Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Moderator: Igor
-
Djole Pevcanin
- Higher intermediate
- Postovi: 1824
- Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 756
Pohvalio: 588
Pohvalio: 588
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
1 ће бити Славија - Калемегдан а 4 ће бити Кнежевац - Блок 45. Идеално би било да се укине 3Л када уведу четворку.
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
Pohvale za post: 2
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 13606
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 16998
Pohvalio: 39269
Pohvalio: 39269
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Тачно, мада је та линија 1 глупост из више разлога, боље 10 да "исправе" кроз Краља Милана и Теразије, таман би трамвај на Вождовцу постао популарнији од аутобус пошто би коначно возио путнике право у центар а не около-наоколо.
-
solecar
- Professional
- Postovi: 11861
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 10971
Pohvalio: 19616
Pohvalio: 19616
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
tragac » Čet Mar 07, 2019 11:54 am napisao:Linija iz Rakovice moze da ide i do NBG depoa, ako je to tehnicki moguce bez izgradnje novih koloseka.To bi bilo dovoljno dok se jednog lepog dana ne obnovi zemunski krak koja bi ovome svemu dala neki smisao.
A tu liniju bi , cenim , baš koristili.
Pohvale za post: 1
-
solecar
- Professional
- Postovi: 11861
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 10971
Pohvalio: 19616
Pohvalio: 19616
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Varijanta 1:
4 Kneževac - Most na ADI - Blok 45
8 Gospodarska mehana - Sajam - Stari savski most - Milentija Popovića - Most na ADI - Gospodarska mehana
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45
Varijanta 2:
4 Kneževac - Most na ADI - Stari savski most - Milentija Popovića - Pristanište - Kalemegdan
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45
Varijanta 3:
4 Kneževac - Most na ADI - Milentija Popovića - Stari savski most - GŽS - Tašmajdan
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45
Varijanta 4:
4 Kneževac - Most na ADI - Blok 45
8 Omladinski stadion - Dorćol - Kalemegdan - Pristanište - Most na ADI - Gospodarska Mehana
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45
Varijanta 4a:
4 Kneževac - Most na ADI - Blok 45
8 Omladinski stadion - Dorćol - Kalemegdan - Pristanište - Most na ADI - Topčider
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45
4 Kneževac - Most na ADI - Blok 45
8 Gospodarska mehana - Sajam - Stari savski most - Milentija Popovića - Most na ADI - Gospodarska mehana
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45
Varijanta 2:
4 Kneževac - Most na ADI - Stari savski most - Milentija Popovića - Pristanište - Kalemegdan
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45
Varijanta 3:
4 Kneževac - Most na ADI - Milentija Popovića - Stari savski most - GŽS - Tašmajdan
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45
Varijanta 4:
4 Kneževac - Most na ADI - Blok 45
8 Omladinski stadion - Dorćol - Kalemegdan - Pristanište - Most na ADI - Gospodarska Mehana
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45
Varijanta 4a:
4 Kneževac - Most na ADI - Blok 45
8 Omladinski stadion - Dorćol - Kalemegdan - Pristanište - Most na ADI - Topčider
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 13606
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 16998
Pohvalio: 39269
Pohvalio: 39269
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Мислим да 7 и 9 треба задржати на траси преко Савског моста. Трамвај у Рузвелтовој је нажалост слабо искоришћен поред силних аутобуских линија. За сада су две-три линије преко моста (Кнежевац-Блок 45, Баново брдо-Блок 45 и Калемегдан-Блок 45) сасвим рационална и коректна прича док се не уради грањање трамваја по Новом Београду до Земуна. Онда треба додати још две линије, Кнежевац-Земун и Баново Брдо-Земун. У целој овој причи око трамваја преко моста на Ади не треба заборавити да се отвара и могућност и за нову линију, Кнежевац-Баново брдо.
-
beobike
-
- Intermediate
- Postovi: 383
- Pridružio se: Sre Jan 27, 2016 11:10 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 521
Pohvalio: 157
Pohvalio: 157
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Da, sudeći po bus stanici u Topčideru, možda bi tramvaj Kneževac - Banovo brdo i imao smisla, mada stvarno ne mogu da procenim koliko bi putnika ta linija imala. Uostalom, imali smo silna brojanja putnika i valjda njihova kretanja, sada je prilika da se to upotrebi.
-
solecar
- Professional
- Postovi: 11861
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 10971
Pohvalio: 19616
Pohvalio: 19616
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Da , imali smo brojanja , ali tako što su pojedinci radili u stilu , briga me da brojim , kad dođem na okretnicu , napišem brojeve koji mi prvi padnu na pamet , i teraj dalje , bitno mi je samo da me plate za to. Ovo sam čuo lika koji je pričao sa nekim preko mobilnog. Druga situacija kojoj sam prisustvovao je bila da je mladić pričao sa nekom babom o tom poslu , a ništa nije beležio.
Pohvale za post: 1
-
Gaspar18
-
- Higher intermediate
- Postovi: 1436
- Pridružio se: Uto Okt 28, 2014 7:15 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 985
Pohvalio: 451
Pohvalio: 451
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Шта су бројали? Кога су бројали? Топчидер - Баново Брдо, па ту већ има 49 код Парка у Топчидеру? Баново Брдо - Блок 45 то једино може, уз задржавање трасе 85, јер је исти плански рађен да буде директна веза Општина Нови Београд - Ада!
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 13606
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 16998
Pohvalio: 39269
Pohvalio: 39269
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Као да је то бројање имало утицај на било шта. Град се развија и мења, мењају се саобраћајнице (нажалост изузетно споро), граде се нова насеља, нове пословне зоне, мењају се токови људи, а они линије мењају само из политичких разлога. То што постоји 49 не треба да искључи могућност да се уведе и трамвај Кнежевац-Баново брдо, и онако сада сваки дан у шпицу има макар 100 трамваја у депоу.
-
nervozna baba
- Beginner
- Postovi: 44
- Pridružio se: Sub Maj 20, 2017 6:52 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 138
Pohvalio: 23
Pohvalio: 23
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Došljak, svaka čast za ideju! Kneževac-Banovo Brdo bi bila fenomenalna veza.
Najpre, ta 49-ka koja se spominje ovde, to je retko nepouzdana i preopterecena linija, busevi su kao gasne komore, prljavi do zla boga. A bus se već na trećoj stanici na Brdu napuni toliko da se često jedva može da uđe kod Šumarskog. Iz pravca Stepe ista situacija. Ko god nije koristio 49-ku, nije svestan količine ljudi koji idu na relaciji Brdo-Trošarina i obratno, ali to nije ovdašnja tema.
Drugo, ne postoji pešačka staza od Brda do Topčidera, niti Čukarici pada na pamet da to uradi (pitala ja, oduvali me najstrašnije).
Treće, značajno bi se smanjilo vreme putovanja do Rakovice, a rasteretile 37-ca i 50-ca. Samo ja poznajem bar 10-tak ljudi koji bi, naročito u špicevima radije (pre)seli na tramvaj nego bili u agoniji u ova dva busa.
Najpre, ta 49-ka koja se spominje ovde, to je retko nepouzdana i preopterecena linija, busevi su kao gasne komore, prljavi do zla boga. A bus se već na trećoj stanici na Brdu napuni toliko da se često jedva može da uđe kod Šumarskog. Iz pravca Stepe ista situacija. Ko god nije koristio 49-ku, nije svestan količine ljudi koji idu na relaciji Brdo-Trošarina i obratno, ali to nije ovdašnja tema.
Drugo, ne postoji pešačka staza od Brda do Topčidera, niti Čukarici pada na pamet da to uradi (pitala ja, oduvali me najstrašnije).
Treće, značajno bi se smanjilo vreme putovanja do Rakovice, a rasteretile 37-ca i 50-ca. Samo ja poznajem bar 10-tak ljudi koji bi, naročito u špicevima radije (pre)seli na tramvaj nego bili u agoniji u ova dva busa.
Pohvale za post: 3
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 13606
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 16998
Pohvalio: 39269
Pohvalio: 39269
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Хвала
Мислим да је иста линија већ и спомињана по медијима када се причало о овим радовима на прузи преко моста. Чудиме што раније када је рађена пруга за Баново брдо нису направили могућност скретања из Кнежевца ка Брду и обрнуто. То што непостоји пешачка веза између Бановог брда и Топчидера је по мени велика мана тог веома перспективног краја.

Pohvale za post: 1
-
beobike
-
- Intermediate
- Postovi: 383
- Pridružio se: Sre Jan 27, 2016 11:10 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 521
Pohvalio: 157
Pohvalio: 157
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
To brojanje sam namerno naveo aludirajući da se sve radi bez smisla, plana i analize. Slažem se da je ono ranije bilo sve samo ne brojanje.
@Gaspar18 Brojanjem se između ostalog detektuju i određena ponašanja putika (presedanja) kao što je recimo sa Topliderom slučaj. Ovako postoji samo lični osećaj kako šta uraditi što nije dovoljno.
@Gaspar18 Brojanjem se između ostalog detektuju i određena ponašanja putika (presedanja) kao što je recimo sa Topliderom slučaj. Ovako postoji samo lični osećaj kako šta uraditi što nije dovoljno.
-
Žika
- Expert
- Postovi: 6037
- Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 7321
Pohvalio: 2094
Pohvalio: 2094
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Kad krenu novi radovi biće viška tramvaja i uvešće sigurno neke nove linije kao ta Kneževac - Banovo Brdo.
-
solecar
- Professional
- Postovi: 11861
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 10971
Pohvalio: 19616
Pohvalio: 19616
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
I ovako imamo viška tramvaja , ali ne i adekvatnu elektromrežu.
-
hiavata
- Higher intermediate
- Postovi: 762
- Pridružio se: Čet Mar 19, 2015 8:08 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 765
Pohvalio: 2558
Pohvalio: 2558
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Slažem se, ali ipak krak ka kneževcu je mislim jedini krak tramvajske mreže u Beogradu koji ima samo jednu linijo i to ne sa nekim spec intervalom, van špica ide na 14 minuta. Posebno ako 3 ne bude išao kao Tramvaj zbog sređivanja oko stare glavne stanice, mislim da OK može da izgura to. Koliko se sećam, podstanica kod Kneževca je renovirana pre godinu / dve?
-
Gorstak89
- Higher intermediate
- Postovi: 1706
- Pridružio se: Uto Jan 15, 2013 4:42 pm
- Lokacija: Krnjača
- Kontakt:
Pohvaljen: 1159
Pohvalio: 459
Pohvalio: 459
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
slažem se, treba srediti tu prugu i proterati bar još jednu liniju, da idu bar na 7 minuta.
a ja bih voleo da vidim i krunu liniju koja prelazi oba mosta i dalje ide kao dvojka. da pokupi i deo putnika sa novog BAS-a
a ja bih voleo da vidim i krunu liniju koja prelazi oba mosta i dalje ide kao dvojka. da pokupi i deo putnika sa novog BAS-a
@SuroviDadas
-
SRBO
- Advanced
- Postovi: 3210
- Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
- Lokacija: Учитељско Насеље
- Kontakt:
Pohvaljen: 2937
Pohvalio: 160
Pohvalio: 160
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Велики проблем тројке је ваљда та забаченост, људе једноставно мрзи да се спусте до трамваја а има бус
Једино решење за лоше и насилне људе су добри људи који су вештији у насиљу.
Pohvale za post: 2
-
Djole Pevcanin
- Higher intermediate
- Postovi: 1824
- Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 756
Pohvalio: 588
Pohvalio: 588
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Проблем је што се окретница налази у ву*******и а не негде у насељу.
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
-
solecar
- Professional
- Postovi: 11861
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 10971
Pohvalio: 19616
Pohvalio: 19616
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Problem je što linija 3 i ustalom Rakovička pruga , zaobilazi sva naselja duž trase (Stari Košutnjak , Miljakovac i Kneževac). Čak i da se okreće gde se sada okreće , a kači neko od pomenutih naselja , bila bi mnogo više iskorišćena. Eventualno bi stvar mogla da izvuče linija ka NBG , mada ni za to nisam toliko siguran , iako sam dao predlog da se ista uvede. Da kojim slučajem postoji više autobuskih (minibus) linija koje bi kačile trasu linije 3 i ŽS "Rakovica" , verujem da bi situacija bila bolja.
Pohvale za post: 1
-
Žika
- Expert
- Postovi: 6037
- Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 7321
Pohvalio: 2094
Pohvalio: 2094
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Da 59, 94 jednostavno produže duž Patrijarha Dimitrija i dalje Pere Velimirovića i taman bi odvukli jedan deo putnika ka 3-ci.
-
beobike
-
- Intermediate
- Postovi: 383
- Pridružio se: Sre Jan 27, 2016 11:10 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 521
Pohvalio: 157
Pohvalio: 157
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Vidikovac gleda na trojku (manje od 1km) ali ne postoji ni jedna zajednicka stanica, izuzev recimo 37 koja i ne kaci veci deo Vidikovca. Ja bih mrezu u Rakovici resetovao i od nule pravio, sto vise linija to manje logike. Sve linije koje su i uvodjenje, nisu uvodjene sa namerom da tramvaj preuzme te putnike.
Pohvale za post: 1
-
Žika
- Expert
- Postovi: 6037
- Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 7321
Pohvalio: 2094
Pohvalio: 2094
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Trojka je pravljena kasnije produžena za Rakovički basen. Tu je radilo preko 20 000 radnika.
Pored linije 3 tu je i Beo voz. Mislim da bi promena trasa 59, 94 kao češćim taktom Beo voz-a puno doprinela rasterećenju linija ka Slaviji i NB.
Pored linije 3 tu je i Beo voz. Mislim da bi promena trasa 59, 94 kao češćim taktom Beo voz-a puno doprinela rasterećenju linija ka Slaviji i NB.
-
solecar
- Professional
- Postovi: 11861
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 10971
Pohvalio: 19616
Pohvalio: 19616
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
59 ne bih dirao. Dosta ljudi je koristi duž Borske , što da dođu iz centra , što da uđu i dobace se do TC Vidikovac. Naravno , i dosta ljudi iz centra je koristi do Vidikovca. Vrlo često zna da se desi da se linija više puni nego prazni , a onda maltene ceo autobus izađe kod pomenutog TC - a.
Pohvale za post: 1
-
1111
- Intermediate
- Postovi: 452
- Pridružio se: Čet Okt 14, 2010 3:36 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 151
Pohvalio: 12
Pohvalio: 12
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Tu samo tramvaj treba. Trojka i neka nova četvorka od Kneževca do Novog Beograda, a ako doživimo proširenje mreže ka Bežanijskoj Kosi ili Zemunu, onda i do tamo.
I used to be ''with it''. But then they’ve changed what ''it'' was. Now what I’m ''with'', isn’t ''it'' and what’s ''it'' seems weird and scary to me.
Pohvale za post: 2
-
solecar
- Professional
- Postovi: 11861
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 10971
Pohvalio: 19616
Pohvalio: 19616
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Sve je to lepo , ali neko ko živi u Borskoj , deo kod Kanarevog brda , pre će sa nečim da se dobaci do Banjice , pa na 78 , nego da se cima do tramvaja i linije koja bi ga dobacila na NBG. Ili bi tendenciozno čekao 94 , pa da se direktno dobaci do NBG. U tome je caka , bez obzira na to koliko brže stigneš sa tramvajem na NBG.
Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: Google [Bot], Marko_Zemun i 21 gosta