Šta je novo?

Tramvaji

Вероватно је ограничење до саме подстанице, нпр. подстаница која напаја БКА може да прими лупићу 15 трамваја, отуд само 3 на линији 6. Можеш ли на основу података са тог форума да овде изнесеш укупан број трамваја активних у току једног дана?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902908#p902908:27yle280 je napisao(la):
solecar » Ned Nov 28, 2021 12:50 am[/url]":27yle280]Gledao sam red vožnje na nekim linijama (na gspbeograd.net , jer postoji i broj vozila koji obavlja polaske), i na nekim linijama ima po 20 vozila angažovanih, dok recimo na liniji 6 rade samo 3 vozila, a na 11 radi 5 vozila.
Ako gledamo red vožnje koji je na sajtu GSP, većina linija ima visok takt. U stvarnosti, često tramvaj kojem je na papiru takt 7-8 minuta čekaš duplo i troduplo duže. Mada, ima i suprotnih primera: juče sam na stajalištu Nehruova čekao relativno niskofrekventni tramvaj 11, preko mobilnog sam ušao na Gugl Mape i pogledao tabelu sa polascima tog stajališta,pošto na GSP sajtu nema reda vožnje po stajalištima; pisalo je da prva 11-ica stiže u 11:09, a došla je čak 8 minuta ranije. Da li taj red vožnje na GM ima ikakve veze sa stvarnim funkcionisanjem linija GSP?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902909#p902909:9seyxnp1 je napisao(la):
Дошљак » 28 Nov 2021 01:00[/url]":9seyxnp1]Вероватно је ограничење до саме подстанице, нпр. подстаница која напаја БКА може да прими лупићу 15 трамваја, отуд само 3 на линији 6. Можеш ли на основу података са тог форума да овде изнесеш укупан број трамваја активних у току једног дана?
Između 70 i 80, ali to treba uzeti sa rezervom, jer nije moguće videti red vožnje za sve linije, pošto su im aktivni redovi vožnje samo za linije koje saobraćaju (fali im za 13 i 14)
 
Ne znam tačan broj, ali radnim danima ima preko 100 tramvaja u saobraćaju. Inače kapacitet mreže je 155 tramvaja...
Google maps nije pouzdan, jer ne postoji red vožnje po stanicama već je to predviđeno vreme.
 
155 Трамваја у сабраћају не значе да су сви једновремено на шинама. Многи могу да одмарају на окретницама.
 
Dart je napisao da je kapacitet mreže 155 tramvaja istovremeno, a ne da je 155 tramvaja aktivno u istom trenutku.
 
Питање је колики је максимални капацитет заузећа мреже у истом моменту, од тога зависи такт линије, а последично и њена поузданост, искоришћеност и процентуално учешће у укупном јавном превозу.
 
Прле":2zslxaut je napisao(la):
155 Трамваја у сабраћају не значе да су сви једновремено на шинама. Многи могу да одмарају на окретницама.
Kapacitet mreže od 155 tramvaja ne znači da ih je toliko u saobraćaju, već da je toliko maksimalno moguće. Taj podatak je bio u novinama pre par godina, a sad je verovatno i više zbog trafostanice kod mosta na Adi.
 
iskočio iz šina
b35e4d0661a2e53fef2621c91d37f9ac.jpg


Послато са SM-G998B помоћу Тапатока
 
Posto ovde ima ljudi koji su zavrsili Saobracajni fakultet, jedno pitanje:

Koje beogradske tramvajske linije bi mogle da se produze i kako?
 
Nisam završio Saobraćajni fakultet, ali da odgovorim. Prostom izgradnjom tramvajske pruge na postojeću, proširuje se tramvajska mreža. Naravno, to nije svuda izvodljivo, jer zavisi od postojećeg stanja na terenu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905465#p905465:3tey7gei je napisao(la):
MC_ » Ned Dec 05, 2021 6:26 pm[/url]":3tey7gei]Koje beogradske tramvajske linije bi mogle da se produze i kako?
Evo predlažem tramvajsku liniju preko RF do aerodroma. Mnogo jeftinije od metro-a.

IMG-20211206-083703.png
 
Pominje se 130 tramvaja da će biti kupljeni od Rusa. Hajde da vidimo to čudo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905588#p905588:1b3gjjtm je napisao(la):
dragan » Пон Дец 06, 2021 9:04 am[/url]":1b3gjjtm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905465#p905465:1b3gjjtm je napisao(la):
MC_ » Ned Dec 05, 2021 6:26 pm[/url]":1b3gjjtm]Koje beogradske tramvajske linije bi mogle da se produze i kako?
Evo predlažem tramvajsku liniju preko RF do aerodroma. Mnogo jeftinije od metro-a.

IMG-20211206-083703.png
Много једноставније решење би било продужење трамваја од Јурија Гагарина преко Др Ивана Рибара па горе проширеном улицом Срђана Алексића од кружног тока па до грбоља горе која треба да се ради, и онда до аеородома може право кроз њиве или опција Б мало скупља, да иде проширеном Сурчинском до пута за аеродром па даље њиме, што би омогућило и крак ка самом Сурчину даље.
 
Ima tu više opcija, a uzeo sam početak kod kvantaša i Tempa, pa postojećim putem do RF.
 
Pitanje, da li ste ikad išli putem ka i kroz RF? Pun je rupa te bi morao da se skine ceo sloj i radi ulica. Onda šine pa elektro mreža, a pre svega projekat uz tender kakav god bio.

Tako da, tramvaji se neće širiti u narednih bar tri godine, pogledajte ka rakovici, koliko smo bez trojke? Mreže nema ni na vidiku, a i šine nisu kompletirane.
 
Мислим да би за Радиофар требало да ураде продужетак Марка Челебоновића и да се уради проширење улице Светог Саве и њен продужетак до петље аеродрома и аутопута, па онда целом том трасом да прође трамвај. А до Марка Челебоновића трамвај би могао да дође Грчком, Срђана Алексића (када се продужи и прошири до кружног тока) и Др Ивана Рибара.
 
Tramvaj do aerodroma sam ja već predlagao, i to u produžetku Marka Čelebonovića.

Doduše, to je bilo pre najave o obnovi i širenju BG voza i povezivanju sa aerodromom. Ako će BG voz ići do onde, tramvaj postaje uslovno rečeno - suvišan.
 
Није ни на одмет да имају оба система, па ни сва три. Постоји сигурно ка аеродрому и локалних кретања од Бежаније и Ледина за запослене.
 
Zato kažem ''uslovno rečeno suvišan''. Što se mene tiče, može i jedno i drugo, što veća mreža JGPa, to bolje. Nego, zbog para...
 
Пара има ;) Боље да их "баце" на трамвај до аеродрома него на гондолу на Калемегдану.
 
Vrh