Tema zelenog venca se slaze sa temom Savskog amfiteatra koja je toku. Obe su pravi pogodak i izuzetno vazne za izgled Beograda i zdravlje Beogradjana.
Najpre bi trebalo nesto da se ucini da nestanu one rupe na trotoaru izmedju Sremske i autobuske stanice kod nekadasnje Beobanke.Sta vec nije asfaltirano i poplocano, stosta i vise puta, a ovo mesto gde prolazi ubedljivo najvise ljudi svakodnevno neda svoje rupe u asfaltu, mozda je to deo zasticene celine 20. veka poput kaldrme sa Kosancica.
Dugorocnije trebalo bi do prolaska metroa povezati linije iz juznih delova Beograda sa novobeogradskim i ostvariti pomenutu protocnost, ali one bi mogle da se krecu inace vrlo sirokom Jug Bogdanovom, mozda bi cak i redukovani automobilski saobracaj, samo za stanare Starog grada isao tom ulicom dok bi nesretni zitelji Brankove najzad mogli da otvore prozore i ugledaju drvece ispred svojih zgrada i reke biciklista. rolera i setace u svojoj lepoj ulici sa prelepim pogledom prema uscu i Nbg.
Posle mosta sva vozila bi skretala ka Jug Bogdanovoj, Principovoj i Pop Lukinoj, a ul.Carice Milice koja je takodje vrlo lepa, poput one po kojoj dobi ime,bi bila pesacka veza Knez Mihajlove, parka na Toplicinom vencu i Zelenog venca.
U nastavku prema Karadjordjevoj...drugi put.