BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Tramvaji, autobusi, trolejbusi, a nadamo se jednog dana i metro...

Moderator: Igor

vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 18927
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 7164
Pohvalio: 1941

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod vucko » Sub Apr 03, 2021 3:11 pm


Zgradu u Nemanjinoj gde su Železnice a i CIP zovu gumenjara. A zašto je zovu tako neka neko drugi kaže.
Sačuvajmo trolejbuski podsistem javnog prevoza u Beogradu.
Pohvale za post: 3
Pendolino
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1014
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1184
Pohvalio: 656

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Pendolino » Sub Apr 03, 2021 8:38 pm

WLABmz » Sat Apr 03, 2021 10:03 am napisao:
Прле » Sub Apr 03, 2021 10:29 am napisao:Може за нас пачиће објашњење шта је то Г распутница, у слици и речи?


Rasputnica G je rasputnica kod garaže plavog voza gde se pruga iz Rakovice razdvaja na smer ka Dedinjskom tunelu i smer ka Topčideru. Prilikom remonta Rasputnica G - Resnik pre par godina, skretnice kod Rasputnice G i na južnom izlazu stanice Rakovica nisu urađene kvalitetno i od tad do dana današnjeg prilikom prelaska preko njih u pravac i u skretanje je brzina 20 km/h. Izvođač je tužen, ali do dan danas se to nije razrešilo i vozovi usporavaju na tim mestima, te zbog toga su vozna vremena duža za 2 minuta i utrošak električne energije i kočnica je veći.

Sve to stoji, ali gašenjem stare Glavne pravac ka starom delu čvora je postao sporedan i treba takav i saobraćajni prioritet da ima, a ne da on bude "u pravcu". Rasputnicu treba privesti novoj nameni u skladu sa planovima iz sedamdesetih. Evo na brzinu sam skicirao šta treba da se uradi:
g.jpg
g.jpg (52.5 KiB) Pogledano 2188 puta
Pohvale za post: 2
Arnorian
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1187
Pridružio se: Ned Jul 11, 2010 9:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 171
Pohvalio: 37

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Arnorian » Ned Apr 04, 2021 10:54 am

Radijus te krivine je veliki, izgleda mali zbog pogleda pod uglom.

Slika
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1821
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3232
Pohvalio: 174

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod WLABmz » Ned Apr 04, 2021 11:01 am

Pendolino » Sub Apr 03, 2021 8:38 pm napisao:
WLABmz » Sat Apr 03, 2021 10:03 am napisao:
Прле » Sub Apr 03, 2021 10:29 am napisao:Може за нас пачиће објашњење шта је то Г распутница, у слици и речи?


Rasputnica G je rasputnica kod garaže plavog voza gde se pruga iz Rakovice razdvaja na smer ka Dedinjskom tunelu i smer ka Topčideru. Prilikom remonta Rasputnica G - Resnik pre par godina, skretnice kod Rasputnice G i na južnom izlazu stanice Rakovica nisu urađene kvalitetno i od tad do dana današnjeg prilikom prelaska preko njih u pravac i u skretanje je brzina 20 km/h. Izvođač je tužen, ali do dan danas se to nije razrešilo i vozovi usporavaju na tim mestima, te zbog toga su vozna vremena duža za 2 minuta i utrošak električne energije i kočnica je veći.

Sve to stoji, ali gašenjem stare Glavne pravac ka starom delu čvora je postao sporedan i treba takav i saobraćajni prioritet da ima, a ne da on bude "u pravcu". Rasputnicu treba privesti novoj nameni u skladu sa planovima iz sedamdesetih. Evo na brzinu sam skicirao šta treba da se uradi:
g.jpg

Slika


Samo što nije problem ta skretnica koju si ti obeležio crvenim, već ova nova ispod. Preko nje se vozi 20 km/h.
SlikaSlikaSlika
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10626
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 6433
Pohvalio: 9503

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod JohnnyLee » Pon Apr 05, 2021 9:27 am

vucko » 03 Апр 2021, 15:11 napisao:Zgradu u Nemanjinoj gde su Železnice a i CIP zovu gumenjara. A zašto je zovu tako neka neko drugi kaže.


зато што у ту зграду само улазе новосапослени, па се шири као да је од гуме
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Bender Rodriguez
Expert
Postovi: 8314
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 17506
Pohvalio: 13454

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Bender Rodriguez » Pon Apr 05, 2021 10:36 am

Ja sam prvo pomislio da nema neke veze s time što u njoj rade ljudi koji dolaze automobilima, sa gumama na točkovima jelte, za razliku od većine drugih objekata Železnice gde se kotrljaju goli metalni točkovi, na vozovima.

Mislim, možda sam odvalio ali šta ga znam, to mi je palo na pamet. Stvarno me ne zanima da izučavam i tumačim žargonsku terminologiju unutar jednog preduzeća... Pogotovu što u Srbiji svako preduzeće ima neku svoju, usled dokonosti ljudi u njima.
Pohvale za post: 2
Užice
Intermediate
Postovi: 199
Pridružio se: Čet Jan 14, 2021 3:31 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 266
Pohvalio: 32

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Užice » Uto Apr 06, 2021 9:57 pm

Koliko sam proučio trenutno aktuelne planove za izgradnju metroa i proširenje BG Voza,predviđena je i izgradnja nove podzemne stanice BG Voza "Makenzijeva" na Vračaru,gde bi se planirana druga linija metroa ukrštala sa BG Vozom. Koliko je takva stanica realna,s obzirom na to da je jako mala udaljenost između nje i stanica Vukov Spomenik sa severne,odnosno Karađorđev Park sa južne strane? I da li ima nekih nagoveštaja kada će to početi da se gradi? Pošto obe njegove linije prolaze kroz vračarski tunel,nebi me čudilo da radovi na izgradnji te stanice izazovu nove restrikcije u taktu već prilično zakinutog BG Voza.
Poslednja izmena od Užice u Uto Apr 06, 2021 10:45 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 13688
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 17137
Pohvalio: 39495

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Дошљак » Uto Apr 06, 2021 10:33 pm

Мислим да од те станице нема ништа, ако се ИЖС буде питала, а хоће.
Užice
Intermediate
Postovi: 199
Pridružio se: Čet Jan 14, 2021 3:31 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 266
Pohvalio: 32

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Užice » Uto Apr 06, 2021 10:43 pm

Дошљак » Uto Apr 06, 2021 10:33 pm napisao:Мислим да од те станице нема ништа, ако се ИЖС буде питала, а хоће.

Znači da će Pančevački Most biti jedina tačka ukrštanja BG Voza i metroa. A nadzemno stajalište Sajam? Tu bi izgradnja bila mnogo manje zahtevna,jer ne moraju da se probijaju tuneli.
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 18927
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 7164
Pohvalio: 1941

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod vucko » Sre Apr 07, 2021 6:33 am

Nadzemno stajalište je praktično nemoguće jer je na mostovskoj konstrukciji a pogotovu jer se sada najavljuje i eventualna izgradnja novog mosta sa još 2 koloseka. Suština je da je ta stanica ucrtana kako bi se opravdalo izbegavanje povezivanje sa Prokopom.
Sačuvajmo trolejbuski podsistem javnog prevoza u Beogradu.
Pohvale za post: 1
Arnorian
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1187
Pridružio se: Ned Jul 11, 2010 9:09 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 171
Pohvalio: 37

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Arnorian » Sre Apr 07, 2021 8:22 am

Moguće je napraviti stanicu sa severne strane odmah. Naravno morala bi da bude nezavisan objekat, ne da se kači na most. Sa južne strane nema smisla dok se ne napravi most blizanac. Možda nešto montažno.
Boki123
Intermediate
Postovi: 332
Pridružio se: Sub Feb 16, 2019 5:33 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 329
Pohvalio: 102

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Boki123 » Sre Apr 07, 2021 12:50 pm

Kad naprave novi most mogu da odmah u fazi planiranja naprave to stajalište, svakako je most predviđen da bude otvoren pre metroa
solecar
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11922
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 11098
Pohvalio: 19727

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod solecar » Sre Apr 07, 2021 2:53 pm

Sve se radi samo da bi se opravdalo povezivanje najbitnijeg TC - a u gradu.
Slika

Slika
Pohvale za post: 1
WLABmz
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1821
Pridružio se: Ned Jul 02, 2017 4:04 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 3232
Pohvalio: 174

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod WLABmz » Sre Apr 07, 2021 4:03 pm

Boki123 » Sre Apr 07, 2021 12:50 pm napisao:Kad naprave novi most mogu da odmah u fazi planiranja naprave to stajalište, svakako je most predviđen da bude otvoren pre metroa


Da li si ti ozbiljan? :o

Kakav novi most, to ne postoji ni u prostornim planovima... :lool:
SlikaSlikaSlika
Pohvale za post: 1
Express
Higher intermediate
Postovi: 1364
Pridružio se: Sub Nov 05, 2011 11:07 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1311
Pohvalio: 71

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Express » Sre Apr 07, 2021 7:31 pm

Al su nas namagarčili s te dve stanice. Ladno izostavljena veza metroa i BG:Voza iz pravca B.Brda. Ustvari nedostatak stanice Sajam, odnosno provizija grananja u zoni trafostanice u Žarkovu iziskuje tramvaj 12 od Vidikovca preko Prokopa. Makenzijeva bez komentara.

Uspeh osmišljene (čitaj "neuspeh besmislene") kičme saobraćaja jedne evropske višemilionske prestonice nije potrebno dalje objašnjavati. Dovoljno je pogledati Stevin dijagram: https://metrobeograd.com/img/dijagram.jpg

Ajde čovek i da kaže kako se umesto u Makenzijevoj može presesti kod Manježa na M3 radi veze sa Prokopom, ali zašto zaboga do Pančevačkog Mosta da se kruži preko Savskog Trga ili ne daj bože MIrijeva. Aitori važećeg plana uradili su nešto za šta bi trebalo da se pada na ispitu, a to je izostavljanje presedačke tačke na ukrštanju ključnih koridora.

Ova greška bila je neizbežna imajući u vidu zanemarivanje originalne zamisli izgrađenih trasa novog železničkog čvora kao prilagođenog dugolinijskom saobraćaju, što možete videti na priloženim kartama stranice BMV o istorijatu: https://bgmetro.rs/index.php/sr-rs/bg-m ... kog-metroa

Ni stida ni srama nemaju, obzirom na to da dozvoljavaju brukanje tim dijagramima koji praktično predstavljaju dokaz činjenice da je Jovin u grob odneo zamisao da se dugolinijski čvor u starom delu grada ukršta na tri mesta - na Prokopu, Vukovom Spomeniku i Pančevačkom Mostu. Utoliko je pomeranje plave linije sa Vukovog Spomenika u Makenzijevu još i grđe, jer na taj način ne samo prva već bi druga linija (samim tim i rane faze što je nevzamisliv prestup u saobraćajnom planiranju) izostavljaju vezu sa dugolinijskim sistemom na prethodno predviđenim mestima.

Pasivna javnost snosi bar deo odgovornosti. Narod treba izričito da se protivi štetnim projektima, da stavi do znanja ko je gazda. Al tako je to kad miševi kolo vode.
Pohvale za post: 1
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 18927
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 7164
Pohvalio: 1941

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod vucko » Čet Apr 08, 2021 8:32 am

Uradio sam mini reportažu o problemu WC-a Karađorđev park koji je poznatiji kao luksuzni restoran. Kačim reportažu i moju kratku analizu o tome narednih dana. Mislim da bi trebali i time da se pozabavimo.
Sačuvajmo trolejbuski podsistem javnog prevoza u Beogradu.
Pohvale za post: 5
Bender Rodriguez
Expert
Postovi: 8314
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 17506
Pohvalio: 13454

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Bender Rodriguez » Čet Apr 08, 2021 4:12 pm

WC-a Karađorđev park koji je poznatiji kao luksuzni restoran

o.O Ne razumem?
JohnnyLee
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 10626
Pridružio se: Čet Maj 14, 2009 10:17 am
Lokacija: Јерковић
Kontakt:
Pohvaljen: 6433
Pohvalio: 9503

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod JohnnyLee » Čet Apr 08, 2021 4:59 pm

ресторан Франш је направљен на месту где се оригинално налазио јавни ВЦ
где год да кренем, тај град ме прати
Београд мој, себи ме врати
где год да одем, тај град ме чува
кроз моју главу кошава дува
Pohvale za post: 4
Bender Rodriguez
Expert
Postovi: 8314
Pridružio se: Ned Mar 12, 2017 2:08 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 17506
Pohvalio: 13454

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Bender Rodriguez » Čet Apr 08, 2021 8:09 pm

Hahaha stvarno? Nisam znao to. Ladno...
vucko
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 18927
Pridružio se: Ned Apr 20, 2008 1:42 pm
Lokacija: Okretnica trolejbusa 28 Zvezdara
Kontakt:
Pohvaljen: 7164
Pohvalio: 1941

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod vucko » Pet Apr 09, 2021 3:42 am

:grand:
Prikačeni fajlovi
karadjordjev park izgradnja.jpg
karadjordjev park izgradnja.jpg (554.32 KiB) Pogledano 611 puta
Sačuvajmo trolejbuski podsistem javnog prevoza u Beogradu.
Pohvale za post: 6
Дошљак
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 13688
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 17137
Pohvalio: 39495

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Дошљак » Pet Apr 09, 2021 4:15 pm

Станица Карађорђев парк и тромостовље преко аутопута у позадини. :)
Užice
Intermediate
Postovi: 199
Pridružio se: Čet Jan 14, 2021 3:31 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 266
Pohvalio: 32

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Užice » Sub Apr 10, 2021 12:27 am

Slučajno sam došao do jednog podatka,koji me je zaprepastio: stanica Pančevo Varoš je od stanice Beograd Centar udaljena 21 km prugom. Sa druge strane,stanica Batajnica je od njega udaljena 26 km. Od Beograd Centra do Pančeva Varoši postoji 6 vršačkih DM 711 vozova dnevno,iako je pruga do Pančeva u celosti elektrificirana i dvokolosečna. Da nema linije za Vršac,nebi postojalo ni to.
Od Beograd Centra do Batajnice je takođe elektrificirana i dvokolosečna pruga(jedan kolosek trenutno nije u funkciji),pa odatle do Batajnice po važećem redu vožnje postoji tačno 20 VOZOVA DNEVNO (svi BG Vozovi+jedan regio polazak za Zvornik). Godinama najavljuju produženje BG Voza do Pančeva,i od toga ništa,ajde da je Pančevo opoziciona lokalna samouprava,pa da ne mogu da se dogovore oko naplate karata(ni to nije normalno,ali pod ovima smo navikli na sveopštu nenormalnost). Naprotiv,ista je vlast u Pančevu i Beogradu,a građani oba grada trpe ovako apsurdan red vožnje samo zato što klanovi unutar SNS-a međusobno ne mogu da se dogovore oko podele plena. Koj moj su onda gradili dvokolosečnu prugu do Pančeva i trošili milione na nju,kada sada ne služi skoro ničemu,a služila je mnogo više dok je bila jednokolosečna i neremontovana? :bash:
Pohvale za post: 3
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1701
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1005
Pohvalio: 1772

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Siniša » Sub Apr 10, 2021 2:16 am

Autobuskim karetelima ne odgovara produženje BG:voza do Pančeva. To je glavni uzrok.
Pohvale za post: 6
Užice
Intermediate
Postovi: 199
Pridružio se: Čet Jan 14, 2021 3:31 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 266
Pohvalio: 32

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Užice » Sub Apr 10, 2021 2:29 am

Siniša » Sub Apr 10, 2021 2:16 am napisao:Autobuskim karetelima ne odgovara produženje BG:voza do Pančeva. To je glavni uzrok.

Verovatno autobuskim kartelima ne odgovara ni BG Voz do Batajnice,koja je još dalje od Pančeva,pa opet imaju 20 vozova do centra dnevno,a imaće ih verovatno i više,čim se završe radovi na novosadskoj pruzi. Pantransport već ima monopol na prevoz putnika na teritoriji Grada Pančeva,a i takođe i na teritoriji opština Opovo i Kovačica. Pre ukidanja je Beovoz više od 20 godina saobraćao od Pančeva Vojlovice do Zemuna/Batajnice na svakih sat vremena,i to nikada nije smetalo tadašnjem ATP-u. Ajde da se onda lepo ukine kompletan železnički saobraćaj u celoj državi da nebi bio konkurencija privatnicima,i da na svim putevima u zemlji budu gužve kao što su u Beogradu špicom,a da svi mi stanovnici ove zemlje zaradimo rak pluća i astmu od zagađenja izduvnim gasovima. Jel ovo Kolumbija ili Srbija?
Poslednja izmena od Užice u Sub Apr 10, 2021 2:43 am, izmenjeno 1 put ukupno.
Pohvale za post: 2
Siniša
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 1701
Pridružio se: Ned Dec 10, 2006 5:51 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 1005
Pohvalio: 1772

Re: BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Postod Siniša » Sub Apr 10, 2021 2:36 am

Beovoz je u ondašnje vreme, pre 20 i kusur godina bio pod ingerencijom Republike Srbije, odnosno tadašnje SRJ. Zato je funkcionisao.
Pohvale za post: 2

Povratak na “Javni gradski saobraćajni prevoz”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: solecar i 20 gosta