. U našem slučaju, to su super kondezatori, a ne baterije, kojima doduše treba više vremena da se dopune, ali se i one mogu dopunjavati kočenjem, kojih u gradu bar ima mnogo, a i preko paragrafa, odnosno punjača na terminusima, što sveukupno daje nimalo naivnu autonomiju.

Sad, ima i jedno veliko pitanje koje se dosta zanemaruje, a zarad praćenja trenutnih trendova, pa i mode da tako kažem. Iz kojih tačno izvora dobijamo električnu energiju, jer ako su uglavnom u pitanju termoelektrane, koje koristeći ugalj poprilično zagađuju životnu sredinu, uz činjenicu da sama proizvodnja e-buseva itekako zagađuje vazduh koji udišemo, dolazimo do situacije da se sveukupno zagađenje ne smannuje u nekoj značajnijoj meri. Ne odnosu se ovo konkretno na nas, već čisto pominjem da se ne obraća dovoljno pažnje na sve činioce i parametre. Još jedna stvar za kraj, zašto se malo više pažnje ne posveti autobusima sa gorivnim ćelijama, koji kao nus proizvod izbacuju samo destilovanu vodu, a koriste vodonik da bi proizveli struju koja ih pokreće. Vodonika ima u izobilju, a ogromne količine ostaju neiskorišćene kao nusproizvod mnogih grana industrije.
Pohvale za post: 3
Somi303
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8804
Pridružio se: Pon Avg 08, 2011 1:01 am
Lokacija: Заклопача
Kontakt:
Pohvaljen: 2975
Pohvalio: 12450

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Somi303 » Pet Sep 14, 2018 11:20 pm

"Све се нема, а два се бубрега шетају"

profa_chb napisao:Preterano mašinski razmišljam? Reci mi, molim te, imaš li neki lek za to? Da se učlanim u tvoj Nezavisni sindikat nezadovoljnih suvozača koji poznaju pravo stanje?
Pohvale za post: 9
Biciklistkinja
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 998
Pridružio se: Sre Jul 23, 2014 1:12 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 949
Pohvalio: 255

Re: Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Postod Biciklistkinja » Ned Sep 16, 2018 2:41 pm

Realno nefunkcionalna linija jer ide preretko da bi se slučajno hvatala, a povezuje Zeleni Venac i Bulevar kao jedina veza.
"Nemam kad da razmišljam na raskrsnici,
Mogu stići jedino kudgod u blizinu."
Pohvale za post: 1

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gosta