Šta je novo?

Red vožnje Srbija Voz

WLABmz

Advanced
Učlanjen(a)
02.07.2017.
Poruke
4.923
Pohvaljen
13.234
Pošto vidim da nema odgovarajuće teme otvaram temu uz informaciju da su na sajtu Srbija Voza danas ubačeni vozovi iz reda vožnje 2017/2018 koji stupa na snagu 10. decembra.

P.S. ubačeni su i vozovi koji "privremeno ne saobraćaju" tako da ako vidite sezonce za Bar, Sofiju i BG:voz Resnik - Ovča itd, to je samo informativno kako će biti.
 
Ovi carevi još imaju logo "Beovoza" :mrgreen:
I drugo, kada se unese "Rakovica" kao polazna stanica, još uvek nema "Stadtler"-a koji treba da krenu od aprila rekonstruisanom prugom.
 
Ovo je očigledno neka radna verzija, mnogo će se tu izbaciti...Po ovome za Bugarsku i Mađarsku ide pogranični Beovoz... :D

Lako će oni ubaciti stajanje Štadlerima u Rakovici u aprilu, taman vozno vreme brže za par minuta da nadomeste stajanjem u Rakovici.
 
A da sa nama podjelite neki link print skrin nesto pa da se i mi smijemo glupostima ZS
 
Па, иди на сајт Србија воза, па претражуј. Стави каснији датум.

Има ту генијалности типа долазак јутарњег из Лепосавића у Краљево око 5 ујутру. Тада ни вампирима не почиње смена. На већини пруга ред вожње су упропастили. Једини изузеци су прилази Новом Саду из свих праваца, прилаз Сомбору је поправљен из правца Врбаса, Сремској Митровици из правца Шида. Посебна лудост је Чачак-Краљево...
 
Prošle godine sam proučavao red vožnje tako čim je izašao na sajtu. Pa to posle nije imalo veze ni sa čim. Tako da čekam 10. pa će tada valjda biti konačne verzije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496934#p496934:1f4xasr7 je napisao(la):
Kokos » Sre Nov 29, 2017 1:31 pm[/url]":1f4xasr7]Prošle godine sam proučavao red vožnje tako čim je izašao na sajtu. Pa to posle nije imalo veze ni sa čim. Tako da čekam 10. pa će tada valjda biti konačne verzije.

Sve što može da se desi je da određene vozove koji su uneti izbace, ali red vožnje onih koji ostanu je sigurno taj.
 
Pre dve nedelje u Beogradskoj hronici je javljeno da nece doci do redukcije BG Voza na relaciji Batajnica-Ovca pre proleca naredne godine.
Ali sad kad se ukuca red voznje nakon 10.12., ispada da ce vozovi biti redukovani vec kroz dve nedelje i da ce prvi polazak iz Batajnice biti u 06:08.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496995#p496995:30z48j8q je napisao(la):
WLABmz » 29 Nov 2017, 16:14[/url]":30z48j8q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496934#p496934:30z48j8q je napisao(la):
Kokos » Sre Nov 29, 2017 1:31 pm[/url]":30z48j8q]Prošle godine sam proučavao red vožnje tako čim je izašao na sajtu. Pa to posle nije imalo veze ni sa čim. Tako da čekam 10. pa će tada valjda biti konačne verzije.

Sve što može da se desi je da određene vozove koji su uneti izbace, ali red vožnje onih koji ostanu je sigurno taj.

To je upravo ono što me najviše iznervira. U toj radnoj verziji je čak jedan voz za Budimpeštu išao do Praga. Tako da ću sačekati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497208#p497208:1s5w8ykk je napisao(la):
Kokos » Čet Nov 30, 2017 11:00 am[/url]":1s5w8ykk]

To je upravo ono što me najviše iznervira. U toj radnoj verziji je čak jedan voz za Budimpeštu išao do Praga. Tako da ću sačekati.

Prosto su ubacili red vožnje direktnih spavaćih kola Prag - Bar, koja su išla na leto.
 
Pozdrav svim članovima foruma. Već neko vreme čitam Beobuild, a sada se po prvi put uključujem u diskusiju. Pitala bih forumaša Karla, da li je Udruženje ljubitelja železnice dobilo konačan odgovor na njihov predlog da se uspostave direktni vozovi na relaciji Šabac - Beograd / Beograd - Šabac. Ili ipak treba sacekati da se objavi konacna verzija novog reda vožnje.

Do danas su u novom rasporedu stajala samo tri polaska iz Šapca za Rumu i to u neko nezgodno vreme kada je nemoguće uhvatiti vezu za Beograd bez višečasovnog čekanja. U međuvremenu je taj raspored uklonjen i sada nema polazaka uopšte. Nadam se da Šabac i Mačvanski okrug nisu među delovima Srbije gde će biti ukinut putnički saobraćaj
 
@JudasPriestess

Добродошла на форум.

Везано за иницијативу да се успостави директан воз Београд - Шабац, много је гора и тежа ситуација у друштвеном смислу него што би већина могла наслутити. Ако би се друштвени проблеми нестали, а остали само економски и технички, директан воз би кренуо у саобраћај у врло кратком временском периоду.

Први зид у који смо ударили јесте да када смо добили подршку из канцеларије начелника Мачванског округа, он није успео да нађе заинтересоване представнике општина са којима би могао покренути даље легалне процедуре око обавезног јавног превоза. То је једини начин, да се наметне оно што је у интересу и железница и путника/грађана. Сам кадар Србија воза је сувише затуцан да би сам покренуо такву иницијативу. Примера ради, одсуство постојања директног воза правдају као "не постоје токови путника", а аргумент им је што дневно продају тек 10-так карата Шабац-Београд.

Покренули смо једну другу иницијативу, да се поласци ускладе са сменама средњошколаца у Шапцу и Руми (направили смо план за целу Србију) и добили смо сараднике из Министарства просвете, али велики проблем сада је предуго радно време чланова из Београда да се баве овом темом. Ја сам сам у Холандији непрекидно још од марта, а за новопеченог гастарбајтера без игде иког свог да му потури леђа је велика борба.

У Мачви ипак имамо некога са ким је могућа отворена сарадња, а то су медији, прилично отворени, и Удружење грађана Вози улице. Постоји чак и одређена подршка из привреде, која може јако помоћи причу уколико постоји озбиљна координација! Алли би нам требало бар једно 3-5 људи у тој регији, са којима би јавно заговарали развој озбиљне путничке (и теретне) железнице. Мислим загрејаних, ентузијаста, који су вољни да одвоје доста слободног времена. Да би се озбиљно вукла овако нека волонтерска иницијатива, потребно је да људи имају неко кратко радно време, рецимо 5 дана у недељи по 8 сати или тако нешто. Имам утисак да то у Србији има само јавни сектор, а такви људи се боје да изнесу чак и нешто у стилу конструктивне критике, да не би угрозили своју материјалну позицију.
 
Чудо је како је путнички железнички саобраћај у Шапцу ограничен. Поготову сад када је Рума добила још један ДВМ 711, укупно два. Шабачка железничка станица има добру локацију у односу на старо језгро града али јој фали уређење.
 
Karlo, hvala na odvojenom vremenu i iscrpnom odgovoru. Pohvalno je što čak i kad nisi više u zemlji imaš želje i volje da nešto menjaš na bolje, i što zajedno sa ostalim članovima Udruženja ljubitelja železnice imaš nerava da pokušaš da uspostaviš kontakt i saradnju sa ljudima koji se uglavnom keze, klimaju glavom i tapšu te po ramenu ili blenu u tebe kao telad i samo što ne muču, a na kraju se sve svede na to da ništa ne uvaže i ne urade, a svaki dobronameran predlog i konstruktivnu kritiku shvate kao ličnu uvredu. Želim da ti se entuzijazam i težak rad isplate tamo tuđini kad ovde nije moguće.

Propo onih 10 karata za Beograd dnevno, pa ako je tačno to je super premija. Većina Šapčana i ne zna da postoji putnički voz koji saobraća iz našeg grada. Ako bi se neko prevario i došao, recimo rano ujutru, pre nego voz stigne iz Rume, zatekao bi sablasnu stanicu, zamandaljenu blagajnu i utekao bi dok ne doleti neki vampir ili karakondžula. Šteta, jer stanica je gotovo u samom centru, na rubu naselja Benska bara, i otprilike podjednako udaljena od naselja istočno i zapadno. A pored stanice su katolička crkva i Srednja medicinska škola ispred kojih su dva najfrekventija stajališta za gradske/prigradske autobuse. Koliko samo Šabac ima studenata koji bi putovali direkntim vozom, neću ni da spominjem. Živim u neposrednoj blizini autobuske stanice i petkom popodne i nedeljom uveče ne može da se prođe od dve grupacije - gastarbajtera iz Beča i studenata koji vuku ogromne prtljage i plaćaju paprene karte za bus.

Izvinjavam se za off.
 
Баш сам прошле године био пријатно изненађен како су на време објавили ред вожње (крајем новембра), а сад се чини да ће опет у 5 до 12 или после 12 (као пре две-три године). Не размишљају да би путници требало барем две недеље раније да знају ред вожње. Притом, скоро сви возови из унутрашњег саобраћаја ће полазити са Прокопа уместо са главне и њима не пада на памет да о томе обавесте путнике. Ни многи Београђани не знају где је Прокоп, а како ће тек знати људи из остатка Србије.

Резултат оваквог јавашлука су празни возови и железничке станице док БАС и аутобуски превозници трљају руке.
 
Nego da li su postigli neki dogovor sa Pancevom da li ce se usuditi da proguraju liniju Pancevo Vojlovica - Pancevacki most
Znam da su snovi, ali zelim da ATP propadne kao sto su Zeleznice propale.
 
Znaš, vi Pančevci (ne ti, naravno) ste primarno krivi za to što se dogodilo.
Do sada je već trebalo da izađete na protest i blokirate makar neku ulicu na sat-dva, kao upozorenje.
Naročito važi sada kada je "Srbija voz" rekla da je voljna da se nagodi sa lokalnim vlastima, ako su one saglasne.
Nepostojanje linija Pančevo-Prokop je idiotarija.
 
Narod cuti i trpi. Jedva opozicija okupi malo plebsa da se bune a kamoli da se plebs samoorganizuje i pobuni...to je tek SF danas u Srbiji.
Vecina cuti i trpi...to je problem
 
Ko sme u Pancevu da se pobuni ,vise imju konduktera nego vozaca ATP sve sami aktivisti...pa to je cirkus
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=497418#p497418:2ksftgr0 je napisao(la):
Дошљак » 01 Dec 2017 12:46 pm[/url]":2ksftgr0]Чудо је како је путнички железнички саобраћај у Шапцу ограничен. Поготову сад када је Рума добила још један ДВМ 711, укупно два. Шабачка железничка станица има добру локацију у односу на старо језгро града али јој фали уређење.
Taj novi 711 bi mogao da opušteno radi Šabac-Zemun ili čak -Beograd.
 
Када би се увела директна линија са добрим редом вожње сигурно би дошло до пораста броја путника, а ако би се нормализовала пруга до Лознице и Зворника онда би сигурно морали да куплују две гарнитурен. Ето у старту две линије које би биле профитабилне, Бг- Шабац(Зворник) и Бг-Пачево за које имау све техничке могућности да их уведу. Поред тога што би дошло до пораста броја путника добит би била и у томе што би гарнитуре биле више искориштене, за разлику од ситуације коју имамо сада.
 
Inače, kao stavka u budžetu za narednu godinu se i navodi kupovina dizel garnitura.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498303#p498303:2p8hu3x4 je napisao(la):
dex87 » December 5th, 2017, 2:14 pm[/url]":2p8hu3x4]Narod cuti i trpi. Jedva opozicija okupi malo plebsa da se bune a kamoli da se plebs samoorganizuje i pobuni...to je tek SF danas u Srbiji.
Vecina cuti i trpi...to je problem
Meni se dešavalo da kada nekim ljudima objasnim koji su sve potencijalni razlozi zašto se ne održavaju polasci na određenim linijama , a ne da je jedino i isključivo hir vozača , bivao popljuvan i dobijao odgovore kako su ljudi mislili da je taj sajt koji posećuju ozbiljan i da mogu da se reše njihovi problemi na taj način ... Takođe , pojedini stanovnici su se konstantno žalili kako niko neće da se pozabavi njihovim problemom , nego se stalno rešavaju neki drugi (uglavnom manje bitni , kako kažu ti koji se žale) problemi , a kada im kažem (predložim) da se samoorganizuju , sačine predlog za rešenje problema , i da sastave peticiju i prikupe što je više moguće potpisa i da to dostave nadležnima , ili se povuku u svoje mišje rupe ili krenu mene da vrbuju da ja nosim nadležnima , jer oni navodno nemaju vremena , a vise po sajtovima ovog tipa više nego ja ... Eto kakav smo ti mi narod , većinom lenji da se uradi nešto više od "drndanja" mobilnog telefona po ceo dan , komentarišući po raznoraznim forumima , društvenim mrežama , kačenju selfija i pregledu broja lajkova istih... Ja sam na vreme shvatio da je "uzdaj se u se i u svoje kljuse" najbolji način da se reše neki problemi , u što sam se više puta uverio. Čak i kada je red vožnje voza u pitanju , i to sam morao sam da uzmem da odradim , jer zvanični red vožnje prikazuje vreme u koje voz odlazi iz stanice , a kako smo postali "bistar" narod , mnogi to računaju kao vreme dolaska voza ... , čak i oni koji su redovni korisnici. Ove godine će biti malo zeznuto , jer ćemo imati redukciju BG: voza , i određene polaske koji će kretati iz Prokopa (pretpostavljam sa različitih perona u odnosu na sadašnje koje koristi BG: voz kao prolazne) , pa i to treba ubaciti.
 
Vrh