Šta je novo?

Proširenje ulice Dragoslava Srejovića

dripac28

Intermediate
Učlanjen(a)
11.06.2015.
Poruke
164
Pohvaljen
237
Najavljena je još jedna rekonstrukcija i proširenje ulice u Beogradu. U pitanju je ulica Dragoslava Srejovića na Zvezdari. Ova saobraćajnica već dugo je jedna od glavnih veza između Mirijeva i centra prestonice. Sa Direkcijom za građevinsko zemljište potpisan je ugovor o izradi tehničke dokumentacije, a radovi bi trebali da počnu sledeće godine. Ekipa koja će raditi projekat je već manje više poznata i ista. Zanimljivo je da se "baza" Beograd Puta nalazi upravo na trasi proširenja, možda to ubrza radove. Može li ova rekonstrukcija da se uradi od jednom i bez većih problema ostaje pitanje. Evo i jedne od izjava ja mislim gosn vesare:
"Planom detaljne regulacije od Bogoslovije je predviđeno proširenje kolovoza sa po dve saobraćajne trake po smeru, širine 12 metara, (dva puta šest metara) i obostrani trotoari širine tri metra. Dalje je planirana nova konstrukcija takođe, sa po dve trake po smeru, i ivično zelenilo sa desne strane širine 2,5 metara. Parkiranje u profilu ulice nije planirano. Planom je predviđeno da se problemi parkiranja rešavaju u okviru sekundarne mreže ulica koje opslužuju ulicu Dragoslava Srejovića. Parking površina ispred Beograd puta zbog proširenja profila gubi svoju funkciju", stoji u planu.

Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
 
Koliko shvatam, nastavak (posle Volgine) nije u planu. Da li će onda ovakva rekonstrukcija pomoći da se rastereti taj pravac?

Naravno, proširenje na tih 800m će sigurno značiti, ali po nekoj logici će se čep samo pomeriti sa same Bogoslovije do mesta gde se dve trake spajaju u jednu.
 
Volgina koliko vidim nije u planu. To mi nikad neće biti jasno, nekom logikom trebalo bi nastaviti rekonstrukciju na dalje, ali to svuda izostaje. Most na adi-suženje nakon tri trake, bulevar od cvetkove pijace pa na dalje, onda kod rekonstrukcije Kraljice Marije mogli su uraditi i Karnegijevu koja je svejedno bila zatvorena za saobraćaj i dugačka je 300 metara.

Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
 
Ili što nije urađena kompletna rekonstrukcija Kraljice Marije, od Ruzveltove do Bulevara. Sve se polovično radi.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Krak kraljice marije od ruzeltove do bka je radjen prije par godina...
 
Direktore očigledno da trenutno stanje to i ne dokazuje.

Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
 
Pa kad raskopas trotare 2 puta zbog dodatnih kablova pa onda i sam kolovoz radi popravke kanalizacije i jednom vode to lici na ne rekonstruisanu ulicu ....
 
Нема од тег ништа. Звездара је харам као и Вождовац. Мислим да су у интерним документима пустили нешто слично фатви да не сме ни под разно ништа на Звездари да се прави, или чак на Палилули источно од Богословије. Одмах лети глава, мисаони криминал бато!
 
Kružni tok je usko grlo.Tesko će se dobiti nesto prosirenjem.Kad je on zapusen, ni sest traka mu neće pomoći.U smeru ka Mirijevu, ladne vode su usko grlo, bez mogućnosti prosirenja.
Najvise problema zadaje kliziste ,duz celog partizanskog puta, i to tako traje decenijama.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Znači ima da seku šumu da bi proširili profil ulice na 2+2.
 
У Београду, мора нешто за нешто. Или грађевине или шуме, нешто мора под мач.

За дивно чудо, углавном се шири на контра страну - лакше да издигну него да прокопају ваљда.
 
A znači šire sa strane kuća? Biće nekog rušenja objekta?
 
Ne ruši se ništa sem zidanog kioska na početku ulice, jer se ulica širi na desnu stranu. Nije mi jasno zašto ne nastave proširewe odmah barem do kraja šume jer je preparcelacija za ulicu urađena odavno.
 
Предвиђено је да има 2+2 саобраћајне траке, а да нема паркинга. Наводно ће се људи паркирати у околним улицама, а знајући да у околним улицама места нема, знајући и колико људи из „Београд пута“ колима долази на посао, следи да ће се сви паркирати у крајњој десној траци; „Око соколово“ ће спонтано заобилазити ову улицу, и сви ћемо и даље ићи само левим тракама, дакле имаћемо 1+1, као и до сада. Живи били па видели, за 2 до 2 и по године, да ли је ово само гунђање једног мргуда :)
 
Веома ретко сам на овом форуму био хејтер, али сада једноставно морам. :wink:
Свакодневно користим овај саобраћајни правац и могу рећи да деоница која је предвиђена за проширење на 2+2 није најкритичнија. Далеко већи проблем представља почетни део Драгослава Срејовића тј. деоница од Деспота Стефана до кружног тока.
Због чега? Једноставно због Панчевачког моста. Наиме, приликом сваког застоја на мосту (у смеру ка Панчеву), долази до формирања непокретне колоне за лево скретање на мост из Драгослава Срејовића. Та колона потпуно онемогућава проток саобраћаја ка кружном току и даље ка Миријеву (27Е), тако да проблеме са мостом не трпе само Борчани и остали (с` ону страну Дунава), већ гле парадокса и многи "с` ову страну" :(
Решење је наравно да се поради на мосту све што је неопходно, али је могуће и пре тога урадити макар трећу траку у Драгослава Срејовића и тако омогућити несметан саобраћај ка Богословији из Деспота Стефана.
Значи "градски оци" намеравају да стуку далеко веће паре у најављену деоницу, са минималним ефектом у пракси, а несразмерно скромнији захват, који би предствљала описана трећа трака у Драгослава Срејовића, а са драматично повољнијим ефектом на проток саобраћаја, није ни у сновима.
Почињем да верујем, да се саобраћајни стручњаци уопште не консултују при доношењу одлука о приоритетима при реконструкцији улица. Немам друго објашњење :(
 
Зар није циљ да се растерети кружни ток? Логичније је да се прошири излаз. Велики прилив је и из Мије Ковачевића..

И да ли неко зна да објасни зашто Маријане Грегоран није двосмерна од Пљешевичке ка доле? Довољно је широка, а нема пуно паркираних аутомобила. Тиме би се растеретила и Вишњичка мало и Драгослава Срејовића поред шуме, шта мислите?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778910#p778910:16ag9tqi je napisao(la):
Veliki Vracar » 28 Сеп 2020 11:14 pm[/url]":16ag9tqi]већи проблем представља почетни део Драгослава Срејовића тј. деоница од Деспота Стефана до кружног тока.

Почињем да верујем, да се саобраћајни стручњаци уопште не консултују при доношењу одлука о приоритетима при реконструкцији улица. Немам друго објашњење :(
Па не консултују се. Ова деоница се шири јер је најјефтинија и нема експропријације и сво земљиште је градско или градских предузећа. На деоници од кружног тока ка Деспота Стефана има много приватних парцела за откупити, а тек деоница према Миријеву да не говоримо.
 
Проширењем на 2 траке у Драгослава Срејовића или како би некад рекли "Партизанца" отворила би се могућност да се дозволи двосмерни саобраћај ка Карабурми низ Маријане Грегоран лево и растерети пут ка Миријеву.
 
То би било добор да ураде, у суптини то и јесте права линија, наставак Драгослава Срејовића ка Ћалијама је кривудање. Штета што Миријевски булевар није урађен у наставку од иза основне школе Деспот Стефан до Миријевског венца да одвлачи главнину саобраћаја, већ се ту завршава слепо док саобраћај одвлаче редовно загушене Милана Ракића и Јованке Радаковић ка Драгослава Срејовића.
 
Да поставим јавну набавку и цртеже о проширењу ове улице, ваљда ће бити лакше за дискусију :wink: .

"Јавна набавка за израду техничке документације и изградњу улице са пратећом инфраструктуром...." је објављена још 15.јуна 2020. и завршена је, али још нема објаве о закључењу уговора са најповољнијим понуђачем.
јавна набавка 43-20.JPG


https://nabavke.beoland.com/images/naba ... 043-20.pdf
https://nabavke.beoland.com/images/naba ... _43-20.pdf

цртеж_1. део.JPG
цртеж_2. део.JPG
табела цртежа.JPG
цео цртеж.JPG
 
Mogao bi neko da im javi da nisu devedesete godine XX veka, nego 2020 godina.
 
Занимљиво да је клизиште на плацу БВК.
 
Da li ce provuku bici stazu bas me zanima ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=779294#p779294:1t3ard4u je napisao(la):
direktor » Sre Sep 30, 2020 10:17 am[/url]":1t3ard4u]Da li ce provuku bici stazu bas me zanima ...
Вероватно неће пошто су Карабурма и Миријево планирани да се преко Вишњичке и Миријевског повежу бици стазама.
 
Vrh