Šta je novo?

Crna Gora

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891983#p891983:1ehzscpx je napisao(la):
KrCan » Čet Okt 21, 2021 1:10 pm[/url]":1ehzscpx]Kruska hvala na trudu i prenesenim utiscima. Da si putovao u obrnutom pravcu utisak bi bio mnogo bolji, jer su taj most /uvac 1-4/ u pravcu ka Podgorici svi asfaltirani sa drugim slojem bns, a uovaj koji si prosao bice ove nedelje zavrsena hidroizolacija, a cim vreme dozvoli i to ce se privesti kraju. I dalje ostaje najveci zaostatak na izlazu iz desne cevi tunela Vjeternik usled izmene prvobitnog projekta i saniranja klizista kao i sto je bio slucaj izmedju Uvaca 1 i 2.
Osvjetljenje je pri kraju, pa cak i ventilacija gotovo u svim tunelima, ali bas kasne sa video i sigurnosnim nadzorom i ispitivanjem tih instalacija.
Medjutim alfa i omega tragedije ovog Ap je ustvari katastrofalan pristup citavom projektu od strane tadasnjeg ministra saobracaja Brajovica. Em sto je napravio uzasan ugovor izostankom aneksa za struju i vodu, pa pristupa Ap kod Smokovca, nego je licno odgovoran za ovu i bruku i sramotu da je onoliko novca skrkano u one vijadukte na petlji Verusa, a da se izlaz sa petlje zavrsava bukvalno 10m iza naplatne rampe.
Jos jedna stvar, Preljina iako izgradjena kao privremena NS je uzgradjena i prosirena i idalje je usko grlo, doduse uz veci obim saobracaja. Medjutim ljudi dali vi uopste mozete zamisliti NS Matesevo u jeku sezone sa jednom ulaznom i dve izlazne rampe?! Pa co ce svo ljeto biti katastrofa. Dzabe nam usteda od Podgorice pola sata kad ce te na izlazu, bar u sezoni stajati satima. No sa sansom da bar nekad izadjete, a na Verusi ne mozete ni to! Da stvar bude gora na Preljini je ta privremena bila nekih 5 godina, bas me interesuje vase misljenje koliko ce Matesevo biti u ulozi ceone naplatne stanice, dok se ne zavrsi druga deonica do Andrijevice?
I da rezimiram: od izlaza sa ap do prolaska kroz naselje Matesevo tih nesto manje od 2km ni teoretski se ne sme pustiti pre rekonstrukcije, to bi bio kriminal.
Sto se tice rokova verujte mi ni u ministarstvu niko odredjeno nista ne moze da kaze, svi licitiraju. Definitivno je fizicki put zaista blizu same finalizacije, ali papirologija ce isto uzeti par meseci to sa sigurnoscu znam , a sa formiranjem novog DT ce se sigurno krenuti i sa rasciscavanjem "krave muzare" kako Vanja nazva Bemax. Ono sto je sigurno put ce biti u funkciji pred turisticku sezonu, sve ostalo je gledanje u kristalnu kuglu.

šta bi to trebalo da znači "rasčišćavanje krave muzare", pa još Bemaxa pa još po nalogu Vanje, možda ti nešto znaš što drugi ne znaju, pa da te priupitam, Bemax je bez sumnje vanredno uspješna kompanija, da su sve tako organizovane kao Bemax, Crna Gora bi bila bogatija i srećnija zemlja od Švajcarske ili Singapura, Bemaxova dionica je završena pre roka, a dionicu koju su gradili Putevi Užice dan danas joj se ne vidi kraj, svaki projekat koji su dobili na tenderu je završen brzo i po svjetskim standardimna, to je par exelans kompanija za ugled i ponos Crne Gore, i sad bi je trebalo ugasiti, je li to rasčišćavanje, ili ostaviti bez novih poslova, pri tom nađe jednu histeričnu neznavenu ženu da presuđuje koga treba "rasčistiti" - iako je offtopic, Bemax je biser crnogorske ekonomije, sada izrastao da može da sam završi preostalu deonicu do Boljara...

A da ne pominjem društvenu odgovornost, rijetkost u svijetu i regionu, da jedna kompanija donira osnovnu školu Crnoj Gori, projekat vrijedan 7 miliona evra, šta bi stvarno trebalo razčistiti, doista bi bio zahvalan da razumijem, da li je u pitanju politička pripadnost vlasnika Bemaxa, on je Vasojević, koliko ja znam,

Čemu bi to vodilo, kad bi sada nova tkzv apostolska vlast gasila sve kompanije naklonjene DPS.., a otvarala nove naklonjene suprostavljenoj političoj opciji ...ili bilo što slično... ličili bi na kaubojski Zapad i vremena naseljavanja Amerike,
 
šta bi to trebalo da znači "rasčišćavanje krave muzare", pa još Bemaxa pa još po nalogu Vanje, možda ti nešto znaš što drugi ne znaju, pa da te priupitam, Bemax je bez sumnje vanredno uspješna kompanija, da su sve tako organizovane kao Bemax, Crna Gora bi bila bogatija i srećnija zemlja od Švajcarske ili Singapura, Bemaxova dionica je završena pre roka, a dionicu koju su gradili Putevi Užice dan danas joj se ne vidi kraj, svaki projekat koji su dobili na tenderu je završen brzo i po svjetskim standardimna, to je par exelans kompanija za ugled i ponos Crne Gore, i sad bi je trebalo ugasiti, je li to rasčišćavanje, ili ostaviti bez novih poslova, pri tom nađe jednu histeričnu neznavenu ženu da presuđuje koga treba "rasčistiti" - iako je offtopic, Bemax je biser crnogorske ekonomije, sada izrastao da može da sam završi preostalu deonicu do Boljara...

A da ne pominjem društvenu odgovornost, rijetkost u svijetu i regionu, da jedna kompanija donira osnovnu školu Crnoj Gori, projekat vrijedan 7 miliona evra, šta bi stvarno trebalo razčistiti, doista bi bio zahvalan da razumijem, da li je u pitanju politička pripadnost vlasnika Bemaxa, on je Vasojević, koliko ja znam,

Čemu bi to vodilo, kad bi sada nova tkzv apostolska vlast gasila sve kompanije naklonjene DPS.., a otvarala nove naklonjene suprostavljenoj političoj opciji ...ili bilo što slično... ličili bi na kaubojski Zapad i vremena naseljavanja Amerike,
[/quote][/quote]

Bez zelje da vredjam, ali pre ce biti "da svi znaju ono sto ti ne znas"
P.s. taj Vasojevic se pita u Bemaxu koliko i moj pokojni djedo.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mBoaCzPQHhg[/youtube]
Ne znam da li je neko postavio ovaj snimak, ako jeste izvinjavam se....
 
Sačuvaj me bože "vanredno uspešnih" kompanija kao što je Bemax. I da se više nikad ne ponove "vanredne okolnosti" pod kojima su stekli svoj uspeh. Samo ću reći toliko.
 
Nastavak gradnje auto-puta zavisi od studije isplativosti

Crna Gora se u okviru Investicionog okvira za Zapadni Balkan prijavila za sufinansiranje izgradnje druge dionice auto-puta, ali je ta aplikacija na čekanju do okončanja cost-benefit analize, koju finansira EU za kompletan projekat, pokazao je izvještaj Evropske komisije.

https://www.rtvbudva.me/vijesti/nastava ... osti/49417
 
Jedna vest van sfere puteva, izgleda da će spojiti Ski centre Kolašin 1450 i 1600 kao što je obećano. :bubanj:
Sistem za osnežavanje čeka da bude u sledećem ciklusu investicija...
 
Ovo prvo mogu da potvrdim, bio sam na Bjelasici gore do same Troglave pre par nedelja. Radovi su primetni i u toku.

Od ovoga drugog još ni traga.

 
Ako si bio do jezera baci koju fotku!
Da da, ovo drugo nije još došlo na red, pa se nadamo da će snega biti dovoljno, da se ponovi prošla zima...
 
Radovi na izgradnji bulevara Podgorica - Danilovgrad, 20.10.2021

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mGKSQH9BZWo[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893055#p893055:294ffwrp je napisao(la):
sev » Pon Okt 25, 2021 1:52 pm[/url]":294ffwrp]Ovo prvo mogu da potvrdim, bio sam na Bjelasici gore do same Troglave pre par nedelja. Radovi su primetni i u toku.

Od ovoga drugog još ni traga.


Dali imate kakvu informaciju o putu Berane Kolasin preko Lubnica i Jezerina. Sta se desava sa Kolasinske strane dali su napravili mostu na ulazu u tunel i dokle se stiglo sa opremanjem tunela.
Dali imate informaciju dali ce u delu puta kroz Jelovicu na ulazu sa Beranske strane asfaltirati put u duzini od 3 km koji jos nije asfaltiran ove godine.
 
REKONSTRUKCIJA PUTA OD ROZAJA- SPOLJARI GRANICA SA SRBIJOM
https://www.youtube.com/watch?v=QdUJagwQopg&t=56s
OD 54 sekunda do 7 minuta.
rok zavrsetka rekonstrukije puta od 20 kilometara je septembar sledece godine.
Ovaj put je vazan posto svi koji budu isli preko Novog Pazara imace od granice sa Srbijom moderan puta do Rozaja. Kasnije put do Berana a onda novim putem preko Lubnica koji se ocekuje da bude gotov do sledeceg leta do Kolasina a onda dalje na autoput Matesevo Podgorica
 
Špiljani.
CG prelaz je Dračenovac, nekad bio Bać, a Špiljani su sa srpske strane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893175#p893175:42faxg9p je napisao(la):
caribrod » Pon Okt 25, 2021 10:38 pm[/url]":42faxg9p]Špiljani.
CG prelaz je Dračenovac, nekad bio Bać, a Špiljani su sa srpske strane.

U pravu si . Moja greska. Greska i u kucanju.
 
INTERSANTNA VEST DA SE OD 26 OKTOBRA SANIRA PUT MATESEVO -KOLASIN U ZONI MATESEVA

AUTO MOTO SAVEZ CRNE GORE



Saobraća se po pretežno suvim kolovozima. Vidljivost je uglavnom dobra. Vozačima savjetujemo da vožnju prilagode vremenskim i saobraćajnim uslovima. Na dionicama gdje se izvode radovi neophodna je dodatna pažnja jer je izmijenjen režim vožnje.

0d 26.10.2021.godine do 10.11..20021.godine , zbog izvođenja radova na sanaciji regionalnog puta R-13 dionica
Mateševo – Kolašin , u zoni Mateševa , odobrava se totalna obustava saobraćaja za sve vrste vozila , u terminu od
10:00h do 14:00h .

Na magistralnom putu M-5 Rožaje-Špiljani zbog radova saobraćaj se obustavlja za sve vrste vozila u terminu od 08.00 do 11.00 od 13.30 do 16.30 i od 21.00 do 24.00 sati. Van ovih termina saobraćaj je na mjestima izvodjenja radova regulisan semaforskom signalizacijom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=892579#p892579:14493pxg je napisao(la):
Trejsi » 23 Oct 2021 04:58 pm[/url]":14493pxg]Nastavak gradnje auto-puta zavisi od studije isplativosti

Crna Gora se u okviru Investicionog okvira za Zapadni Balkan prijavila za sufinansiranje izgradnje druge dionice auto-puta, ali je ta aplikacija na čekanju do okončanja cost-benefit analize, koju finansira EU za kompletan projekat, pokazao je izvještaj Evropske komisije.

https://www.rtvbudva.me/vijesti/nastava ... osti/49417


Da se cekalo na ektivejshn kost benefit analize evrope , ovu deonicu sa snimka, koja je najveci gradjevinski poduhvat u istoriji cg do sad , ne bismo videli jos minimum 100 god.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893608#p893608:1jpba2da je napisao(la):
Kurogane1 » 27 Oct 2021 06:49 am[/url]":1jpba2da]Barem 3 puta veci gradjevinski poduhvat je izgradnja pruge Bar Bijelo Polje .

Pa dobro, razmisljao sam o istom , ali aj da kazem za mene je ovo ipak nesto impozantnije i ozbiljnije. Ravno cudu.
 
dziggy":1i7wslx3 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893608#p893608:1i7wslx3 je napisao(la):
Kurogane1 » 27 Oct 2021 06:49 am[/url]":1i7wslx3]Barem 3 puta veci gradjevinski poduhvat je izgradnja pruge Bar Bijelo Polje .

Pa dobro, razmisljao sam o istom , ali aj da kazem za mene je ovo ipak nesto impozantnije i ozbiljnije. Ravno cudu.
Mozda kad se cijeli put zavrsi od Bara do Boljara moci cemo da ih izjednačimo.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893613#p893613:1i7wslx3 je napisao(la):
Пантограф » Sre Okt 27, 2021 7:16 am[/url]":1i7wslx3]Ал га није платила сама Црна Гора.
Tačno-doduše ni ovaj još nismo platili,tek treba da ga otplatimo.Recimo tunel Sozinu jos otplacujemo a prosle su godine i godine od otvaranja.
 
Radovi na izgradnji bulevara Podgorica - Danilovgrad, 27.10.2021

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pbtoqJ8Y5ps[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=892579#p892579:ug4z1nci je napisao(la):
Trejsi » Sub Okt 23, 2021 6:58 pm[/url]":ug4z1nci]Nastavak gradnje auto-puta zavisi od studije isplativosti

Crna Gora se u okviru Investicionog okvira za Zapadni Balkan prijavila za sufinansiranje izgradnje druge dionice auto-puta, ali je ta aplikacija na čekanju do okončanja cost-benefit analize, koju finansira EU za kompletan projekat, pokazao je izvještaj Evropske komisije.

https://www.rtvbudva.me/vijesti/nastava ... osti/49417

Novinarski naslov ne odgpvara informaciji iz teksta, ne zavisi nastavak gradnje od studije izvodljivosti, nikako, sada se u projekat ušlo, pa se mora završiti, za 3 , 5 ili 10 godina, nego EU razmatra aplikaciju za nepovratna sredstva, za razvoj infrastrukture, koja može biti poitivna, očekivanja su svakako pozitivna, jer su koristi od ovog autoputa za privredni razvoj CG ogromni, daklelično očekujem pozitivan nalaz cost benefit analize,

Da podsjetim, izgradnja Pelješkog mosta koji košta nešto preko pola milijardni evra, finansirana je bespovratno od EU u iznosu nekih 97%,

Ako želi da izađe iz začaranog kruga nerazvijenbih i zavisnih ekonomija, CG mora da završi izgradnju autoputa BB, u dogledno vrijeme, ko god i malko smisla za ekonomoju ima i razumije, autoput kroz CG bi imao dovoljan promet da sam sebe isplaćuje, poput tunela Sozina, koji je profitabilan, naravno, pandemija ima ozbiljne posledice, pa se pretpostavlja da će se završiti, do kraja naredne 2022.godine, pandemija jeste ozbiljan izvor neizvjesnosti i ozbiljnih rizika.

U svakom slučaju, izgradnja autoputa - priorotetne dionice je od izuzetne važnosti, da se uskoro završi, CG može da bez problema otplaćuje ovaj krediti, koji je dobila, (pandemija jeste problem) ali izgraddnja autoputa za CG će biti nešto što je ključno obelježilo crnogorski dvadeset prvi vijek.
 
Radovi na rekonstrukciju puta Mojkovac–Lubnice, dionica Mojkovac–Vragodo

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=MAuNriCWmHA[/youtube]
 
milinko":2os1ug3t je napisao(la):
Novinarski naslov ne odgpvara informaciji iz teksta, ne zavisi nastavak gradnje od studije izvodljivosti, nikako, sada se u projekat ušlo, pa se mora završiti, za 3 , 5 ili 10 godina, nego EU razmatra aplikaciju za nepovratna sredstva, za razvoj infrastrukture, koja može biti poitivna, očekivanja su svakako pozitivna, jer su koristi od ovog autoputa za privredni razvoj CG ogromni, daklelično očekujem pozitivan nalaz cost benefit analize,

Da podsjetim, izgradnja Pelješkog mosta koji košta nešto preko pola milijardni evra, finansirana je bespovratno od EU u iznosu nekih 97%,
Nemoj se mnogo nadati od EU. Jedna su stvar zemlje članice, a druga smo mi ostali.
 
Put Jezerine-Lubnice koštaće 21 miliona eura skuplje nego što je planirano, to jest, ukupno 55 miliona eura, kazao je ministar kapitalnih investicaja Mladen Bojanić na konferenciji Opština Kolašin - intenzivan integralni razvojni pristup, koja se danas održava u tom gradu.

Odgovornost za to, najavio je on, biće predmet pažnje nadležnih organa.
https://www.vijesti.me/vijesti/ekonomij ... -odgovoran
Inace put gradi EUROASFALT iz Sarajeva od maja 2017. Put je trebao da bude gotov i pusten u saobracaj prosle godine u maju. Inace ova firma radi obilaznicu oko Rozaja kao i tunel kod Rozaja koji nisu jos zavrsili a krenuli su da to grade 2017 , prvo im se urusilo u tunelu a onda im se urusio i most. Mislim da sve sto su krenuli da grade u Crnoj Gori nisu zavrsili a dobro su unovcili to.
Mislim da nema sanse da ga puste u saobaracaj pre leta 2022.
 
Vrh