Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Азери су довукли доста механизације са обе стране Саве, видео сам им скоро камп код Хртковаца. Верујем да овде неће бити килављења као на другим пројектима. НБГ-Сурчин више килаве због неспособности градске администрације да реши имовинско-правна питања.
 
Dajbože. Za ovo drugo ne bih se složio jer Surčin je prilično korektno odradio svoj posao eksproprijacije i sad i ranije za Surčin-Obrenovac, kao i Obrenovac ranije. Sada koči samo NBg. Što se tiče ovog autoputa, pratim satelit redovno i nije jasno zašto se trasiranje već dva meseca ne mrda od Hrtkovaca?
 
Па очигледно да целу причу кочи НБГ. Верујем да у Срему прате динамику моста и да неће почети трасирање пре почетка изградње главног распона моста. Ко зна како и корона утиче на радове, већима радника које Азвирт ангажује су турци.
 
Montira se...
Screenshot_20210718_182513.jpg


Poslato sa STK-L21 pomoću Tapatoka
 
Инжењеру, јел има нека нова фотка? Верујем да лепо напредујете?
 
Šta brate lepo napreduje, gledam mesecima satelit trasiranje ne mrda. Možda most. Ali most nije dovoljan, to je svega 2% dužine ovog pravca Ns-Lo. Od svih autoputeva što se rade, ovo, uz ono parče ka Sremskoj Rači upravo najsporije napreduju, više su odmakli i Preljina-Požega, i Lajkovac-Valjevo, i Pojate-Kruševac, i Bg Obilaznica, i Surčin-NBg. I da je do sad urađeno 50% poslova oko mosta, 50% od 2% je opet svega 1% za godinu-dve dana i tim tempom bi trebalo previše vremena, meni je sadašnja brzina gradnje cele ove trase 100km razočarajuće spora. Doduše, bolje nego da stoji, da se uopšte ne radi. I biću srećan kada više ne budem u pravu, kada me nastavkom trasiranja demantuju.
 
хехехе Земљани, па за то би требало прво да заврше експропријацију, у шта сумњам. Знамо са ким имамо посла. Ја сам мислио на мост пре свега, јер човек ради на мосту!
 
Dobro ajde da ne gubimo poverenje u sistem i vlast da ovaj put nece biti kao sto su oni mostov/nadvoznjaci stajali deceniju iznad Koridora 10 kod Vranja, a da sa njih nije moglo ni da se sidje ni popne, ili kao sto je Ostruznicki stajao van funkcije, kolko bese, deceniju ili tako nesto
 
Без бриге, овај пројекат се ради за тазбину :D
 
Рече Антић пре неки дан да ће током 2024 године бити завршен пут Лозница - Шабац тако да нема разлога за журбу земљани ,полако... :bash: :bash:
 
Napreduje most, to jeste 2% dužine ali je mnogo veći procenat od ukupnog posla. Ne usuđujem se da procenim ali sam prilično siguran da nije 2% celog posla. Nemojte zaboraviti na rok. Ima još 2 godine do isteka roka. Na bazi u Hrtkovcima ima dosta mašina i kamiona parkiranih, tako da sumnjam da je problem do mehanizacije. Verovatno je do eksproprijacije ali možda im se upšte ne žuri. Ako bi radili na Ruma-Šabac kako što rade do Pakovraća, deonica bez mosta bi bila gotova za par meseci.
Sa trasiranjem RU-ŠA se skroz stalo, sudeći po satelitu. Kamp na ulazu u tunel kod Paragova ne mrda više od 2 meseca. Osim nešto raskrčenog drveća ništa se ne radi. Čak mislim da to pola krče šumokradice koje koriste priliku.
Moj neki utisak je, da je dignuta galama i prašina kako se radi mnogo vremena pre stvanog početka radova. Odnos radova i onoga kako se priča o njima je 1:10. Deset puta manje se radi od utiska koji se stiče u medijima.
 
Sve zavisi odakle se gleda, ako se meri od tunela ka Loznici, ukljucujuci duzinu trase, petlje, nadvoznjake, manje mostove preko recica i sve, most je po meni oko 10% posla slicno kolko i tunel, ali ako se meri sve do Kacke petlje i puta ka Zr, ukljucujuci novi most na Dunavu onda je 5-10%. E sad ako uporedimo rok cele trase oko 4 godine, sa proteklim 1,5 godine, tj aj da kazemo 30% vremena i da je uradjeno npr 50% mosta od 10% kolko on ukupnog posla cini, plus par km trase ka Hrtkovcima, dobija se da je za 30% vremena odradjeno svega 6-7% ukupnog posla, sto se nikako ne podudara, i ne obecva da ce za preostalih 70% vremena biti odradjeno cak 93% posla. A kako vreme prolazi i trasa se ne radi, raskorak postaje samo veci. Daj Boze da budem u krivu, ali za sad je tako
 
@Zak
"Sa trasiranjem RU-ŠA se skroz stalo, sudeći po satelitu."

Gde to gledas ?

Sent from my M2010J19CG using Tapatalk
 
Nisam stigao sve da slikam. Sutra cu biti u Klenku. Danas se zavrsava betoniranje drugog temelja stuba u zagatu. Pojacava se dinamika na stubovima u vodi. Sto se tice dela izmedju Klenka i trase u Hrtkovcima, ne zna se jos da li ce resenje biti vijadukt ili ce ipak biti nasip. Pogledajte prilog 1
IMG_20210727_102747.jpg
Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 4
IMG_20210726_085807.jpg
IMG_20210726_085804.jpg
Pogledajte prilog 7

Poslato sa STK-L21 pomoću Tapatoka
 

Prilozi

  • IMG_20210726_085807.jpg
    IMG_20210726_085807.jpg
    89,8 KB · Pregleda: 2.006
Inzinjer uz veliku zahvalnost za sve info iz prve ruke i reportazu, imam mali problem. Ne otvaraju se poslednje 4 slike. Postavi ih ako je moguce opet. Ako je problem samo kod mene izvinjavam se.
U svakom slucaju plusic, plusic i plusic kako kaze cika Igor! :)
 
Јуче сам пролазио поред Азвиртовог кампа код Хртковаца, баш су им се узвртели камиони тамо. А код Румске раскрснице је велика гомила шљунка накамарана.
 
Posle desetak godina konstantnog citanja ovog foruma da malo doprinesem citavoj zajednici. Evo ovo je prva poruka i bice malo razocaravajuca. Dakle Ruma-Sabac-Loznica je deonica koju radi Azvirt po zutom fidiku. Podeljena je na sektor 1(most na Savi) sektor2 (Ruma - Most) sektor 3(most - Loznica). Kad mi dozvoli vreme pisacu malo vise o svemu. Sad konkretno pricam o sektoru 2. Projekt ne postoji!!! Ti radovi koje vidite su dobijeni za deo trase od Klenka do petlje Hrtkovci. Malo su iz idejnog projekta sredili trasu na toj deonici i Azvirt radi samo nasip ostalo nista se ne zna. Od 25 maja je krenula izrada projekta za ovu deonicu i rok je godinu dana. Odradjeni su nasipi za mostove 11,12,13 ali radova jos nema. Ko prolazi blizu trase moze primetiti da masina za busenje sipova stoji vec mesec dana. Eto toliko za sada pa cu pisati kad vreme dozvoli. Pozdrav
 
Puno tu problema ima, ali taj rok od 5 godina za završetak nije bez razloga. I on će se probiti.

Kao i Fruškogorski koridor koji već u startu kasni. I umesto 3 godine, radiće se bar 5. I to ako budemo imali sreće.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867577#p867577:34zmcbpq je napisao(la):
Дошљак » Uto Jul 27, 2021 1:14 pm[/url]":34zmcbpq]Јуче сам пролазио поред Азвиртовог кампа код Хртковаца, баш су им се узвртели камиони тамо. А код Румске раскрснице је велика гомила шљунка накамарана.

Ta gomila šljunka je tu odavno i samo se uvećava. Milsim da je to šljunak za potrebe asfaltne baze preko puta koja služi za potrebe rekonstrukcije na K10. Samo koriste plac da ostave višak materijala.
 
Slike ne mogu da ubacim, ne znam iz kog razloga. Probacu sa racunara, izvinjavam se.
Jos jedna informacija je stigla, pomerice se naplatna rampa u Klenku najverovatnije, postoji arheolosko nalaziste. Ne znam koliko se pomera, resava se to trenutno.

Poslato sa STK-L21 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868239#p868239:3ddre89r je napisao(la):
ZAK » Pet Jul 30, 2021 9:29 am[/url]":3ddre89r]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867577#p867577:3ddre89r je napisao(la):
Дошљак » Uto Jul 27, 2021 1:14 pm[/url]":3ddre89r]Јуче сам пролазио поред Азвиртовог кампа код Хртковаца, баш су им се узвртели камиони тамо. А код Румске раскрснице је велика гомила шљунка накамарана.

Ta gomila šljunka je tu odavno i samo se uvećava. Milsim da je to šljunak za potrebe asfaltne baze preko puta koja služi za potrebe rekonstrukcije na K10. Samo koriste plac da ostave višak materijala.

Prema informacijama koje imam Sremput deponuje sljunak za potrebe izgradnje autoputa Ruma - Sabac. Oni i jos jedna firma ce biti podizvodjaci na ovoj deonici.
 
Vrh