Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Boki123":opwtndhx je napisao(la):
Linija 4 (Beograd Centar-Mladenovac-Beograd Centar)
3 polaska u smery ostaje kao i do sad

Umesto demagogije u političke svrhe da postoji linija do Mladenovca, koja sa 3 polaska dnevno koji nikome i ničemu ne služi i koja koristi čak 2 garniture, mogli su te 2 garniture da iskoriste za češće polaske na liniji Ovča - Resnik i/ili Zemun - Resnik.
 
Тако је. Додуше уместо Земуна Била је Батајница, али то сакаћење је главна разлика Бео и Бг: воза
 
Ne uspevam nikako da skinem ovaj zip sa redom vožnje na svom kompjuteru,ima li nekih bitnijih izmena za 2021/22 ? Ima li češćih polazaka za BG Voz Batajnica-Ovča, možda konačno neki produžetak do Pančeva Vojlovice?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=881606#p881606:1irs4vq9 je napisao(la):
Прле » 19 Sep 2021 14:28[/url]":1irs4vq9]Тако је. Додуше уместо Земуна Била је Батајница, али то сакаћење је главна разлика Бео и Бг: воза
Zar nije bilo do Stare Pazove / Inđije?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=881640#p881640:3ila2442 je napisao(la):
Užice » Ned Sep 19, 2021 5:42 pm[/url]":3ila2442]Ne uspevam nikako da skinem ovaj zip sa redom vožnje na svom kompjuteru,ima li nekih bitnijih izmena za 2021/22 ? Ima li češćih polazaka za BG Voz Batajnica-Ovča, možda konačno neki produžetak do Pančeva Vojlovice?

Malo spamuj dugme ume da bude nezgodno za skinuti. Sve novine sam objasnio na prethodnoj stranici, Batajnica-Ovča na 15 min u špicu, 30 van njega, produžetka do Pančeva još uvek nema.
Najveća novina u novom redu vožnje su polasci za NS svakih sat vremena, barski vozovi što kreću sa Prokopa i još neke manje izmene na nivou države (1 polazak Subotica-Zrenjanin-Subotica, ukidanje vozova Požarevac-Zaječar itd)

Inače, mislim da bi bila odlična ideja da se BGvoz produži i do Stare Pazove, tj ne mora svaki, ali svaki drugi polazak. Razlog je taj da Stara Pazova i Nova Pazova dobiju taktne polaske ka Beogradu i time smanjuju opterećenje na RE polascima. Mogu da puste teretnim kolosecima jer svakako je brzina ograničena zbog EMV 412
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=881642#p881642:l3rfcxy3 je napisao(la):
solecar » Нед Сеп 19, 2021 6:46 pm[/url]"
Zar nije bilo do Stare Pazove / Inđije?

По неки су ишли до тамо линија је била да Батајнице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=881649#p881649:1pwmf53b je napisao(la):
DzonTravolta » Ned Sep 19, 2021 6:02 pm[/url]":1pwmf53b]Tema je za "Modernizaciju železnice", ali mi nije jasno zašto se ukida PO-ZA?

Nedovoljan broj putnika (prvenstveno zbog malog broja polazaka) i nedovoljan broj garnitura
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=881647#p881647:24za34zx je napisao(la):
Boki123 » Ned Sep 19, 2021 6:00 pm[/url]":24za34zx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=881640#p881640:24za34zx je napisao(la):
Užice » Ned Sep 19, 2021 5:42 pm[/url]":24za34zx]Ne uspevam nikako da skinem ovaj zip sa redom vožnje na svom kompjuteru,ima li nekih bitnijih izmena za 2021/22 ? Ima li češćih polazaka za BG Voz Batajnica-Ovča, možda konačno neki produžetak do Pančeva Vojlovice?

Malo spamuj dugme ume da bude nezgodno za skinuti. Sve novine sam objasnio na prethodnoj stranici, Batajnica-Ovča na 15 min u špicu, 30 van njega, produžetka do Pančeva još uvek nema.
Najveća novina u novom redu vožnje su polasci za NS svakih sat vremena, barski vozovi što kreću sa Prokopa i još neke manje izmene na nivou države (1 polazak Subotica-Zrenjanin-Subotica, ukidanje vozova Požarevac-Zaječar itd)

Inače, mislim da bi bila odlična ideja da se BGvoz produži i do Stare Pazove, tj ne mora svaki, ali svaki drugi polazak. Razlog je taj da Stara Pazova i Nova Pazova dobiju taktne polaske ka Beogradu i time smanjuju opterećenje na RE polascima. Mogu da puste teretnim kolosecima jer svakako je brzina ograničena zbog EMV 412
Da,sada sam video prethodni post,super što se prva linija BG Voza delimično vraća na stanje od pre nekoliko godina, ali ne u potpunosti: ako se dobro sećam,pre zakidanja 2018. je poslednji polazak iz Ovče za Zemun i obratno bio oko 23:00 časova uveče. Takođe,ostaje nejasno da li druga linija Ovča-Resnik uključuje i tih 8 polazaka Ovča-Lazarevac? Novu liniju Zemun-Resnik su mogli da uglave makar na sat vremena tokom celog dana. Što se tiče međumesnog reda vožnje,novost je linija Zrenjanin-Subotica,a šta je sa taze remontovanim prugama Zrenjanin-Pančevo Glavna i Orlovat-Novi Sad? Neće valjda i dalje biti bez ikakvog putničkog saobraćaja ? I da li će i dalje opstati linija Kikinda-Subotica sa dva polaska dnevno u oba pravca? Razumeo sam da se ukida direktna linija Požarevac-Zaječar,ali da li će barem biti mogućnost presedanja u Majdanpeku,kao do prošle godine?
 
Zrenjanin-Pančevo i Zrenjanin-Novi Sad nema putničkog saobraćaja. Kikinda-Subotica ostaje 2 polaska. Između Požarevca i Majdanpeka nema putničkog železničkog saobraćaja, ali se uvodi 3 polaska Zaječar-Niš u smeru. Ukoliko imate još nekih pitanja bolje da nastavimo na Modernizaciji železnice jer je ovde za BGvoz
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=881549#p881549:1ystz6li je napisao(la):
Boki123 » Ned Sep 19, 2021 11:06 am[/url]":1ystz6li]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=881541#p881541:1ystz6li je napisao(la):
jelenabg » Ned Sep 19, 2021 10:44 am[/url]":1ystz6li]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880939#p880939:1ystz6li je napisao(la):
Дошљак » 17 Sep 2021 08:06 am[/url]":1ystz6li]Има графички предлог реда вожње на теми о модернизацији железнице. Пробаћу да извучем БГ воз из њега.

Ma ne moraš ti da izvlačiš, samo mi reci kada se otprilike postavilo, teško je listati 600+ strana :D.


Evo ovakvo je stanje od novog RV
Linija 1 (Batajnica-Ovča-Batajnica)
Takt od 15 minuta u špicu (6-9.30, 14-17.30), 30 minuta van špica
Prvi polasci u 6 ujutro, poslednji iz grada za Batajnicu u 22, a iz grada do Zemuna u 22.45
Linija 2 (Resnik-Ovča-Resnik)
Takt od 30 minuta u špicu + neki polasci do Beograd Centra i 60 minuta van špica
Linija 3 (Lazarevac-Ovča-Lazarevac)
8 polazaka na dan u smeru umesto dosadašnjih 7
Linija 4 (Beograd Centar-Mladenovac-Beograd Centar)
3 polaska u smery ostaje kao i do sad
Linija 5? (Zemun-Resnik-Zemun)
Uvodi se nova linija sa 4 polaska u smeru tokom špica
Recimo polasci iz Zemuna u 7, 10, 16.15, 16.45

Kompletan predlog reda vožnje možete naći na sajtu Infrastrukture železnice Srbije
Samo malo pojašnjenje: da li ovi poslednji polasci "iz grada" u 22:00 i 22:45 u to vreme kreću za Batajnicu i Zemun sa Prokopa, ili iz Ovče? Koja im je polazna stanica ? Sećam se da su pre velikog zakidanja dva poslednja BG Voza saobraćala u 22:36 i 23:21 iz Ovče,ali im je terminalna stanica bio Zemun umesto Batajnice.
 
Od kada važi taj novi red vožnje? Jel kao što je bilo i do sada, početkom decembra ili će biti nešto ranije?
 
Poslednji polazak Ovča-Resnik je u 21:53 iz Ovče
Poslednji polazak Ovča-Batajnica je u 21:59 iz Ovče
Poslednji polazak Ovča-Zemun je u 22:45 iz Ovče (između polaska za Batajnicu i Zemun ima još jedan za Zemun)
Poslednji polazak Resnik-Zemun je u 22:45 iz Zemuna

Interesantno je da RE 2417 i REx 747 (poslednja 2 voza iz Novog Sada koji dolaze u Beograd Centar u 22 i 22:50) nemaju vezu do Ovče jer poslednji BGvoz za Ovču iz Beograd Centra polazi u 21:52.

Novi red vožnje važi od 12. Decembra ako ne grešim. Međutim postoji mogućnost i da se pre uvede nazad BGvoz ako se završe radovi i testiranja do Batajnice. Jedino pitanje ostaje da li ima dovoljno garnitura za ovako intenzivan saobraćaj. Ukoliko nemaju, mislim da bi bilo logično da BGvoz za Mladenovac ukinu jer su to već 2 garniture
 
solecar":1nhw8dsd je napisao(la):
Od kada važi taj novi red vožnje? Jel kao što je bilo i do sada, početkom decembra ili će biti nešto ranije?

Novi red vožnje stupa na snagu svake godine uvek drugi vikend u decembru (subota je stari red vožnje, nedelja je novi red vožnje).

Inače, vezano za to - 2019. je 1. decembar padao u nedelju. Neke istočne zemlje (Rusija, Belorusija itd.) su to protumačile kao prvi vikend u decembru, te je kod njih nov red vožnje počeo da važi 8. decembra, a u ostatku Evrope je počeo da važi 15. decembra, jer su oni računali prvi celi vikend. Dok su shvatili da su u raskoraku, već je bilo kasno te su Rusija i Belorusija morali da prave prelazni red vožnje za međunarodne putničke i teretne vozove za tih 7 dana, kako bi se uklopili sa starim redom vožnje koji još važi u ostatku Evrope.

Boki123":1nhw8dsd je napisao(la):
Međutim postoji mogućnost i da se pre uvede nazad BGvoz ako se završe radovi i testiranja do Batajnice.

Ne postoji ta mogućnost koju si naveo. Sadašnje procene su da će oko 15. marta 2022. nova/rekonstruisana pruga Beograd Centar - Novi Sad biti puštena u rad (taman pred izbore), tako da tek tad bi BG voz mogao krenuti po novom redu vožnje, pod uslovom da se obezbedi dovoljan broj garnitura. Kao što je Rile, napisao - red vožnje BG voza 2021/2022. je preoptimističan u odnosu na broj raspoloživih garnitura, tako da je vrlo moguće da će biti redukcija u odnosu na red vožnje predstavljen u grafikonu.
 
Da li može neko da napiše koliko je garnitura potrebno da bi se ovakav red vožnje održao (znači u saobraćaju + rezerva), a koliko mi imamo garnitura?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=882114#p882114:3kk70o30 je napisao(la):
Boki123 » Uto Sep 21, 2021 10:51 am[/url]":3kk70o30]Da li može neko da napiše koliko je garnitura potrebno da bi se ovakav red vožnje održao (znači u saobraćaju + rezerva), a koliko mi imamo garnitura?

To će jedino pouzdano Rile moći da napiše.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=882087#p882087:2foee68b je napisao(la):
Boki123 » Uto Sep 21, 2021 9:07 am[/url]":2foee68b]Poslednji polazak Ovča-Resnik je u 21:53 iz Ovče
Poslednji polazak Ovča-Batajnica je u 21:59 iz Ovče
Poslednji polazak Ovča-Zemun je u 22:45 iz Ovče (između polaska za Batajnicu i Zemun ima još jedan za Zemun)
Poslednji polazak Resnik-Zemun je u 22:45 iz Zemuna

Interesantno je da RE 2417 i REx 747 (poslednja 2 voza iz Novog Sada koji dolaze u Beograd Centar u 22 i 22:50) nemaju vezu do Ovče jer poslednji BGvoz za Ovču iz Beograd Centra polazi u 21:52.

Novi red vožnje važi od 12. Decembra ako ne grešim. Međutim postoji mogućnost i da se pre uvede nazad BGvoz ako se završe radovi i testiranja do Batajnice. Jedino pitanje ostaje da li ima dovoljno garnitura za ovako intenzivan saobraćaj. Ukoliko nemaju, mislim da bi bilo logično da BGvoz za Mladenovac ukinu jer su to već 2 garniture
Ta 3 polaska dnevno za Mladenovac su već sada beskorisna: kad god sam se vozio tom linijom,mnogo putnika je bilo samo na relaciji Pančevački Most-Resnik,možda je još poneko sišao u Ripnju, posle je sve do Mladenovca voz zvrjao prazan. Pruga Ripanj-Mladenovac vapi za generalnim remontom,jer cisterne iskaču svake nedelje. Čim se završi požarevačka pruga,treba sve niške vozove prebaciti na nju,a ovu deonicu preko Mladenovca zatvoriti i započeti njenu rekonstrukciju. Onda treba privremeno ukinuti BG Voz do Mladenovca, i te dve garniture ubaciti kao pojačanje za prve dve linije.
Dok se remont Ripanj-Mladenovac završi,taman će valjda i železnica nabaviti više garnitura, pa će moći da se vrati i linija do Mladenovca sa nekim pristojnim taktom polazaka. Razlog zašto je mladenovačka linija tako slabo korišćena je u malom broju polazaka i njihovom tragikomičnom rasporedu u toku dana: prvi voz rano ujutro,preostala dva 12 sati kasnije,i to jedan za drugim na sat vremena :roll: Ripnju je BG Voz realno potrebniji nego Mladenovcu,on je slabije povezan sa centrom od Mladenovca koji ima Lastu do BG na svaki sat,još dok remont traje neki polasci Ovča-Resnik bi mogli da se produže do Ripnja,mislim da se u toj stanici okretao i nekadašnji Beovoz. Sećam se da su pre par godina meštani Ripnja pisali peticiju gradu da ponovo dobiju Beovoz/BG Voz,ali su svakako računali na više od 3 polaska dnevno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=882111#p882111:2lk7vm7r je napisao(la):
WLABmz » 21 Sep 2021 10:48[/url]":2lk7vm7r]
solecar":2lk7vm7r je napisao(la):
Od kada važi taj novi red vožnje? Jel kao što je bilo i do sada, početkom decembra ili će biti nešto ranije?

Novi red vožnje stupa na snagu svake godine uvek drugi vikend u decembru (subota je stari red vožnje, nedelja je novi red vožnje).
Bilo je jednu ili dve godine kada je stupio ranije. ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=882189#p882189:1606eo2b je napisao(la):
solecar » Uto Sep 21, 2021 4:32 pm[/url]":1606eo2b]
Bilo je jednu ili dve godine kada je stupio ranije. ;)

Ne, nije!

Od 2002. godine godišnji red vožnje važi od drugog vikenda u decembru. Svake godine bez izuzetka! Mogu ti pobrojati tačan datum svake godine od 2002. ako želiš. Do 2000. godišnji red vožnje je važio od poslednjeg vikenda maja ili prvog vikenda juna. Red vožnje 2001/2002. bio prelazni zbog promene prelaska na novi red vožnje sa maja/juna na decembar, te je bio najduži i važio je od 10. juna 2001. do 14. decembra 2002.
 
Danas sam po prvi put posle tri godine ušao u bg voz u park and ride varijanti. Oko Rakovice trenutno nije problem parkirati, čak većina nije parkirala na tramvajske šine bilo je preko 30 kola ispred stanice, sigurno i još u Viševačkoj sa druge strane. U odlasku do Prokopa voz oko 10h bio prazan možda petnaest ljudi. Prokop nedovršen, i ne znam dal ima brz prilaz na atranu ka pivari, otišao sam uz bici stazu ka Bulevaru Mira. Vratio sam se od Vuka, lazarevački voz bio dosta pun, dosta je izašlo u Rakovici ali je dosta i otišlo.
Najveći problem na rakovičkim linijama je naravno frekvencija. Ovde bi trebalo ići na 20 min plus šatl busevi kroz Rakovicu, kao i Cerak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=882193#p882193:1x91pqct je napisao(la):
WLABmz » 21 Sep 2021 16:48[/url]":1x91pqct]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=882189#p882189:1x91pqct je napisao(la):
solecar » Uto Sep 21, 2021 4:32 pm[/url]":1x91pqct]
Bilo je jednu ili dve godine kada je stupio ranije. ;)
Ne, nije!
Kako ti kažeš.
 
U okviru prigovora na aktuelni plan šinskih sistema, uložio sam primedbe i dao predloge.

1. Допуне и измене постојећих предложених линија

Линија 4: Обзиром да је у плану спајање постојеће пруге која иде преко Новог Београда и Земуна са пругом која повезује Батајницу са Сурчином, преко Аеродрома „Никола Тесла“, предлажем претварање линије у кружну, која би од Националног стадиона постојећом пругом продужавала до Макиша, где би имала везу са првом линијом метроа, одакле би трасом предложене линије 3 саобраћала до скретања за Прокоп, одакле би преко Прокопа (где би чекала време до следећег поласка) продужава до ЖС „Нови Београд“. Линија би саобраћала и спољним и унутрашњим кругом. На овај начин би се покрио већи део Београда, плус би било лакше за преседање на и са међуградских линија воза.

Линија 5: Продужити је до ЖС Нови Београд, ради боље и лакше повезаности са НБГ и Земуном, обзиром да ни аутобуске линије не повезују Младеновац директно са поменутим деловима града. Уколико није могуће продужење до ЖС Нови Београд из техничких разлога, предлажем продужење до ЖС Земун.

Линија 6: Продужити је до ЖС Нови Београд, ради боље и лакше повезаности са НБГ и Земуном, обзиром да ни аутобуске линије не повезују Лазаревац директно са поменутим деловима града. Уколико није могуће продужење до ЖС Нови Београд из техничких разлога, предлажем продужење до ЖС Земун.

2. Предлог за додатне линије

Линија 7: Обзиром да постоји пруга која пролази кроз поједина Аваласка насеља, као и кроз насеља у јужном делу општине Гроцка, предлажем успостављање линије на релацији ЖС Нови Београд – Живковац. Уколико није могуће да линија саобраћа до ЖС Нови Београд из техничких разлога, предлажем или продужење до ЖС Земун или да линија саобраћа до Прокопа. Линија би користиласва постојећа стајалишта дуж трасе Прокоп – Кијево, која већ користе постојеће линије Бг: воза, одакле се се одваја и постојећом пругом саобраћа преко Авале и јужног дела Гроцке. Линија би користила постојећа стајалишта на новоуспостављеној траси, уз изградњу нових где је то потребно. На овај начин би се брзо и једноставно повезала са Новим Београдом, Земуном и центром, али и са Аеродромом, следећа насеља: Бели поток, Зуце, Врчин, Заклопача, Мала Иванча, Поповић, Мали Пожаревац, Дражањ, Умчари и Живковац, као насеља са потеза градских линија на 300 која имају везу са најјужнијим насељима општине Гроцка.

Линија 8: Обзиром да је у плану изградња крака ка Винчи, предлажем успостављање линије на релацији Карабурма – Винча, која би саобраћала трасом линије 3 до одвајања за Церак винограде, а одатле трасом предложене линије 7 до одвајања за Винчу, до које би долазила новоизграђеном пругом. На овај начин би се добила не само боља веза северног дела Гроцке са центром, него и са северним делом града, што често истичу као недостатак становници општине Гроцка.

3. Предлози и измене постојећих и будућих стајалишта

Линија 3: Успоставити стајалиште Церак виногради, обзиром да пруга пролази испод истог, које би користила и предложена кружна линија 4

Стајалиште Др Агостина Нета: Обзиром да је предложено стајалиште, након померања стајалишта Тошин бунар, сувише близу поменутом стајалишту, али и стајалишту Нови Београд, не би се могао постићи оптималан рад воза. Таман што би воз убрзао по изласку из стајалишта Тошин бунар, морао би да започиње процес успоравања, ради уласка у стајалиште Др Агостина Нета, и исти тај поступак понови ради изласка из поменутог стајалишта и уласка у стајалиште Нови Београд. С тога предлажем избацивање истог из плана.

Стајалиште Сајам: Предлажем одустајање од изградње поменутог стајалишта, обзиром да би морали да се изграде додатни колосеци, плус простор за пероне, што је због велике висине на којој би се налазило, неисплативо и недовољно практично за двоколосечну пругу, обзиром да би успоравало међуградске и теретне возове. Једино у случају изградње додатна два колосека на потезу Батајница – Прокоп, стајалиште би имало смисла и могло би да оствари очекивани потенцијал.
 
Vrh