Metro

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

Pendolino
Intermediate
Postovi: 274
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 154
Pohvalio: 144

Re: Metro

Postod Pendolino » Sub Okt 27, 2018 11:52 pm

roger34 » Sat Oct 27, 2018 5:38 pm napisao:Slavija je idealna da se na njoj tramvaj digne iznad, a ne ispod ostalih.

Pa da se ne vidi fontana?
:kafa:
Pohvale za post: 1
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 892
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 535
Pohvalio: 360

Re: Metro

Postod Gaspar18 » Ned Okt 28, 2018 12:44 am

Субота, последња три поласка 95 из Блока 45, и молим стручњаке да ме не убеђују, већ на Козари је у зглобном аутобусу било 50 људи, а како се број становника дуж Др.Ивана Рибара увећава, како се број становника од Блока 42 такође увећава, једино реално решење је тај подземни пролаз који је покојни Јовин планирао као критичну тачку код ФДУ, и истина може се све средити ако има воље... Јер Блок 42 као аутобуско чвориште будуће главне аутобуске станице, плус Општина Нови Београд не смеју бити изузети... Високо капацитетно возило на тој деоници је потребније од аутобуса, а како су чак и идеју Бранка Пешића који је планирао дуж Омл.Бригада трамвај упропастили, онда нађите лепо решење за излаз из такве ситуације, а да није аутобус!
Pohvale za post: 1
Gorstak89
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1255
Pridružio se: Uto Jan 15, 2013 4:42 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 631
Pohvalio: 357

Re: Metro

Postod Gorstak89 » Ned Okt 28, 2018 1:25 am

Proćeraćemo mi to trolejbus, nemaš frke!
što se tiče realnijih rešenja bg voz je već tu, samo da mu se vrati normalan takt, mogao bi tokom celog dana biti na 15 minuta i noću na pola sata ili sat. i možda da se ubaci još jedna linija tuda. metro svakako fali, to ovde nije sporno, a tramvaj bi mogao u taj plitki iskop da se makar malo ubrza. sve ostalo bi moralo biti neki autobus/trola.
Ukoliko Vam nije problem, posetite moj blog http://pravnipogledi.tk
bice zanimljivijih tekstova, a potrebni su mi citaoci kako bih ostvario neka prava...
Pohvale za post: 1
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1591
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1132
Pohvalio: 30

Re: Metro

Postod SRBO » Ned Okt 28, 2018 12:01 pm

Беовозу још да се пробије један крак ка Гроцкој, била би милина
Pohvale za post: 5
tzoran1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1457
Pridružio se: Čet Nov 21, 2013 2:38 pm
Lokacija: negde u Beogradu
Kontakt:
Pohvaljen: 1904
Pohvalio: 184

Re: Metro

Postod tzoran1 » Pon Okt 29, 2018 8:25 pm

Znam sta je ovo. Maketa metro tunela i stajalista sa klupama :D
Prikačeni fajlovi
IMG_20181019_173954.jpg
IMG_20181019_173954.jpg (174.78 KiB) Pogledano 1146 puta
Mnogi nesposobni ljudi su daleko dogurali. Ko je nesposoban moze raditi sve. Sposobni rade samo ono sto umeju.
Jedan deo Save uliva se u Dunav tek kod Vinče. To je ponornica, koja se u gornjem delu zove Vodovod, a u donjem Kanalizacija.
Beogradjani volite Beograd, on nema nikoga osim vas!
Pohvale za post: 4
Gaspar18
Higher intermediate
Postovi: 892
Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 535
Pohvalio: 360

Re: Metro

Postod Gaspar18 » Sre Okt 31, 2018 1:47 am

Ајде ми направи Метро од Блокова, да се насмеју људи !!!
markomarko
Intermediate
Postovi: 123
Pridružio se: Pet Jan 27, 2012 11:40 am
Kontakt:
Pohvaljen: 174
Pohvalio: 144

Re: Metro

Postod markomarko » Sre Okt 31, 2018 5:28 pm

Gaspar18 » 31 Oct 2018 12:47 am napisao:Ајде ми направи Метро од Блокова, да се насмеју људи !!!


Pazi sta pricas, mozda produze samo ovaj tunel sto su zapoceli :)
Bez megalomanije:
1) Trase metroa racionalno usvajati da se pokrije što vise uz što manje ulaganje
2) Najracionalnija inžinjerska resenja – podzemne trase samo gde je apsolutno neophodno, urbanizmom odvajati buduće koridore sada i koristiti postojeće
3) Projektovati za realne sadašnje i buduće kapacitete

Analiza rute (2017) https://bit.ly/2A7dHGL
Autonomna vozila u JGP https://bit.ly/2NCKoPM
Pohvale za post: 1
Žika
Korisnikov avatar
Advanced
Postovi: 3021
Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 2728
Pohvalio: 849

Re: Metro

Postod Žika » Čet Nov 01, 2018 11:45 pm

Pohvale za post: 5
pedja82
Novice
Postovi: 24
Pridružio se: Pon Jun 23, 2014 1:42 am
Kontakt:
Pohvaljen: 20
Pohvalio: 2

Re: Metro

Postod pedja82 » Pet Nov 02, 2018 3:09 am

hahaha gde se ovog seti :)
Karlo del Ponte
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1944
Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
Lokacija: Svuda po malo
Kontakt:
Pohvaljen: 2556
Pohvalio: 3394

Re: Metro

Postod Karlo del Ponte » Pet Nov 09, 2018 9:34 pm

SRBO » 28 Oct 2018 11:01 am napisao:Беовозу још да се пробије један крак ка Гроцкој, била би милина

Мислим да сам раније објашњавао погодности лакших железница од класичних (метро, брзотрамвајски систем), у односу на непогодности класичних, али хајде да поновим.

1) Минимални полупречници кривине класичних железница су 300 метара, док код поменутих типова лакших железница је могуће мање. То пружа много већу флексибилност при планирању трасе.

2) Минимална висина слободног профила електрификованих класичних железница је 5500 метара, док код трамваја може 4200, а код метро-а рецимо, 3300 (постоје разни стандарди).

3) На класичним железницама се примењују успони до 2,5% (25 промила), док поменути лакши типови железница користе, метро до 8%, а лака железница у специјалним случајевима до 12%. Иначе се избегавају успони преко 6% за метро, и 8% за лаку железницу, а успон преко Мокролишког брда је (према информацији са саобраћајног знака) 7%. А у случају Шумадије, ако је могуће боље је избећи тунеле.

4) Велики је број људи, али сама густина насељености није довољно критична да би правдала најскупљу инфраструктуру.

5) Пружни појас за метро и лаку железницу је ужи него за класичну. У комбинацији са 1) то значи знатно јефтинију експропријацију у односу на класичну железницу.

6) Источно од Београд Клинички центар, познатије као Прокоп, већ се налази "подземна шума колосека", на три нивоа, где су већ примењивали максималне успоне за класичну железницу да би уопште могли све да изграде.

7) Западно од Београд Клинички центар налазе се само два колосека без икакве перспективе, и без једноставних и јефтиних решења да се повећа број колосека ка Новом Београду.

8 ) Са источне стране буквално не постоји нека главна железничка пруга на коју би се надовезао крак мреже класичне железнице.

9) Масовни јавни превоз класичним железницама се углавном надовезује на зоне развоја проистекле из континуитета присуства железнице. Скупе нове деонице, по километру скупље од метроа се по економској логици граде само ради бољег прилаза важним градским локацијама, а са циљем да их опслужују возови из неколико праваца формирајући сноп у тој централној деоници.

10) Решења са лаком железницом или класичним метроом источно од Аутокоманде и са истим распоредом станица нису спорија од класичне железнице. А са друге стране, када је у питању уклапање у мрежу, пружају далеко веће могућности да се приђе локацијама без железнице ка којима људи стварно и масовно путују: Славија, Трг Републике, Општина Нови Београд...

11) Источно од Болеча не постоји довољна транспортна тражња чак ни за аутобуску жуту траку, а камоли неку скупљу инвестицију.

Довољно образложење?
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1591
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1132
Pohvalio: 30

Re: Metro

Postod SRBO » Pet Nov 09, 2018 10:21 pm

Тако сам и ја нешто размишљао, некакав експресни трамвај који би стајао само у центре насеља (рута типа Винча-Лештане-Калуђерица-ММЛ-Звездара) чисто да растерети смедеревац и потез 300 где су лудачке гужве
Gorstak89
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1255
Pridružio se: Uto Jan 15, 2013 4:42 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:
Pohvaljen: 631
Pohvalio: 357

Re: Metro

Postod Gorstak89 » Ned Nov 11, 2018 12:05 am

kada bi kaluđerica konačno dobila prilaz autoputu verovatno bi sve bilo malo lakše. i kada bi medak dobio još jedan izlaz za šta stvarno malo treba. onda ja i ne bih gradio prugu, tu i neki ekspres autobusi mogu da odrade posao dok se ne započne sa pravom stvari - METRO. ne mora metro pri tome da ide tako daleko, dovoljno je da centar rastereti pa će se primetiti manjak gužve i na udaljenijim lokacijama
Ukoliko Vam nije problem, posetite moj blog http://pravnipogledi.tk
bice zanimljivijih tekstova, a potrebni su mi citaoci kako bih ostvario neka prava...
SRBO
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1591
Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
Lokacija: Учитељско насеље
Kontakt:
Pohvaljen: 1132
Pohvalio: 30

Re: Metro

Postod SRBO » Pon Nov 12, 2018 9:52 am

Gorstak89 » 10 Nov 2018 23:05 napisao:kada bi kaluđerica konačno dobila prilaz autoputu verovatno bi sve bilo malo lakše. i kada bi medak dobio još jedan izlaz za šta stvarno malo treba. onda ja i ne bih gradio prugu, tu i neki ekspres autobusi mogu da odrade posao dok se ne započne sa pravom stvari - METRO. ne mora metro pri tome da ide tako daleko, dovoljno je da centar rastereti pa će se primetiti manjak gužve i na udaljenijim lokacijama


Медак добија још 2 излаза, тј 1 и 1 који ће бити доступнији. У питању је један код Падине и ВМЛ (СМТ) и излаз за Коњарник код Сињске где ће се средити лепо улица до нове Мокролушке, само да се орну на то

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: BATICA, Bungalow Bill i 6 gosta