Modernizacija železnice

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1644
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3229
Pohvalio: 2689

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Čet Apr 29, 2021 9:51 pm

Užice » 29 Apr 2021 03:29 pm napisao:„Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga, da voz koјi polazi u 14.58 časova iz Bogoјeva za Sombor, kao i voz koјi iz Sombora polazi u 12.57 časova za Bogoјevo, neće saobraćati 4.05.2021. godine

Problem nedostatka ispravnih garnitura sve više i više dolazi do izražaja.

A SV već sad zna da 4.5.2021. neće imati ispravnu garnituru?
Nisi se zapitao da li je neki drugi razlog u pitanju? Zatvor pruge i sl.
Pohvale za post: 2
Užice
Intermediate
Postovi: 273
Pridružio se: Čet Jan 14, 2021 3:31 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 373
Pohvalio: 53

Re: Modernizacija železnice

Postod Užice » Čet Apr 29, 2021 10:51 pm

Zašto bi ta pruga bila zatvorena? Nema nikakvih infrastrukturnih radova tamo,inače bi tako i rekli. U svakom slučaju,ni DM ni EM garnitura nema dovoljno,a stalno slušam da su mnoge DM 711 trenutno u kvaru. Jel 711 inače saobraća na pruzi Novi Sad-Sombor?
Pendolino
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1104
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1341
Pohvalio: 742

Re: Modernizacija železnice

Postod Pendolino » Čet Apr 29, 2021 10:57 pm

Express » Thu Apr 29, 2021 1:46 pm napisao:-deonicu Resnik-Velika Plana karkateriše niz komuterskih mesta sa manjim populacionim centrima u Mladenovcu i Palanci (koja je blizu same Plane gde je u obe varijante predviđena stanica) zbog čega je pogodna za prigradsko-regionalni saobraćaj
Vidiš, putnički je uvek pun od Mladenovca do Plane, dok sa druge strane nikada nisu bili. Ipak, da kažem surovo, to je najmanje bitno u ovakvim projektima.
Express » Thu Apr 29, 2021 1:46 pm napisao:-pošto karakteristike takve (planirane dvokolosečne) mešovite pruge pogoduju odvijanju sporijeg saobraćaja ona nije vredna truda - bilo obaranjem brzine, bilo značajnim ulaganjima u povećanje, zbog čega bi racionalniju investiciju na posmatranom koridoru svakako predstavljao krak od Mladenovca do Aranđelovca
Kakav krak za Aranđelovac, čemu? Ne razumem te ni ovo prvo.
Express » Thu Apr 29, 2021 1:46 pm napisao:-trasa preko Male Krsne je takva da brzi vozovi mogu preskakati manja mesta fokusirana na svrsishodniji autobuski prevoz autoputem do Beograda, bez kruženja preko Rakovice
-trasa preko Male Krsne takoreći pokriva Smederevo i Požarevac (lokalni itinerer od Novi Sada ili Aerodroma Beograd do Požarevca preko Kolara bez devijacije ka Smederevu) koji skupa broje preko 100000 stanovnika u urbanoj sredini (Mladenovac i Palanka skupa duplo manje)
-trasa duž A1 kod Zuca se prirodno nastavlja na moguće nove prilazne i obilazne pružne koridore ka Autokomandi, odnosno Zemunu preko Ade Huje

Pruga preko Bubanj potoka bi sada koštala mnooogoo, tako da zaboravi. Ipak nam više treba metro.

Ključ uspeha brze Južne pruge je u izlazu uz Beograda. Ovo kako je urađeno do Resnika nije dobro. Na žalost, iako je novo sve mora dobro da se preradi kako bi bilo podnošljivo.
I naravno potpuno nova pruga, novom trasom do Sopota. To parče treba uraditi dobro, a to košta sigurno preko 700M, ali vredi više od bajke o 200km/h.
Od Plane do Niša 160km/h, posle može i 120, a kroz Grdelicu koliko bude.
Bora80
Novice
Postovi: 2
Pridružio se: Pet Apr 30, 2021 10:26 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Re: Modernizacija železnice

Postod Bora80 » Pet Apr 30, 2021 10:31 am

Užice » Čet Apr 29, 2021 4:29 pm napisao:„Srbiјa Voz“ a.d. obaveštava korisnike svoјih usluga, da voz koјi polazi u 14.58 časova iz Bogoјeva za Sombor, kao i voz koјi iz Sombora polazi u 12.57 časova za Bogoјevo, neće saobraćati 4.05.2021. godine

Problem nedostatka ispravnih garnitura sve više i više dolazi do izražaja.



To je ista granitura koja kreće iz Subotice kao 6433 u 11,25 i vraća se u Suboticu kao 6432 sa polaskom iz Sombora u 17,15.
Tako da nije po sredi nedostatak gantitura nego mala iskorišćenost polaska pošto je taj polazak dalje produžavao za Bogojevo i Erdut
Pohvale za post: 2
Boki123
Intermediate
Postovi: 370
Pridružio se: Sub Feb 16, 2019 5:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 372
Pohvalio: 119

Re: Modernizacija železnice

Postod Boki123 » Sub Maj 01, 2021 12:57 pm

Trenutno se nalazim na Paliću i gužva je enormna, problem sa parkiranjem je toliki da se ljudi parkiraju svuda i po travi i po trotoarima. Evo ideje, kad se sredi pruga BG-SU i SU-Segedin da se Brzi IC vozovi tokom praznika ili sezone produže do Palića ili Segedina kako bi pokupili ljude koji bi da idu turistički u Suboticu, Segedin, Palić. Mogu da se uvedu i vanredni polasci. Svakako bi bilo veliko rasterećenje da ne mora kolima da se ide, a železnica bi imala dobar deo putnika i dobro bi se zaradilo.

Ovo može isto da se uradi sa mnogim izletištima i destinacijama u Srbiji kao što su Vrnjačka banja, Zlatibor (ali mora da se uvede autobus do centra Zlatibora),...
Pohvale za post: 4
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 14422
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 18363
Pohvalio: 41109

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Sub Maj 01, 2021 3:18 pm

Србија воз би могао да организује посебне возове за све манифестације и празнике широм земље.
Pohvale za post: 2
Пантограф
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9839
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 17260
Pohvalio: 11106

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Sub Maj 01, 2021 3:55 pm

Boki123 » 01 May 2021 11:57 am napisao:Trenutno se nalazim na Paliću i gužva je enormna, problem sa parkiranjem je toliki da se ljudi parkiraju svuda i po travi i po trotoarima. Evo ideje, kad se sredi pruga BG-SU i SU-Segedin da se Brzi IC vozovi tokom praznika ili sezone produže do Palića ili Segedina kako bi pokupili ljude koji bi da idu turistički u Suboticu, Segedin, Palić. Mogu da se uvedu i vanredni polasci. Svakako bi bilo veliko rasterećenje da ne mora kolima da se ide, a železnica bi imala dobar deo putnika i dobro bi se zaradilo.

Ovo može isto da se uradi sa mnogim izletištima i destinacijama u Srbiji kao što su Vrnjačka banja, Zlatibor (ali mora da se uvede autobus do centra Zlatibora),...

Morao bi da se menja smer u Subotici, ali, da, potrebni su direktni vozovi Beograd-Segedin preko Palića. U mom stanu imaju 4 potencijalna česta putnika (volimo i Palić i Segedin - vozili bismo se i preko Velike Kikinde no Novog Szegeda, gde je akva park).

(Privatni operator kojim ja budem upravljao, voziće jednog dana i za Peštu preko Segedina, bez obzira na novu prugu preko Kiškunhalaša :wink: )
Pohvale za post: 2
Boki123
Intermediate
Postovi: 370
Pridružio se: Sub Feb 16, 2019 5:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 372
Pohvalio: 119

Re: Modernizacija železnice

Postod Boki123 » Sub Maj 01, 2021 5:31 pm

Upravo tako, ja idem jednom godišnje (u vreme raspusta i praznika) sa mojima do Segedina, evo ove godine smo se odlučili za Sombor i Suboticu i siguran sam da kad bi postojala brza pruga i kad bi sredili ostatak da bi išli vozom. Smatram da bi bilo baš dosta putnika iz BG i NS koji bi se uputili ka Paliću i Segedinu. Promena smera voza nije problem to se obavi za desetak minuta. Samo je potrebno obezbediti dovoljno garnitura za ovako nešto, recimo ako van sezone postoji ICS ili IC Beograd-Subotica (Stadler KISS) da vanredno saobraćaju do Segedina tokom sezone, ili ako bude u nekoj budućnosti postojao redovan IC voz Beograd-Subotica-Segedin (recimo jedan polazak van sezone, u sezoni da idu minimum 4, lokomotiva+vagoni) da se prikače extra vagoni itd.

Voleo bih da malo reorganizuju rangove vozova i stvore neke nove, znam da smo daleko od toga ali ajde ništa ne škodi da predložim, možda i neko iz železnica pročita ovo.
Evo predloga:
L - Lokalni vozovi, tj. vozovi za gradska i prigradska kretanja (BG:voz, Novosadska železnica, Niška, ...), vozovi staju na svim stanicama i stajalištima

RE - Regionalni, Regionalna i prigradska kretanja, recimo BG-NS, BG-VA, BG-ZR, Kraljevo-Užice, Niš-Pirot, većina stajanja, neka se preskaču na kojima staju L vozovi

REx - Regio Express, isti kao regionalni samo staju na manje stanica, dakle ubrzani

IR - stajanja ista kao kod regionalnih samo idu dalje, mogu biti ubrzani na nekim delovima, idu ređe i glavna poenta im je da pokupe ljude iz daljih manjih mesta i povežu ih sa velikim gradom, recimo Beograd-Subotica gde je ubrzan na delu BG-NS, a staje na skoro svim stanicama između NS i SU. Može isto BG-KI ili BG-Užice-Prijepolje

IC - Međugradski, okosnica daljinskog saobraćaja, povezuju veće gradove u celoj zemlji, recimo linija SU-NS-BG-NI-Vranje itd

ICS - Brzi IC vozovi ili IC Sprinter, ubrzani IC koji staju samo na najvećim gradovima

IR, IC, ICS zajedno cine jedinstven sistem daljinskih vozova
Pohvale za post: 1
Bora80
Novice
Postovi: 2
Pridružio se: Pet Apr 30, 2021 10:26 am
Kontakt:
Pohvaljen: 6
Pohvalio: 0

Re: Modernizacija železnice

Postod Bora80 » Ned Maj 02, 2021 10:04 am

U sretnija vremena je za prvomajske praznike išao besplatan šinobus od Subotice do Palića, čak je do pre par godina i Romantika išla iz Beograda do Palića.
Pohvale za post: 4
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 14422
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 18363
Pohvalio: 41109

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Ned Maj 02, 2021 11:26 am

Питање је да ли ће више Романтика ићи и на шта ће то изгледати, већ дуже је вуче електролокомотива 441 а кад укину Топчидер вероватно ће ићи са Прокопа.
Pendolino
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1104
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1341
Pohvalio: 742

Re: Modernizacija železnice

Postod Pendolino » Ned Maj 02, 2021 12:34 pm

Bora80 » Sun May 02, 2021 9:04 am napisao:U sretnija vremena je za prvomajske praznike išao besplatan šinobus od Subotice do Palića, čak je do pre par godina i Romantika išla iz Beograda do Palića.

Legenda kaže da su, nekada davno, saobraćali vozovi iz Beograda za Novi Sad i Požarevac.
:kafa:
Pohvale za post: 8
Užice
Intermediate
Postovi: 273
Pridružio se: Čet Jan 14, 2021 3:31 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 373
Pohvalio: 53

Re: Modernizacija železnice

Postod Užice » Ned Maj 02, 2021 6:14 pm

Bora80 » Ned Maj 02, 2021 10:04 am napisao:U sretnija vremena je za prvomajske praznike išao besplatan šinobus od Subotice do Palića, čak je do pre par godina i Romantika išla iz Beograda do Palića.

Do pre neku godinu je DM 711 saobraćao od Subotice do Kanjiže,preko Palića i Horgoša. Pre njega je išao šinobus,a sada je ta pruga potpuno zamrla. Nebi bilo loše da se jedan ili dva stara šinobusa temeljno remontuju,i da služe makar kao turistička atrakcija (nešto poput naše Šarganske Osmice).
Express
Higher intermediate
Postovi: 1425
Pridružio se: Sub Nov 05, 2011 11:07 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1396
Pohvalio: 106

Re: Modernizacija železnice

Postod Express » Ned Maj 02, 2021 9:13 pm

Pendolino » 29 Apr 2021 09:57 pm napisao:
Express » Thu Apr 29, 2021 1:46 pm napisao:-deonicu Resnik-Velika Plana karkateriše niz komuterskih mesta sa manjim populacionim centrima u Mladenovcu i Palanci (koja je blizu same Plane gde je u obe varijante predviđena stanica) zbog čega je pogodna za prigradsko-regionalni saobraćaj
Vidiš, putnički je uvek pun od Mladenovca do Plane, dok sa druge strane nikada nisu bili. Ipak, da kažem surovo, to je najmanje bitno u ovakvim projektima.
Express » Thu Apr 29, 2021 1:46 pm napisao:-pošto karakteristike takve (planirane dvokolosečne) mešovite pruge pogoduju odvijanju sporijeg saobraćaja ona nije vredna truda - bilo obaranjem brzine, bilo značajnim ulaganjima u povećanje, zbog čega bi racionalniju investiciju na posmatranom koridoru svakako predstavljao krak od Mladenovca do Aranđelovca
Kakav krak za Aranđelovac, čemu? Ne razumem te ni ovo prvo.
Express » Thu Apr 29, 2021 1:46 pm napisao:-trasa preko Male Krsne je takva da brzi vozovi mogu preskakati manja mesta fokusirana na svrsishodniji autobuski prevoz autoputem do Beograda, bez kruženja preko Rakovice
-trasa preko Male Krsne takoreći pokriva Smederevo i Požarevac (lokalni itinerer od Novi Sada ili Aerodroma Beograd do Požarevca preko Kolara bez devijacije ka Smederevu) koji skupa broje preko 100000 stanovnika u urbanoj sredini (Mladenovac i Palanka skupa duplo manje)
-trasa duž A1 kod Zuca se prirodno nastavlja na moguće nove prilazne i obilazne pružne koridore ka Autokomandi, odnosno Zemunu preko Ade Huje

Pruga preko Bubanj potoka bi sada koštala mnooogoo, tako da zaboravi. Ipak nam više treba metro.

Ključ uspeha brze Južne pruge je u izlazu uz Beograda. Ovo kako je urađeno do Resnika nije dobro. Na žalost, iako je novo sve mora dobro da se preradi kako bi bilo podnošljivo.
I naravno potpuno nova pruga, novom trasom do Sopota. To parče treba uraditi dobro, a to košta sigurno preko 700M, ali vredi više od bajke o 200km/h.
Od Plane do Niša 160km/h, posle može i 120, a kroz Grdelicu koliko bude.


Vozovi su bolje iskorišćeni od Mladenovca do Plane uz napomenu da se taj lokalni tok prelama u Palanci. Drugim rečima skoro sve što uđe u Mladenovcu ili Plani (ili bilo kom selu između) najverovatnije će izaći u Palanci i obrnuto. Ceo korodor od Beograda prelama se u Mladenovcu. Vozovi su prazni upravo od Mladenovca ka Beogradu zahvaljujući autobusima koji umesto železničkog fidera igraju ulogu bilo komuter lokala avalskim putem, bilo ekspresa autoputem. Aranđelovac se decenijama bori da uđe u sastav Beogradske oblasti, a Palanka generiše sopstveni region zbog toga što izražen uticaj Beograda prestaje u Mladenovcu. Prostorni plan Beograda (ma koliko bio bitan ili ne) predviđa čitavu poprečnu prugu između Vreoca i Mladenovca preko Aranđelovca pa ne vidim problem zašto bi krak prigradske železnice (zapravo deo predviđene pruge) predstavljao toliki problem. U normalnim zemljama su takve pruge rentabilnije nego mnoge regionalne, o pozitivnom uticaju na razvoj regiona i da ne govorim.

Smederevo i Požarevac je nemoguće ignorisati, a bogami ni obaranje brzine. Ponoviću da je taj region između A1 i A2 severno od Kragujevca i Gornjeg Milanovca unutar beogradskog komuterskog pojasa, dok su Smederevo i Požarevac satelitski gradovi. Prema tome Mladenovačka je pruga ujedno kao tehnički zahtevnija pogodnija prigradsko-regionalnoj nameni, nego kao magistralna za dugolinijski saobraćaj. Ukoliko bi bila magistralna morala bi da ima 4 koloseka što je jedva uspelo između Batajnice i Stare Pazove zahvaljujući lakom terenu. Sa druge strane Smederevska ima smisla kao ekspres, u smislu da obe alternativne trase vrše ulogu jednog četvorokolosečnog koridora podeljenog prema nameni. Lakša trasa severnog koridora pogoduje podizanju brzine, teža vijugava sporijem lokalnom saobraćaju sa većim brojem polazaka.

Pruga preko Bubanj Potoka bi svakako koštala mnogo, ali neuporedivo manje od idiotskog sporog dvokolosečnog "čvora preko čvora", uz ukidanje starog. Da su iskoristili stari čvor ostalo bi novca za tunel pa čak i taj metro koji nam je prekopotreban na smislenim trasama. Kad su već bacali grdan novac na kojekakve gluposti nek se isprse i za nešto pametno.

Uostalom, neka rade šta hoće. Vreme će ukazati na to da li su doneli dobru odluku ili ne. Na meni je da predočim, a na drugima da shvate kakve posledice sada donešene odluke mogu izazvati dugoročno.
Pohvale za post: 1
Пантограф
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9839
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 17260
Pohvalio: 11106

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Ned Maj 02, 2021 9:44 pm

Sadašnje stanje pruge preko Mladenovca ne može da bude merilo. Poslednja dva puta kada sam išao iz Plane, od beogradskih stanica najviše putnika je izlazilo - u Resniku. Njima je autobus daleko. To su sve anomalije, odnosno, sve je to sad jedna velika anomalija.

Sa bržom prugom, biće redovnih putnika za Beograd i iza Plane, sve do Lapova. Palanka ostaje regionalni centar (bolnica, industrija).

A ovde moram da primetim da je ova trasa i najkraća, i da sa 120 km/h po njoj putovanje može da traje gotovo isto kao sa 160 preko Male Krsne. I mada je reč delom o brdskoj pruzi, možda ne mora da bude skuplja opcija. Videćemo.

(Smederevo i Požarevac bih povezao novom prugom preko Kovina direktno za Pančevo. IC voz 'Pantograf ekspres' tako bi jednog dana vozio za Niš preko Vukovog spomenika, Pančeva, Kovina, predgrađa Smedereva, i dalje redovnom trasom. Veće gradove od tih teško je u Srbiji uvezati, a devijacija nije naročito izražena :wink: )
Pohvale za post: 1
Pendolino
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1104
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1341
Pohvalio: 742

Re: Modernizacija železnice

Postod Pendolino » Ned Maj 02, 2021 11:35 pm

Express » Sun May 02, 2021 8:13 pm napisao:
Pendolino » 29 Apr 2021 09:57 pm napisao:
Express » Thu Apr 29, 2021 1:46 pm napisao:zbog čega bi racionalniju investiciju na posmatranom koridoru svakako predstavljao krak od Mladenovca do Aranđelovca
Kakav krak za Aranđelovac, čemu?
Aranđelovac se decenijama bori da uđe u sastav Beogradske oblasti, a Palanka generiše sopstveni region zbog toga što izražen uticaj Beograda prestaje u Mladenovcu. Prostorni plan Beograda (ma koliko bio bitan ili ne) predviđa čitavu poprečnu prugu između Vreoca i Mladenovca preko Aranđelovca pa ne vidim problem zašto bi krak prigradske železnice (zapravo deo predviđene pruge) predstavljao toliki problem. U normalnim zemljama su takve pruge rentabilnije nego mnoge regionalne, o pozitivnom uticaju na razvoj regiona i da ne govorim.
Možda bi takva pruga imala smisla, ali za te pare je ipak bolje da urade "Karađorđa". Svejedno, u novom Planu je više nema. https://www.mgsi.gov.rs/sites/default/files/03aREF_PPRS_saobracaj.jpg


Пантограф » Sun May 02, 2021 8:44 pm napisao:Sa bržom prugom, biće redovnih putnika za Beograd i iza Plane, sve do Lapova. Palanka ostaje regionalni centar (bolnica, industrija).

I dalje. U poslednje vreme je sve više ljudi iz Kragujevca i Jagodine koji dolaze u BG više puta nedeljno. Pogotovo sada sa koronom.

Пантограф » Sun May 02, 2021 8:44 pm napisao:A ovde moram da primetim da je ova trasa i najkraća, i da sa 120 km/h po njoj putovanje može da traje gotovo isto kao sa 160 preko Male Krsne. I mada je reč delom o brdskoj pruzi, možda ne mora da bude skuplja opcija. Videćemo.
(Smederevo i Požarevac bih povezao novom prugom preko Kovina direktno za Pančevo. IC voz 'Pantograf ekspres' tako bi jednog dana vozio za Niš preko Vukovog spomenika, Pančeva, Kovina, predgrađa Smedereva, i dalje redovnom trasom. Veće gradove od tih teško je u Srbiji uvezati, a devijacija nije naročito izražena :wink: )
Deonica preko Mladenovca jeste kraća i nekako logičnija. A trasa preko MK se smatra "rešenom".
:bubanj:


edit:
Gledam Prostorni plan Republike iz 2011. i ni na njemu nema pruge oko Aranđelovca. Koliko se sećam, bila u nekom prethodnom, u kome je inače bila i "jednokolosečna elektrificirana pruga normalnog koloseka" Paraćin-Zaječar.
Nego nešto drugo mi je zanimljivo. Vidim u njemu Karađorđa i to preko Lazarevog kanjona. Znači čudo. Žuti su ga osmislili a sada kritikuju.
:bash:
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1880
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3371
Pohvalio: 179

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Pon Maj 03, 2021 10:18 am

Пантограф » Ned Maj 02, 2021 9:44 pm napisao:A ovde moram da primetim da je ova trasa i najkraća, i da sa 120 km/h po njoj putovanje može da traje gotovo isto kao sa 160 preko Male Krsne. I mada je reč delom o brdskoj pruzi, možda ne mora da bude skuplja opcija. Videćemo.


Resnik - Sopot ako hoćeš preko 70 km/h mora potpuno nova trasa. Ispravljanje krivina tu nema prođu jer ih je mnogo i brdski je teren. Dakle, za 120 km/h mora nova trasa. A kad je za 120 km/h nova trasa, onda bolje da je za 160 km/h.
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 4
tragac
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 5746
Pridružio se: Uto Apr 05, 2011 2:35 pm
Lokacija: RAKOVICA
Kontakt:
Pohvaljen: 3634
Pohvalio: 7625

Re: Modernizacija železnice

Postod tragac » Pon Maj 03, 2021 2:33 pm

A da dodamo da to ne znaci puno ako se (tek renovirana) deonica Rasputnica G-Resnik ne sredi ponovo. I danas u stanici Resnik ljudi gaze preko sina, a imamo i nekoliko prelaza u nivou i to veoma prometnih puteva. Necemo sredjivati prugu za 120/160 od Resnika ako do Resnika mora da taljiga kao tramvaj. Pruzni prelaz u Resniku gde se odvajaju niska i barska pruga zahteva denivelaciju, ne zna se sta je gore, da li dizanje pruge ili puta, mislim da je dizanje puta izvesnije, a to je samo jedan detalj. Gde su Kijevo i Knezevac, prelaz kod garaze Plavog voza, potreba za novim drumskim nadvoznjakom u Kijevu...
Lignitni genocid u Srbiji - Najveći genocid u 21.veku.
Smete da ložite lignit ali niko ne sme da pocepa atom...
Pohvale za post: 2
RegentAL
Novice
Postovi: 21
Pridružio se: Uto Apr 02, 2019 7:59 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 49
Pohvalio: 6

Re: Modernizacija železnice

Postod RegentAL » Pon Maj 03, 2021 8:53 pm

Prokomentarisao bih buduću cenu karte na relaciji BG-NS. Pošto je došlo do korigovanja cena tokom obustave saobraćaja na pruzi BG-NS, poređenje mogu napraviti sa relacijom Beograd-Smederevska Palanka (≈75 km, slično kao BG-NS). Na toj relaciji je trenutna cena karte 400 dinara, tako da bi i realna cena karte putničkog voza, ili sada Re, bila 400 dinara. Cena karte u brzom vozu (međunarodni) je u prošlosti bila skuplja za 100 dinara, što je i ok da košta 500, a po meni bi bilo donekle normalno da karta u novom vozu košta 700 dinara za 2. razred i 1000 dinara za 1. Mislim da je previše 1000 dinara za 2. razred.
Pohvale za post: 2
BojanC
Novice
Postovi: 14
Pridružio se: Ned Feb 07, 2021 1:28 am
Lokacija: Batajnica
Kontakt:
Pohvaljen: 51
Pohvalio: 41

Re: Modernizacija železnice

Postod BojanC » Uto Maj 04, 2021 3:34 pm

Пољубих врата од воза :)

Slika
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1644
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3229
Pohvalio: 2689

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Čet Maj 06, 2021 10:43 pm

Stigle nove mamevarke u TPS Zemun. :vops: :vops: :vops:
received_873040583254421.jpeg
received_873040583254421.jpeg (50.14 KiB) Pogledano 672 puta

received_1216352588798999.jpeg
received_1216352588798999.jpeg (49.5 KiB) Pogledano 672 puta
Pohvale za post: 12
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 14422
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 18363
Pohvalio: 41109

Re: Modernizacija železnice

Postod Дошљак » Čet Maj 06, 2021 10:49 pm

Лепе маневарке, ако добро видим биће 622? :) Штета што је Инфраструктура своје офарбла као заставу буквално.
bit
Beginner
Postovi: 78
Pridružio se: Ned Dec 08, 2019 11:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 109
Pohvalio: 1

Re: Modernizacija železnice

Postod bit » Pet Maj 07, 2021 10:18 am

htedoh sad da pitam gde je ovde zastava .... :)
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1880
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3371
Pohvalio: 179

Re: Modernizacija železnice

Postod WLABmz » Pet Maj 07, 2021 11:13 am

Srbija Voz je uputio zahtev Infrastrukturi za trase vozova Beograd Centar - Novi Sad za red vožnje 2021/2022.

Postoje tri kategorije - Intercity, Regio i Regio Express. Intercity - Stadler KISS, Regio - Stadler FLIRT, Regio Express, neki polasci KISS, neki FLIRT.

Ukupno 16 polaska po smeru, sa polascima koji nisu u taktu. A lako bi mogla biti u taktu, samo da genijalci iz Srbija Voza pomere par traženih polazaka. Takođe, logika ranga, voznog vremena i vrste garniture je potpuno u svađi jedna sa drugom. Vozna vremena koja Srbija Voz predviđa su od 30 do 55 minuta u zavisnosti od ranga i polaska, ali to je sve u domenu nagađanja dok se ne izvrše testiranja i infra ne ponudi krajnje realno vozno vreme.

Slika

Slika
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 6
mvbg1
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1644
Pridružio se: Pet Okt 14, 2011 10:30 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3229
Pohvalio: 2689

Re: Modernizacija železnice

Postod mvbg1 » Pet Maj 07, 2021 11:25 am

Ovo je samo inicijalni predlog koji će tek biti razmatran i korigovan.
Пантограф
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 9839
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 17260
Pohvalio: 11106

Re: Modernizacija železnice

Postod Пантограф » Pet Maj 07, 2021 11:29 am

Биће коригован, видим ја. Ови изгледа слушали Вучића кад су рачунали колико ће путовање да траје.

Иначе, ово је ред вожње за Нобелову награду. Када се одузму непотребни "интерсити" возови који неће ни имати путнике, број корисних полазака остаје отприлике исти као док смо имали једноколосечну и двапут спорију пругу. Нема ниједног воза који покрива радно време од 8 сати ујутру! А нису ни у такту (замало, тј. статива!). Такође, један или више полазака касније увече на оваквој прузи има сваког смисла, чак и полазак иза поноћи.

Браво, легенде!
Pohvale za post: 6

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Google Feedfetcher i 10 gosta