Karađorđeva ulica
Moderator: Igor
-
Felix55
- Higher intermediate
- Postovi: 1000
- Pridružio se: Uto Mar 31, 2009 2:56 am
- Lokacija: Bg
- Kontakt:
Pohvaljen: 82
Pohvalio: 153
Pohvalio: 153
Otvaram temu koja će biti posvećena budućoj rekonstrukciji Karađorđeve, a kao prvi post prenosim ovaj jučerašnji konkurs u kome se vidi šta će obuhvatiti prva faza rekonstrukcije:
Javni poziv
za obavljanje tehničke kontrole glavnog građevinskog projekta
rekonstrukcije tramvajske pruge, kontakne mreže, kolovoza, trotoara i infrastrukture u Karađorđevoj ulici OD SAVSKOG TRGA DO HOTELA „BRISTOL”
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1500294
Javni poziv
za obavljanje tehničke kontrole glavnog građevinskog projekta
rekonstrukcije tramvajske pruge, kontakne mreže, kolovoza, trotoara i infrastrukture u Karađorđevoj ulici OD SAVSKOG TRGA DO HOTELA „BRISTOL”
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1500294
-
dosen
- Higher intermediate
- Postovi: 518
- Pridružio se: Čet Apr 16, 2009 4:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 543
Pohvalio: 1368
Pohvalio: 1368
Interesantan projekat. Pitanje je da li to u ovom trenutku ima smisla. S obzirom da luka Beograd i Viline vode kao distributivni centar - generisu teretni saobracaj. I gde ce taj saobracaj ici. Takodje postoji pitanje autobusa i autobuske i zeleznicke stanice. Pitanje putnickog saobracaja sa Brankovog mosta i oko Kalemegdana. Nepostoji ni jedan paralelni niti alternativni put. Ako su mislili na neku vrstu pesacke zone onda za to treba da se izradi dobar i celovit plan. I to ce da kosta. Za sada cela prica lici na poplocavanje loznickim kockicama i zafarbavanje onih lipih fasada - da bi se dobila pozadina za novo slikanje.
-
2012
-
- Expert
- Postovi: 6281
- Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331
Pohvalio: 331
-
mekbejn
- Advanced
- Postovi: 4352
- Pridružio se: Uto Jul 13, 2010 9:01 am
- Lokacija: 44.835749,20.411082
- Kontakt:
Pohvaljen: 1478
Pohvalio: 5420
Pohvalio: 5420
Nije bez smisla jer će se dobar deo saobraćaja preusmeriti na most kod Borče.
Međutim, pravimo grešku kao i sa Gazelom i mostom na Adi - umesto da se sačeka godinu dana, da se novi most završi i tako ponudi alternativa, radimo oba posla istovremeno. :bash:
Međutim, pravimo grešku kao i sa Gazelom i mostom na Adi - umesto da se sačeka godinu dana, da se novi most završi i tako ponudi alternativa, radimo oba posla istovremeno. :bash:
Poslednja izmena od mekbejn u Ned Apr 15, 2012 7:53 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
-
BadMan
-
- Intermediate
- Postovi: 439
- Pridružio se: Sre Jun 16, 2010 9:52 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 119
Pohvalio: 35
Pohvalio: 35
Interesantna kolumna Bogdana Tirnanića u "Politici":
http://t.co/I9h4xvlL
http://t.co/I9h4xvlL
-
dosen
- Higher intermediate
- Postovi: 518
- Pridružio se: Čet Apr 16, 2009 4:44 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 543
Pohvalio: 1368
Pohvalio: 1368
Verovatno su se urbanisti bavili ovom lokacijom u poslednjih 50-ak godina. Arhitektonski fakultet je verovatno na urbanistickim vezbama odradio ovu lokaciju takodje. Da imamo pravo novinarstvo vec bi culi nesto o tome u medijima ili bi se strucne organizacije javile. Pravu sliku bi mozda mogao da da panel ljudi koji su se istorijski bavili ovim problemom. Ovako ostaje da slusamo medijske navlakuse, poluistine, zastupnike privatnih interesa malih i velikih. Ocigledno da u zoni savskog amfiteatra fali bar jedna saobracajnica od Brankovog mosta do Gazeli i dalje. Logicno bi bilo da se prvo taj put izgradi, naravno ukljopljen u urbanisticki plan buduceg grada na Savi. Taj put bi verovatno pokupio veci deo tranzitnog saobracaja. Lokalni saobracaj ostaje da se resi. Onda imamo uslov da se taj deo Karadjordjeve ozivi. Sve to treba raditi vrlo pazljivo ali i brzo. Nisam siguran da taj plan postoji 30 godina posle odluke o sirenju u tom pravcu. Urbanizam Beograda je mozda jedna od najzaostalih stvari u zemlji. Ceo sistem je na nivou Afrike. Osim toga ova zona je u sferi interesa velikih igraca i tako da se ne izradjuje plan i onda traze developeri, vec obrnuto da bi se maksimizirali profiti ili ceo paket plasirao na prihvatljiv nacin.
-
Homer Jay
- Expert
- Postovi: 7542
- Pridružio se: Sre Jan 03, 2007 5:06 pm
- Lokacija: Boleč
- Kontakt:
Pohvaljen: 5176
Pohvalio: 3495
Pohvalio: 3495
Neće Karađorđeva da se radi pre 2014. godine (taman kada Kinezi puste most). Za narednu godinu su planirane Vojvode Stepe i (bože zdravlja) Slavija i Bulevar oslobođenja.
Od 2014. bi trebalo da se rade Mije Kovačevića, Ruzveltova i Karađorđeva, a posle toga verovatno i potez Kraljice Marije, 27. marta, Džordža Vašingtona, Cara Dušana.
Od 2014. bi trebalo da se rade Mije Kovačevića, Ruzveltova i Karađorđeva, a posle toga verovatno i potez Kraljice Marije, 27. marta, Džordža Vašingtona, Cara Dušana.
"You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
-
vucko
- Professional
- Postovi: 18229
- Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
- Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
- Kontakt:
Pohvaljen: 5855
Pohvalio: 1515
Pohvalio: 1515
-
Homer Jay
- Expert
- Postovi: 7542
- Pridružio se: Sre Jan 03, 2007 5:06 pm
- Lokacija: Boleč
- Kontakt:
Pohvaljen: 5176
Pohvalio: 3495
Pohvalio: 3495
U zvaničnoj dokumentaciji se za sada ne pominje deo od Bristola do Beton hale, ali verujem da će i to doći na red - naročito zbog potencijalno većih investicija u tom delu ulice (Berton hala, objekti oko Velikog stepeništa, stanica LRT-a itd.).
Videćemo šta će biti u nerednih godinu-dve dana. Nije to malo vremena, dosta toga može da se promeni do tada.
Videćemo šta će biti u nerednih godinu-dve dana. Nije to malo vremena, dosta toga može da se promeni do tada.
"You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
-
Drakche
- Advanced
- Postovi: 3520
- Pridružio se: Čet Avg 19, 2010 11:50 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 3822
Pohvalio: 3713
Pohvalio: 3713
-
Homer Jay
- Expert
- Postovi: 7542
- Pridružio se: Sre Jan 03, 2007 5:06 pm
- Lokacija: Boleč
- Kontakt:
Pohvaljen: 5176
Pohvalio: 3495
Pohvalio: 3495
Juče je Đilas išao da se slika na gradilištu kineskog mosta, pa je pri tom izjavio da će taj most omogućiti da kamioni više ne idu Karađorđevom, kao i da će autobuska stanica biti izmeštena na mesto gde je sada "naselje pored Belvila" (njegove reči).
Doba je praznih obećanja, tako da sve što čujemo moramo, nažalost, uzeti sa velikom dozom rezerve. Mada, kada se pogleda, ima tu neke logike - do 2014. bi trebalo da budu gotovi most Zemun-Borča, a i prva faza UMP-a (novobeogradska trasa).
Time bi se stvarno stekli uslovi i da se premesti tranzit iz centra grada (ostaje doduše problem nedostatka mosta kod Vinče, što će praviti izvesne probleme), kao i da se BAS izmesti na NBG.
Ostaje samo jedno pitanje - u čijem vlasništvu je Beogradska autobuska stanica???
Doba je praznih obećanja, tako da sve što čujemo moramo, nažalost, uzeti sa velikom dozom rezerve. Mada, kada se pogleda, ima tu neke logike - do 2014. bi trebalo da budu gotovi most Zemun-Borča, a i prva faza UMP-a (novobeogradska trasa).
Time bi se stvarno stekli uslovi i da se premesti tranzit iz centra grada (ostaje doduše problem nedostatka mosta kod Vinče, što će praviti izvesne probleme), kao i da se BAS izmesti na NBG.
Ostaje samo jedno pitanje - u čijem vlasništvu je Beogradska autobuska stanica???
"You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
-
MilisaV
- Expert
- Postovi: 5157
- Pridružio se: Sre Jan 12, 2011 12:03 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 1319
Pohvalio: 1030
Pohvalio: 1030
http://www.crhov.rs/?Opcija=1&odabraniemitentjmb=36B40FFEC4002D17&isin=54D07D8CA07B5A1FC5DD594F
u većinskom državnom ( oko 40%) i ostatak mali akcionari.
u većinskom državnom ( oko 40%) i ostatak mali akcionari.
borac za bolje sutra
bez splavova na rekama
bez splavova na rekama
-
Homer Jay
- Expert
- Postovi: 7542
- Pridružio se: Sre Jan 03, 2007 5:06 pm
- Lokacija: Boleč
- Kontakt:
Pohvaljen: 5176
Pohvalio: 3495
Pohvalio: 3495
Hvala MilisaVe
Znam da je, nakon što je odlučeno da se državni deo BAS-a ne proda onoj banjalučkoj firmi (zaboravih ime), Grad Beograd (mislim baš Aleksandar Antić) najavio da će preuzeti te akcije. Pa, rekoh da nije stanica u međuvremenu prešla u vlasništvo grada.

"You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
-
vucko
- Professional
- Postovi: 18229
- Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
- Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
- Kontakt:
Pohvaljen: 5855
Pohvalio: 1515
Pohvalio: 1515
Evo teme o basu,ima i novi render od juce.Pa tamo nastavimo diskusiju o BAS-u i njegovom izmestanju
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=1721&p=3
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=1721&p=3
Sačuvajmo trolejbuski podsistem javnog prevoza u Beogradu.
-
Homer Jay
- Expert
- Postovi: 7542
- Pridružio se: Sre Jan 03, 2007 5:06 pm
- Lokacija: Boleč
- Kontakt:
Pohvaljen: 5176
Pohvalio: 3495
Pohvalio: 3495
Re: Karađorđeva ulica
Evo šta kažu u Nacrtu budžeta za 2013. godinu:
*iznosi su u dinarima
Izvor: Grad Beograd
10.72. Пројекат реконструкције Карађорђеве улице, деоница од Савског Трга до хотела Бристол (измештање трамвајске пруге, реконструкција коловоза, комуналне инфраструктуре и саобраћајне сигнализације, тротоари)
2013. - 8,173,440
2014. - 489,474,000
2015. - 163,152,000
10.74. Пројекат реконструкције Карађорђеве улице, деоница од хотела Бристол до Пристаништа (измештање трамвајске пруге, реконструкција коловоза, комуналне инфраструктуре и саобраћајне сигнализације, тротоари)
2013. - x
2014. - 19,483,200
2015. - 609,292,800
*iznosi su u dinarima
Izvor: Grad Beograd
"You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one..."
-
drum1
- Higher intermediate
- Postovi: 1326
- Pridružio se: Sre Maj 19, 2010 12:09 am
- Lokacija: Београд
- Kontakt:
Pohvaljen: 233
Pohvalio: 852
Pohvalio: 852
Re: Karađorđeva ulica
оп оп оп! измештање трамвајских шина, где? је л то мисле на поравнавање саме пруге, јер сада иде лево десно што знатно успорава.
архитекта
-
jlaki
- Advanced
- Postovi: 2705
- Pridružio se: Sre Mar 07, 2007 3:29 pm
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Pohvaljen: 517
Pohvalio: 85
Pohvalio: 85
Re: Karađorđeva ulica
Nadam se da će da je uzdignu da se ne kolju auta sa tramvajima.
Stop automobilizaciji Beograda!
-
lento
-
- Higher intermediate
- Postovi: 596
- Pridružio se: Pon Maj 23, 2011 12:34 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 106
Pohvalio: 760
Pohvalio: 760
Re: Karađorđeva ulica
A mozda ce da uzdignu automobile! 

-
Gollum
-
- Intermediate
- Postovi: 205
- Pridružio se: Pet Jan 04, 2013 5:40 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 225
Pohvalio: 0
Pohvalio: 0
Re: Karađorđeva ulica
Postoji li ikakva sansa da ce u skorijoj buducnosti (za dve, tri godine) poceti obnova Karadjordjeve ???
Toliko praznih obecanja...
Druga stvar, zar je Karadjordjeva jedini put kojim moraju da idu one kamioncine... svaki put kada tuda idem pobesnim kad vidim kroz kakvu ulicu prolaze teretni kamioni... Pa sigurno postoji neki drugi put za kamione od Karadjordjeve.. Nego kod nas izgelda bitno samo da se negde sto pre stigne pa prodji kamioncinom i po sred centra, koga briga
Toliko praznih obecanja...
Druga stvar, zar je Karadjordjeva jedini put kojim moraju da idu one kamioncine... svaki put kada tuda idem pobesnim kad vidim kroz kakvu ulicu prolaze teretni kamioni... Pa sigurno postoji neki drugi put za kamione od Karadjordjeve.. Nego kod nas izgelda bitno samo da se negde sto pre stigne pa prodji kamioncinom i po sred centra, koga briga
-
sizif
- Advanced
- Postovi: 2026
- Pridružio se: Pet Nov 14, 2008 4:58 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 1655
Pohvalio: 1000
Pohvalio: 1000
Re: Karađorđeva ulica
Док се не заврши мост Земун-Сурчин, не постоји други пут за камионе који долазе из правца Баната. Значи, крајем 2014. створиће се услови за детаљну реконструкцију Карађорђеве. Мада, понешто може и до тада да се одради, пре свега када су зграде у питању.
Сизиф не одустаје!
-
2012
-
- Expert
- Postovi: 6281
- Pridružio se: Pon Jun 22, 2009 6:42 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 217
Pohvalio: 331
Pohvalio: 331
Re: Karađorđeva ulica
jlaki napisao:Nadam se da će da je uzdignu da se ne kolju auta sa tramvajima.
Da ovi iz LRt lobija bo ceo grad pretvorili u rolakoster,a istom trasom bi se putovalo jos sporije nego sada

-
nikola32
-
- Intermediate
- Postovi: 298
- Pridružio se: Pon Feb 16, 2009 2:08 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 21
Pohvalio: 58
Pohvalio: 58
Re: Karađorđeva ulica
sizif napisao:Док се не заврши мост Земун-Сурчин, не постоји други пут за камионе који долазе из правца Баната. Значи, крајем 2014. створиће се услови за детаљну реконструкцију Карађорђеве. Мада, понешто може и до тада да се одради, пре свега када су зграде у питању.
Iz Banata dolazi tek cetvrtina kamona koji prolaze Karadjordjevom. 75% su kamioni koji setaju izmedju carinskih ispostava na CI Luka Beograd, CI fizicka lica, Slobodna zona, razna skladista na Luci, CI Zeleznicka stanica i CI Sajmiste. Postoji koridor od Pan. mosta preko Ruzveltove, D.Tucovica, Batutove. do plavog mosta i dalje Autoput - obilaznica. (Obrenovacki put-B.V.Misica-Autoput-Plavi most-Pan.most
Da je postojala politicka volja i malo odlucnosti, sve ove Carinske ispostave su mogle vec pre 5 godina da budu iseljene iz grada. A kamioni iz Karadjordeve
Pohvale za post: 1
-
Karlo del Ponte
- Advanced
- Postovi: 2166
- Pridružio se: Ned Nov 20, 2011 12:36 pm
- Lokacija: Svuda po malo
- Kontakt:
Pohvaljen: 3502
Pohvalio: 4665
Pohvalio: 4665
Re: Karađorđeva ulica
Покушавам да нађем решење Савског трга, које је био предложио Зидар, а које смо презентовали на Миксеру 2012. Зидар је дао 3 предлога, од којих је један био сјајан. Имам одређене сугестије за надоградњу тог предлога, са одређеним подземним провођењем аутомобила како би се ослободило још више простора, и како би аутомобили што мање сметали пешацима, бициклистима и трамвајима... Зидар јави се!
Како препознати шинофобију? "Воз до Београда неће доћи", "Возови навлаче наркомане, змије, пацове", "Може само у четири стране неке забачене рупе без целовитог плана повезивања", "Шине у блендере-топионице", "Пруга је оков и зид"...
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
НИКАДА НЕ ОПРОСТИТИ НАПРЕДНУ ОКУПАТОРСКУ ТОРТУРУ
-
stf
- Professional
- Postovi: 11665
- Pridružio se: Pet Jan 22, 2010 4:33 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 11080
Pohvalio: 2566
Pohvalio: 2566
Re: Karađorđeva ulica
Карло,
то није могуће, као што је Вучко рекао на теми о Савском тргу, испод самог трга је велики колектор подземних вода и никакви подземни пролази било за кола, било за пешаке, нису могући.
то није могуће, као што је Вучко рекао на теми о Савском тргу, испод самог трга је велики колектор подземних вода и никакви подземни пролази било за кола, било за пешаке, нису могући.
Trenutno ne gledamo dovoljno daleko u buducnost ... treba gledati mnogo dalje ....da bi buducnost sto pre postala sadasnjost !!!
-
direktor
- Professional
- Postovi: 31714
- Pridružio se: Pet Okt 10, 2008 2:07 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 22551
Pohvalio: 8737
Pohvalio: 8737
Re: Karađorđeva ulica


*Ова порука је за приватну, а не јавну употребу. Њена сврха/циљ/намера није вршење нити позивање на вршење кривичних или других кажњивих дела, већ упражњавање Уставом зајемчене слободе мисли, савести и говора.
Povratak na “Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura”
Ko je OnLine
Korisnika u ovom forumu: GOJE i 7 gosta