Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Kada bi svakog meseca bili izbori, imali bismo najviše gradilišta i mašina na Svetu:
20200617_140704.jpg

20200617_140700.jpg

Mene je juče bila sramota kada sam video da su parkirali 40 kamiona po sred autoputa u funkciji samo da bi lepo izgledalo na TV-u.
 
Па са обзиром да кошта више од АП....а као што кажеш иду избори, чим прођу занимљиво би било сликати исту позицију!
 
Ideja otvaranja teme jeste da od samog pocetka (lepih predizbornih obecanja) pratimo dinamiku radova. Ja imam i poseban interes jer sam lepog mi Valjeva :) . Svojevremeno kad sam bio nadzor u BG-u (visokogradnja) insistirao sam da u ugovoru sa izvodjacem bude upisan minimum radnika na gradilistu. I svaki dan sam ih brojao. Neko od izvodjaca obeca 20 radnika a ne bude ih ni 10, pa kad mu kazem da cu ga ukloniti sa gradilista ako ne postigne broj, on kaze da ce dovesti fizikalce. Ja kazem da nema problema jer i fizikalci kostaju. I to je najrealnija i najbolja kazna. Vrlo brzo postignu dogovoren broj i radovi idu po dinamici. Po meni i ovde isto moze da se definise minimalna kolicina mehanizacije koja mora da bude prisutna na gradilistu pa ako im se isplati da stoje... :D
 
@Vladimir Lazarevic
E zemljak tek sad dodje ja sam ovde 12 godina :D
 
Pitanje:
Da li jos stoje paradna mehanizacija ili su utekli ili poceli da rade? Ima li neko da je prolazio tuda pa da ima neku svezu informaciju, fotku ...
 
Ma nema ovde nista od radova. Kako je ona novinarka iz VA isprozjvala vodju, ispadne da za ovaj put nema ni planske dokumentacije, a eksproprijacija nije ni pocela... Moze tema komotno da se zakljuca na par godina
 
Stižu i reakcije iz Bratunca, pominjanje izgradnje tunela Pecka na otvaranju ovog kraka do Iverka ih oduševilo.
https://www.glassrpske.com/cir/drus...u-toku-izrada-projekta-za-zaobilaznicu/324949

Братунац: У току израда пројекта за заобилазницу
Srna
15.07.2020 12:26



БРАТУНАЦ - Начелник братуначке општине Недељко Млађеновић изјавио је Срни да је у току израда пројектне документације за изградњу заобилазнице око Братунца да би се растеретио саобраћај кроз ово мјесто.

"Заобилазницу ћемо градити упоредо са индустријском и бесцаринском зоном поред граничног прелаза код новог моста преко Дрине између Братунца и Љубовије", навео је Млађеновић.

Он истиче да је изградња заобилазнице неопходна јер се очекује знатно повећање промета возила након изградње царинског терминала и отварања граничног прелаза код моста "Братољуб".

"Србија је најавила да ускоро почиње изградњу дионице ауто-пута од петље код Лајковца до Љубовије и изградњу тунела између Пецке и Љубовије што ће скратити тај пут у односу на садашњи", појаснио је Млађеновић.

Према његовим ријечима, биће то најкраћи пут од Сарајева за Београд што ће посебно довести до појачања фреквенције саобраћаја, па је потребно до тада завршити заобилазницу да би се спријечило стварање гужви и застоја у саобраћају кроз Братунац.

Млађеновић је напоменуо да општина неће моћи сама да финансира реализацију тог пројекта и да очекује да ће подршку пружити Влада Републике Српске, те да ће дио трошкова сносити Јавно предузеће "Путеви Републике Српске".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=757203#p757203:l2i7j96x je napisao(la):
Berislav » Sre Jul 15, 2020 10:51 pm[/url]":l2i7j96x]Stižu i reakcije iz Bratunca, pominjanje izgradnje tunela Pecka na otvaranju ovog kraka do Iverka ih oduševilo.
https://www.glassrpske.com/cir/drus...u-toku-izrada-projekta-za-zaobilaznicu/324949

Братунац: У току израда пројекта за заобилазницу
Srna
15.07.2020 12:26



БРАТУНАЦ - Начелник братуначке општине Недељко Млађеновић изјавио је Срни да је у току израда пројектне документације за изградњу заобилазнице око Братунца да би се растеретио саобраћај кроз ово мјесто.

"Заобилазницу ћемо градити упоредо са индустријском и бесцаринском зоном поред граничног прелаза код новог моста преко Дрине између Братунца и Љубовије", навео је Млађеновић.

Он истиче да је изградња заобилазнице неопходна јер се очекује знатно повећање промета возила након изградње царинског терминала и отварања граничног прелаза код моста "Братољуб".

"Србија је најавила да ускоро почиње изградњу дионице ауто-пута од петље код Лајковца до Љубовије и изградњу тунела између Пецке и Љубовије што ће скратити тај пут у односу на садашњи", појаснио је Млађеновић.

Према његовим ријечима, биће то најкраћи пут од Сарајева за Београд што ће посебно довести до појачања фреквенције саобраћаја, па је потребно до тада завршити заобилазницу да би се спријечило стварање гужви и застоја у саобраћају кроз Братунац.

Млађеновић је напоменуо да општина неће моћи сама да финансира реализацију тог пројекта и да очекује да ће подршку пружити Влада Републике Српске, те да ће дио трошкова сносити Јавно предузеће "Путеви Републике Српске".
Auto-put Lajkovac-Ljubovija?! Izgleda da će svako selo imati svoj auto-put... A i izbori su prošli.
 
Lokalni izbori u Srpskoj su u novembru, a i mene zanima šta su zapravo planirali. Koliko ja vidim posle Iverka se nekoliko stvari pominje:
1. Obilaznica oko Valjeva (severna ili južna)
2. Brana Pričević na Obnici
3. Tunel Pecka

Šta to znači za Valjevo-Osečina-Loznica i koji profil puta, šta znači za Ljuboviju i čemu li se Krupanj nada?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=757391#p757391:336r7ucb je napisao(la):
Berislav » Čet Jul 16, 2020 4:37 pm[/url]":336r7ucb]Lokalni izbori u Srpskoj su u novembru, a i mene zanima šta su zapravo planirali. Koliko ja vidim posle Iverka se nekoliko stvari pominje:
1. Obilaznica oko Valjeva (severna ili južna)
2. Brana Pričević na Obnici
3. Tunel Pecka

Šta to znači za Valjevo-Osečina-Loznica i koji profil puta, šta znači za Ljuboviju i čemu li se Krupanj nada?

Zvaničan naziv puta je u naslovu i to je put 1.b reda. Logično je da se Valjevo i Loznica povežu preko Osečine, ali pitanje je da li će. Koliko ja znam tu nema ni prostornog plana osim za deonicu Iverak-Lajkovac. Dakle, to je neka daleka budućnost. Verovatno će o njemu biti reči uoči narednih izbora ako budu redovni, da malo uvećaju količinu obećanja/laži.

Da li će biti autoput ili put rezervisan za motorna vozila ili nešto treće, to jeste pitanje.
 
Put za Loznicu bi se povezao verovatno kroz Valjevo,preko tunela koji je prokopan jos 1914 godine za vreme gradjnja neuspesne pruge Valjevo -Loznica.Verovatno bi prokopali jos jednu cev tunela.On bi se nastavljao na "duple trake" koje vode sve do buduce saobracajnice "Iverak- Slovac" i dalje na koridor 11.Tako bi se zaobisao dobar deo naseljenog mesta kroz Valjevo i izaslo na brze trake do koridora 11.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=758412#p758412:2b0e9yrd je napisao(la):
trialin » Pon Jul 20, 2020 9:20 am[/url]":2b0e9yrd]Put za Loznicu bi se povezao verovatno kroz Valjevo,preko tunela koji je prokopan jos 1914 godine za vreme gradjnja neuspesne pruge Valjevo -Loznica.Verovatno bi prokopali jos jednu cev tunela.On bi se nastavljao na "duple trake" koje vode sve do buduce saobracajnice "Iverak- Slovac" i dalje na koridor 11.Tako bi se zaobisao dobar deo naseljenog mesta kroz Valjevo i izaslo na brze trake do koridora 11.
file.php

Mislim da pruga još uvek nije proglašena neuspešnom. Samo je još u izgradnji :lol:

Elem, meni se čini ipak logičnijim da grade neku obilaznicu oko Valjeva, jer ovde mi se ipak čini da ide malo kroz naselje.
 
Meni je nelogicno da brza cesta ide kroz grad. Zar ne moze da se napravi neka zaobilaznica oko Valjeva?
 
Мора северна обилазница.
 
Na petlji u Nepričavi, na mestu odakle bi trebalo da krene brza saobraćajnica koja će Valjevo spojiti sa auto-putem "Miloš Veliki", danas nema mašina, nema kamiona, nema radnika, nema radova, a nema ni "kampusa za radnike". Nema ničega, osim gradilišne table, na kojoj piše početak radova jun 2020. godina.
A pre dva i po meseca, ili četiri dana pred izbore, na tom mestu je bilo "postrojeno" 18 teških kamiona, nekoliko bagera, buldožera, 30-ak radnika i bina sa koje je predsednik Srbije Alekasndar Vučić svečano ozvaničio početak radova na izgradnji brze saobraćajnice - deonica Iverak-Lajkovac.
Međutim, na samom otvaranju ispostavilo se da nije "početak radova", nego "početak pripremnih radova". Kada sam pitala Aleksandra Vučića kako je moguće da počnu radovi a još uvek nije urađen projekat, nije izdata građevinska dozvola, niti je završena eksproprijacija, on je priznao da je ipak reč o "početku priremnih radova", a da će radovi "vrlo brzo početi". Međutim, ni nakon dva i po meseca ne nazire se ništa od tog "vrlo brzog početka".



Premijerka Ana Brnabić juče je boravila u Valjevu, došla je, kako reče, da podrži novog valjevskog gradonačelnika Lazara Gojkovića. Podrška je izgledala kao da smo u izbornoj kampanji. Ponovo o istim projektima, rekonstrukciji bolnice, Doma zdravlja, industrijskoj zoni, Divčibarama, izgradnji brze saobraćajnice...



Premijerka je rekla da je strateški važan projekat, investicija od 158 miliona evra, izgradnja brze saobraćajnice, deonica od Iverka do Lajkovca, koja će Valjevo spojiti sa autoputem "Miloš Veliki".



Na pitanje Kolubarskih.rs kako napreduju radovi na izgradnji brze saobraćajnice, čiji je početak svečano ozvaničio predsednik države Aleksandar Vučić pre dva i po meseca, premijerka odgovara:



"Radovi su u toku, izvode se kao i na svakom gradilištu pripremni radovi, a kada budu završeni pripremni radovi kreću efektivni radovi, i to je tako na svakom gradilištu. Tako su na Moravskom koridoru pripremni radovi trajali jedno šest meseci, pa dok završite to, dok napravite kamp, pa dok obezbedite sve za početak radova... Dakle, krenuli su pripremni radovi i svojom dinamikom će ići i svi ostali radovi. Investicija je vredna 158 miliona evra i svi zajedno treba da budemo presrećni i preponosni zbog toga", poručila je premijerka.

Na pitanje kada će biti završen projekat za deonicu Iverak-Lajkovac, da li je dobijena građevinska dozvola i da li je završena eksproprijacija, premijerka kaže:



"Ako se ne varam projektuje se po fazama, nemam tačne detalje, ali dakle ide projektovanje po fazama, sigurno su neki delovi projekta završeni zato što su krenuli pripremni radovi. Da li je završena eksproprijacija, verovatno nije kompletna, tako da... Ono što je moglo da se uradi, da bi krenulo što pre, je urađeno i mi svuda radimo tako. Ja koliko znam građevinska dozvola nije izdata, mislim da je izdata za pripremne radove", odgovorila je predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić.



Ostalo je nejasno da li premijerka zaista nije primetila, a prošla je pored petlje u Nepričavi, da se ništa ne radi ili je pak videla i dobro zna da radova nema i da nisu "u toku", ali je uprkos tome u dobrom starom maniru "govorimo šta hoćemo, a ne kako jeste", odlučila da kaže da su radovi u toku, a nisu!



"Radovi će ići svojom dinamikom", reče Ana Brnabić, ali ta dinamika nije poznata čak ni njoj. Nameće se zaključak da jedinu dinamiku imaju obećanja.



Podsećam, brzu saobraćajnicu ili "šnel štrase" obećao je i bivši gradonačelnik Slobodan Gvozdenović na početku svog mandata 2016. godine. U Valjevo je već u decembru te godine došao tadašnji premijer Aleksandar Vučić, koji je pružio podršku Slobodanu Gvozdenoviću, i obećao da će Valjevo dobiti brzu saobraćajnicu.

https://www.kolubarske.rs/sr/vesti/valj ... -tabla.htm
 

Prilozi

  • get_img.jpeg
    get_img.jpeg
    85,6 KB · Pregleda: 15.679
KINESKA KOMPANIJA NAJAVILA: RADOVI NA TERENU BIĆE VIDLJIVI POSLE 8. OKTOBRA
"Kontinuirani radovi na realizaciji projekta izgradnje brze saobraćajnice Lajkovac – Iverak, biće nastavljeni najkasnije do 8.oktobra 2020. godine", navodi u saopštenju kompanija China Shandong International Economic & Technical ogranak Beograd (CSI), koje je dostavljeno TV N1.



Reagujući na prilog N1 o tome da se više od tri meseca, od kada je predsednik Aleksandar Vučić označio zvaničan početak radova, ništa nije radilo na realizaciji projekta izgradnje brze saobraćajnice Nepričava – Iverak, o čemu su pisale i Kolubarske.rs, saopštenjem se oglasila kineska kompanija.
U svom saopštenju kineska kompanija navodi da su sa svojim partnerima "JP Putevi Srbije", Ministarstvom građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Institutom za puteve, lokalnim samoupravama Valjevo i Lajkovac, uspeli za protekla dva meseca da sprovedu postupak eksproprijacije za početak radova na tri kilometra trase, koji će, kako kažu, biti vidljivi i na terenu.



"Izvodiće se pozicije raščišćavanja terena, geodetsko obeležavanje, skidanje humusa, iskop zemljanog materijala, obrade podtla i izrade nasipa na tri lokacije", kažu.



Dodaju da su projekti za privremenu građevinsku dozvolu za pripremne radove su završeni. "Zahtev za privremenu građevinsku dozvolu za izvođenje radova na navedenim lokacijama biće predati u toku ove nedelje, kada se očekuje i izdavanje dozvole od nadležnog ministarstva za radove na navedenim stacionažama. Ove aktivnosti će omogućiti izvođenje radova u kontinuitetu i njihov obim je dovoljan za izvođenje radova do kraja građevinske sezone 2020. godine", uveravaju u kompaniji.

"Takođe je u fazi pripreme projekat privremene saobraćajne signalizacije, radi regulisanja saobraćaja na državnom putu... Pribavljena je i dozvola za miniranje u kamenolomu, priprema se i lageruje materijal za izradu nasipa", piše u saopštenju.



Naglašavaju da je zbog kovida-19 i otežanih uslova rada, koje je ova epidemija stvorila, svaki dan rada građevinske operative u ovoj godini je važan.



"Iz tog razloga naša kompanija ulaže maksimalne napore da sve aktivnosti vezane za ovu brzu saobraćajnicu izvede u najkraćem mogućem roku. Očekujemo medije na terenu posle 8.oktobra 2020. godine", piše u saopštennju kompanija China Shandong International Economic & Technical ogranak Beograd (CSI), koje je dostavljeno TV N1.

https://www.kolubarske.rs/sr/vesti/valj ... ktobra.htm
 
Od kad su stavili tablu za pocetak radova.A Sentinel na satelitskom snimku ne prikazuje napredak radova sem trasu puta koja se zna odavno.
 

Prilozi

  • Screenshot.png
    Screenshot.png
    148,8 KB · Pregleda: 14.613
Vrh